Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.12.17 , 02:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Leo-Express: фідерний автобус з Кракова, Катовіце та Ґлівіце

Pages: 1 2 3 [4] 5
Reply | Print
Author Topic: Leo-Express: фідерний автобус з Кракова, Катовіце та Ґлівіце  (Read 10664 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3461


View Profile
« Reply #30 on: 02.06.16 , 15:06 »
Share Reply with quote

Разумеется через Краковец, по другой дороге было-бы дольше.

Через Шегини-Медыку вообще не так много рейсов ездит. Надо иметь ввиду, что у некоторых автобусов, которым ближе через Краковец -  указано место пересечения в МАПП Шегини, а в реальности они ходят по нормальному, через Краковец (если нет тарифной остановки в местах, которые невозможно зацепить едя через Краковец - так точно). Зачем указывать неправильное место пересечения границы - не знаю, может разве-что чтобы накрутить тарифный километраж.

Бывают и комичные расписания, вроде таких
http://bus.com.ua/cgi-bin/bus-order?b=460100&r=7007
хотя в реальности там автобус просто шурует через Краковец.
А я то думал, что все автобусы краковского направления действительно через Шегини ездят.
Logged
Lyc
Active user

Posts: 906


View Profile
« Reply #31 on: 09.06.16 , 19:06 »
Share Reply with quote

Тайгерэкспресс вливается в LEO Express group. Смотрю нехилые войны развиваются на том направлении. Тайгер продает билеты на стыковки с Региоджетом до 29 июня.
А я все думал с какого перепоя у Лео в списке станций появились те, на которые они сроду не ездили. Оказалось все просто - у них теперь системы бронирования синхронизированы.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3461


View Profile
« Reply #32 on: 17.09.16 , 06:09 »
Share Reply with quote

Чешский ж/д оператор LEO Express планирует запустить свои поезда в Польшу. Для этого перевозчик направил письмо в Управление железнодорожного транспорта (UTK) этой страны, которое обнародовано на сайте регулятора.

LEO Express намерен соединить ж/д маршрутом столицы Чехии и Польши. Оператор планирует запустить одну пару поездов в день. Согласно предлагаемому расписанию, поезд будет отправляться из Праги в 15:13 и будет прибывать на Варшаву-Восточную в 23:04. Время отправления обратного рейса - 00:37, прибытие в Прагу - 08:19.

(с) ЦТС
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #33 on: 17.09.16 , 23:09 »
Share Reply with quote

насправді вже є поїзди Польша - Чехія лео-експреса, але дуже своєрідні.

Штука у тому що цього року на вихідні літа поновлювали рух в польсько-чеському прикордонні по ще одній лінії, через Любавку - Краловець
https://www.kolejedolnoslaskie.eu/pl/aktualno%C5%9Bci/trutnov-od-30-kwietnia-do-4-wrze%C5%9Bnia-w-ka%C5%BCdy-weekend-i-%C5%9Bwi%C4%99to.html
рейс де-факто виконували мотриси KD, а з чеського боку партнерським оператором були не чеські залізниці, а Леоекспрес.

KD схоже порахували, що простіше не домовлятись про додаткові рейси з чехами, а тупо купити доступ до інфраструктури у Лео (що має цей доступ від ЧД з так би мовити оптовою знижкою) і мотриси KD їздили по Чехії без домовленості з чеськими залізницями, на правах поїзда ЛеоЕкспреса.

Сайт ЛеоЕкспреса на ці рейси квитки не продавав. На ділянку поза Польщею - був спеціальний тариф (нижчий ніж навіть тарифікація на інших приміських маршрутах Польша - Чехія), що продавав кондутор ЛеоЕкспреса у поїзді.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3461


View Profile
« Reply #34 on: 19.09.16 , 09:09 »
Share Reply with quote

Цікавий варіант. Там мабуть з пасажиропотоком зовсім туго, якщо рейси були лише у вихідні дні
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #35 on: 19.09.16 , 10:09 »
Share Reply with quote

ну там же купа закинутих одноколійок через гірську частину польсько-чеського кордону була.
Деякі з них - поновили в цілорічному режимі на постійній основі - як от лінію через Шклярську Порембу - Гаррахов. Деякі - як от цю - лише на літо і по вихідних.

А щодо пасажиропотоку - він справді малуватий, бо швидкості мізерні, в результаті між майже будь-якою парою великих міст, навіть якщо коротший по кілометражу шлях лежить по прямій - швидше їхати в об'їзд тих гір, що утворюють більшу частину польсько-чеського зі сходу (через Остраву) чи з заходу (через Герліц). Тому привабити мешканців великих місць на ці маршрути зазвичай не виходить, там їздять переважно місцеві, а цих пасажирів не так багато.

