Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.04.19 , 17:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Польские железные дороги

Pages: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37
Reply | Print
Author Topic: Польские железные дороги  (Read 76743 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4576


View Profile
« Reply #350 on: 09.03.19 , 19:03 »
Share Reply with quote

Кто-нибудь понял смысл изменений в польской международной интернет-продаже с 15 марта?
https://www.intercity.pl/pl/site/bip/regulaminy/regulamin-internetowej-sprzedazy-biletow.html
Я за попередніми редакціями не слідкував,  тому зараз важко зрозуміти,  що саме змінилось.  Я так зрозумів,  що там в основному про квитки Польща-Австрія та Польща-Німеччина мова йде
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22394


View Profile
« Reply #351 on: 09.03.19 , 22:03 »
Share Reply with quote

там же есть pdf со списком изменений. Большинство изменений связано с ночным поездом Берлин - Вена с его новым маршрутом через Польшу
Logged
sean
Active user

Posts: 3624


View Profile
« Reply #352 on: 18.04.19 , 09:04 »
Share Reply with quote

Тут багато знавців нарікають на поляків, але ось таких прикладів клієнтоорієнтованості і стимулювання подорожей залізницею в Україні я не зустрічав. Така ж акція була минулого року, няп:

6-ти денний безліміт на потяги в Польщі за €9! Розпродаж на травневі у POLREGIO!

Польський залізничний оператор POLREGIO пропонує безлімітні проїзні квитки на період травневих свят! Якщо брати до уваги не дорогі та регулярні потяги Інтерсіті або рейкові автобуси з України в Польщу придбання вищевказаного проїзного квитка дозволить значно заощадити на подорожах у Польщі і дістатися найвіддаленіших куточків цієї чудової країни. Компанія POLREGIO пропонує два типи безлімітних квитків:

    Туристичний квиток міні за €9 (39 zl), який дійсний на потягах REGIO
    Туристичний квиток €10 (45 zl), який дійсний на потягах REGIO, Arrivy RP, Kolei Slaskich, Kolei Wielkopolskich, Kolei Malopolskich та Lodzkiej Kolei Aglomeracyjnej (за винятком потягів  LKA Sprinter).

Обидва типи квитків діятимуть з 18:00, 30 квітня до 06:00 6 травня і це означає, що придбавши проїзний квиток ви зможете подорожувати потягами REGIO без будь-яких обмежень за ціною €1.6 (7 zl) в день!

https://lowcost.ua/polregio-may-2019-sale/
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22394


View Profile
« Reply #353 on: 18.04.19 , 11:04 »
Share Reply with quote

таке буває майже щороку. Це не є якесь окреме рішення і насправді це не розпродажем, це просто lowcost клікбейтний заголовок вигадали

 Туристичний квиток у випадку, якщо до вихідних прилучається святковий день - діє всі вільні від праці дні. Це правило - не є винаходом польрегіо, це навпаки, те що успадковане ще з часів соціалістичної Польщі і якимось дивом його досі не скасували.
Таке продовження чинності автоматично відбувається, нема потреби щоб Polregio в явний спосіб таке рішення приймала. Якщо свято потрапляє на п'ятницю - то дія туристичного квтика починається у 18:00 попереднього дня (замість 18:00 п'ятниці).
Такі 3-денні (замість 2-денних) періодів чинності - трапляються регулярно.
 
Тут зіграло роль що у Польщі цього року з 1 до 5 включно неробочі дні, тому період чинності вийшов аж 5-денний.
Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 157


View Profile
« Reply #354 on: 22.04.19 , 23:04 »
Share Reply with quote

Доброго вечора.
А хтось з Вас бував у Лодзі?  Я ще ні.  Але планується одна поїздочка.  Спочатку Лодзь,  а потім Торунь.
В Лодзі 2 основні вокзали Фабрична і Каліска?  Чи Фабрична -  це типу головний (центральний),  а Каліска -  це просто якісь платформи?
Чому питаю,  бо з тієї Каліски є зручний (як для мене)  регіональний поїзд в Торунь,  то й стало цікаво
Logged
tabo
Active user

Posts: 3381


View Profile
« Reply #355 on: 22.04.19 , 23:04 »
Share Reply with quote

Łódź Fabryczna це новопопсовий і недавно реставрований, ніби головний в Лодзі, знаходиться в самому центрі міста. Łódź Kaliska це стандартна польська вокзальна класика з 90х, але оскільки він транзитний і на час реконструкції де-факто був головним, то можна його вважати другим головним в місті, тож це точно не з формату "тільки платформи"
Logged
sean
Active user

Posts: 3624


View Profile
« Reply #356 on: 23.04.19 , 10:04 »
Share Reply with quote

Ну Вудж імхо не є прям дрім дестінейшеном. Крім Пйотрковської, там більше ніц і не виділяють. А Фабжична тепер крута, я ж пам'ятаю її ще а-ля Жмеринкою.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3381


View Profile
« Reply #357 on: 23.04.19 , 10:04 »
Share Reply with quote

Ну Вудж імхо не є прям дрім дестінейшеном. Крім Пйотрковської, там більше ніц і не виділяють.
В цьому сенсі Торунь, звичайно ж, набагато цікавіше, але зараз Лодзь ще досить цікавий для пост-совка прикладом перевтілення індустріального простору. Багато де в колишному варшавському пакті таке пробують робити, але в Лодзі, імхо, один з найвдаліших прикладів.
А Фабжична тепер крута, я ж пам'ятаю її ще а-ля Жмеринкою.
Крутість скла і бетону часом буває відносна )))
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22394


View Profile
« Reply #358 on: 23.04.19 , 11:04 »
Share Reply with quote

я був у Лозді.

