Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.12.18 , 02:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Гумор] Пропозиція: Рахів - Москва

Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18]
Print
Author Topic: [Гумор] Пропозиція: Рахів - Москва  (Read 92172 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7210


View Profile
« Reply #170 on: 09.09.17 , 12:09 »
Share

Щас спеціаліст розкаже про популізм ;)
Спеціаліст так розказує, неначе він в поті чола катається всіма потяжками в Україні. Є анекдот такий ото про чорноту, - "скрізь ви бували, Василю Івановичу, все Ви бачили..."
Це Ви про себе?
Logged
VB
Active user

Posts: 3487


View Profile
« Reply #171 on: 09.09.17 , 13:09 »
Share

Ні. Той, про кого це, - сам знає. На вас тут пальцями ніхто не тикає, заспокойтесь. Тема в гуморі, то вже не маю права навіть анекдот пригадати? Скрізь, де не посій, - то вродить...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4054


View Profile
« Reply #172 on: 12.03.18 , 08:03 »
Share

Ми вже 3 роки намагаємось довести, що 74 треба об'єднати з 86, а 78 із 88. Але у причетних два вагомих аргументи:
1) по Києву немає технічної можливості проводити маневрову роботу
2) не чіпайте міжнародні поїзди - вони прибуткові

Тепер вони вже просто думають, як би це безболісно грохнути 78.

Якщо вони прибуткові, то їх можна зробити більш прибутковішими (два із кількох можливих варіантів):
варіант 1: 77/78 затягнути до Львова: Львів - Здолбунів - Шепетівка ... , а нитку 73/74 приплюсувати до 605/606 (з більш раннім відправленням зі Львова на Рахів та більш пізнім прибуттям до Львова), із заїздом до Коломиї: Москва-Київ-Тернопіль-Львів-ІФ-Коломия-Рахів. Це за умови, що буде курсувати Ковель-Рахів (по Львову: близько 23:00 на Рахів і о 5:30- з Рахова (Підзамче - 6:10));
варіант 2: 73/74 - залишити "як є", а 77/78 - Москва-Київ-Шепетівка-Здолбунів-Львів-ІФ-Коломия-Рахів (заїзд до Коломиї та інші деталі - аналогічно до варіанту 1).
Кількість ниток на ділянках - без змін. ІФ та Коломия відновлюють сполучення з Москвою, а Яремчанщина та Рахівщина отримують їх, як нові сполучення. Заїзд на Коломию повністю можна вписати у наявні часові параметри ІФ-Рахів чи Львів-ІФ-Рахів (без особливих пришвидшень).

В результаті вивільниться склад від 605/606, який можна задіяти на Москву (замість вагонів ковельської групи), Рахів-Москва та Львів-Москва у спільному обіг по Москві. Про це тут згадували раніше (тур на 5 ночей в дорозі).
Вивільнені ковельські вагони можуть прямувати за маршрутом Ковель-Львів-Самбір-Ужгород-Солотвино з використанням нитки 601/602 (у бік Солотвино зі зміщенням на "дещо пізніше").
Вивільнені вагони від 601/602 (правильніше вагоно-години, бо вони там у спільному обігу) можуть курсувати за іншим напрямком.
« Last Edit: 12.03.18 , 08:03 by Iwan » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #173 on: 12.03.18 , 09:03 »
Share

Якщо вони прибуткові
Вони прибуткові лише на папері. Можливо вони доходні, але не прибуткові, поки УЗ не вміє визначати реальну собівартість перевезень.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4054


