Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.10.20 , 08:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: ПГВ Рахів - Львів - Харків + ПГВ Рахів - Львів - Запоріжжя

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11
Print
Author Topic: Пропозиція: ПГВ Рахів - Львів - Харків + ПГВ Рахів - Львів - Запоріжжя  (Read 33309 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9841


View Profile
« Reply #60 on: 23.02.16 , 19:02 »
Share

Дізнайся про обмеження в горах. Коломийську групу мабуть зробили неспроста. Якщо їм принципово тягати в гори лише 8-9 вагонів, то прищепки навіть до 605/606 можуть стати мрією.
Згідно книг службових розкладів (Львівської залізниці та зведеної по УЗ) дозволена кількість вагонів у потязі №605/606 Львів - Рахів на усьому маршуті - 18 вагонів -:)   
Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #61 on: 23.02.16 , 20:02 »
Share

Іще є такий варіант:

Подвинути 73 Мск-Львів на пізніше, приблизно на 1 год 40 хв. для прибуття не під Рахівський поїзд, а під Чернівецький.

плюси:
- на маневр менше, бо обидві причіпки будуть чіплятися в один поїзд (608)
- зменшення перестою вагону Москва-Чернівці по Львову
- можливість організації вагону Москва-Ужгород до 601 солотвинського у разі доцільності та виправданості.

таким чином: у поїзді 606 Львів-Рахів буде менше вагонів за рахунок включення московських у 608 Львів-Чернівці.

==> якщо дійсно у ЛВЗ є застереження щодо кількості вагонів в горах, то за рахунок вищезгаданого вдасться скоротити стоянку по Франківську до 15-20 хвилин, натомість передбачити 15 хвилин по Яремчі для відчеплення гіпотетичних вагонів Харків-Яремче, а за Яремче піде короткий поїзд.
« Last Edit: 23.02.16 , 20:02 by olvit1 » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9841


View Profile
« Reply #62 on: 23.02.16 , 20:02 »
Share

Як Ви плануєте посувати міжнародний потяг?
Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #63 on: 23.02.16 , 20:02 »
Share

У разі доцільності в графіку 2016-17
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #64 on: 24.02.16 , 10:02 »
Share

Іще є такий варіант:

Подвинути 73 Мск-Львів на пізніше, приблизно на 1 год 40 хв. для прибуття не під Рахівський поїзд, а під Чернівецький.
...

Нагадало мені про гумористичне сполучення Москва-Рахів...

з аналогічним кінцевим варіантом, як у пропонованого Вами з Харкова.

І, як влучно зауважує Kotenok:
И во второй раз повторю - не поедут туристы этим вагоном, чтобы не платить без толку лишних денег за гостиницу (ночь после приезда и полдня до отъезда). Будут ездить 457/458, проводя время на пересадке в Киеве.  Пересадка же по Львову с раховоза на московский и так есть, незачем туда еще и ВБС городить.

olvit1, у Ваших думках знаходжу багато спільного з тим, що пропонував до обговорення рік тому.
Можливо, та тема (Москва-Рахів) дасть Вам відповіді на деякі запитання.

Якби міжнародні тарифи будувались за принципом "внутрішній+перетин+внутрішній"
чи більш складніші "внутрішній+перетин+...+перетин+внутрішній", то в такому разі ще можна
звабити росіянських туристів... а так, економні туристи залюбки розіб'ють маршрут по Києву
чи Хутору Михайлівському.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1573


View Profile
« Reply #65 on: 24.02.16 , 19:02 »
Share

Іще є такий варіант:
==>  вдасться скоротити стоянку по Франківську до 15-20 хвилин, натомість передбачити 15 хвилин по Яремчі для відчеплення гіпотетичних вагонів Харків-Яремче, а за Яремче піде короткий поїзд.

Мабуть, не вдасться. По Франківську 605/606-им міняють локомотиви. Принаймні так було до 13 грудня минулого року.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1573


View Profile
« Reply #66 on: 25.02.16 , 10:02 »
Share

Довго вагався, чи створювати нову тему, але вирішив написати тут. Все-таки пропозиція (чи фантазія, називайте, як хочете). Отже, що пропоную:
1. Взяти 4 чернівецьких состави від 605, 607 і 667 поїздів і запустити в загальний оборот Чернівці - Ковель - Солотвино.
2. 2 львівських состави від 601-го дати на обслуговування Львів - Рахів/Чернівці.
На маршруті Чернівці - Ковель і назад все залишити без змін.
На маршруті Львів - Солотвино - Львів також. А далі приблизно так: Львів 06:40 - Рівне 09:30 - Ковель 12:50 - 14:10 - Рівне 17:30 - Львів 20:20.
По Ковелю в обороті з 667/668-им.
Львів - Чернівці/Рахів потрібно буде міняти графіки так, щоб обслужити двома составами ЛВЧД-1. Мабуть, краще було б на Чернівці відправляти вранці.
Це все дасть пряме сполучення Закарпаття та Волині, з'явиться гарне сполучення Львова з Рівним, якого не стало після покращень, а головне - зменшиться час маринування чернівецьких вагонів під львівським небом.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1573


View Profile
« Reply #67 on: 25.02.16 , 10:02 »
Share

-
« Last Edit: 15.03.16 , 19:03 by Doobey » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5689


View Profile
« Reply #68 on: 25.02.16 , 17:02 »
Share

Аж два рази, по-багатому )))

Проблема: неспівмірність пасажиропотоку і невідповідність схем поїздів. Солотвино щоденний, а 667/668 через день.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1573


View Profile
« Reply #69 on: 25.02.16 , 20:02 »
Share

Аж два рази, по-багатому )))

Проблема: неспівмірність пасажиропотоку і невідповідність схем поїздів. Солотвино щоденний, а 667/668 через день.
В чому проблема? 605/607 ходять на декілька вагонів повнішою схемою, ніж 601-ий і то далеко не завжди заповнені під зав'язку. На крайняк, в ЛВЧД-1 знайдуться декілька вагонів на Рахів/Чернівці при гострому дифіциті місць. Чи Ви вважаєте, якщо 667-ий через день погано заповнюється, то на щодень ще гірше буде?

І вкотре пригадую скептичні коментарі стосовно перших пропозицій для запуску Київ - Рахів. Тоді з Івана всі відверто сміялися. Тепер же бачимо часто дифіцит квитків на даний потяг. Може, не лише попит породжує пропозицію, а й навпаки.
Тим паче, по великому рахунку УЗ нічого не втрачає при реалізації моєї пропозиції. Навпаки: краще перевезти якусь кількість пасажирів під електротягою, ніж щоб вагони тупо стояли весь день у Львові.
Logged
Tags: rakhiv lviv kharkiv 
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!