Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
29.10.20 , 04:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: ПГВ Рахів - Львів - Харків + ПГВ Рахів - Львів - Запоріжжя

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11
Print
Author Topic: Пропозиція: ПГВ Рахів - Львів - Харків + ПГВ Рахів - Львів - Запоріжжя  (Read 33330 times)
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #50 on: 07.04.15 , 18:04 »
Share

... предлагал переложить график поезда 226 на пять часов раньше...
не проблема - можна подати твій варіант... але його потрібно мати (оформити хоча б "на А4").
Для цього потрібен час, якого в тебе обмаль... я виклав своє бачення у цифрах, яке не заторкує
зміни розкладу за межами Львівської залізниці. Буде щось краще - я не проти...
але одне речення в УЗ не понесемо.... і нікого насильно в крісло садити не буду.
Я виклав своє бачення... звісно, я можу помилятись.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5692


View Profile
« Reply #51 on: 08.04.15 , 01:04 »
Share

Іване, пробач, ти правий, часу реально обмаль, щойно добравсь додому, через 5 годин на роботу, а ще треба Йоганнеса Вамберга в сусідній темі нахер послать.

Друзі, хто зробить до вихідних апроксимацію графіка допа 219 через Моршин? Там приблизно треба прокласти, без урахування грузових, хоча там хіба що нитки дохлі лишились, і все. По темі прицепок: раховоз лишаємо діючим графіком, чи враховуючи наявний чернівецький поїзд можемо класти раховоз на дві години раніше?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #52 on: 08.04.15 , 12:04 »
Share

Іване, пробач, ти правий, часу реально обмаль, щойно добравсь додому, через 5 годин на роботу...
Та все Ок, розумію. Це захисна реакція твого організму:
недосипання + намагання коротко/швидко відповісти провокують тебе на короткі лайливі відповіді.
В мене теж таке буває, тому все чудово розумію. За вихідні наберемося сил і повернемось до цього питання.

...
По темі прицепок: раховоз лишаємо діючим графіком, чи враховуючи наявний чернівецький поїзд можемо класти раховоз на дві години раніше?
Якщо ти про причіпки з моєї пропозиції, то там є дилема:
догоджати місцевому сполученню (вихід зі Львова так як є)
чи догоджати далекому сполученню - запустити на 2 год раніше + о 23:00 зі Львова і ранкове прибуття в Карпати.
Запитував окремих рахівчан - для них це не принципово.

І ще одна дилема:
з Рахова був ранковий (навіть занадто) приїзд до ІФ і вечірній від'їзд з ІФ до Рахова, який згідно пропозиції повинен пропасти...
тому тут хіба допоможе якийсь МВРС (замість наявного ІФ-Рахів), який би вирішив цю проблему.

Щодо моршинської теми - відповідь там.
Logged
student17
Active user

Posts: 181


View Profile
« Reply #53 on: 08.04.15 , 16:04 »
Share

Запитував окремих рахівчан - для них це не принципово.

Туристів треба питати. При чому тут рахівчани??
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #54 on: 08.04.15 , 17:04 »
Share

Запитував окремих рахівчан - для них це не принципово.
Туристів треба питати. При чому тут рахівчани??
бо якщо писати скарги, то рахівчани та яремчанці будуть на першому місці...
а туристи... 1-2 рази на рік проїхатись... скаргу не писатимуть.

Туристів давно вже запитували:
1) два львівських раховози краще ніж один;
2) луцько-рівненським тургрупам краще прибувати о 20 в Ясіню ніж о 22
і прямим сполученням, а не з пересадкою по Львову;
3) іншим туристам теж краще о 20 в Ясіню ніж о 22;
4) туристам-транзитникам можна гуляти по ЛЬвову до пізнього вечора
і над ранок прибути до Карпат;
5) ранкові транзитери по Львову можуть швидше на 2 год виїхати у Карпати;
5) ПГВ з Харкова та Запоріжжя краще ніж з пересадкою,
хоча хто хоче - може висісти з поїзда, погуляти до 23 по Львову і на ранок в Карпатах....

Принаймні, для туристів погіршень поки що не побачив.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #55 on: 14.05.15 , 12:05 »
Share

Є достовірна інфа, що цю "пропозицію" вивчають у ЦЛ.

Найбільша проблема в цьому проекті (на їх погляд) - локомотиви (їх відсутність).

Це очевидно навіть з раховозної теми.
Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #56 on: 23.02.16 , 14:02 »
Share

З 27 березня "Слобожанщина" прибуває до Львова о 15.02.

Можливо було б обміркувати доцільність вагона "Харків-Рахів".
111+606
Харків-Пас. 19.04
Полтава-Півд. 21:49 22:24
Полтава-Київська 22:45 22:50
Миргород   00:33 00:36
Київ-Пас.   04:31 04:51
Львів   15:02 15.45
Івано-Франківськ 18:47 19:07
Ворохта 21:43 21:45
Рахів   23:35

Назад чекати по Львову Слобожанщини досить довго, тому можна було б вчіпляти у Львів-Москва, а звідти на Харків з якимось із нічних поїздів.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #57 on: 23.02.16 , 15:02 »
Share

Для початку варто знайти щось простіше, аби стикувалось одразу в обидва напрямки.
В цій темі були приклади моїх "малюнків"... і це не допомогло причетним
прийняти якесь виважене рішення... тим паче, що тоді ще й розклад змінився.

Тому, якщо дасте їм якесь більш-менш цілісне рішення, то може на перекурі звернуть на нього увагу,
а коли підкинути їм головоломку з московським і ще з чимось у бік Харкова, то зроблять Ctrl+C + Ctrl+V
зі своїх типових відписок, і оформлять ще одну у Ваш бік.

Сама тема харковоза Харків-Рахів тут жартома проскакувала, але ніхто за неї не готовий взятися так,
аби довести її до якогось логічного втілення.

п.м. Можливо невдовзі щось придумають на заміну 605/606, тоді і варіанти можуть з'явитися цікавіші.
« Last Edit: 23.02.16 , 15:02 by Iwan » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5692


View Profile
« Reply #58 on: 23.02.16 , 15:02 »
Share

Дізнайся про обмеження в горах. Коломийську групу мабуть зробили неспроста. Якщо їм принципово тягати в гори лише 8-9 вагонів, то прищепки навіть до 605/606 можуть стати мрією.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #59 on: 23.02.16 , 16:02 »
Share

Дізнайся про обмеження в горах. Коломийську групу мабуть зробили неспроста. Якщо їм принципово тягати в гори лише 8-9 вагонів, то прищепки навіть до 605/606 можуть стати мрією.
По довжині 12-14 вагонів - не проблема, а от по тяговому зусиллю локодохликів...
щось довше доводиться тягати "3М62", на що ніхто 100% не піде.
Тому, коли згадують про якісь ПГВ/ВБС до Рахова, то (я впевниний) мають на увазі в межах існуючої довжини 605/606.

Про доцільність (це найголовніше) приїзду з Харкова до Рахова опівночі - нічого доброго сказати не можу.
Можливо комусь це й сподобається, але мені - ні.
Logged
Tags: rakhiv lviv kharkiv 
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 14.05.15 , 23:05