Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.04.21 , 00:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: ПГВ Рахів - Львів - Харків + ПГВ Рахів - Львів - Запоріжжя

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11
Print
Author Topic: Пропозиція: ПГВ Рахів - Львів - Харків + ПГВ Рахів - Львів - Запоріжжя  (Read 36676 times)
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #70 on: 25.02.16 , 20:02 »
Share

... Солотвино щоденний, а 667/668 через день.
Гіпотетично ця задача має вирішення - видовжений цикл обороту на 6 ночей:
Чернівці - Ковель
Ковель - Солотвино
Солотвино - Ковель
Ковель - Солотвино
Солотвино - Ковель
Ковель - Чернівці.
Всього лише 2 склади. Для щоденності 667/668 - 4 склади.

... Проблема: неспівмірність пасажиропотоку і невідповідність схем поїздів. ...
Коли вже так, то можна відщепляти/прищепляти по Львову кілька вагонів...
хоча натурний експеримент дав би більше результатів. Якщо через Сянки до
Ковеля через Рівне і Луцьк ніколи нічого не їздило, то про очікуваний трафік
та його структуру важко щось так одразу сказати.

До прикладу, з раховозом ще досі корегують схему.
Не факт, що сполучення Ужгород(23:31)-Рівне(9:30) та купа всіляких інших комбінацій
станцій відправлення та станцій призначення пропоновагоно маршруту не матимуть популярності.

Зараз з Ужгорода до Рівного (якщо точніше, то - до Здолбунова-Пас.) є тільки такі варіанти:
13   Ужгород(18:28)-Здолбунів-Пас.(03:46) щоденно
235 Ужгород(20:00)-Здолбунів-Пас.(05:28) середа, неділя
тому до пропонованого сполучення Ужгород(23:31)-Рівне(9:30) цілком конкурентне.

У зворотному напрямку пропозиція передбачає: Рівне(17:30)-Ужгород(02:45)
при конкурентних сполученнях
13   Здолбунів-Пас.(01:23)-Ужгород(10:35) щоденно
235 Здолбунів-Пас.(03:06)-Ужгород(12:10) вівторок, п'ятниця (дні - за початковою станцією).
Тут не так конкурентно, але не гірше ніж існуюча альтернатива.
Проситься трохи посунути у бік Солотвина на пізніше... боюсь навіть озвучувати якісь числа
чи діапазон чисел... але у добиранні до Хуста(07:02-07:09) і далі - цілком конкурентно.

Бажано розмалювати це все до більш наочно-презентабельного вигляду,
тоді кожен зможе побачити більше "за" ніж "проти".

При написанні попередню відповідь Doobey ще не бачив.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #71 on: 25.02.16 , 21:02 »
Share

... І вкотре пригадую скептичні коментарі стосовно перших пропозицій для запуску Київ - Рахів. Тоді з Івана всі відверто сміялися. Тепер же бачимо часто дифіцит квитків на даний потяг. Може, не лише попит породжує пропозицію, а й навпаки.  ...
Тут радше спрацьовує інстинкт невідомості "такого ніколи не було, тому пропонована затія небезпечна".
Я проти такої логіки, бо воно нагадує мені
"не будемо тут будувати міст, бо тут річку ніхто не перепливає, всі їдуть у сусіднє місто за 40 км".

Такі речі напрацьовуються роками і забуваються теж роками.
Згадаймо, що ще досі люди із Шепетівської округи виборють собі сполучення до ІФ,
бо "студентам потрібно з Шепетівки доїжджати до ІФ"... це при тому, що поруч купа інших обласних центрів,
а виші ІФ не вирізняються якимись унікальними спеціальностями.

Крім того, це ще й розвантажить поїзди 13 і 235 від місцевого трафіку на користь більш доречного - далекого.
Тому варто спробувати, адже це всього лише заторкує тягу на ділянці Львів-Здолбунів-Ковель і зворотно...
і нічого більше. Рухомий склад є. Довести схему до якогось універсального вигляду - не важко, тим паче,
що при видовженні "солотвинського" до Ковеля зросте попит на К, і все саме собою урівноважиться.

Аналізував, чи можна організувати кількавагонну прищіпку Ковель - Трускавець - Ковель...
якось не дуже виходить, бо до Трускавця прибуватиме десь о півночі, а вирушатиме з Трускавця перед третьою ночі.

Якщо доцільно, то можна кілька вагонів обертати по Сянках чи Волосянці (не знаю як там з умовами для цього).
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10591


View Profile
« Reply #72 on: 25.02.16 , 21:02 »
Share

І вкотре пригадую скептичні коментарі стосовно перших пропозицій для запуску Київ - Рахів. Тоді з Івана всі відверто сміялися.
При пропонуванні самого першого варіанта Київ - Рахів через Заліщики я ніколи з Івана не сміявся - тому що з самого початку ідея була дуже вдалою.  