View Profile
« Reply #174 on: 12.03.18 , 09:03 »
Share

Якщо вони прибуткові
Вони прибуткові лише на папері. Можливо вони доходні, але не прибуткові, поки УЗ не вміє визначати реальну собівартість перевезень.
"Прибуткові" було вжито лише з метою зачепитись за слова причетних, мовляв, якщо він прибутковий, то зробимо його привабливішим.
Можливо вони міряють прибутковість чемоданами привезеними з поїздів до ПК. Собівартість - окреме важливе питання, яке може стати більш зрозумілим/прозорим лише з появою приватних/сторонніх операторів пасперевезень, яким змушені будуть подати кошторис за переміщення РС з порядковою деталізацією/структурою витрат. Тільки тоді, дійсно, можна оперувати не тільки дохідністю, але й прибутковістю.
Logged
alexpoet
newbee

Posts: 1


View Profile
« Reply #175 on: 02.06.18 , 13:06 »
Share

З жарту переросло у пропозицію.

Зараз маємо тригрупний поїзд: Москва-Київ-Ковель/Львів/ІФ.

Група Москва-ІФ прямує до ІФ разом із Львів - Рахів, у зворотному напрямку - з Чернівці - Львів.

Позаяк, у Рахові немає належної інфраструктури, то є ідея щодо ув'язання у взаємний оборот
по станції Рахів із Чернівці - Рахів. Рухомий склад для Чернівці - Рахів використати від Чернівці - Львів,
а Чернівці - Львів зробити швидкісним поїздом із сидячими місцями (можливо МВРС).

Поки що мова йде винятково про літній сезон.

Орієнтовні графіки (потребують корекції фахівців):


  -    -  15:57 МОСКВА       10:36  -    -  
18:25 005 18:30 КАЛУГА-2       -    -    -
21:32 030 22:02 БРЯНСЬК-ОРЛ. 04:01  -  04:36
04:00 020 04:20 КИЇВ         18:06 109 19:55
07:21 005 07:26 ВІННИЦЯ      15:02 005 15:07
09:22 015 09:37 ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ 12:58 005 13:03
11:29 005 11:34 ТЕРНОПІЛЬ    10:42 015 10:57
13:42 135 15:57 ЛЬВІВ        08:10 027 08:37
18:47 020 19:07 ІВАНО-ФРАНК. 04:43 020 05:03
20:51 002 20:53 ЯРЕМЧЕ       03:04 002 03:06
21:39 002 21:41 ВОРОХТА      02:15 002 02:17
22:33 002 22:35 ЯСІНЯ        01:24 002 01:26
23:03 002 23:05 КВАСИ        00:50 002 00:52
23:46  -    -   РАХІВ          -    -  00:16



  -    -  17:16 ЧЕРНІВЦІ     06:41  -    -  
18:31 005 18:36 КОЛОМИЯ      05:21 005 05:26
19:36 002 19:38 ЯРЕМЧЕ       04:19 002 04:21
20:24 002 20:26 ВОРОХТА      03:30 002 03:32
21:28 002 21:20 ЯСІНЯ        02:39 002 02:41
21:48 002 21:50 КВАСИ        02:05 002 02:07
22:31  -    -   РАХІВ          -    -  01:31


Зараз група ІФ - Москва складена із 1П + 1К, на літню пору: 2П + 1К.
Обслуговування:
група Рахів - Москва - депо Чернівці;
група Чернівці - Рахів - Львів - депо Чернівці.

Можливо вдасться скоротити МВРС:
Коломия - Ворохта (вечірній);
Ворохта - Коломия (ранковий).

Тобто без Козятина, Фастова і Ніжина. Зате з Ворохтою, Ясінею і ін.
Оригінально!!!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4054


View Profile
« Reply #176 on: 02.06.18 , 15:06 »
Share

...Тобто без Козятина, Фастова і Ніжина. Зате з Ворохтою, Ясінею і ін.
Оригінально!!!
alexpoet, коли маєте можливість і час, то долучіться до доброї справи, повписуйте усі інші роздільні пункти для наявних поїздів Москва-Львів і Львів-Рахів, на яких ці поїзди мають зупинки. Мені здавалось, що спрощеного викладу розкладу руху цілком достатньо для загального розуміння концепції поєднання маршрутів та вивільнення 8 вагонів.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!