Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.09.17 , 16:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Барселона-(Грац?)-Киев

Pages: [1] 2
Reply | Print
Author Topic: Барселона-(Грац?)-Киев  (Read 3538 times)
XAN_
Active user

Posts: 1065


View Profile
« on: 11.12.14 , 18:12 »
Share Reply with quote

Витает у меня безумная идея продожить славные традиции одного донского мужичка и рвануть по земле из Барселоны в наши дикие восточные края.

Пока облизываюсь на спальный поезд ICN 4850 Cerbere-Strasbourg в качестве основы поездки.

Пытаюсь построить подъзд с Барселоны. Возникают вопросы:

1. Когда пытаюсь посмотреть по расписанию на http://www.renfe.com/EN/viajeros/horarios.html (например Barcelona* - Portbou), то вижу кучу поездов MD и REGIONAL, но когда смотрю через форму покупки билета слева - https://venta.renfe.com/vol/inicioCompra.do , то получаю только 2-3 поезда. Как это понять?
2. НЯП, предварительная покупка REGIONAL бессмысленна (=не дает никаких преимуществ)? Они всегда будут стоить свои 13,5 евро (в случае с Барселона-Сэрбер) и имет ьнеограниченное количество мест?
3. По результат мучения сайта http://en.voyages-sncf.com/ я понял, что кушетка в ICN 4850 стоит от 35 евро во внепиковые дни, и от 52 евро в пиковые... А вот каков алгоритм определения пиковости? Чисто умозрительно, обычно для ICN 4850 в сторону Страсбурга пт, сб - непиковые, а вс - пиковые, но бывают и исключения...

Пока все, про западный отрезок - потом.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21078


View Profile
« Reply #1 on: 12.12.14 , 19:12 »
Share Reply with quote

1. Когда пытаюсь посмотреть по расписанию на http://www.renfe.com/EN/viajeros/horarios.html (например Barcelona* - Portbou), то вижу кучу поездов MD и REGIONAL, но когда смотрю через форму покупки билета слева - https://venta.renfe.com/vol/inicioCompra.do , то получаю только 2-3 поезда. Как это понять?
Сайт RENFE не пристосований до того, щоб показувати подібні поїзди.  І навіть коли їх показує - то не завжди адекватно.
Дивитись розклад і варітсть проїзду цими потягами слід на спеціальному розділі сайту уряду Каталонії, посилання на цей сайт я наводив вже кілька разів, востаннє  тут http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=116027.msg388705#msg388705
Quote
2. НЯП, предварительная покупка REGIONAL бессмысленна (=не дает никаких преимуществ)? Они всегда будут стоить свои 13,5 евро (в случае с Барселона-Сэрбер) и имет ьнеограниченное количество мест?
так.

На MD - теж не буває шпарпрайсопоподібних промо-тарифів з обмеженою кількістю місць. Але навідміну від Cercanías і каталонських R і RE - у MD обмежена кількість місць і tren completo на них буває, при чому набагато частіше, ніж хотілось-би.

Шпарпрайсоподібні спецпропозиції - в Іспанії бувають лише на ПДСи.

На перший погляд може здатись що має місце непослідовний підхід щодо наявності шпарпрайсоподібних спецпропозицій на Avantи, але насправді все послідовно і просто.
 
Справа у тому за цим брендом RENFE ховає насправді 2 різні, хоч омонімічні категорії поїздів, котрі однак насправді неважко розрізнити. Про себе їх назвав (щоб якось розрізняти) - Avant-ПДС і Avant середнього сполучення.
Більшість Avantів - це Avant середнього сполучення - потяг,що  курсує по відносно коротких маршрутах багато разів на день, ось тут є список
http://www.renfe.com/viajeros/mediadistancia/descuentos_y_abonos/avant/
всі плечі у списку (крім першого Хаен - Кадіс) - це полігони де курсують по багато разів на день Avantи середнього сполучення.  Avantів ПДСів у цьому списку немає.
А Хаен - Кадіс у свою чергу - взагалі не має жодного стосунку до Avantів, а чистокровна MDшка по іберійській колії (котра в усіх системах пошуку позначається як MD і на вокзалах завжди оголошується як MD і тариф MDшний, у неї щоправда нетипово велика як для MDшок довжина маршрута), котру з незрозумілих причин в усіх статтях і прес-релізах RENFE завжди зазначає серед Avantів, а не серед MD.