Тим паче, по великому рахунку УЗ нічого не втрачає при реалізації моєї пропозиції. Навпаки: краще перевезти якусь кількість пасажирів під електротягою, ніж щоб вагони тупо стояли весь день у Львові.
Дуже суперечливе питання. Все одно потяг, тим паче короткоскладовий, приносить збитки навіть на електротязі (хоч і значно менші, ніж на дизельній тязі) ніж просто він буде стояти у відстійнику.
Я зовсім не хочу казати, що нинішній порядок справ у сполученні Львів - Рівне - Луцьк - Ковель це добре, але не думаю, що  УЗ буд в захваті від ще одного 600-го на своїх просторах.
Можливо, можна буде розкрутити його по класичному сценарію - спочатку 200-м швидким додатковим, з коефіцієнтом 1,3, тим паче, що при запропонованому Вами графіку він все одне буде "нічним швидким" (хоч і буде їхати вдень), а не 600-м. Якщо ескперимент вдастся - то з нового графіка він перейде з розряду 200-х у 100-ті, тобто буде без коефіцієнту 1,3.
Але мене бентежить, чи матиме він достатню заповнюваність (десь хоча б на 7-8 вагонів мінімум) при відправлені зі Львова о 6.40?
Хоча, я ще не рахував весь цей оборот, проте не можу тут нічого сказати.

Хоча зараз все ще раз уважно перечитав, і зрозумів, що окремого поїзда Львів - Ковель не буде, а просто Ви пропонуєте 601/602 зробити маршрутом Ковель - Солотвине, який по Ковелю буде розмін з 667/668, а далі по Чернівцях ще з 607/608, а потім по Львову ще з 605/606.

Шанси на це менші, через те, що з подовженням до Ковеля 601/602 до нормативу швидкого не дотягнути все одне, а, скоріш за все, возити за тарифами 600-х ще додатковий величезний шмат ЛЗ не погодиться, тим паче, що тоді ще прийдеться 667/668 робити щоденним.
Чи Ви вважаєте, якщо 667-ий через день погано заповнюється, то на щодень ще гірше буде?

Так безумовно. Заселеність стане меншою, хоч і не рівно у 2 рази, але зменшиться. Якщо людині не горить їхати саме сьогодні, то вона поїде завтра прямим потягом із зручним розкладом, ніж буде добиратися перекладними. Навіть десь 80% моїх відряджень можна посувати на день/два при необхідності, чим я й користуюсь. Це навіть при тому, що мене зовсім не цікавить вартість проїзду. А через регресивність тарифу проїзд у прямому потязі зазвичай коштує менше, ніж на перекладних.  
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #73 on: 25.02.16 , 22:02 »
Share

Хоча зараз все ще раз уважно перечитав, і зрозумів, що окремого поїзда Львів - Ковель не буде, а просто Ви пропонуєте 601/602 зробити маршрутом Ковель - Солотвине, який по Ковелю буде розмін з 667/668, ...
Можливо, за браком часу Doobey трохи похапцем то все писав, але я його зрозумів трохи по іншому:
601/601 замість Солотвино-Львів буде видовжений до Солотвино-Львів-Ковель і пов'язаний у взаємний
обіг з 667/668... і не проблема, що 667/668 ходитиме через день (я вже згадував вище) - 6-нічний цикл.

... а далі по Чернівцях ще з 607/608, а потім по Львову ще з 605/606.
ця друга пара зараз зав'язана по Львову, але в мене є підозра, що вона і зараз зав'язана ще на щось інше
(наприклад на 667/668), бо між щоденним прибуттям (23:04) і відправленням (00:28) 607/608 є всього
1:24, що явно недостатньо для обслуги в "рідному" депо.
Тож, скоріш за все так і буде - зав'язка цих двох пар по Чернівцях, що гарантуватиме достатній час для
обслуги в "рідному депо":
23:04 - 20:25
і
07:40 - 00:28

Як я вже згадував, кожна ідея вимагає гарної презентації, аби її однозначно розуміли (так, як задумав автор).
Можливо, завтра спробую зробити "ілюстрацію на тему ...". По Львову виходить петля, аналогічна до моєї
пропозиції Чернівці-Ковель (через Тернопіль) + Ковель-Рахів...

