Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.07.20 , 21:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Польские железные дороги

Pages: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42
Reply | Print
Author Topic: Польские железные дороги  (Read 111910 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22917


View Profile
« Reply #380 on: 18.09.19 , 23:09 »
Share Reply with quote

Візит Остава - це абсолютно інший тариф. Не треба думати, що це якийсь аналог тарифа Візит Богумін тільки до Острави.

Це тарифи зовсім різного роду, запроваджені з різною метою, на різні поїзди і орієнтовані на різних пасажирів.

Візит Богумин - це тариф суто на нічний поїзд Богумін - Ґдиня/Хель/Леба. Це нічний поїзд, що прямує переважно по Польщі, і лише на 1 зупинку заходить у Чехію і більшість пасажирів котрого - внутрішньопольські пасажири. Там квиток - по реляційній ціні (наприклад Богумін - Ґданськ, Сопот або Ґдиня 20,4 євро) і плацкарта - в сидячий вагон нульової вартості, для спальних по тарифах типових для міжнародних поїздів ПКП (14 євро за місце в 3-місному купе і 21 євро в двомісному). Проїзд ділянки Богумин - Халупки в сидячому - коштує 4,3 євро, Богумін - Катовіце - 6,9 євро. Поки є місця в поїзді - квитки по такому тарифу можна купити, нема квот місць чи там обмеження на сроки і місце покупки. Між станціями Польщі - продажу у спальні вагони немає, у сидячі вагони є. Тобто спальні вагони - лише для тих, хто переплатить по міжнародному тарифу, нехай і такому відносно лагідному.

А тариф Visit Ostrava - зовсім інше - це для проїзду в денних ЄвроСіті що проходять по ділянці Катовіце - Острава.
Це така хитренька лазівка суто "для своїх", котрою формально чужакам користуватись не заборонено, але умови використання навмисне обставлені такими умовами, щоб "чужі" нею у більшості випадків не змогли скористатись. Там необмежена кількість квитків і дуже привабливий тариф, але квиток можна купити лише у касі лише на станції виїзду і раніше ніж за добу до виїзду. Це навмисне, щоб фактично ніхто крім місцевих мешканців (ну і тих чужих, хто у Катовіце заночує) квиток по такому тарифу собі купити не зміг, а чужаки (ті, для кого Катовце - пункт пересадки) - були відрізані від можливості цією халявою скористатись.

Сама необхідність тарифу назразок visit Ostrava зумовлена тим, що там аж надто немилосердний тариф (по повному тарифу Катовіце - Острава мав-би коштувати 17,4 євро і  обов'язква плацкарта 3,5 євро, тобто разом 20,9 євро за цю ділянку).

Існує реляційний тариф, по котрому ціна трішки нижча (13 євро за квиток Катовіце - Острава +3,5 за обов'язкову плацкарту). Кількість квитків по реляційному тарифу необмежена і можна взяти хоч перед відходом (але лише у касі) і лише у Польщі. Про реляційний тариф часто не знають іноземці з заходу. Навіть ті з іноземців, хто знає про те, що між колишньосоціалістичними країнами є знижка до міжнародного тарифа - можуть навести довідки і дізнатись що на проїзд ПКП - ЧД в один бік - знижки немає - що само по собі правда, але не вся правда - бо є ще реляційний тариф, що існує поза тими цифрами, що рахуються виходячи з кількості кілометрів і тарифних таблиць. Знову-ж таки, у кого якийсь RailPlus - купуватимуть квиток зі знижкою від базового тарифа (того що 17,4+3,5 євро).

А по тарифу Візит Острава - ціна 6 євро +плацкарта за проїзд туди-й-назад (тобто для тих кому в один бік - 9,5 євро (непотрібну плацкарту на зворотній виїзд можна не брати), а кому туди-й-назад  - відповідно 12,5 євро - це якщо проігнорувати можливість взяти зворотню плацкарту у ПКП по 3,5 євро і купити її у ЧД по 3).

При чому зверніть увагу - тариф Visit Ostrava супервигідний навіть при проїзді в один бік, але продається лише туди-й-назад. Коли бачите таку умову в хитренькому залізничному тарифі - знайте - це зроблено щоб привнести додаткову різноможливіщність для "зовсім своїх", і тих, що також свої, але меншою мірою свої.
Тобто ті, що свої-свої - грубо кажучи ті, хто справді мешкає у Катовіце - вони з більшою ймовірністю проїдуть туди-й-назад протягом 1 дня. А ті що свої, але не настільки свої - наприклад туристи, що заночували у Катовіце - здебільшого потребують поїздки в один бік (а назад якщо і поїдуть, то не в той самий день). Перші - заплатять 12,5 євро за проїзд туди-й-назад (тобто в перерахунку на проїзд в один бік по 6,25 євро), другі - 9,5 євро в один бік, а чужі, але не зовсім чужі (переважно поляки з інших міст) - по 17 євро, а чужі-чужі (німці всякі) - з максимальною вірогідністю по 20,9 євро.

І самі умови продажу Візіт Острава такі, що кількість квитків необмежена і ціна набагато нижча повного тарифа - але купити можна лише у касі на станції виїзду і за добу або раніше до поїздки. Це навмисно, щоб лишити місцевим мешканцям (і тим туристам, хто ночує в цих краях) - шпарину - можливість заплатити по людському тарифу. А тих, хто під цю умову не підпадає - обідрати як липку по грабіжницьким вищим тарифам.

Це я до продаж Візит Богумін в інтернеті мабуть колись зроблять (зрештою будь-які тарифи ПКП-ЧД в інтернеті не продаються, попри те, що продаж ПКП -ОеББ через ЧД - нещодавно зробили), а от Візит Острава - ніколи.