Але не все так просто.
Одна з причин малої кількості пасажирів - відсутність адекватної пропозиції. Можна згадати скандал, що стався кілька тижнів тому на іншій закинутій транскордонній залізниці через гори, так само з Польщі, однак не до Чехії, а до Словаччини, а саме з Ряшева в Межилабірці.
Там N років тому закрився пасажирський рух. При чому на момент закриття там справді ходили порожні поїзди, бо ходили ну дуже повільно, навіть з поправкою що це неелектрифікована одноколійка через гори і везли чорті зна куди. Наприклад на польському боці маршрут поїзда був до Ясла, без адекватних стиковок по Яслу ні на воєводські центри Польщі ні на Хирів (тобто Хирів - Ясло теж тоді ходив, повітря і перемитників возив, але поїздом з Ясло - Межилабірці ніяк не стикувався, хоча це потенційно міг-би бути найшвидший і найдешевший шлях з України до Словаччини)

Тут на один день, з нагоди культурної події призначили один рейс в одну конкретну неділю (27 серпня) по зручному маршруту - безпосередньо з Ряшева в Межилабірці, при чому зручним розкладом - з Ряшева зранку, ввечері назад і з дещо кращою швидкістю (що було фізично неможливо N років тому, бо тоді таких рейкових автобусів не було в наявності на цій частині мережі)
https://www.przewozyregionalne.pl/node/19316
По дорозі назад сталась халепа. Ті хто приїхав з Польщі - встигли нахвалити новий рейс родичам і друзям, тому охочих на зворотній рейс виявилось істотно більше. І на зворотній рейс ті, хто встиг купити квитки - фізично не помістились у тому рейковому автобусі, тобто стоячи не змогли впихнутись. Пишуть що PKP PR зрозуміла що буде біда за кілька годин до рейсу, але нічим не могла зарадити, можливості прислати ще одну мотрису з Польщі не було, бо у них в наявності лише один рейковий автобус з допуском на Словаччину.

До речі через кілька днів подібний разовий рейс Ряшів - Межилабірці буде знову, цікаво, знову у них стоячі впихнутись не зможуть, чи щось вигадають. І це, зауважте, лінія, де "пасажиропотоку немає"
« Last Edit: 19.09.16 , 12:09 by Maxy » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3461


View Profile
« Reply #36 on: 27.09.16 , 13:09 »
Share Reply with quote

А в аеропорт Катовіце ні LE, ні RJ не заїзжають?
Бо тут колезі треба в Оломоуц, то ідея була така, щоб вона долетіла до Катовіце віззейром і там вже пересіла на один з фідерних автобусів, які відразу йдуть на Чехію, щоб не їхати в саме місто.
Рейс з Києва прилітає о 9.40 + час на ПТК.
Глянув розклади, то з RJ взагалі не стикується, а з LE, який об 11.35 теоретично стикується. Але я чомусь думав, що він окрім площі Анджея ще й в аеропорті людей підбирає.
На зворотньому шляху, то однозначно доведеться в Катовіце ночувати, бо рейс на Київ занадто рано.

Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #37 on: 27.09.16 , 13:09 »
Share Reply with quote

Взагалі на їзді між аеропортом Катовіце і Чехією спеціалізується tigerexpress.eu і саме вони співпрацюють з Лео, комбінація мікроавтобуса з виїздом о 10:40 з Катовіце, пересадкою на поїзд по Остраві-Свинов і далі поїздом до Оломоуца - продається на сайті тайґерекспреса. Чому вона не продається на сайті Лео - не знаю. Раніше продавалась.
Можливо причина у тому, що раніше у Лео не було власних автобусів і комбінація поїзд+автобус - була насправді співпрацею з tigerexpressом. А зараз я дивлюсь є власні автобуси Лео, може тепер вони припинили дружбу з tigerexpress?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3461


View Profile
« Reply #38 on: 27.09.16 , 13:09 »
Share Reply with quote

Дякую. Я власне тому на сайт Тайгера і не ходив, бо думав, що вони з Лео вже зовсім об'єднались
Logged
Lyc
Active user

Posts: 906


View Profile
« Reply #39 on: 27.09.16 , 22:09 »
Share Reply with quote

комбінація поїзд+автобус - була насправді співпрацею з tigerexpressом.
Поезд+автобус у Лео выполнялись в большинстве на их железе, тайгер же до лета этого года пользовался жд составами Региоджета.
На зворотньому шляху, то однозначно доведеться в Катовіце ночувати, бо рейс на Київ занадто рано.
Глупости. Я как раз Тайгер и люблю за хорошую стыковку с утренним Виззом на Киев (4:25 прибытие в KTW). Все равно фиг выспишься.
Logged
Tags: krakow katowice gliwice praha ostrava 
Pages: 1 2 3 [4] 5
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.079 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 15.10.16 , 03:10