Не виключаю того, що пізніше в цю пропозицію може інтегруватися Ковель-Рахів
(на літній і зимовий пікові сезони, ковельським складом замість через день до Чернівців буде Рахів).
Можна так підібрати аби не потрапляв на гіпотетичний (Херсон)-Одеса-Ворохта:
одного дня в Карпати буде приходити (Херсон)-Одеса-Ворохта, а іншого - Ковель-Рахів (модифікація 667/668).
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1623


View Profile
« Reply #74 on: 25.02.16 , 22:02 »
Share

Іване, Сергію (Кримчанин), ми, певно, не зовсім зрозуміли один одного. Я пропоную так: 2 состави від 601-го дати на обслуговування двох маршрутів зі Львова до Рахова та Чернівців. Тобто, на 607 і 605. Натомість 3 склади від 605/607 і 1 від 667 взяти в загальний оборот Чернівці - Ковель - Солотвино. Ніяких додаткових поїздів. По суті, лише видовження 601-го з Солотвино-Львів до Солотвино-Ковель.
Стосовно 667-го, то дійсно, не обов'язково робити його щоденним, а можна зав'язати так, як описав Іван вище. Так, чернівецькі провідники будуть довше в рейсі, але УЗ не зазнає колосальних додаткових збитків.
Стосовно обороту составів по Чернівцях, я не вникав в деталі, але, мабуть, зараз 667-ий ні з чим не зав'язаний в оборот. Судіть самі: для двох коротких маршрутів Львів-Чернівці і Львів-Рахів використовується 3 состави. Думаю, ЛВЧД-6 має змогу належно обслужити всі ці состави в рідному депо.
Стосовно боязні заповнення поїзда зі Львова на Рівне-Луцьк о 6:40, думаю, попит буде. Після покращень народ втратив таку можливість (колись 14-ий відправлявся зі Львова на Здолбунів в районі 6 ранку). А кількість маршруток, які відправляються з АС-8 на Рівне-Київ зростає чи не щодня. Плюс (повторюся) ще ніколи Закарпаття не мало прямого сполучення з Волинню. Не думаю, що народ не мав потреби в такому сполученні. А трястися з Луцька до Ужгорода в маршрутці і дорожче, і менш комфортніше, це факт.
Плюс, дійсно, 13-ий і 235-ий в такому випадку позбудуться "трамвайщиків".
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1623


View Profile
« Reply #75 on: 25.02.16 , 22:02 »
Share

Іване, а Ви не думаєте, що у випадку реалізації гіпотетичного потяга Ковель - Рахів (навіть через день) населеність 605-го може різко впасти.
Плюс до всього, я в своїй ідеї ніяк не можу дійти до остаточної думки стосовно графіків 605/607-го. Якщо для цього буде 2 львівських состави, яким був би оптимальний розклад до/з Рахова та Чернівців?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #76 on: 26.02.16 , 09:02 »
Share

Іване, а Ви не думаєте, що у випадку реалізації гіпотетичного потяга Ковель - Рахів (навіть через день) населеність 605-го може різко впасти.
Плюс до всього, я в своїй ідеї ніяк не можу дійти до остаточної думки стосовно графіків 605/607-го. Якщо для цього буде 2 львівських состави, яким був би оптимальний розклад до/з Рахова та Чернівців?

Чом не думаю... давно вже все продумано... навіть Віктором затверджене:

Пропоную розглянути доцільність курсування поїзда Чернівці-Рахів
з урахуванням того, що наявні поїзди Чернівці-Львів та Львів-Рахів
курсують у взаємному обороті по ст. Львів,
а пропонований Чернівці-Рахів може бути ув'язаний у взаємний оборот по ст. Рахів.

Тобто, повний оборот може виглядати так:
(Чернівці-Львів)+(Львів-Рахів)+(Рахів-Чернівці)+(Чернівці-Рахів)+(Рахів-Львів)+(Львів-Чернівці)
(00:28-06:55)+(15:57-23:30)+(02:00-07:35)+(17:35-22:50)+(00:30-08:10)+(17:12-22:48)
Також можливе утворення двох "трикутних" маршрутів Чернівці-Львів-Рахів-Чернівці та
Чернівці-Рахів-Львів-Чернівці. Гадаю, що так можна раціонально використати вагони,
вивільнені з літніх рейсів.

