Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.06.19 , 02:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: ПГВ Рахів - Львів - Харків + ПГВ Рахів - Львів - Запоріжжя

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11
Print
Author Topic: Пропозиція: ПГВ Рахів - Львів - Харків + ПГВ Рахів - Львів - Запоріжжя  (Read 27281 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7917


View Profile
« Reply #40 on: 03.04.15 , 17:04 »
Share

Ну так начало апреля пиковым периодом никогда не было.
Я дуже сумніваюсь, що УЗ погодиться у піковий період викинути з без того забитої у м"ясо "Слобожанщини" 3-4 вагони заради сумнівних, хай навіть дуже перспективних ВБСів.
Аналогічно з 86-м. Доти він ходить двохгруппним, це малореально з аналогічних причин, щоправда його заселеність та значимість значно менша, ніж "Слобожанщини".

Да и данные ВБСы планируются лишь как сезонные (зимние и летние).
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #41 on: 03.04.15 , 18:04 »
Share

Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #42 on: 03.04.15 , 19:04 »
Share

Да и данные ВБСы планируются лишь как сезонные (зимние и летние).
Уточню: окремо сезонні літні і окремо сезонні зимові, бо, як уже обговорювали,
у лижників і матрасників зовсім різні потребу у прибутті/відправленні до/з гір.
Це так в ідеалі... хоча може бути одностороння замінність: матрасникам підійде лижарський графік,
а навпаки - ні.

Ковель-Рахів навіть немає сенсу фломастувати. Не треба убивати ідею непоганих прицепок проблемами з призначенням цього поїзда, буде піхвець.
Баба з воза - коням легше ))) = Менше ув'язань у взаємні обороти - легше для УЗ втілити ідею.

Під існуючий сьогодні раховоз добре приїжджають прицепки з Харкова "Слобожанщиною" і з Запоріжжя бердянським. Зворотньо вони приїжджають у Львів вранці. Запорізькі можна перечепити до 86-го поїзда, переклавши його графік на пізніше щоб і Запоріжжя було не в свинячий голос. А харківські треба перечіпляти так, щоб перекласти під них графік 226-го, щоб він проходив Львів о 12-13 годині.

Якщо запоріжці доб’ються поїзда який прибуватиме у Львів о 10-й ранку, то у нас теж є плани перекласти 225-й щоб він був заміннком екс-сімки і прибував би у Львів о 9-10 ранку. Тоді раховоз можна змістити по графіку годинки на три в обидві сторони, тоді прибуття в гори буде не в свинячий голос і від’їзд з основних курортів (Ворохта, Яремча) буде не посеред ночі. Проти такого зміщення графіка Франківськ не вякне, бо в них ще є чернівецький після 17-ї години.

Що робити з Ковелем? Думаю, треба фломастувати прицепки через Рівне.

До 10 ранку у Львів їх може привезти експериментальний поїзд 792. Якщо ми не втрутимось і не забезпечимо цей поїзд зі Хмеля, а цей состав не перекинемо на Трускавець, то все накриється жіночим статевим органом. Як гнати ПГВ Рахів - Ковель наступного ранку зі Львова на Ковель я поки не знаю, але є думка переробити Чернівці -- Ковель так щоб він взяв нитку теперішнього нічника від Чернівівць до Львова, почекав на причіпну групу і поїхав собі далі.
Мабуть, і мої тексти теж важко читаються... наче окремо все зрозуміло, а щоб осягнути мудру думку цілісно - доводиться кілька разів перечитувати.

1. Хочеться (це тільки бажання) аби причіпки в обидва боки чіплялися до однієї пари ПДС,
а то, так виходить, що ми породжуємо асиметрію, яка спричинює до втрати провізного ресурсу,
бо навряд чи якимись комплементарними причіпками зможуть вирівняти цю асиметрію з "надкушеною схемою".
Тобто, формально так виходитиме, що в один бік кожна половина пари могла б ще щось возити,
але навряд чи зможуть щось адекватне придумати.

