Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.04.21 , 00:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: ПГВ Рахів - Львів - Харків + ПГВ Рахів - Львів - Запоріжжя

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]
Print
Author Topic: Пропозиція: ПГВ Рахів - Львів - Харків + ПГВ Рахів - Львів - Запоріжжя  (Read 36674 times)
Andersen
Active user

Posts: 2735


View Profile
« Reply #100 on: 15.03.16 , 20:03 »
Share

Чому цей пан повинен щось зробити крім того посту на форумі?
тому що він вжив фразу "мені треба". Якщо нічого не робив - то не так вже і "треба", значить
Strashnoe delo! :)
UZ has been given a monopoly to profit from the use of railway infrastructure it never paid for the establishment of.
That comes with a transport obligation, an obligation UZ doesn't fulfill, as Yevhen shows.
That is why the passengers have the right to demand.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #101 on: 23.02.17 , 21:02 »
Share

Може хоч накатає трафік для 6хх Чернівці - Тернопіль - Львів - Ковель.
А який взагалі смисл тягнути його через Тернопіль. Значна частина пасажирів це туристи з Волині в Карпати (ІФ, Коломия).
А тим пасажирам з Волині  -  Ковель - ІФ - Рахів на базі шматка нитки 217:
...
Львів 23:50 - 00:10
ІФ 02:52 - 03:15
Яремче 04:57 - 05:02
Ворохта 05:50 ...
приблизно так (приблизно, бо застаріле - 2 роки збігло). Добре буде?
Маршрут хороший..але дизель на Рахів потрібно залишити 100%...Рахів-Ковель всіх пасажирів з ІФ в гори не забере...і соціальний фактор ще присутній...А так я як турист з стажем...цим потягом з гір користувався регулярно..так само і ІФ-Рівне(Ковель)....для подорожування на Волинь.
... а Ви знаєте, що "дизель на Рахів" = звичайний локомотив + 2 звичайні вагони (ЦМВ),
то хіба такі вагони не можуть бути у складі Ковель-Рахів? Проблема, не в поїзді, а в тарифі.
На Рахівщині для Ковель-Рахів це "зайві" три зупинки: Лазещина, Свидовець і Білин - не проблема зупинитись 8-вагонним складом заради того, аби не катати додатковий локомотив+2хЦМВ.
В загальних вагонах тарифи на рівні приміських (без пільг для пенсіонерів, звісно). За великого бажання УЗ може придумати компроміс.
« Last Edit: 23.02.17 , 21:02 by Iwan » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23075


View Profile
« Reply #102 on: 23.02.17 , 22:02 »
Share

Quote
Проблема, не в поїзді, а в тарифі...В загальних вагонах тарифи на рівні приміських (без пільг для пенсіонерів, звісно).
Нема там проблеми у тарифі і не треба нічого нового вигадувати.
Взагалі-то вагони безпересадкового сполучення від ПДС, що прямують у складі приміських - це нормальне явище. У такому разі у ПДСному вагоні пасажири платять за ПДСним тарифом без пільг, а у приміському - за приміським і з пільгами.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #103 on: 23.02.17 , 22:02 »
Share

Нема там проблеми у тарифі і не треба нічого нового вигадувати.
То взагалі супер...
Logged
birys5
Active user

Posts: 202


View Profile
« Reply #104 on: 23.02.17 , 22:02 »
Share

Може хоч накатає трафік для 6хх Чернівці - Тернопіль - Львів - Ковель.
А який взагалі смисл тягнути його через Тернопіль. Значна частина пасажирів це туристи з Волині в Карпати (ІФ, Коломия).
А тим пасажирам з Волині  -  Ковель - ІФ - Рахів на базі шматка нитки 217:
...
Львів 23:50 - 00:10
ІФ 02:52 - 03:15
Яремче 04:57 - 05:02
Ворохта 05:50 ...
приблизно так (приблизно, бо застаріле - 2 роки збігло). Добре буде?
Маршрут хороший..але дизель на Рахів потрібно залишити 100%...Рахів-Ковель всіх пасажирів з ІФ в гори не забере...і соціальний фактор ще присутній...А так я як турист з стажем...цим потягом з гір користувався б  регулярно..так само і ІФ-Рівне(Ковель)....для подорожування на Волинь.
... а Ви знаєте, що "дизель на Рахів" = звичайний локомотив + 2 звичайні вагони (ЦМВ),
то хіба такі вагони не можуть бути у складі Ковель-Рахів? Проблема, не в поїзді, а в тарифі.
На Рахівщині для Ковель-Рахів це "зайві" три зупинки: Лазещина, Свидовець і Білин - не проблема зупинитись 8-вагонним складом заради того, аби не катати додатковий локомотив+2хЦМВ.
В загальних вагонах тарифи на рівні приміських (без пільг для пенсіонерів, звісно). За великого бажання УЗ може придумати компроміс.
Прикрасно знаю це....з одного боку зручно можна виспатись..а з другого на рахунок Ковель-Рахів...мені здається що загальні вагони ще будуть зайняті Львовом та Ковелем(пасажирів там предостатньо)Тому як на мене звичайно ЦВМ не потрібно ганяти...краще дизель потяг(по ти пу 620м,630м.)на прикладі давніше курсуючими Д1.Так само можна робити без труднощів.Коломия-Рахів-ІФ,ІФ-Рахів-Коломия(розбивка,номером по Рахову)А ще я так сказати маю фантазію(щоб запустили 620-тки маятникові 8** по пару разів на день ІФ-Рахів або щось на кшталт цього.)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #105 on: 23.02.17 , 22:02 »
Share

Коломия-Рахів-ІФ,ІФ-Рахів-Коломия(розбивка,номером по Рахову)
Подібне в якійсь іншій темі обговорювали:
Коломия - Ворохта - ІФ - Рахів - Коломия + ІФ - Рахів - Коломия.

Щодо "не буде місць" - для цього є регулювання...
а причетні на такі пропозиції кажуть "не буде пасажирів" )))
Logged
birys5
Active user

Posts: 202


View Profile
« Reply #106 on: 23.02.17 , 23:02 »
Share

Коломия-Рахів-ІФ,ІФ-Рахів-Коломия(розбивка,номером по Рахову)
Подібне в якійсь іншій темі обговорювали:
Коломия - Ворохта - ІФ - Рахів - Коломия + ІФ - Рахів - Коломия.

Щодо "не буде місць" - для цього є регулювання...
а причетні на такі пропозиції кажуть "не буде пасажирів" )))
Регулювання так...але ділянка максимально дозволяє якщо не помиляюсь 10-11 вагонів...тому це регулювання впирається в ці цифри.
Logged
Tags: rakhiv lviv kharkiv 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 16.03.16 , 03:03