Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.10.17 , 14:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Humor

        Пропозиція: Рахів - Москва

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 18
Reply | Print
Author Topic: Пропозиція: Рахів - Москва  (Read 50379 times)
Kotenok
Active user

Posts: 2819


View Profile
« Reply #10 on: 02.03.15 , 02:03 »
Share Reply with quote

Отож, я не вважаю, що росіяни після війни геть зубожіють,
що не знайдуть зайвих 85 дол для відвідання Рахівщини.

Шутки шутками :), но россияне таким графиком не поедут.
Если хотите заманить туристов в Яремчу и прочее - вагоны должны приходить туда с утра, чтобы с поезда и к расчетному часу гостиниц, а обратно отправляться во второй половине дня.
Поэтому гипотетический вагон Москва-Рахов надо катать с 457/458, по Киеву на Москву цеплять к 66, в обратную сторону с Москвы  - к 23.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2960


View Profile
« Reply #11 on: 02.03.15 , 12:03 »
Share Reply with quote

Отож, я не вважаю, що росіяни після війни геть зубожіють,
що не знайдуть зайвих 85 дол для відвідання Рахівщини.
Шутки шутками :), но россияне таким графиком не поедут.
Если хотите заманить туристов в Яремчу и прочее - вагоны должны приходить туда с утра, чтобы с поезда и к расчетному часу гостиниц, а обратно отправляться во второй половине дня.
Поэтому гипотетический вагон Москва-Рахов надо катать с 457/458, по Киеву на Москву цеплять к 66, в обратную сторону с Москвы  - к 23.
Дельное предложение.
Если 458 (по новой предлагаемой версии), то на перецепку к 66 получиться 3 часа по Киеву -
вполне нормально - можно еще успеть прогуляться по городу.
В обратную (если к 23) то получится 10 часов на перецпку к 457 (по новой версии - 19:03) -
не совсем удачное решение. Разве, что позже появятся лучшие варианты.

Так, что пока этот вопрос придется отложить.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2960


View Profile
« Reply #12 on: 02.03.15 , 23:03 »
Share Reply with quote

Одна мудра людина підказала, як краще забезпечити оборот ВБС-ів/ПГВ Москва-Рахів-Москва:

Львів-Москва (розмін вагонів) Москва-Рахів-Москва (розмін вагонів) Москва-Львів

(за аналогією до обороту Чернігів-Москва із 5/6 Київ-Москва)

Переваги:

1) видовження маршруту ВБС (там з ІФ, що до Рахова, що до Чернівців - однакова відстань);

2) жодних відчіпок/причіпок по ІФ (хіба, що з чернівецьким ВБС в одному із напрямків);

3) запізнілі туристи зможуть в ночі виїхати із Карпат до Тернополя, Хмельницького Вінниці і т.д.
(не потрібно боятись "селян" адже Москва-ІФ/Чернівці між Львовом та ІФ/Чернівцями спиняється
в селах, в т.ч. Коршеві та Отинії, і наче нічого страшного, якось їздять люди);

4) в перспективі - узгоджена пересадка на міфічний транспорт до ще міфічнішої Трансіванії
(поки що автомобільна вставка до Вишівської Долини - наче відкриють цього року міст);

5) потреба у Чернівці-Рахів (сАме для забезпечення Рахів-Москва відпадає),
хоча там може бути якийсь прудкий МВРС;

6) жодних інших додаткових затрат у порівнянні із наявними.

Недоліки в порівнянні з існуючою схемою обороту:
їх немає, ну хіба що кілька робочих місць з ІФ мігрують до Львова.

