Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.10.17 , 20:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Польские железные дороги

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17
Reply | Print
Author Topic: Польские железные дороги  (Read 28010 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21145


View Profile
« Reply #90 on: 04.05.17 , 10:05 »
Share Reply with quote

я чув що хочуть на Варшаву.

На Краків - через поганих стан колій - навряд-чи щоб незалежному операторові було цікаво їздити.

Хоча як раз на це літо - буде на літо продовжили один з Ex Прага - Острава до Кракова, і таким чином з'явився безпересадковий денний поїзд Прага - Краків, котрого не було вже з пів-десятка років. 86-кілометрову ділянку з Кракова до Чеховице-Дзедзіце - він повзе 2 години 23 хвилини.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3250


View Profile
« Reply #91 on: 04.05.17 , 17:05 »
Share Reply with quote

Там ще в статті була така фраза:
Leo Express zmienia jednak strategię. W rozmowie z Onetem członek zarządu i dyrektor Leo Express Polska Peter Jančovič, powiedział, że celem jest uzupełnienie już istniejącej siatki przewoźnika i uruchomienie bezpośrednich połączeń do Czech z innych miast niż Warszawa.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21145


View Profile
« Reply #92 on: 04.05.17 , 18:05 »
Share Reply with quote

цікаво що мається на увазі. В те що вони наважаться їздити по лініях, де стан не дозволяє швидко їздити - я не дуже вірю. Ґданськ - теж маловірогідно, просто тому, що далеченько, це далі від Праги, ніж до Кошице.
В завороти на захід (назразок Прага - Острава - Ополє теж не дуже вірю, воно виходить як безглуздий обїзд гачком).

Я б скоріше повірив у маршрути назразок тих, що передбачають рух звичним "намоленим" коридором, тобто Острава -  Катовіце і далі на CMK,
 але потім не доїзжаючи до Варшави - зістрибування на бічну лінію і далі вбік до найближчого воєводського центра (подібних маршрутів дуже бракує у ПКП і Лео може спробувати зайняти цю нішу). Назразок Прага - Лозь.
Logged
volotar
Active user

Posts: 335


View Profile
« Reply #93 on: 18.07.17 , 00:07 »
Share Reply with quote

Огляд та ціни наявних міжнародних рейсів з Польщі:

http://biznes.onet.pl/wiadomosci/kraj/miedzynarodowe-polaczenia-pkp-intercity-polregio-kd-ks/lwqnxv
« Last Edit: 18.07.17 , 16:07 by volotar » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #94 on: 18.07.17 , 09:07 »
Share Reply with quote

За їх мірилом 5,80 euro з Холма до Ковеля = промоційна ціна:
Quote
Promocyjne bilety kosztują 5,80 euro (ok. 25 zł), a dla dzieci 4,40 euro (ok. 19 zł).
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21145


View Profile
« Reply #95 on: 18.07.17 , 10:07 »
Share Reply with quote

та ні, це так на сайті PKP написано (і навіть наведена трохи далі гіпотетична "повна ціна", що насправді ніколи не застосовується). І явними словами ніде не виписано що кількість місць за нижчою ціною не має обмежень по термінам продажу і кількості, тому не дивно що хтось це вичитав неправильно (особливо якщо це людина, що знайома з ситуацією на інших міжнародних напрямках і не знайома поки з ситуацією з напрямком Польща - україна).

