Так, саме так. Таке питання поставив тому, що мене вразила саме ця фраза.
Ну от Віктор, може трохи Маху, знає, я з тих, хто і говорить, і робить, ще й інших припрягає але весь світ не мусить про це знати))
Але питання в іншому - я, в основному, преміум-клієнт УЗ і УЗШК. Їжджу дуже багато, в основному СВ або 1 клас. Скасування поїздок теж достатньо, часом один і той самий квиток переброньовується 3-4 рази, що в теперішній моделі є відчутним додатковим доходом для УЗ/ШК. Якщо я не є тим пасажиром, який для УЗ/ШК прибутковий або мінімально субсидований, тоді не знаю хто.
Я не протестую проти підвищення цін, я більш-менш в курсі собівартості і розумію, скільки таке коштує за кордоном. Мене не влаштовує відсутність або низька якість сервісу/сполучень.
Свою частину суспільного договору з податками, оплатою рахунків і законослухняністю я виконую сумлінно. Тому питання до УЗ серйозні.
Тому я вважаю, що маю право вимагати, казати, бо свою вимогу я готовий оплачувати і навіть [допомагати] генерувати потоки, оскільки усвідомлюю, що одного квитка недостатньо.
І, так, мені треба!