Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.06.19 , 03:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Польские железные дороги

Pages: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38
Reply | Print
Author Topic: Польские железные дороги  (Read 81811 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4693


View Profile
« Reply #360 on: 23.04.19 , 12:04 »
Share Reply with quote

але зараз Лодзь ще досить цікавий для пост-совка прикладом перевтілення індустріального простору. Багато де в колишному варшавському пакті таке пробують робити, але в Лодзі, імхо, один з найвдаліших прикладів.

До речі,  один знайомий з Херсону переїхав у Лодзь минулого року.  Так він у захваті від цього міста.  Може то після Херсону такий контраст))
Logged
Volotar
Active user

Posts: 561


View Profile
« Reply #361 on: 23.04.19 , 12:04 »
Share Reply with quote

"Łódź, kurwa!" :)
https://youtu.be/IJ2kvZpJ_BU

Сорі за флуд – не міг втриматись. Цей фільм – перше, що спадає на думку, коли хтось згадує про Łódź
« Last Edit: 23.04.19 , 12:04 by Volotar » Logged
tabo
Active user

Posts: 3381


View Profile
« Reply #362 on: 23.04.19 , 12:04 »
Share Reply with quote

Тобто проект реконструкції передбачав, що возкал закопають під землю, збудують тунель на місці де залізниця підходила до Лодзі-Фабричної (щоб усунти залізницю з прилеглих до центру районів і звільнити землю) і збудуть інший тунель в протилежний бік, що усуне тупиковість Лодзі-Фабричної і станція перетвориться з тупикової на транзитну.
Про проект я знав, і про те що поки-що лише один з двох тунелів будуть, а на другий поки немає грошей - я знав -  і наївно припускав що будується той тунель, що усуне тупиковість станції. Ну логічно-ж, що цей тунель потрібніший, бо вирішує проблему. Але виявилось що збудували той з тунелів, що дублював наявну залізницю (тобто дозволив лише прибрати залізницю з землі на прилеглих до центру районів), а тупиковість як була так і лишилась. М'яко кажучи я дещо здивувався і роздратувався такому вибору.
Отож бо і воно, вбухали неймовірну купу грошей у цей новий вокзал, а потім виявилось, що транзитного тунелю поки не буде. І тепер ця склобетонна споруда має аж два відправлення потягів на годину. Сенс?

До речі,  один знайомий з Херсону переїхав у Лодзь минулого року.  Так він у захваті від цього міста.  Може то після Херсону такий контраст))
Імхо, це більше захват від Польщі як такої і системи організації життя. Я б в тому польському манчестері точно не жив би ніколи ;)

"Łódź, kurwa!" :)
https://youtu.be/IJ2kvZpJ_BU
Ха-ха-ха! То точно, я років з 5-7 тому якось пересаджувався на автостанції біля Łódź Kaliska, то там тоді ще було все як польських 90х
Logged
sean
Active user

Posts: 3813


View Profile
« Reply #363 on: 23.04.19 , 12:04 »
Share Reply with quote

Нє, ну Лодзь і Херсон... Добре, хоч не із ЗП порівняли ROFL
Logged
Volotar
Active user

Posts: 561


View Profile
« Reply #364 on: 12.05.19 , 02:05 »
Share Reply with quote

Туристичний квиток міні за €9 (39 zl), який дійсний на потягах REGIO
Туристичний квиток €10 (45 zl), який дійсний на потягах REGIO, Arrivy RP, Kolei Slaskich, Kolei Wielkopolskich, Kolei Malopolskich та Lodzkiej Kolei Aglomeracyjnej (за винятком потягів  LKA Sprinter).

До речі, по туристичних квитках PolRegio можна заїжджати в сусідні з Польщею німецькі землі (іноді доволі далеко, як у випадку з Angermünde)

https://polregio.pl/pl/oferty-i-promocje/oferty-miedzynarodowe/niemcy/
Quote
- (Szczecin Główny - Szczecin Gumiece -) granica państwa - Tantow - Petershagen(Uckermark) - Casekow - Schönow(Angerm) -
Passow(Uckermark) - Angermünde

- (Szczecin Główny - Szczecin Gumieńce -) granica państwa - Grambow - Löcknitz

- (Kostrzyn -) granica państwa - Küstrin-Kietz

- (Zielona Góra - Słubice -) granica państwa - Frankfurt(Oder)

- (Zasieki -) granica państwa - Forst(Lausitz) > z wyłączeniem pociągów Kolei Dolnośląskich

- (Zielona Góra - Zgorzelec -) granica państwa - Goerlitz .
Logged
W_777
Active user

Posts: 395


View Profile
« Reply #365 on: 15.05.19 , 22:05 »
Share Reply with quote

Коллеги, вроде в прошлые годы был некий прямой ночной поезд из Перемышля в Варшаву. Помню, что отправление было около 22-00.
А это смотрю нет его. По крайней мере в мае.
После 15.47 прямых поездов на Варшаву вообще нет.
Или я что-то не так смотрю?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4693


View Profile
« Reply #366 on: 15.05.19 , 23:05 »
Share Reply with quote

Був якийсь. Якщо не помиляюсь,  саме з ним їздили ВБСи Львів-Гдиня, які в грудні 2018 р. скасували.
Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 196


View Profile
« Reply #367 on: 18.05.19 , 21:05 »
Share Reply with quote

Панове, а в ПКП Інтерсіті є якісь знижки для школярів (не польських шкіл)?
Будуть їхати 2 дорослих (батьки) і їх дитина шкільного віку (10 років) з Варшави в Краків. Може є якісь корисні лайфхаки для економії на проїзді? Ну окрім того, що квитки купувати за місяць до поїздки.
Logged
Davidoffden
User

Posts: 15


View Profile
« Reply #368 on: 18.05.19 , 22:05 »
Share Reply with quote

Панове, а в ПКП Інтерсіті є якісь знижки для школярів (не польських шкіл)?
Будуть їхати 2 дорослих (батьки) і їх дитина шкільного віку (10 років) з Варшави в Краків. Може є якісь корисні лайфхаки для економії на проїзді? Ну окрім того, що квитки купувати за місяць до поїздки.

Поставте галку "Bilet rodzinny", і виберіть трьох пасажирів без пільги. Отримаєте -30% від базового тарифу на кожного.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22489


View Profile
« Reply #369 on: 19.05.19 , 09:05 »
Share Reply with quote

для непольських школярів - лише родинний квиток, як правильно вище написали. І лише в поїзди пкп-іс. На регіональних поїздах непольським школярам - проїзд за повну вартість.
Logged
Tags: pkp poland 
Pages: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!