А є ще Avantи-ПДСи - високошвидкісні ПДСи з довжиною маршрутів як у AVE буває, ходять ~2 рази на день, по деяких маршрутах (наприклад Валенсія - Малага) - 1 раз на ндень і не щодня. Від AVE - Avantи-ПДСи відрізняються трохи нижчою ціною, трохи більшим часом у дорозі і відсутністю 1-го класу.

Зважаючи на те, що Avantи-ПДСи підозріло ходять по маршрутах, що сполучають між собою полігони курсування Avantів середнього сполучення і фізично обслуговуються одним і тим-же рухомим складом (звідси і вимушений омонімізм мабуть і походить) - мені одразу спало на думку що Avantи середнього сполучення - це основне призначення того рухомого складу, що катається під брендом Avant, а Avantи-ПДСи - це вимушені засилки рухомого складу під Avantи середнього сполучення, плюс ті, що ходять не щодня - схоже п'ятнично-вивізні ПДСи, котрі знову-ж таки виконуються поцупленим у Avantів середнього сполучення рухомим складом.

Так от - на Avantи середнього сполучення - промо-тарифів звісно-ж немає (як немає їх на звичайні ширококолійні MD), а на Avantи ПДСи - промо-тарифи є, як і на всі інші ПДСи.
Tren completo буває і в Avantах-ПДСах (як і в усіх ПДСах) і в Avantах середнього сполучення (бо буває і в MDшках).

Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21078


View Profile
« Reply #2 on: 12.12.14 , 19:12 »
Share Reply with quote

3. По результат мучения сайта http://en.voyages-sncf.com/ я понял, что кушетка в ICN 4850 стоит от 35 евро во внепиковые дни, и от 52 евро в пиковые... А вот каков алгоритм определения пиковости? Чисто умозрительно, обычно для ICN 4850 в сторону Страсбурга пт, сб - непиковые, а вс - пиковые, но бывают и исключения...
SNCF публікує "календар мандрівника"
http://aide.voyages-sncf.com/toute-laide-train/je-prepare-mon-voyage/informations-pratiques-horaires-trafic-gares/le-calendrier-voyageurs
де позначено який час доби по "звичайних" днях тижня відноситься до "білих", а який до "синіх", а також наведено які дати вважаються "незвичайними" і коли там "білий" і "синій" періоди у "незвичайні" дні.
Тобто у Вашому разі дивитись належність до "білих" і "синіх" періодів сенсу немає, а от подивитись які дати SNCF вважає "незвичайними" - корисно.

Є також розділ у них на сайті, що показує це в готовому вигляді http://calendrier.voyages-sncf.com/
але мушу зауважити досить безтолковий, там лише найпопулярніші маршрути і станції і Сербер вибрати не можна, можна взяти Перпіньян, але у такому разі можна дивитись лише Перпіньян - Париж, а Перпіньян - Страсбурґ вони видно не вважають достатньо популярними.

Logged
XAN_
Active user

Posts: 1065


View Profile
« Reply #3 on: 14.12.14 , 18:12 »
Share Reply with quote

Кстати, а SNCF не страдает повышением цен Ночников в летний сезон, как это делала RENFE? Можно ли рассчитывать, что если мне выдает 35/52 евро предложения на март месяц сейчас, то на август цены будут +/- таки же?

Еще такой вопрос - какие особенности французских кушеток второго класса (=шестиместных)? Аналогично восточноевропейским - самое просторное место при разложенных полках - верхняя?

