Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.10.18 , 13:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: 13 km non-stop RO-transit (Valea Vișeului - Bocicoiu Mare)

Pages: [1] 2 3 4
Print
Author Topic: Пропозиція: 13 km non-stop RO-transit (Valea Vișeului - Bocicoiu Mare)  (Read 9750 times)
Iwan
Active user

Posts: 3842


View Profile
« on: 03.12.14 , 23:12 »
Share

Щоб не офтопити у сусідніх темах, запрошую сюди до дискусії про доцільність добудови
650 метрового відтинку залізниці + мосту через річку Тиса
із Великого Бичкова (Румунія) до Великого Бичкова (Україна),
що дозволить організувати мінімальний 13 кілометровий беззупинковий транзит через Румунію
для таких привабливих сполучень, як Чернівці - Рахів - Ужгород чи кільцевого Львів - Рахів - Ужгород - Сянки - Львів
чи Чернівці (вечір) - Рахів (ніч) - Ужгород (ранок) - Сянки (обід) - Львів (вечір) - Тернопіль (пізній вечір) - Чортків (ніч) - Чернівці (ранок) і навпаки
чи Київ (той, що зараз є) - Рахів - Ужгород - Сянки - Львів - Київ і навпаки.





Фантазуйте та критикуйте на здоров'я.

п.м. Сподіваюсь, що за 13 км беззупинкового транзиту можна буде вдало домовитись із CFR, позаяк румунські пасажири із Сигета Марамороського зацікавлені у залізничному сполученні через Рахівщину із Чернівцями та Києвом.
Пам'ятаймо, там багато українців, які після делімітації та пізнішої демаркації опинилися по той бік кордону - відірваними від родин та українського світу.

п.м.2 це не заважатиме водночас мати локальне сполучення Тересва - Сігет - Вишівська Долина - Рахів по колії 1520, та Сальва - Вишівська Долина - Рахів по колії 1435 (після її добудови),
та сполучення по колії 1435 для причепних вагонів (Київ, С-Петербург тощо) - Рахів - Клуж, (...) - Рахів - Тімішоара, (...) - Рахів - Брашов/Бухарест* тощо.
*- добра альтернатива для скасованого 59/60 у сполученні із Румунією.
« Last Edit: 03.12.14 , 23:12 by Iwan » Logged
student17
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #1 on: 04.12.14 , 09:12 »
Share

Якщо це беззупинковий транзит, то яка в цьому зацікавленість Румунії?
« Last Edit: 04.12.14 , 10:12 by student17 » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3842


View Profile
« Reply #2 on: 04.12.14 , 11:12 »
Share

Якщо це беззупинковий транзит, то яка в цьому зацікавленість Румунії?
Румунія розташована на іншому березі Тиси від Солотвина, Білої Церкви, Великого Бичкова,
і (умовно, бо на тому ж березі) Ділового, до яких зможуть переходити через пішохідні переходи.
Внаслідок цього населення прикордонних пунктів Румунії матиме доступ до поїздів далекого сполучення,
натомість ці поїзди не проходитиму 4 разі прикордонно-митний контроль, що економить 2:40 від часу ходу.

Наприклад, можна буде вийти на Держкордоні з українського боку, пройти ПМК і ще однин ПМК і Ви вже на станції Вишівська Долина CFR,
а звідти вже пересідаєте на інше зручне сполучення вглиб Трансільванії. Чи з Солотвина перейти - до Сігета і там пересісти - не проблема.

Головне, що основний пасажиропотік не зазнаватиме незручностей через 4 зупинки по 40 хвилин для проходження ПМК.
Logged
taras1986
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #3 on: 04.12.14 , 12:12 »
Share

Така сама як і Молдови. Отримати за це гроші ))))
Щодо ідеї - мені подобається, от тільки там щільна забудова (((
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3842


View Profile
« Reply #4 on: 04.12.14 , 19:12 »
Share

Така сама як і Молдови. Отримати за це гроші ))))
Щодо ідеї - мені подобається, от тільки там щільна забудова (((
Поконтактую завтра із сільським головою. Можливо вона прояснить ситуацію зі щільністю забудови.
Так виглядає, що до десятка хат можуть ... (не хочу це писати - самі розумієте).
З іншого боку - суспільні інтереси, і коли обидві сторони (власники маєтків/будівель) та
представники влади знайдуть порозуміння, то це було б добрим розв'язанням питання.

Тих 13 км беззупинкового транзиту будуть не таким вже й дорогими у порівнянні із комфортним
проїздом у залізничному транспорті. Кращого місця годі й шукати. Хіба що понад берегом обійти
український Великий Бичків, тоді селяни змушені будуть вибиратися аж на край села аби
скористатися поїздом. То вже нехай місцева громада вирішує. Звичайно не хочеться аби ця
колія спричинила там до якихось міжусобиць "по чиєму городу проляже" чи щось в такому дусі.