2. Я не проти, якби причіпки в Карпати рухались якось так:
Львів (9:00) - Рахів (16:30) в обороті з існуючим Рахів-Львів зсунутим на раніше (21:53-05:15)
у зворотній бік
існуючий Львів-Рахів посунути на пізніше (23:00-7:50) ...

хотів написати далі... але просто не встигаю за Вікторовою думкою... перетравлю інфу - продовжу.
Перепрошую.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #43 on: 03.04.15 , 22:04 »
Share

... а тим часом подумав:
може запропонувати УЗ призначити на "травневі" "з метою вивчення пасажиропотоку"
(чи під будь-яким іншим приводом) призначити ці ПГВ у мінімальному варіанті:

         13:45  ЛЬВІВ           16:30
16:15 20 16:35  ІВ.-ФРАНКІВСЬК  13:30 25 13:55
18:19  2 18:21  ЯРЕМЧЕ          11:51  2 11:53
19:07  2 19:09  ВОРОХТА         11:02  2 11:04
20:01  2 20:03  ЯСІНЯ           10:11  2 10:13
21:14           РАХІВ                    09:03


переночує у Рахові і назад - на Храків/Запоріжжя.
В травні не так буде холодно в долині Тиси,
опалення не замерзатиме.

Або нехай роблять робочі нічні засилки з ЛВЧД-6.
Мінімум 6 вагонів (по 3 для кожної ПГВ) +2..3 О з оборотом по ІФ (13:30-16:35).
Наприклад (всі цифри орієнтовні):

         01:30  РАХІВ           06:42
02:47  3 02:50  ЯСІНЯ           05:07  3 05:10
03:47  3 03:50  ВОРОХТА         03:56  3 03:59
04:41  5 04:46  ЯРЕМЧЕ          02:51  5 02:56
05:52 10 06:02  КОЛОМИЯ         01:23 10 01:33
06:24  3 06:27  ЗАБОЛОТІВ       00:54  3 00:57
06:44  2 06:46  СНЯТИН          00:32  2 00:34
07:30           ЧЕРНІВЦІ                 23:40


Це так, для проби... для вивчення попиту.
До травневих точно ті ПДСи не змінять (бо квитки вже у продажу).

Порадьте, чи є сенс у тій чернівецькій засилці + формування ЛВЧД-6 Чернівці,
чи нехай Південна і Придніпровська дають П+К+К у кожну ПГВ?
Нагадаю, мова йде винятково про "травневі".
« Last Edit: 03.04.15 , 22:04 by Iwan » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #44 on: 03.04.15 , 23:04 »
Share

До травневих точно ті ПДСи не змінять (бо квитки вже у продажу).
Если билеты уже в продаже, и уже максимально раскуплены под максимальную длину составов, то добавлять ВБС уже не куда, а открывать продажу в 1-2 еще не проданных вагона, ну, бессмысленно.

Порадьте, чи є сенс у тій чернівецькій засилці + формування ЛВЧД-6 Чернівці,
чи нехай Південна і Придніпровська дають П+К+К у кожну ПГВ?
Нагадаю, мова йде винятково про "травневі".
Ввиду моего ответа выше, обсуждать это бессмысленно. Тем более Черновцы это вообще цензурно назвать никак. Иван, Вы берете нормальную задумку, а потом ее тут же уродуете (например тут это Черновцы), а потом в угоду уродства старательно уродуете остальное. Старайтесь не переходить грань между реально реализуемыми вещами и фантастикой.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #45 on: 03.04.15 , 23:04 »
Share

До травневих точно ті ПДСи не змінять (бо квитки вже у продажу).
Если билеты уже в продаже, и уже максимально раскуплены под максимальную длину составов, то добавлять ВБС уже не куда, а открывать продажу в 1-2 еще не проданных вагона, ну, бессмысленно.
Я теж про це подумав (ще коли писав) + інертність "політичних спонсорів проекту" + інертність УЗ...
то вже й наступні "2016-травневі" прийдуть... тому, дякую за стримування від нереального...
завжди дослухаюсь до будь-якої обгрунтованої відповіді...
зрештою, краще поберегти нерви від чиновників, ніж даремно їх витрачати.

