Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.18 , 22:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Humor

        Пропозиція: Рахів - Москва

Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18]
Reply | Print
Author Topic: Пропозиція: Рахів - Москва  (Read 87835 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6510


View Profile
« Reply #170 on: 09.09.17 , 12:09 »
Share Reply with quote

Щас спеціаліст розкаже про популізм ;)
Спеціаліст так розказує, неначе він в поті чола катається всіма потяжками в Україні. Є анекдот такий ото про чорноту, - "скрізь ви бували, Василю Івановичу, все Ви бачили..."
Це Ви про себе?
Logged
VB
Active user

Posts: 3031


View Profile
« Reply #171 on: 09.09.17 , 13:09 »
Share Reply with quote

Ні. Той, про кого це, - сам знає. На вас тут пальцями ніхто не тикає, заспокойтесь. Тема в гуморі, то вже не маю права навіть анекдот пригадати? Скрізь, де не посій, - то вродить...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3496


View Profile
« Reply #172 on: 12.03.18 , 08:03 »
Share Reply with quote

Ми вже 3 роки намагаємось довести, що 74 треба об'єднати з 86, а 78 із 88. Але у причетних два вагомих аргументи:
1) по Києву немає технічної можливості проводити маневрову роботу
2) не чіпайте міжнародні поїзди - вони прибуткові

Тепер вони вже просто думають, як би це безболісно грохнути 78.

Якщо вони прибуткові, то їх можна зробити більш прибутковішими (два із кількох можливих варіантів):
варіант 1: 77/78 затягнути до Львова: Львів - Здолбунів - Шепетівка ... , а нитку 73/74 приплюсувати до 605/606 (з більш раннім відправленням зі Львова на Рахів та більш пізнім прибуттям до Львова), із заїздом до Коломиї: Москва-Київ-Тернопіль-Львів-ІФ-Коломия-Рахів. Це за умови, що буде курсувати Ковель-Рахів (по Львову: близько 23:00 на Рахів і о 5:30- з Рахова (Підзамче - 6:10));
варіант 2: 73/74 - залишити "як є", а 77/78 - Москва-Київ-Шепетівка-Здолбунів-Львів-ІФ-Коломия-Рахів (заїзд до Коломиї та інші деталі - аналогічно до варіанту 1).
Кількість ниток на ділянках - без змін. ІФ та Коломия відновлюють сполучення з Москвою, а Яремчанщина та Рахівщина отримують їх, як нові сполучення. Заїзд на Коломию повністю можна вписати у наявні часові параметри ІФ-Рахів чи Львів-ІФ-Рахів (без особливих пришвидшень).

В результаті вивільниться склад від 605/606, який можна задіяти на Москву (замість вагонів ковельської групи), Рахів-Москва та Львів-Москва у спільному обіг по Москві. Про це тут згадували раніше (тур на 5 ночей в дорозі).
Вивільнені ковельські вагони можуть прямувати за маршрутом Ковель-Львів-Самбір-Ужгород-Солотвино з використанням нитки 601/602 (у бік Солотвино зі зміщенням на "дещо пізніше").
Вивільнені вагони від 601/602 (правильніше вагоно-години, бо вони там у спільному обігу) можуть курсувати за іншим напрямком.
« Last Edit: 12.03.18 , 08:03 by Iwan » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11355


View Profile
« Reply #173 on: 12.03.18 , 09:03 »
Share Reply with quote

Якщо вони прибуткові
Вони прибуткові лише на папері. Можливо вони доходні, але не прибуткові, поки УЗ не вміє визначати реальну собівартість перевезень.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3496


View Profile
« Reply #174 on: 12.03.18 , 09:03 »
Share Reply with quote

Якщо вони прибуткові
Вони прибуткові лише на папері. Можливо вони доходні, але не прибуткові, поки УЗ не вміє визначати реальну собівартість перевезень.
"Прибуткові" було вжито лише з метою зачепитись за слова причетних, мовляв, якщо він прибутковий, то зробимо його привабливішим.
Можливо вони міряють прибутковість чемоданами привезеними з поїздів до ПК. Собівартість - окреме важливе питання, яке може стати більш зрозумілим/прозорим лише з появою приватних/сторонніх операторів пасперевезень, яким змушені будуть подати кошторис за переміщення РС з порядковою деталізацією/структурою витрат. Тільки тоді, дійсно, можна оперувати не тільки дохідністю, але й прибутковістю.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.121 seconds with 21 queries.