При тому що справді, звичайний тариф Польща - Україна гіпотетично також не втрачає свою застосовність, тобто гіпотетично пасажир міг-би вибирати, чи брати йому квиток зі знижкою -80% по УЗ і -80% по ПКП чи по звичайному тарифу (знижка 30% по УЗ і 30% по ПКП).
Сама по собі ситуація не екзотична, на багатьох інших напрямках у центральній і східній Європі щось подібне буває, але там хоча б гіпотетично можна собі уявити обставини, коли якась невелика кількість пасажирів могла-б свідомо надати перевагу дорожчому з можливих тарифів навіть поки є доступними місця по дешевшому. Як правило це буває, якщо не влаштовують якісь з обмежень, що є умовою нижчого тарифа.
Інакшість нашої ситуації як раз у тому що не існує жодної ситуації, при котрій квиток з  -30% по УЗ і -30% по ПКП мав-би перевагу для пасажира.
Здавати, обмінювати і робити часткове повернення чи зупинки в дорозі по квитку зі знижкою -80% по УЗ і -80% по ПКП - не заборонено і умови ті самі що й для квитка за вищим тарифом.
Єдине обмеження, що має квиток зі знижкою -80% по УЗ і -80% по ПКП (порівнянні з тарифом -30% по УЗ і -30% по ПКП) - квиток зі знижкою -80% по УЗ і -80% по ПКП чинний лише у IC+ до Перемишля і поїзді Ковель - Холм і не чинний в усіх інших поїздах.
У випадку Ковель - Хелм - це обмеження при теперішньому розкладі взагалі нічого не обмежує (бо жодного іншого поїзда, котрим можна було б проїхати по цій ділянці все-одно немає).
У випадку маршрутів через ділянку Перемишль - Львів - якщо пасажира влаштовує проїзд цієї ділянки на IC+ і йшлось-би про бажання або ділянку зі сходу у Львів чимось іншим їхати або зупинку десь в дорозі зробити або далі продовжувати маршрут вглиб польші - де факто теж, по при тарифі -30% і -30% по ПКП - не існує жодного випадку, коли суміжну внутрішню ділянку було б вигідніше покрити міжнародним квитком, тобто на інші сегменти все-одно дешевше завжди купити окремий квиток, а не всандалювати її у склад того ж квитка, що покриває ділянку Перемишль - Львів.
По Україні такий тариф (-30% по УЗ -30% по ПКП) завжди не вигідний у порівнянні з внутрішнім. По Польщі - внутрішній може виявитись трішки дороже лише в дуже екзотичних випадках - покриття внутрішньопольської ділянки міжнародним квитком на умовах -30% по ПКП - могло-би з натяжкою "окупитись" при довгій поїзді у Пендоліно (якщо нема промо-тарифа на цей уявний Пендоліно), але Пендоліно все-одно з Перемишля не ходять, а з Ряшева - лише 1 раз на день і в такий час, що ні з чим не стикується, тому навіть гіпотетично нічого з цього не буде.
« Last Edit: 18.07.17 , 10:07 by Maxy » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #96 on: 18.07.17 , 10:07 »
Share Reply with quote

Я мав на увазі промоція без обмежень за кількостю і без обмежень за часом... така собі постійнодіюча на всі квитки цієї реляції.
Я дещо про інше: для поляків це "майже як за дармо", а для ковельчан за ці кошти можна проїхатись до Києва і зворотно у плацкарті з білизною. Тобто, про українську убогі реалії.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21145


View Profile
« Reply #97 on: 18.07.17 , 11:07 »
Share Reply with quote

У даному разі справа ж більшою мірою не у аж настільки в убогих реаліях, як аж більше у популізмі.
Є багато країн з рівнем доходів близьких до нашого, де проїзд півтисячі кілометрів за 4 євро (саме стільки коштує плацкартний з постіллю з Ковеля у Київ, на 142 - навіть ~3,4 євро)  - це майже дарма.
« Last Edit: 18.07.17 , 11:07 by Maxy » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #98 on: 18.07.17 , 11:07 »
Share Reply with quote

... це майже дарма.

Отож бо. Для поляків наші ціни на поїзди - суцільна промоція. Не знаю як зараз, але на перший рейс Ковель-Холм населеність 1/2 була досягнута за рахунок "безкоштовних гостей-пасажирів з Вол ОДА". Популістична ціна 200+ грн звичайними волинянами поки що не оцінена. Цікаво, як швидко дійде до другої пари Ковель-Холм. Там радше може дійти до проанонсованого Здолбунів - Холм (МВРС та провідниці були зі Здолбунова). Як буде з "коптінням контактної мережі" - побачимо згодом.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21145


View Profile
« Reply #99 on: 18.07.17 , 12:07 »
Share Reply with quote

Наразі головна перешкода росту попиту - те що не зробили митно-прикордонний котроль на ходу і відповідно не спромоглись досягти відповідного скорочення часу в дорозі, я на ділянці Львів - Перемишль. А зовсім не ціна.
Logged
Tags: pkp poland 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.094 seconds with 20 queries.