Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.04.21 , 23:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: ПГВ Рахів - Львів - Харків + ПГВ Рахів - Львів - Запоріжжя

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11
Print
Author Topic: Пропозиція: ПГВ Рахів - Львів - Харків + ПГВ Рахів - Львів - Запоріжжя  (Read 36670 times)
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #20 on: 31.03.15 , 15:03 »
Share

Тогда зачем стремится приезжать намного раньше 12:00 чтобы сидеть потом в холле до 13:00?
То же самое с отправлением: что делать до вечера, если до 12:00 необходимо освободить номер?
Говорили-балакали про переваги/недоліки 43/457 і знову ті самі яйця. Для лижників неважливий обідній час поселення/виселення, а має значення виключно світловий день для катання. Усі лижники селяться з позаранку і виселяються надвечір, домовляючись в кожному індивідувальному випадку про доплату.
та я ж про це й пишу, що в лижників - особливі потреби - все навпаки ніж у "матрасників".
Звісно, зазвичай має місце індивідуальна домова, бо завше краще отримати якусь зайву копійку
(чи навіть просто повагу клієнта), ніж не впускати його до вільного прибраного номеру.

Тому краще (це я вже пізніше зрозумів, після публікації пропозиції) літні ПГВ і зимові обговорювати окремо.

Пропоную зараз обмежитись дискусіями про літні ПГВ для потреб матрасників
(пасивних відпочивальників, які заселяються в готелях з виселенням до 12:00* і поселенням після 13:00*).
*-орієнтовно, бо в кожному готелі є свої варіації.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10591


View Profile
« Reply #21 on: 31.03.15 , 17:03 »
Share

та я ж про це й пишу, що в лижників - особливі потреби - все навпаки ніж у "матрасників".
Звісно, зазвичай має місце індивідуальна домова, бо завше краще отримати якусь зайву копійку
(чи навіть просто повагу клієнта), ніж не впускати його до вільного прибраного номеру.
Золоті слова. Те що мегазручно матраснику та екскурсанту, то зовсім незручно лижнику або пішохіднику.
Просто 457/458 мегапривабливий для матрацників та організованних груп + небаючих їхати з пересадками через різні причини.

А стосовно пізнього прибуття у гори - то мені навіть при подорожі на День Незалежності у 2014 році воно більше сподобалось, ніж навіть ранкове, тому що ночівля у Ясинях для нас обійшлася у 100 грн. (по 50 грн. з кожного), а це окрема кіманта у приватному будинку з двоспальним ліжком, можливість користуватися кухнею та посудом та зустріччю господарем на станції з 605-го.
Навіть комбінація загальний вагон + ночівля "у приватному секторі" для нас обішлася дешевше, ніж купейний вагон, окрім цього відпочили набагато краще ніж би у потязі.

Це я до того, що прибуття увечері це велика незручність. Я вважаю, що навпаки.   
 
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #22 on: 01.04.15 , 20:04 »
Share

Мрії частково збуваються - УЗ практикує причіпки Київ-Чернівці 111+608 з 4 годинним (без 4хв) стоянням у Львові:





зараз бачу там вагони 21 і 22.

МЖА показує:
01 П ЮЖН
02 П ЮЖН
03 П ЮЖН
04 К ЮЖН
05 К ЮЖН
06 К ЮЖН
07 Л ЮЖН
08 К ЮЖН
09 П ЮЖН
10 П ЮЖН
11 П ЮЖН
12 П ЮЖН
13 П ЮЖН
14 П ЮЖН
15 П ЮЖН
16 П ЮЖН
17 К ЮЖН
21 П ЛЬВ
22 П ЛЬВ
« Last Edit: 01.04.15 , 20:04 by Iwan » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10591


View Profile
« Reply #23 on: 01.04.15 , 20:04 »
Share

Скоріш за все це повернення складу після перевеення ОГП (військові).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #24 on: 01.04.15 , 20:04 »
Share

Скоріш за все це повернення складу після перевеення ОГП (військові).
якось так, бо разово. Квитки доступні тільки з Києва і далі.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #25 on: 01.04.15 , 23:04 »
Share

...
Можно пробовать Львов 10.00 -- Рахов 17.30 -- Рахов 22.00 -- Львов 5.30 (им тягать запорожские и харьковские прицепки и одесские в одну сторону, обратно харьковские тянуть разработанным 226-м, запорожские -- 86-м. Обратно также пересадка на ИС+ и ПГВ ковельского формирования с п. 668 через Ровно).

Также Львов 23.15 -- Рахов 07.00 -- Рахов 08.00 -- Львов 15.30 (туда пересадка с ИС+ и ПГВ ковельского формирования с п. 668 через Ровно, обратно одесские прицепки под п.25).
...

Якщо я все правильно зрозумів, то повинно бути ПРИБЛИЗНО так:
(коли що не так - кажи - перемалюю :) )



В такому варіанті Ковель-Рахів:
або з якимось в обороті по Ковелю,
або - не дуже раціональне використання РС.
Хоча, якщо те ядро буде 3-4 вагони (як зараз Ковель-Тернопіль), то "втрати" несуттєві.
Але тут той варіант, що до нього чіпати то особливо нічго, крім Рахів-Одеса в один бік... і все.

В моєму варіанті була засилка (з пасажирами) до Рахова, яка у Рахові перетворювалась на "ядро" 2 ПГВ: Рахів_Харків + Рахів-Запоріжжя.
Засилання або зі Львова або з Ковеля або з Чернівців (через Львів) або з Чернівців (через Ковель-Львів).
Головне - раціональне використання РС.

