Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.10.18 , 10:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: 13 km non-stop RO-transit (Valea Vișeului - Bocicoiu Mare)

Pages: 1 2 [3] 4
Print
Author Topic: Пропозиція: 13 km non-stop RO-transit (Valea Vișeului - Bocicoiu Mare)  (Read 9755 times)
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #20 on: 09.04.16 , 21:04 »
Share

Ще один варіант - найпростіший, але найменш зрчний в подальшому користуванні: зі зміною напрямку по Бичкову:
...

А витримуються нормативи для нового будівництва по відстані від жилих будівель? Там 100 метрів, здається...


Взагалі ідея цікава. В принципі, при бажанні, можна домовитись за транзит і без добудови, тільки тоді випадуть Солотвине і Бичків. Але для початку і так можна) Зате буде зупинка у самому Сігеті!

Ні-ні-ні. Ми про це говорили (якщо не у цій, то у трансільванській темі).

Обгрунтування:
1) будь-яка зупинка на території Румунії суттєво ускладнює життя як для українських, так і для румунських прикордонників+митників;
2) скоріш за все усім пасажирам (якщо із зупинкою у Сігеті) доведеться мати закордонні паспорти із дійсною для Румунії візи;
3) як не крути, а румуни "за дякую" пропускати чужі поїзди не будуть, а 42 км проти 13 км - це у 3,2 рази довше, і відповідний доданок до вартості квитка, а точніше - до валових витрат на експлуатацію поїзда;
4) Великий Бичків, Біла Церква і Солотвино є досить цікавими пунктами для внутрішніх пасажирів;
5) кому потрібно по території Румунії, то простіше зупиняти перед воротами на потоці Норіца, і нехай ті пасажири до румунського хаба Вишівська Долина пройдуть ті кількасот метрів, звідти є ті всі самі поїзди, що і у Сігеті (на Клуж, Тімішоару, Бухарест і купу проміжних локальних пунктів).

А звідки інфа про відновлення Рахів-Ділове? З якою метою це роблять?
УЗ колись обіцяла євроколію до Рахова на 13-й сторінці трансільванської теми.

п.м. форум неабияк тренує пам'ять - необхідно пам'ятати що, в якій темі і на якій сторінці... майже як у бібліотекарів )))
« Last Edit: 09.04.16 , 21:04 by Iwan » Logged
mikolalex
Active user

Posts: 418


View Profile
« Reply #21 on: 09.04.16 , 22:04 »
Share

Зрозуміло. Я просто собі це уявляв так, як внутрішньомолдовський приміський Кайнари-Бесарабка зупиняється по території України(в Карабуценах): за одну зупинку до цього заходять молдавські прикордонники, перевіряють охочих вийти в Карабуценах, по прибутті потяг зустрічають наші прикордонники, ті, хто виходять, проходять контроль, усі інші їдуть далі... У разі запровадження безвізового режиму(мрії, мрії...), мені здається, це було б цілком реально і з Румунією.

Якщо пофантазувати, то після реалізації можна буде Львів-Рахів продовжити до Ужгорода, звісно не для наскрізного проїзду, а для зв"язку ІФ, Рахів, Тячів - Хуст, Берегове, Ужгород. Ну і Чернівці-Ужгород теж...
Щодо внутрішньогобласного сполучення - привабливо, але подивіться, раніше були прискорені Тячів-Ужгород, Хуст-Ужгород, але практично зникли. Потрібно знати, чому їх відмінили? Конкуренція маршруток, чи відсутність рухомого складу, хто має інфу?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #22 on: 10.04.16 , 15:04 »
Share

Зрозуміло. Я просто собі це уявляв так, як внутрішньомолдовський приміський Кайнари-Бесарабка зупиняється по території України(в Карабуценах): за одну зупинку до цього заходять молдавські прикордонники, перевіряють охочих вийти в Карабуценах, по прибутті потяг зустрічають наші прикордонники, ті, хто виходять, проходять контроль, усі інші їдуть далі... У разі запровадження безвізового режиму(мрії, мрії...), мені здається, це було б цілком реально і з Румунією.

Цілком можливо, що до того часу, коли зведуть той гіпотетичний міст у Великому Бичкові, буде якась безвізовість. Цьому до речі, може посприяти інтеграція Східної Молдови (Республіка Молдова) в Румунію.


