Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.12.18 , 03:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: 13 km non-stop RO-transit (Valea Vișeului - Bocicoiu Mare)

Pages: 1 [2] 3 4
Print
Author Topic: Пропозиція: 13 km non-stop RO-transit (Valea Vișeului - Bocicoiu Mare)  (Read 10026 times)
Iwan
Active user

Posts: 4054


View Profile
« Reply #10 on: 08.12.14 , 12:12 »
Share

Зараз офіційні рейси (без урахування нелегальних перевізників) з Рахова у бік Солотвина виглядають так:



Час між Раховом і Ужгородом 4-5 годин, а для деяких рейсів - 7:30 (дані з bus.com.ua).

Решту - аналізуйте самі, в т.ч. привабливість/непривабливість залізничного сполучення у порівнянні
з автобусним для часу прямування 4-7 годин, а також - потенційне залучення додаткових пасажирів
за рахунок появи залізничного сполучення.

+ Солотвино - Ужгород
+ Тячів - Ужгород
+ Виноградів - Ужгород
+ інше - Ужгород
===============
достатньо буде?
« Last Edit: 08.12.14 , 12:12 by Iwan » Logged
Andersen
Active user

Posts: 2380


View Profile
« Reply #11 on: 08.12.14 , 15:12 »
Share

That is quite a lot of traffic on the perimeter. It doesn't seem to be enough for a 10-14 wagon train which travels only once per day and therefore only can cover a small part of that traffic. Maybe the right thing would be to ask for EU funding for a feasibility study, when you are asking UZ to ask MinInfra to ask EU for money for a revitalization of the Rakhiv - Valea line anyway.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4054


View Profile
« Reply #12 on: 08.12.14 , 15:12 »
Share

That is quite a lot of traffic on the perimeter. It doesn't seem to be enough for a 10-14 wagon train which travels only once per day and therefore only can cover a small part of that traffic. Maybe the right thing would be to ask for EU funding for a feasibility study, when you are asking UZ to ask MinInfra to ask EU for money for a revitalization of the Rakhiv - Valea line anyway.
От Рахова на юг к границе - уже в работе - в МинИнфра сейчас этим занимаются.
Logged
Vasya
Guest
« Reply #13 on: 17.02.15 , 23:02 »
Share

Дуже хороша ідея! На цьому самому місці,  що ви показали на карті, колись був міст, його в 1970 під час паводку зірвали.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4054


View Profile
« Reply #14 on: 17.02.15 , 23:02 »
Share

Дуже хороша ідея! На цьому самому місці,  що ви показали на карті, колись був міст, його в 1970 під час паводку зірвали.
... але то вже історія, бо люди звели там оселі.
Хіба понад берегом якось протягнути і вийти на ту колію, яка поки що засипана грунтом внаслідок зсуву.

п.м. дякую за корисну інформацію, бо ми тут гадали: коли ж востаннє там був міст.
« Last Edit: 18.02.15 , 12:02 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4054


View Profile
« Reply #15 on: 25.05.15 , 20:05 »
Share

Знайшлося кілька людей, котрі зацікавились проектом.
Отож, подаю альтернативний варіант:



З обходом забудованої території Великого Бичкова - понад правим берегом Тиси.

Координати тут.
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1101


View Profile
« Reply #16 on: 25.05.15 , 22:05 »
Share

А витримуються нормативи для нового будівництва по відстані від жилих будівель? Там 100 метрів, здається...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4054


View Profile
« Reply #17 on: 28.05.15 , 08:05 »
Share

Якщо місце розташування мосту зміститься вниз за тецією, то, можливо і витримається тих 100м.
То вже справа фахівців вивчити топологічні умови і ухвалити позитивне (чи негативне) рішення.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4054


View Profile
« Reply #18 on: 09.04.16 , 20:04 »
Share

Свіжий фоторозклад легальних/регулярних автобусів по АС-Солотвино від Easttripper (обробка Iwan):



Додам, що час руху автобуса із Солотвина до Ясіні складає 3 години (відстань = 80км, середня швидкість = 26,6 км/год).

п.м. Ще один цікавий "штрих до портрета": в Рахові подібні трафарети автобусів не викликають жодного подиву:

Logged
mikolalex
Active user

Posts: 418


View Profile
« Reply #19 on: 09.04.16 , 21:04 »
Share

Ще один варіант - найпростіший, але найменш зрчний в подальшому користуванні: зі зміною напрямку по Бичкову:


Взагалі ідея цікава. В принципі, при бажанні, можна домовитись за транзит і без добудови, тільки тоді випадуть Солотвине і Бичків. Але для початку і так можна) Зате буде зупинка у самому Сігеті!
А звідки інфа про відновлення Рахів-Ділове? З якою метою це роблять?
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 28.05.15 , 19:05