Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.05.17 , 08:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Такая проблема.. (Цюрих Будапешт)

Pages: [1]
Reply | Print
Author Topic: Такая проблема.. (Цюрих Будапешт)  (Read 1987 times)
lexukr
User

Posts: 15


View Profile
« on: 15.11.14 , 20:11 »
Share Reply with quote

Добрый вечер!

Уважаемые знатоки помогите разобраться: по причине личной авантюрности решил сэкономить и обратился к другу, проживающему в Венгрии с просьбой распечатки купленного онлайн билета на ЖД перезд Цюрих-Будапешт и пересылки его почтой в Цюрих. Причина этого поступка: значительно более низкая цена билета при покупке в Венгрии. Возникшая проблема: отсутствие указаного билета в моем почтовом ящике по истечении 12 дней. Авантюрность моего товарища проявилась в отправлении этого билета обычным письмом, а не рекомендованным и никакого треинг-номера у меня нету.

В результате: у меня на руках есть отсканированный билет и чек на покупку и абсолютное непонимание, во что может обратиться посадка на поезд с цветной копией билета и отсутствием нормального чека.

Буду благодарен за любой коментарий!
« Last Edit: 15.11.14 , 21:11 by lexukr » Logged
Ngregory
Active user

Posts: 11265


View Profile
« Reply #1 on: 15.11.14 , 22:11 »
Share Reply with quote

Может быть, рановато волноваться? 12 дней - не такой уж большой срок, вполне возможно что Вы еще дождетесь "письма счастья".

Если же почта действительно письмо потеряла - увы, придется купить новый билет. На возможность проехать по копии лично я бы не рассчитывал.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20660


View Profile
« Reply #2 on: 15.11.14 , 23:11 »
Share Reply with quote

я певен, що по скан-копії чи по роздруківці з кодом Вам їхати не дозволять, тим більше по такому тарифу, що явно призначений лише для тих, хто приїхав з боку Угорщини і привіз собі такий квиток звідти.

Крім того Вам варто знати, що з 11 грудня 2011 року швейцарські залізниці вирішили більше не залишати пасажирам можливіть оплачувати проїзд штатним чином у поїзді. Тепер пасажир без квитка оплачує окрім вартості проїзду також штраф (формально ця сума вважається збором за продаж у поїзді, а не штрафом (я так розумію це для того, щоб вона йшла на користь залізниці, а не в бюджет), але за величинами і умовами стягнення - це чистий штраф) від 90 франків збору, додатково до вартості проїзду.

Є правда шпаринка, котра може і дозволить не переплачувати у Вашій ситуації. У Швейцарії правила спеціально обумовлюють ситуацію, коли пасажир купив квиток, але показати його у поїзді не може - вони включать і квиток забутий вдома, і квиток, що був у вигляді баркода у мобільному телефоні, що невчасно розрядився і тому подібне. У такому разі пасажир зобов'язаний купити квиток по повному тарифу, а потім треба у касу показати обидва квитка (і використаний новий, і забутий старий) і каса зробить перерахунок - пасажирові повернуть суму, сплачену за новий квиток мінус 10 франків (це збір за "забуті квитки").

Я правда не цілком певен, що це спрацює у поїзді Цюрих - Будапешт, бо маршрут поїздки міжнародний. Крім того я не знаю нюансів порядку цієї операції (наприклад коли те, що квиток було забуто - виявляється уже у поїзді - то чи потім вернуть також і той величезний збір, що тепер береться за продаж у поїзді, чи лише тариф. На сайті SBB я толкового пояснення не знайшов, там лише пропонують читати PDF, - котрий німецькою мовою на 72 сторінки, ось цей http://data.ch-direct.org/Tarife/SBB/T600_d.pdf
Якщо зможете розібратись - напишіть потім тут, у цій темі.
Logged
joy
Active user

Posts: 23803


View Profile
« Reply #3 on: 16.11.14 , 01:11 »
Share Reply with quote

Так это же не онлайн билет был наверное - с онлайн билетом такой проблемы бы не возникло.
Я бы поступил так - друг отправил билет ненадежным способом, пусть приобретает новый за свой счет.
За авантюризм надо платить)
Logged
Aleksej
Active user

Posts: 462


View Profile
« Reply #4 on: 17.11.14 , 17:11 »
Share Reply with quote

У Швейцарії правила спеціально обумовлюють ситуацію, коли пасажир купив квиток, але показати його у поїзді не може - вони включать і квиток забутий вдома, і квиток, що був у вигляді баркода у мобільному телефоні, що невчасно розрядився і тому подібне. У такому разі пасажир зобов'язаний купити квиток по повному тарифу, а потім треба у касу показати обидва квитка (і використаний новий, і забутий старий) і каса зробить перерахунок - пасажирові повернуть суму, сплачену за новий квиток мінус 10 франків (це збір за "забуті квитки").

Я правда не цілком певен, що це спрацює у поїзді Цюрих - Будапешт, бо маршрут поїздки міжнародний.


Цікаве питання.

Як на мене, то як би пасажир не їхав, а йому прийдеться показувати той квиток (роздруківку), не лише швейцарьским, а й австрійським та, я так думаю, і мадярським контролерам. Тож варто поглянути на проблему і з точки зору австрійців та мадярів теж.

Це хіба що якийсь лежачий вагон, в якому білети вночі знаходяться у провідника і вже той спілкується із контролерами. Що називається- покласти усі проблеми на плечі провідника.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20660


View Profile
« Reply #5 on: 18.11.14 , 09:11 »
Share Reply with quote

У Швейцарії правила спеціально обумовлюють ситуацію, коли пасажир купив квиток, але показати його у поїзді не може - вони включать і квиток забутий вдома, і квиток, що був у вигляді баркода у мобільному телефоні, що невчасно розрядився і тому подібне. У такому разі пасажир зобов'язаний купити квиток по повному тарифу, а потім треба у касу показати обидва квитка (і використаний новий, і забутий старий) і каса зробить перерахунок - пасажирові повернуть суму, сплачену за новий квиток мінус 10 франків (це збір за "забуті квитки").

Я правда не цілком певен, що це спрацює у поїзді Цюрих - Будапешт, бо маршрут поїздки міжнародний.


Цікаве питання.

Як на мене, то як би пасажир не їхав, а йому прийдеться показувати той квиток (роздруківку), не лише швейцарьским, а й австрійським та, я так думаю, і мадярським контролерам. Тож варто поглянути на проблему і з точки зору австрійців та мадярів теж.
до них просто не дійде, бо швейцарці зарубають все раніше.

Quote
Це хіба що якийсь лежачий вагон, в якому білети вночі знаходяться у провідника і вже той спілкується із контролерами. Що називається- покласти усі проблеми на плечі провідника.
Ви жартуєте?

Провідник лежачого вагона збирає квитки суто для того, щоб кондуктори не турбували пасажира серед ночі, але наявність цих квитків кондуктори так само перевіряють, як і у пасажирів сидячих вагонів.

Ви хіба не бачили скільки штампиків від кондукторських перевірок на квитку лишається, коли зранку його провідник Вам зранку повертає?
Logged
Tags: zuerich budapest 
Pages: [1]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.073 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 17.11.14 , 18:11