ЧЕРНІВЦІ - РАХІВ

Чернівці          17:35
Снятин          *
Заболотів       *         
Коломия    18:55    19:02
Ланчин          *
Делятин       19:54    19:56
Яремче       20:11    20:13
Микуличин    20:30    20:32 **   (схрещення з № 6442 20:28 (3) 20:31 - необхідно узгодити розклад)
Татарів       20:45    20:47
Ворохта       20:59    21:01
Вороненка    21:14    21:16
Лазещина    21:54    21:56
Ясиня       21:53    21:55
Кваси       22:20    22:22
Білин       22:33    22:35
Рахів       22:50    
* - зупинка 2 хв.
** - необхідно узгодити розклад № 6442 для схрещення по ст. Микуличин (20:28 - 3 - 20:31)
*** - необхідно узгодити розклад з № 605 для перегону Ясіня-Рахів (зараз між поїздами час 40хв, а реально - мін 55 хв.)
**** - для ділянки Чернівці-Коломия розклад руху теоретичний (з середини вересня там вивільняються багато літніх ниток).

РАХІВ - ЧЕРНІВЦІ

На діялнці Коломия-Чернівці можна використовувати нитку 668 Ковель-Чернівці (нитка вільна через день)
або утворити нову аналогічну щоденну нитку.

Рахів       02:00
Білин       02:14    02:16
Кваси       02:28    02:30
Ясиня       02:56    02:58
Лазещина    03:12    03:14
Вороненка    03:34    03:36
Ворохта    03:49    03:51
Татарів    04:01    04:03
Микуличин    04:16    04:18
Яремче       04:34    04:36
Делятин    04:49    05:01 (04:45-04:56 №6404 ІФ-Рахів)
Ланчин       **:**   **:**
Коломия    05:53    06:05
Заболотів    06:25    06:27
Снятин       06:43    06:45
Чернівці    07:35    

Запровадження пропонованого поїзда дозволить переглянути доцільність курсування поїзда 6445/6446 Коломия-Ворохта-Коломия
http://railway.lviv.ua/fileadmin/trafaret/2015/d4/tro6445.txt
особливо за умови збільшення зупинок між Коломиєю і Делятином (якщо це буде доцільно).

Це для першого рейсу ДПКр-1 треба залишити. Як рейковий автобус з 8хх нумерацією буде ой як файно. Бавитись з купейними / плацкартними вагонами і постелькою не бачу сенсу. Пропонувати подібне, це наче послати Остап’юка: йди ти зі своїм ремонтом колії під 140, ми тобі не віримо. Єдиний нічник, який там має залишитись, це Чернівці-Луцьк.

Як я розумію, цитата вище матиме сенс для наступної пари ДПКр-1, яку, сподіваюсь, придбають.
Тут навіть Покуття зачекає.

Тому, як бачите, в нас тут стільки вже є заготовок, що вистачить на роки для освоєння причетними.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5909


View Profile
« Reply #77 on: 26.02.16 , 13:02 »
Share

Стосовно боязні заповнення поїзда зі Львова на Рівне-Луцьк о 6:40, думаю, попит буде.

Попит на скільки вагонів?

Все що йде від Вас за останні роки, – це судомні спроби організувати вечірній виїзд до Львова і ранковий зі Львова. Причому пофіг якою це робитиметься ціною, хай навіть ґвалтуванням інших сполучень. Зрозумійте, поїзда аналогічного до Луганськ – Львів який би забезпечував вам вечірнє прибуття у Львів – не буде. Є "Полісянка", так пасажири навіть не підтримують зсвув графіка другої пари на вечірній час. Там опитування проводили – людям це не потрібно. Один Doobey розривається на форумі. Ви не збираєте підписи, не відправляєте звернень – лякаєтесь переслідування на роботі. Не довіряю вам, пробачте. Я не бачу конкретики і результату.

Ковель, Луцьк і Рівне значно більше дали б пасажирів у гори, якби шлях на Ужгород був би через Мукачево – Сваляву. А зав’язувати їх на сянко-волосянківське зажоп’є – вкрай невдале шкідливе рішення.
Logged
LWIEV
Active user

Posts: 519


View Profile
« Reply #78 on: 10.03.16 , 19:03 »
Share

У мене Волинь викреслена з географії власне через неможливість до неї по-людськи добратися. Нема зупинок львівських Інтерсіті+. Нема ранкових потягів зі Львова і вечірніх до Львова. Вони мені потрібні. А їх нема.

І - до уваги Віктора Гарвони - мене ніхто не опитував. Власне, опитувати наявних пасажирів для можливого маршрута - це класична помилка вибірки. За таке студент соціології навічно залишається першокурсником))
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10591


View Profile
« Reply #79 on: 10.03.16 , 20:03 »
Share

Нема зупинок львівських Інтерсіті+. Нема ранкових потягів зі Львова і вечірніх до Львова. Вони мені потрібні. А їх нема.
А Ви для цього хоч щось зробили, окрім цього посту на форумі?
Logged
Tags: rakhiv lviv kharkiv 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 26.02.16 , 16:02