Quote
бывают и исключения...
SNCF публікує "календар мандрівника"
http://aide.voyages-sncf.com/toute-laide-train/je-prepare-mon-voyage/informations-pratiques-horaires-trafic-gares/le-calendrier-voyageurs
де позначено який час доби по "звичайних" днях тижня відноситься до "білих", а який до "синіх", а також наведено які дати вважаються "незвичайними" і коли там "білий" і "синій" періоди у "незвичайні" дні.
Тобто у Вашому разі дивитись належність до "білих" і "синіх" періодів сенсу немає, а от подивитись які дати SNCF вважає "незвичайними" - корисно.

Є також розділ у них на сайті, що показує це в готовому вигляді http://calendrier.voyages-sncf.com/
але мушу зауважити досить безтолковий, там лише найпопулярніші маршрути і станції і Сербер вибрати не можна, можна взяти Перпіньян, але у такому разі можна дивитись лише Перпіньян - Париж, а Перпіньян - Страсбурґ вони видно не вважають достатньо популярними.

Помучал я интерактивный сайт... Искомый поезд он таки показывает, по запросу "Монпелье-Страсбург"... Меня смущает другое теперь - почему-то для на все даты дает только по 52, когда ручной перебор на http://en.voyages-sncf.com на некоторые даты (сейчас, например, на 31 января) дает по 35 евро, причем как из Сербера, так и с Монпелье. Правда мне скорее всего нужно будет 3 билета, а они при покупке одним блоком всегда рисуются по 52 с каждого.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21078


View Profile
« Reply #4 on: 14.12.14 , 19:12 »
Share Reply with quote

неочевидність і загадковість вибриків францзьких залізничних сайтів ми вже неодноразово обговорювали на форумі.
З найвеселіших фокусів можна згадати, що іноді найдешевшу ціну видно лише якщо мову інтерфейса на французьку перемкнути.
Ну там ще з географічною належністю IP-адрес були вибрики, але якщо вже ціни пише, але мабуть це не воно.
« Last Edit: 14.12.14 , 20:12 by Maxy » Logged
XAN_
Active user

Posts: 1065


View Profile
« Reply #5 on: 15.12.14 , 01:12 »
Share Reply with quote

Раньше фишка была в том, что SNCF до последнего форсила взаимодействие с внешним миром исключительно через прокладки/агентов, причем даже после поялвения print@home билетов, причем в последние годы вся суть агентов выражалась ровно в фиксированной доплате к каждой покупке (по-моему, даже независимо от количества и цены купленных билетов ) и языке интерфейса.
Сейчас они при взаимодействии с иностранцами стали писать в строчке про этот сбор, как я вижу, что "сбор временно отменен". Подозреваю, что его уже не вернут.

Так вот, в этом случае, при всем идиотизме ситуации был понятный механизм, а тут прямо тариф-летучий голландец.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21078


View Profile
« Reply #6 on: 15.12.14 , 09:12 »
Share Reply with quote

дуже може бути що за цим тарифом 1 місце на поїзд (я не стверджую що саме так і є, але зважаючи на те, що я знаю про SNCFівські спецпропозиції - щось назразок такого - було б дуже по-французьки). І відповідно є дні коли його вже викупили, а є - коли ще ні.
« Last Edit: 15.12.14 , 09:12 by Maxy » Logged
XAN_
Active user

Posts: 1065


View Profile
« Reply #7 on: 15.12.14 , 11:12 »
Share Reply with quote

Если бы дело было только в этом, то при запросе одного места оно одинаково отображалось на одинаковые дни как при ручном переборе, так и в календаре.
Но видимо оно таки одно на поезд, даже запрос двух билетов дает оба по 52.