Тепер все звелося до такого орієнтовного графіка:
(бажано з Рахова якось швидше приганяти до Львова - виділено)


  -    -  15:57 МОСКВА       10:36  -    - 
18:25 005 18:30 КАЛУГА-2       -    -    -
21:32 030 22:02 БРЯНСЬК-ОРЛ. 04:01  -  04:36
04:00 020 04:20 КИЇВ         18:06 109 19:55
07:21 005 07:26 ВІННИЦЯ      15:02 005 15:07
09:22 015 09:37 ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ 12:58 005 13:03
11:29 005 11:34 ТЕРНОПІЛЬ    10:42 015 10:57
13:42 135 15:57 ЛЬВІВ        08:10 027 08:37
18:47 020 19:07 ІВАНО-ФРАНК. 04:43 020 05:03
20:51 002 20:53 ЯРЕМЧЕ       03:04 002 03:06
21:39 002 21:41 ВОРОХТА      02:15 002 02:17
22:33 002 22:35 ЯСІНЯ        01:24 002 01:26
23:03 002 23:05 КВАСИ        00:50 002 00:52
23:46  -    -   РАХІВ          -    -  00:16
« Last Edit: 02.03.15 , 23:03 by Iwan » Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2819


View Profile
« Reply #13 on: 03.03.15 , 02:03 »
Share Reply with quote

3) запізнілі туристи зможуть в ночі виїхати із Карпат до Тернополя, Хмельницького Вінниці і т.д.
(не потрібно боятись "селян" адже Москва-ІФ/Чернівці між Львовом та ІФ/Чернівцями спиняється
в селах, в т.ч. Коршеві та Отинії, і наче нічого страшного, якось їздять люди);

И во второй раз повторю - не поедут туристы этим вагоном, чтобы не платить без толку лишних денег за гостиницу (ночь после приезда и полдня до отъезда). Будут ездить 457/458, проводя время на пересадке в Киеве.  Пересадка же по Львову с раховоза на московский и так есть, незачем туда еще и ВБС городить.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 712


View Profile
« Reply #14 on: 03.03.15 , 04:03 »
Share Reply with quote

А як же зміна векторів пріоритетів? Може краще Семенівка-Бухарест?:)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5786


View Profile
« Reply #15 on: 03.03.15 , 08:03 »
Share Reply with quote

И во второй раз повторю - не поедут туристы этим вагоном, чтобы не платить без толку лишних денег за гостиницу (ночь после приезда и полдня до отъезда). Будут ездить 457/458, проводя время на пересадке в Киеве.  Пересадка же по Львову с раховоза на московский и так есть, незачем туда еще и ВБС городить.
Я бы сказал тут проблема не в позднем прибытии (хотя, например в Яремче он и не так поздно прибывает) а в отправлении назад среди ночи. Если для Рахова и Ясиней это еще более-менее сносно, то для Яремче это ни в какие ворота.
А ночлег в Карпатах не такой уж и дорогой. Иногда есть смысл нормально переночевать в гостинице нежели ночью пытаться заснуть в плацкарте. Хотя для Москвы это не помогает, так как в любом случае ночлег в поезде обязателен.
Logged
Ganzh
User

Posts: 84


View Profile
« Reply #16 on: 03.03.15 , 10:03 »
Share Reply with quote

А як же зміна векторів пріоритетів? Може краще Семенівка-Бухарест?:)
Почему бы и нет? Как раз Семеновка - Москва раньше был вагончик. И Семеновка - Харьков был, и Семеновка - Киев...
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2819


View Profile
« Reply #17 on: 03.03.15 , 17:03 »
Share Reply with quote

Почему бы и нет? Как раз Семеновка - Москва раньше был вагончик.
надо делать вагон Глухов - Шостка - Семеновка - Москва. к Климовскому поезду. там правда рельсы немножко разобраны... :)
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11362


View Profile
« Reply #18 on: 03.03.15 , 18:03 »
Share Reply with quote

Москва-Климово-Семеновка-Воронежская-Киев-Казатин-Шепетовка-Тернополь-Коломыя-Рахов-Бухарест
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2819


View Profile
« Reply #19 on: 03.03.15 , 18:03 »
Share Reply with quote

Москва-Климово-Семеновка-Воронежская-Киев-Казатин-Шепетовка-Тернополь-Коломыя-Рахов-Бухарест
Немножко не так. ... - Воронежская - Бахмач - Черкассы - Вапнярка - Хмельницкий - Тернополь - ...
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 18
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.147 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 02.03.15 , 08:03