Лодзь для туриста справді не дуже цікава. Для шанувальників рейкового транспорту важливою принадою у Лодзі є приміські трамвайні лінії. Наявність міжґмінних трамвайних ліній - стала особливістю Лодзі більше 100 років тому.

Вони в передаварійному стані - стан колій гірший, аніж у будь-якому місті України, максимальна швидкість до 30, середня - близько 15 - і це за містом, по полях по селах, де немає ані особливих затримок на світлофорах і дороги порожні. При чому популярність цих ділянок близька до нуля (у вагоні пасажирів можна перелічити на пальцях однієї руки). По частині міжґмінних ліній - рух уже зупинено, гадаю варто обкатати хоча б ті, що ще животіють.
 
Щодо вокзалів.

Одразу зауважу що ось-ця теза
Łódź Kaliska це стандартна польська вокзальна класика з 90х, але оскільки він транзитний і на час реконструкції де-факто був головним, то можна його вважати другим головним в місті,
правильною було у попередні роки і мабуть у наступні, але зараз не це так.

Зараз Лодзь-Каліська зазвичай не приймає ПДС (в розкладі є лише один додатковий не щодня). Така незвична обділеність ПДСами Лодзі-Каліської у поточному розкладі - зумовлена тим що лінія Кутно-Лоздь на ремонті. Зато навпаки, у цьому сезоні Лодзь-Відзев цього року незвично багатою на ПДСи. Але це не лише тимчасова ситуація цього року, Відзев почала "узурпувати" ПДСи вже у попередні роки, потихеньку підсиджуючи Лодзь-Каліську з ролі 2-го по важливістю вокзала в Лозді.

Фабрична - мав-би бути головний і мабуть колись у невизначено-далекому майбутньому ним по-справжньому стане. Але зараз він цю роль не тягне, і не лише тому що тупик. Набагато гірше - що у цей тупик надодачу з багатьох напрямків просто не існує поворотів.  

Тобто на Вроцлав, на Тримістно чи на Познань - з Фабричної поїзд ніяк не міг-би повернути. Це довелось-би міняти напрямок по Лодзі-Відзев - що досить безглуздо. Кілька рейсів що ходять в такий спосіб - існує, але це можна сказати виняток, зазвичай при прямуванні на ці напрямки - поїзди просто не заходять на Лодзь-Фабричну.

Тобто загальний принцип розподілу ПДСів зараз (при закритій на ремонт лінії Кутно - Лодзь) такий:
-ПДС на Варшаву і Ченстохову (і далі на Краків або Катовіце), у котрих Лодзь-Кінцева - з Фабричної, при чому на Лодзі-Відзев деколи є проміжна зупинка, але частіше немає.
-якщо Лодзь не кінцева, або якщо напрямок руху на Каліш (і далі Познань або Вроцлав) - Лодзь-Відзев

варто зауважити - на Тримісто - частина поїздів зараз прямує через Варшаву, частина - зиґ-заґом через Лович - Кутно. Ті що через Варшаву - якщо Лодзь початкова станція маршруту звісно ж з Фабричної (інакше - Відзев), а ті що на Лович - рідше - стартують з Фабричної і потім роблять зміну напрямку по Лодзі-Відзев, а частіше - мають зупинку у Лодзі лише на Відзев.

Щоденних ПДСів зараз з Лодзі-Каліської зараз не існує, є лише додаткові. А от всяких приміських - повно.

Коли лінія Лоздь-Кутно не була закритою - Лодзь-Каліська був основний вокзал для ПДС на Тримісто, крім того більшість поїздів на Каліш (тобто далі на Вроцлав або Познань) ходили звідси. Чому в поточному сезоні їх також перенесли на Відзев (хоча закрита ділянка Кутно - Лодзь їм ніяк не заважала-б) - я не знаю точно, мабуть це зумовлено тим, що Лодзь-Каліська зараз тимчасово стала тупиком для ПДСів (бо з протилежної горловини - виїзд на Кутно, куди закрита лінія), а всі ПДСи на Вроцлав і Познань транзитні, раціональніше було обмежитись зупинкою по Відзев ніж гаяти час на зміну напрямку по Каліській, що і зробили.

У минулі роки були ПДСи що зупинялись одночасно і на Каліській і на Відзев, але зараз таких звісно немає.
« Last Edit: 23.04.19 , 11:04 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22394


View Profile
« Reply #359 on: 23.04.19 , 11:04 »
Share Reply with quote

А Фабжична тепер крута, я ж пам'ятаю її ще а-ля Жмеринкою.
Крутість скла і бетону часом буває відносна )))
мене дратує те, що з двох запроектованих тунелів - збудували один і не той, що потрібен у першу чергу.

Тобто проект реконструкції передбачав, що возкал закопають під землю, збудують тунель на місці де залізниця підходила до Лодзі-Фабричної (щоб усунти залізницю з прилеглих до центру районів і звільнити землю) і збудуть інший тунель в протилежний бік, що усуне тупиковість Лодзі-Фабричної і станція перетвориться з тупикової на транзитну.
Про проект я знав, і про те що поки-що лише один з двох тунелів будуть, а на другий поки немає грошей - я знав -  і наївно припускав що будується той тунель, що усуне тупиковість станції. Ну логічно-ж, що цей тунель потрібніший, бо вирішує проблему. Але виявилось що збудували той з тунелів, що дублював наявну залізницю (тобто дозволив лише прибрати залізницю з землі на прилеглих до центру районів), а тупиковість як була так і лишилась. М'яко кажучи я дещо здивувався і роздратувався такому вибору.
Logged
Tags: pkp poland 
Pages: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!