Порадьте, чи є сенс у тій чернівецькій засилці + формування ЛВЧД-6 Чернівці,
чи нехай Південна і Придніпровська дають П+К+К у кожну ПГВ?
Нагадаю, мова йде винятково про "травневі".
Ввиду моего ответа выше, обсуждать это бессмысленно. Тем более Черновцы это вообще цензурно назвать никак. Иван, Вы берете нормальную задумку, а потом ее тут же уродуете (например тут это Черновцы), а потом в угоду уродства старательно уродуете остальное. Старайтесь не переходить грань между реально реализуемыми вещами и фантастикой.
Згода.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7917


View Profile
« Reply #46 on: 03.04.15 , 23:04 »
Share

Порадьте, чи є сенс у тій чернівецькій засилці + формування ЛВЧД-6 Чернівці,
чи нехай Південна і Придніпровська дають П+К+К у кожну ПГВ?
Нагадаю, мова йде винятково про "травневі".
Я вважаю, що сенсу жодного у цьому рейсі Чернівці - Рахів немає.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #47 on: 04.04.15 , 00:04 »
Share

Порадьте, чи є сенс у тій чернівецькій засилці + формування ЛВЧД-6 Чернівці,
чи нехай Південна і Придніпровська дають П+К+К у кожну ПГВ?
Нагадаю, мова йде винятково про "травневі".
Я вважаю, що сенсу жодного у цьому рейсі Чернівці - Рахів немає.
Я вже погодився з безсенсовністю цього (навіть тимчасового) рейсу, бо:
поки "бабам з лісгоспів по трембітному зв'язку дотрембітають з багатократними транзитними переприйманнями",
то "травневі" вже завершаться... а для УЗ потім буде аргумент на майбутнє, мовляв,
"призначений у далекому 2015 році Чернівці-Рахів не користувався попитом у пасажирів, тому у 2025 році ...".
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #48 on: 07.04.15 , 13:04 »
Share

Наче тепер все утряслось. Після редизайну пропозиція виглядає так:



Можливо ще доведеться підправляти цифри між Львовом та Ковелем... але для загального розуміння "концепту" цього повинно вистачити.
« Last Edit: 07.04.15 , 14:04 by Iwan » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4403


View Profile
« Reply #49 on: 07.04.15 , 16:04 »
Share

Иван, Вы берете нормальную задумку, а потом ее тут же уродуете (например тут это Черновцы), а потом в угоду уродства старательно уродуете остальное. Старайтесь не переходить грань между реально реализуемыми вещами и фантастикой.

Кажется Иван не читает других тем форума, например как нас послали с поездом Харьков -- Шостка. Я читаю и несколько приуныл, потому что Иван ведёт себя так будто в любое время может опять усадить в кресло Гендиректора УЗ Остапьюка. Смотрите, Ивана не смутил даже посланный нахер депутат Насалык, Иван думает что причина отказа -- неправильно составленное обращение.

Я не настолько оторван от реальности и в связи с этим хочется спросить.

Логист, и коллеги, а как вы считаете, разработка невозможного сегодня в принципе поезда Ковель -- Рахов, это подпадает под категорию "уродование нормальной задумки"? И подпадает ли это под "в угоду уродству старательно уродуем остальное?"

Сегодня запорожские и харьковские прицепки отлично можно подвозить к действующему раховозу, обратно запорожские прицепки тоже есть чем отвозить назад, вопрос только с харьковскими. Для них я предлагал переложить график поезда 226 на пять часов раньше.
Logged
Tags: rakhiv lviv kharkiv 
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 04.04.15 , 02:04