Для більшого розуміння користі румунським пасажирам від сполучень на українському березі річки
наведу приклад використання мешканцями українського селища Мілове станції Чортково (РЖД):
перейшли кордон - сіли на потяг - поїхали
.

Саме так мешканці Сигета зможуть сідати на потяг у Солотвині. Сподіваюсь, що пояснив зрозуміло.
« Last Edit: 04.12.14 , 19:12 by Iwan » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3869


View Profile
« Reply #5 on: 04.12.14 , 20:12 »
Share

Внаслідок цього населення прикордонних пунктів Румунії матиме доступ до поїздів далекого сполучення,

Єдиний поїзд далекого сполучення, який тудов можна запердолити, то є Чернівці -- Ужгород, і його грохнуть так само як і його папередника через Стрий.

Поїзд Київ -- Ужгород через Рахів нереальний, бо матиме час в дорозі понад добу.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11977


View Profile
« Reply #6 on: 04.12.14 , 20:12 »
Share

А автодорог там нет что ли?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3842


View Profile
« Reply #7 on: 04.12.14 , 22:12 »
Share

Внаслідок цього населення прикордонних пунктів Румунії матиме доступ до поїздів далекого сполучення,

Єдиний поїзд далекого сполучення, який тудов можна запердолити, то є Чернівці -- Ужгород, і його грохнуть так само як і його папередника через Стрий.

Поїзд Київ -- Ужгород через Рахів нереальний, бо матиме час в дорозі понад добу.
Поки що важко щось сказати - спробую детальніше вивчити пасажиропотік. Автобусів там зараз наче багацько,
а от чи всі згодні будуть пересісти на поїзд - ось це невідомо. Але ж коли на обидвох кінцях маршруту будуть Чернівці і Ужгород,
а між ними купу населених пунктів, які з цими містами не мають зал. сполучення (хіба що Солотвино - Львів, який на ніч до Ужгорода прибуває),
то попит може бути. Туристи в сезон - також своє можуть додати...

Київ-Рахів-Ужгород не для наскрізного проїзду, проте замість спадаючого заселення з боку Рахова може мати нових пасажирів з:
- південне Тернопілля (міфічно-гіпотетичне)
- Коломия-Яремче-Ворохта
- Ясиня-Рахів-Солотвино
В Ужгороді можна ув'язувати із Ужгород-Київ, чи ще із чимось.
Обгрунтування потрібно ще напрацьовувати, бо зараз воно все досить таке сире.

Невже Україна така квола, що й одного потяга там (на тому транзиті) не проковтне, в той час як на румунському березі до тупіка ходить 5 пар поїздів???

Невже наша УЗ прямує до стану албанських залізниць?

А автодорог там нет что ли?

Від Татарова до Буштино - єдина "траса" без розгалужень близько 120км, чи навіть до Хуста (140км),
хоча реально - аж до Мукачева-Ужгорода чи аж до Берегова-Чопа - єдина дорога без особливих варіантів.

Тому є сподівання, що Гуцульщина буде нормально його заповнювати при умові ранкового приходу 6хх до Ужгорода та Чернівців.

Одним словом, фантазуйте і щось в результаті повинно вималюватись. Допоки не зроблять (не відомо скільки це триватиме)
тунельний прохід по нашому березі, найкоротший транзит через Румунію цілком прийнятний і має шанс на існування.

Там і каміння із Трибушанського кар'єру можна вивозити залізницею і інші вантажі (припускаю). Отож, думаймо і фантазуймо.
Logged
student17
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #8 on: 05.12.14 , 10:12 »
Share


Невже Україна така квола, що й одного потяга там (на тому транзиті) не проковтне, в той час як на румунському березі до тупіка ходить 5 пар поїздів???


З них аж один до Клужа, а все решта по місцевих гірських колгоспах. По ту сторону кордону єб..ня ще ті.

Та й взагалі розглядати забиті закутки обох країн в якості транзитних хабів при наявності не одного біільш доступного, дешевого, швидкого варіанту дещо дивно.

А щодо пасажирів на Київ - Рахів - Ужгород можна більш детально? Де ви там бачите ЦА даного поїзда?
« Last Edit: 18.02.15 , 01:02 by student17 » Logged
XAN_
Active user

Posts: 1100


View Profile
« Reply #9 on: 07.12.14 , 22:12 »
Share

А не лучше согласованный дизелек? Тогда может можно его будет какой-то "пересыпкой" набить... Есть потенициал?
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.087 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 05.12.14 , 16:12