Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.10.17 , 15:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Поездом по Италии

Pages: 1 2 [3] 4 5
Reply | Print
Author Topic: Поездом по Италии  (Read 7589 times)
tabo
Active user

Posts: 3139


View Profile
« Reply #20 on: 07.04.15 , 18:04 »
Share Reply with quote

Может подскажите, что стоит посмотреть за 3-4 часа времени.
Просто погуляйте по старому городу Валетты, и город приятный, и почти все можно успеть глянуть
Logged
portofranco
Active user

Posts: 1037


View Profile
« Reply #21 on: 10.04.15 , 21:04 »
Share Reply with quote

Сразу предупреждаю - после 19.00 в Валетте делать особо нечего. Там все закрыто на клюшку - если не выходные особенно. А большинство соборов и пр. красивы изнутри а не снаружи. Но пройтись по улицам, почувствовать колорит - наверное да, пойдет. Слема - это кусок классической средиземноморской застройки, а вот вид с набережной Слемы на Валетту лучше чем наоборот. Я бы попытался попасть на часовую экскурсию по бухтам, если они еще будут в 19.00. Вроде там есть ночные. Не пожалеете. Все экскурсии отправляют с набережной Слемы, на нее есть вроде как прямой автобус с аэропорта. Если будет желание потусить или посидеть в ресторане - это в Сент-Джулианс. Вся остальная Мальта очень рано ложится спать.
Logged
opex
Active user

Posts: 11124


View Profile
« Reply #22 on: 14.04.15 , 21:04 »
Share Reply with quote

А кто оператор римской городской электрички FR маршрутов? Поезда принадлежат муниципалитету или железным дорогам?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21145


View Profile
« Reply #23 on: 15.04.15 , 00:04 »
Share Reply with quote

FR- позначення приміських маршрутів Рима вже застаріли.
Їм в 2012 зробили ребрендинґ, тепер вони FL (тобто були "регіональні залізниці", а стали "лаційські залізниці")

І оператор і власник рухомого складу там Треніталія (якщо точніше - RFI, але не суть), коротше це звичайні регіональні потяги "великої" залізниці.
 
Але ATACівські квитки за тарифами Metrebus Roma/Metrebus Lazio (коротше квитки на автобуси, трамваї і метро) на регіональнах маршрутах "великої залізниці" теж приймаються.

Цікава особливість - інтегрований тариф (Metrebus Roma/Metrebus Lazio) і суто залізничні квитки на потяги FL-маршрутів діють паралельно. Такого, як у Німеччині чи наприклад як у деяких інших місцях в Італії, де впроваджено інтегрований тариф на приміський транспорт, що на поїздку, що лежить в межах, де діє інтегрований тариф на приміський транспорт - залізничний квиток на регіональні поїзди не продається - тут немає .

Додаткова пікантна особливість - для суто залізничних квитків передбачено спеціальний внутрішньоримський тариф (вартість 1 євро між буть якими станціями в Римі, чинність квитка 90 хв), але цей внутрішньориміський тариф не має жодного стосунку до ATAC і йогоінтегрованого тарифу Metrebus Roma. Це досить незвичайно, бо типовий хід подій такий, що коли вже руки доходять до того, щоб поїздку на електричці у межах міста тарифікувати якось інакше, ніж тупо за звичайною шкалою відповідно до кількості кілометрів - то там одразу впроваджують інтегрований тариф. Також незвичайно - що у Римі цей інтегрований тариф уже є, але це не заважає існуванню внутрішньоримського суто залізничного тарифа

Тобто наприклад загалом в Лаціо звичайний регіональний тариф становить 1,1 євро за 1-10 км, чи 1,5 євро за 11-20 км. При проїзді в межах Рима у будь-якому разі цей тариф не застосовуються. Можна купити у залізничному автоматі квиток за 1 євро (квиток "залізничного" вигляду? від станції такої-то до станції такої-то, але вартість 1 євро і чинність 90 хв). А можна - проїхати на електричці в межах Рима підставі ATACівського талончика на метро і міський автобус (коштує 1,5 євро, діє 100 хвилин, пункти початку і кінця поїздки не вказані, але більше 1 разу по такому талону в метро не пускає).

Там є ще цікава з точки зору приміської тарифікації станція Colle Mattia - розташована хоч і далеченько за межами окружної дороги, але як раз коло цієї станції межі міста вилазять "язиком" дуже далеко за межі окружної, хоча кількасот метрів до цієї станції не дотягують. Міська влада Рима вирішила, що мешканці того "язика" вірогідно користуватимуться цією станцію, тому станцію формально вважають такою, що ніби знаходиться в межах міста і до неї діє тариф Metrebus Roma, тому за внутрішньоміським талоном на автобус-трамвай-метро за 1,5 євро до неї їздити можна.
 При цьому станції пер нею - вважаються уже заміськими (і до них тариф Metrebus Roma формально не діє). У той же час внутрішньориміський суто залізничний тариф, той що по 1 євро - такої халяви не предбачає, за залізничним тарифом квиток Roma Termini - Colle Matia - тарифікується по-звичайному, як за 21-30 км, тобто по 2,1 євро.

Власне ATACові належать залізниці Рим - Лідо, Рим - Джардінетті, Рим - Вітербо (не плутати з FL3 - "великою" залізницею, по котрій теж можна потрапити з Рима у Вітербо).
Logged
opex
Active user

Posts: 11124


View Profile
« Reply #24 on: 15.04.15 , 06:04 »
Share Reply with quote

До Лідо поширюється дія міського проїздного або РомаПасу?
 Чи необхідно купувати окремо?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21145


View Profile
« Reply #25 on: 15.04.15 , 11:04 »
Share Reply with quote

так. Внутрішньоміський тариф (Metrebus Roma) діє на південний захід від Рима аж до самого моря.
Тому залізницю Roma - Lido - можна обкатати за внутрішньоміським квитком або проїзним.

І до-речі залізниця Roma - Giardinetti і її колишнє продовження (котре перешили на лінію метро M3) аж до Pantano  - теж в межах тарифа Metrebus Roma. Власне за межами Рима у тому напрямку лише сама станція Pantano і то там межа міста через дорогу, тому дія внутрішньоміського тарифа аж так далеко - у цьому напрямку цілком зрозуміла.
Logged
Sath
Active user

Posts: 4180


View Profile
« Reply #26 on: 15.04.15 , 15:04 »
Share Reply with quote

Насчет зон Милана - интересно и актуально. Посему буду очень благодарен за информацию.
судя по всему Ruslanа это не интересует и его вопрос по проездным, как я понял, касался не Милана (и уж точно не его пригородов), потому давай я как-то на следующей неделе отдельной темой напишу, тем более там много писать.
Если вдруг забуду - напоминайте.
Если я не профтыкал, то напиши, плз.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21145


View Profile
« Reply #27 on: 17.04.15 , 00:04 »
Share Reply with quote

спасибо за напоминание.
Наконец-то написал
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=116310.0
Logged
Сергій_П
User

Posts: 47


View Profile
« Reply #28 on: 26.04.17 , 00:04 »
Share Reply with quote

Перечитав оповідання про італійські поїзди, дякую.
Хотілось би запитати...

Наближується подорож за маршрутом Аеропорт Венеція - Флоренція (навколо: Піза - Ліворно? - