Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.06.19 , 16:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: Хмельницький -- Чернівці через Гусятин

Pages: 1 2 3 4 5 [6]
Print
Author Topic: Пропозиція: Хмельницький -- Чернівці через Гусятин  (Read 15728 times)
VB
Active user

Posts: 3849


View Profile
« Reply #50 on: 09.01.19 , 08:01 »
Share

А навіть для місцевих, - не знаю як в 6.18 відправлення і як там транспорт ходить, але прибуття до Тернополя в 0.14 явно додавало масу пасажирів цьому дизелю....
Logged
voronin
Active user

Posts: 223


View Profile
« Reply #51 on: 09.01.19 , 12:01 »
Share

А навіть для місцевих, - не знаю як в 6.18 відправлення і як там транспорт ходить, але прибуття до Тернополя в 0.14 явно додавало масу пасажирів цьому дизелю....

Двома годинами раніше з Чернівців йшла "Буковина", з прибуттям до Тернополя не набагато раніше.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4305


View Profile
« Reply #52 on: 10.01.19 , 21:01 »
Share

Оце написав два абзаци
Quote
Враховуючи технологічні особливості експлуатації моторвагонного складу поїзда №702/701 Львів – Чернівці, один раз на тиждень цей рухомий склад може прямувати до Тернополя через Чортків з тарифними зупинками на ділянці Чортків – Тернопіль, забезпечуючи таким чином сполучення Львів – Чернівці – Тернопіль.
В майбутньому, завдяки введенню в експлуатацію в Тернопільському моторвагонному депо нових одиниць рухомого складу моделі ДПКр3, існує перспектива більш гнучкого використання рухомого складу, в тім числі експлуатація за схемою багатьох одиниць зі спільним курсуванням на ділянці Львів – Коломия з об’єднанням/роз’єднанням рухомих складів по станції Коломия. Таким чином, можна організувати два маршрути Львів – Коломия – Чернівці –Чортків – Гусятин – Хмельницький – Старокостянтинів та Львів – Коломия – Городенка –Чортків – Тернопіль або інші два аналогічні маршрути з розміном складів по Львову та щоденним прямуванням до Тернополя.

... і тут згадав, що це сильно корелюється із цією темою.

Отож, задіюючи 3 склади ДПКр3, один з яких перебуватиме в Тернополі з раннього ранку до ранньої ночі наступної доби, можна організувати пару цікавих маршрутів:

Львів – Коломия – Чернівці – Чортків – Гусятин – Хмельницький – Старокостянтинів (або ще кудись далі) та Львів – Коломия – Городенка – Чортків – Тернопіль

або

Львів – Коломия – Городенка – Чортків – Гусятин – Хмельницький – Старокостянтинів (або ще кудись далі) та Львів – Коломия – Чернівці – Чортків – Тернопіль

або з черезденною змінністю цих пар або ще якесь збочення вигадати... при цьому ділянку Стефанешти - Копиченці теж можуть долати злучені по СБО, бо час проходження Коломия - Городенка - Стефанешти майже такий самий, як і Коломия - Чернівці - Стефанешти. Головне аби ці ДПКр3 справно працювали, бо СБО на це й розраховане. Відмова одного із двох, які злучені за СБО це значно гірше, ніж відмова окремої одиниці МВРС.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3297


View Profile
« Reply #53 on: 10.01.19 , 22:01 »
Share

Отож, задіюючи 3 склади ДПКр3, один з яких перебуватиме в Тернополі з раннього ранку до ранньої ночі наступної доби, можна організувати пару цікавих маршрутів:

Львів – Коломия – Чернівці – Чортків – Гусятин – Хмельницький – Старокостянтинів (або ще кудись далі) та Львів – Коломия – Городенка – Чортків – Тернопіль

або

Львів – Коломия – Городенка – Чортків – Гусятин – Хмельницький – Старокостянтинів (або ще кудись далі) та Львів – Коломия – Чернівці – Чортків – Тернопіль
У випадку комплектації подібної до існуючого ДПКр2.
Треба дати орієнтовний розклад (хоча б Львів - Коломия). Якщо на базі існуючого 701/702 з нічним переїздом Чернівці/Коломия - Хмель, то:
а) Продовжити до Житомира через Старкон - Новоград. Як колись їздив 887/888 Хмельницький - Житомир складом 630м. Але з більш спритнішим графіком;
б) Виконувати рейси 805/806-807/808 Хмельницький - Вінниця замість ДР1А.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4305


View Profile
« Reply #54 on: 10.01.19 , 23:01 »
Share

У випадку комплектації подібної до існуючого ДПКр2.
Треба дати орієнтовний розклад (хоча б Львів - Коломия). Якщо на базі існуючого 701/702 з нічним переїздом Чернівці/Коломия - Хмель, то:
а) Продовжити до Житомира через Старкон - Новоград. Як колись їздив 887/888 Хмельницький - Житомир складом 630м. Але з більш спритнішим графіком;
б) Виконувати рейси 805/806-807/808 Хмельницький - Вінниця замість ДР1А.
ДПКр3 буде двокласовий (2-й та 1-й клас), а усе решту - то нехай причетні вирішують... я лише показав, що може бути щоденний розмін по Львову, і одна з одиниць може забігати на володіння ПЗЗ... кудись аж на Старкон... і ще далі. І це усе в контексті дефіциту МВРС на Хмельниччині, про який тут також згадували. Можна ще вивертати руки/ноги, і після Гусятина-Ярмолинців - кудись на КП, Ларгу чи аж на Сокиряни... якщо воно того варте. Однак у напрямку на Старкон воно якось більш обгрунтованіше виглядає (не такими страшними гачками, а більш-менш "прямолінійно").
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 [6]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!