Принаймні, маємо вже 2 варіанти.

В моєму ще перевага у локальних сполученнях:
1) вранці до Луцька і Рівного;
2) о 16:35 з ІФ на Рахів... хоча, все одно якийсь МВРС доведеться залишити ІФ-Рахів-ІФ (з новим графіком).

Але все зав'язане не прибутті/відправленні ПДСів до/з Львова з/на Харків, Запоріжжя, Одесу...
і коли на це літо залишиться так як є зараз, то можливо варто взяти за основу мою первинну пропозицію.

Щодо Рахів-Одеса, то можна туди і назад чіпляти до Чернівці-Одеса.
Там більш-менш можна зістикувати по Яремчому - перетягати кілька вагонів (до 4) через Надвірну,
тоді між Яремчем і Раховом курсуватиме максимально 18 вагонів (14+4),
а ті 4 вагони між ІФ та Яремчем матимуть ще 4 вагони сидячок (замінить якусь пару МВРСних ДП).
Але це все попередня прикидка - перше, що спало на думку.
« Last Edit: 01.04.15 , 23:04 by Iwan » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1623


View Profile
« Reply #26 on: 02.04.15 , 10:04 »
Share

Як на мене, треба відштовхуватися від Вашого першого варіанту. Тим паче, там вже все досить "відточено". І перестой по Ковелю виходить мінімальний. Це особливо класно буде, якщо використовувати чернівецькі вагони.
Якщо зайшла мова про переведення 668-го через рівненський (електрифікований, з більшою допустимою швидкістю) хід, та про ПГВ чи повноцінний поїзд Рахів-Ковель, то само собою, що на стоянівський хід потрібен поїзд (як не Песа "білякожностовбова", то хоча б раховоз зі зупинками по райцентрах), бо, як на мене, 1 пари дизеля до Львова та 2 до Ківерець Стоянову явно мало. Тому ось ще така пропозиція:
Ковель - Чернівці та Ковель - Рахів справді може бути 2-групним на ділянці Ковель - Луцьк: Ковель 14:55 - Луцьк 16:50. Далі: Чернівецький максимально сповільнюємо, щоб прибуття до Львова було не надто пізнім, і з Інтерсіті+ зручно пересісти - Луцьк 17:10 - Здолбунів 18:55 - Броди 20:30 - Красне 21:05 - Львів 22:10-22:40 - Стрий 00:10-00:35 - Моршин 01:02-01:09 - Франківськ 04:23-04:43 - Чернівці 07:33;
Рахівський - Луцьк 17:15 - Львів 22:25-22:55 - Рахів 07:45.

Назад:
Чернівецький - Чернівці 20:12 - Франківськ 23:02-23:22 - Львів 05:05-05:35 - Красне 06:15-06:35 - Здолбунів 08:57 - Луцьк10:41;

Рахівський - Рахів 22:05 - Львів 05:30-06:00 - Луцьк 10:43:11:06 - Ковель 13:03.
Прошу, не судіть суворо, якщо щось прорахувався.:)
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2735


View Profile
« Reply #27 on: 02.04.15 , 20:04 »
Share

Даже в раховском направлении между Яремче и Раховом - 3 часа хода.
Вот сут вопроса. Прибытие утром или вечером не как не может скрывать тот факт что это всё слишком и очень мед-лен-но. Вы меня уж извините, Львов - Рахов (279 км из которых 170 на равнине) должно занимать 3:30, может 4:30 в старых ПДС, но не как не 7:30.
И для 3:30 60 км/ч по горам предостаточно. Надо искать европейские деньги, развитие эко-транс-горный туризм, для перестройки и ремонт жд и жд-полотна.
« Last Edit: 02.04.15 , 20:04 by Easttripper » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #28 on: 02.04.15 , 20:04 »
Share

Даже в раховском направлении между Яремче и Раховом - 3 часа хода.
Вот сут вопроса. Прибытие утром или вечером не как не может скрывать тот факт что это всё слишком и очень мед-лен-но. Вы меня уж извините, Львов - Рахов (279 км из которых 180 на равнине) должно занимать 3:30, может 4:30 в старых вагонах ПДС, но не как не 7:30.
И для 3:30 60 км/ч по горам предостаточно. Надо искать европейские деньги, развитие эко-транс-горный туризм, для перестройки и ремонт жд и жд-полотна.
Совершенно согласен с Вами. Мы можем разделить нашу команду на несколько групп.
Например, я бы пошел в группу "графистов", а Вам предлагаю почетное место
главы группы "инвесторов". Каждый из нас знает лучше других какой-то узкий
аспект/направление. Если Вы хорошо разбираетесь на финансировании строительства
и модернизации ЖД-инфраструктуры, то мы будем только рады от каждого привлеченного
Вами миллиона в строительство карпатских железных дорог.

Какую именно информацию (проект) мы должны предоставить для старта инвестирования?
Все что смогу - сделаю.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2735


View Profile
« Reply #29 on: 02.04.15 , 21:04 »
Share

Приятно так! Давайте о - потенциал украинских Карпат - по туризму и по экономику в целом. И почему ЕС именно в украинских Карпат вложить в инфраструктуру? Ведь есть и Польских и Словацких Карпат, как минимум.
Logged
Tags: rakhiv lviv kharkiv 
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 02.04.15 , 03:04