Є такі хитренькі тарифи, навмисне запроваджені для вузького кола осіб, так би мовити лише "для своїх", де фактична сегрегація "своїх" і "чужих" працює на фізичній (не)можливості ногами прйти у касу у певні проміжки часу. Такі тарифи вони ніколи в інтернеті не продаються, навіть у залізниць, де через інтернет продається все інше. 
Наприклад у ЧД багато дуже вигідних регіональних проїзних на 1 день на прилеглі частини Німеччини (назразок Elba-Laba, EgroNet, EuroNysa і проїзний на будь-який прикордонний з Німеччиною край + прилеглу Німеччину), котрі продаються лише у Чехії і винятково у день виїзду - тобто ті, хто ночував не у Чехії відрізані від можливості їх покупки і ніяк не змогли наприклад при попередньому приїзді у Чехію привезти собі такий квиток на наступну поїздку до Чехії. І через інтернет вони не продаються і ніколи не продаватимуться.
У Німеччині ДБ щоправда продає квитки з такою самою зоною дії і такою самою назвою, деякі з них можна купити онлайн, але ж зовсім по інших цінах -проїзний Ельба-Лаба - по 18,5 євро замість 270 корун, проїзний ЕгроНет по 20 євро замість 200 корун, і мій улюблений проїзний ЄвроНиса по 16 євро замість 160 крон - різниця, як бачите аж надто відчутна. 
Logged
W_777
Active user

Posts: 604


View Profile
« Reply #381 on: 19.09.19 , 11:09 »
Share Reply with quote

Спасибо за разъяснение.
Наверное я перепутал  "Визит Острава" с "Визит Богумин".
Почему-то был уверен, что все подобные спецтарифы продаются во всех польских кассах, независимо от города, в котором начинается поездка.
Logged
Davidoffden
User

Posts: 17


View Profile
« Reply #382 on: 19.09.19 , 16:09 »
Share Reply with quote

Maxy, я купував квитки Візит Острава в касі (центрі обслуги пасажира) у Варшаві, і майже впевнений, що вони продавались в один бік по 6 євро. Квитки в кожен бік були на окремих бланках. І вже потім я звернув увагу, що міг купити зворотній Острава-Варшава на сайті ЧД за таку саму ціну, що коштував мені проїзд з "Візит Острава" + ПКП Катовіце-Варшава в той самий поїзд.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22917


View Profile
« Reply #383 on: 20.09.19 , 09:09 »
Share Reply with quote

Ух-ти. Дякую, що написали. Видно ПКП забула накласти це обмеження на місце продажу (перечитав PDF - справді там про це не говориться, хоча логічно було б його чекати, бо у подібного рода тарифах воно часто є). Клас, треба користуватись цією діркою (щоправда для тих, хто закидується до Катовиць літаком все-одно не спрацює).
Quote
що міг купити зворотній Острава-Варшава на сайті ЧД за таку саму ціну, що коштував мені проїзд з "Візит Острава" + ПКП Катовіце-Варшава в той самий поїзд.
На сайті ЧД - Ви купили-б спецпропозицію Острава-Вашава з обмеженою кількістю місць по 14 євро. Її також і ПКП-ІС в касах продає, по такій самій ціні 14 євро.
Quote
і майже впевнений, що вони продавались в один бік по 6 євро
А у Вас не зберігся квиток? Дуже хотілось-би його роздивитись. Чи Ви у різні дні їхали?
Logged
Davidoffden
User

Posts: 17


View Profile
« Reply #384 on: 20.09.19 , 21:09 »
Share Reply with quote

Нажаль, квитки не збереглись, а їздив я минулого літа, тому вже не точно пам'ятаю. Нас було троє, і, здається, там було дві окремі підшивки (квиток+3 плацкарти) на туди й назад. Проїзд туди й назад був у різні дні, це ми їздили з Варшави до Праги і назад, розбиваючи по Катовіцах і Остраві.
Logged
Evgenio
Active user

Posts: 228


View Profile
« Reply #385 on: 23.09.19 , 17:09 »
Share Reply with quote

Доброго дня! а хтось в курсі, чи курсують поїзди між Краковом та Закопане? Щось на intercity.pl не бачу жодного розкладу.. Чи якось не туди дивлюсь?
Logged
Гость010
Guest
« Reply #386 on: 23.09.19 , 20:09 »
Share Reply with quote

Есть только один официальный сайт расписаний, где представлены все расписания всех перевозчиков: rozklad-pkp pl.
А на сайте интерсити расписания только поездов, обслуживаемых PKP IC.
Logged
W_777
Active user

Posts: 604


View Profile
« Reply #387 on: 23.09.19 , 22:09 »
Share Reply with quote

Сейчас там еще и ремонты колеи идут, поэтому из Kraków Płaszów в Zakopane ездят подменные автобусы (жд оператора PolRegio)
Logged
dots2004
Active user

Posts: 310


View Profile
« Reply #388 on: 24.09.19 , 21:09 »
Share Reply with quote

До 24 октября
Logged
Ultra92
Guest
« Reply #389 on: 08.01.20 , 19:01 »
Share Reply with quote

Доброго вечора.

Дивлюсь квитки Перемишль-Берлін, на прямий поїзд.
Не зовсім розумію порядок купівлі квитків в спальний вагон. Обираю 3-місне купе. Далі просить обрати стать пасажира. А якщо я їду з дівчиною, то нас з нею по різних купе розділить?
У спальних вагонах європейських залізниць ще не їздив. Які там порядки?
Logged
Tags: pkp poland 
Pages: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!