Якщо пофантазувати, то після реалізації можна буде Львів-Рахів продовжити до Ужгорода, звісно не для наскрізного проїзду, а для зв"язку ІФ, Рахів, Тячів - Хуст, Берегове, Ужгород. Ну і Чернівці-Ужгород теж...
Щодо внутрішньогобласного сполучення - привабливо, але подивіться, раніше були прискорені Тячів-Ужгород, Хуст-Ужгород, але практично зникли. Потрібно знати, чому їх відмінили? Конкуренція маршруток, чи відсутність рухомого складу, хто має інфу?
Тут не раз вже звучали ідеї закільцювання 601/602 з 605/606... але окремих форумчан такі рокадні сполучення неабияк дратують, тому краще промовчу аби їх не гнівити )))

Щодо Тячів-Ужгород та Хуст-Ужгород: як не крути, а такі короткі рейси не приваблюють тих пасажирів, що прямують далі за Тячів/Хуст, бо передбачають "пересадку на півдороги", і, можливо, не останню пересадку, якщо вони прямують до якогось села в бік від головної траси. Для довгих пасажирів до Чернівців, Кам.-Под., Одеси, Тернополя, ІФ, Хмельницького теж ці короткі маршрути не особливо привабливі. Зрештою, небажання УЗ зменшити експлуатаційні видатки робить будь-які локальні перевезення збитковими, що пізніше стає аргументом для скасування сполучень.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #23 on: 22.05.17 , 14:05 »
Share

...Имхо, на бумаге с этим местом у них было все в порядке, но как только запустили 213/214 с его относительно жестким графиком, то этот баг начал проявлять себя. Просматривается аналогия с участком Яремче - Рахов
Теж саме про це і подумав. Київські поїзди для занедбаних малодіяльних ділянок одразу стають лакмусовим папірцем.

у Великому Бичкові, зараз в умовах адмінреформи 30 тисяч населення хоче назад свою залізницю....
Там вроде остатки путей за Солотвино еще есть, а насыпь не тронута до самого поселка точно. При желании так сказать, но за чей счет банкет? :)
Хочуть щоб це зробила держава. Але не проти й коштів міжнародних. Наразі стоїть питання вартості, бо сама УЗ вже забрехалась у своїх відповідях на депутатські звернення. Один чиновник пише 120 млн, а інший 180...
Здається, у Бичкові УЗ розібрала пасажирську споруду (вокзал)... принаймні, були такі намагання неодноразово це зробити... не знаю чим закінчилося. От якби "під шумок" відновити (в іншому місці) мостовий перехід на румунський берег Тиси з беззупинковим транзитом до Ділового - Рахова - ... ІФ/Чернівців, то було б взаглі суперово.
Модераторам: можливо цей допис варто перенести у тему "Покращення сполучення на Прикарпатті/Підкарпатті" ?
Так виглядав вокзал В. Бичкова у вересні 2016


Бачив висновок Львівської РФ про засипану гірськими породами (внаслідок зсуву) ділянку колії... одним словом, вони не хочуть вчергове її відновлювати, тому що "зсув має постійний характер" і їм "доводить ремонтувати не тільки колію, але й автомобільну дорогу"... і "це невиправдані витрати". За ці всі роки можна було виконати протизсувні роботи. Вистачило б примітивних заходів: встановлення дренажних лотків та заліснення схилу. В крайньому разі - підпірна стінка у безпосередній близькості до колії.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #24 on: 14.06.17 , 20:06 »
Share

Не минуло й трьох років, ))) як питання ділянки колії Солотвино - Великий Бичків, як великий чиряк вилізло на поверхню:

Уряд проситимуть відновити залізничне сполучення на дільниці Солотвино-Великий Бичків

причому, на досить високий рівень. Головне, що протизсувні роботи за традицією покладають на УЗ, хоча автомобільники могли б теж долучитися - їм більше потрібно.
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1317


View Profile
« Reply #25 on: 06.08.18 , 23:08 »
Share

Як виглядає станція Берлібаш зараз:
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3870


View Profile
« Reply #26 on: 07.08.18 , 12:08 »
Share

Як варіант - відстоювать тут 43/44 Київ - Рахів при продовженні до Рахова поїзда 7/8 Київ - Рахів. Там платформа на чотири вагони, тож можна на чотирьох вагонах зробити трафарет Київ - Берлібаш )))
Logged
_vs_
Active user

Posts: 944


View Profile
« Reply #27 on: 08.08.18 , 17:08 »
Share

Як варіант - відстоювать тут 43/44 Київ - Рахів при продовженні до Рахова поїзда 7/8 Київ - Рахів. Там платформа на чотири вагони, тож можна на чотирьох вагонах зробити трафарет Київ - Берлібаш )))
Навіщо витягувати до Рахова одночасно 43/44 та 7/8? Останньому це взагалі ні до чого.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2266


View Profile
« Reply #28 on: 11.08.18 , 12:08 »
Share

Именно. 007 не сдвинуть а продлить до Ворохты в составе 11 вагонов плюс авто-воза.
43/44 до Рахова. 117/118 до Франковска, там обслуживаться.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1043


View Profile
« Reply #29 on: 11.08.18 , 12:08 »
Share

7/8 та 43/44 обидва треба видовжувати в гори, бо вони орієнтовані на різні класи пасажирів.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.141 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 11.04.16 , 06:04