--------

Ладно, пару вопросов про восточный сегмент:
Если смотреть на ДБ маршрут Базель-Грац, в принудительной пересадкой в Ульме, то он выдает Остерайх-шпециален, за 39 евро. Если накрутить к этому маршруту поверх (поезда на Б-Г остаются те же) еще и сегмент Грац-Вена, то ругается на Unknown tariff abroad, и предлагает сделать запрос.
Можно ли делать запрос чисто информационный, если я не собираюсь покупать билет, а просто хочу узнать, какие тарифы существуют на данный участок в принципе, смотря билеты на отдаленную дату? Может ли европа-шпециален покрывать один и тот же участок два раза (Грац находится сбоку от хода, ЕС из Ульма и RJ в Вену подъезжают к нему по одной линии)?
И вообще, зависят ли Европа-шпициален билеты от расстояния, или только от количества и занятости поездов взрослых категорий (ICE, EC, IC) в маршруте?
Есть ли Цугбиндинг на трансграничные RJ из Германии?
« Last Edit: 15.12.14 , 11:12 by XAN_ » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21078


View Profile
« Reply #8 on: 15.12.14 , 13:12 »
Share Reply with quote

Quote
Можно ли делать запрос чисто информационный, если я не собираюсь покупать билет, а просто хочу узнать, какие тарифы существуют на данный участок в принципе, смотря билеты на отдаленную дату
питати - можна. Але Вам там просто назвуть повний тариф скоріш за все
Quote
Может ли европа-шпециален покрывать один и тот же участок два раз
Я так розумію, що ні.
Але конкретно для цього маршрута причина маубуть не лише у цьому, бо заміна Ґраца на Брук на Мурі не дозволяє побороти Unknown tariff abroad. Можливо там кружність маршрута виходить неприйнятно велика.
Quote
И вообще, зависят ли Европа-шпициален билеты от расстояния
Europa Spezial на кожну з країн трохи різний. Але загалом так, зонування буває (наприклад у Europa Spezial Polen тризонний - мінімальна ціна 19 євро на короткі маршрути (наприклад Познань - Берлін), 29 євро на середні маршрути (наприклад Берлін - Варшава) і 39 на довші).
Quote
или только от количества
не дуже розумію що Ви маєте на увазі під кількістю
Quote
и занятости
так, від зайнятості найзаповненішого.
Quote
Есть ли Цугбиндинг на трансграничные RJ из Германии
як я собі уявляю - zugbindung є до всіх ПДСів в межах Німеччини і на транскордонних ділянках між Німеччиною і сусідньою країною. Починаючи з першою станції поза Німеччиною - Zugbindungа немає (крім тих спеціальних різновидів Europa Spezial де пересадки у країні призначення не дозволені назразок Europa Spezial Frankreich).
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1065


View Profile
« Reply #9 on: 15.12.14 , 15:12 »
Share Reply with quote

Quote
Можно ли делать запрос чисто информационный, если я не собираюсь покупать билет, а просто хочу узнать, какие тарифы существуют на данный участок в принципе, смотря билеты на отдаленную дату
питати - можна. Але Вам там просто назвуть повний тариф скоріш за вс
Вопрос немного в другом, можно ли в лоб спросить что-то вроде "здравствуйте, есть ли на такой-то день, на аткой-то маршрут билет по Шпециаль Остерайх, и в какую цену, а далее не покупать этот билет? Или форма завязана строго на покупку билета?
Quote
или только от количества
не дуже розумію що Ви маєте на увазі під кількістю
Количество сегентов на ПДС. Грубо говоря, будет ли отличаться цена ICE+ICE от просто поездки на прямом ICE без стоповера по тому же маршруту. Как я понимаю - нет...
Quote
Есть ли Цугбиндинг на трансграничные RJ из Германии
як я собі уявляю - zugbindung є до всіх ПДСів в межах Німеччини і на транскордонних ділянках між Німеччиною і сусідньою країною. Починаючи з першою станції поза Німеччиною - Zugbindungа немає (крім тих спеціальних різновидів Europa Spezial де пересадки у країні призначення не дозволені назразок Europa Spezial Frankreich).
Ок, то есть австрийская принадлежность RJ тут ничего не меняет, понятно.
Logged
Tags: barcelona kyiv train 
Pages: [1] 2
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.128 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 13.12.14 , 15:12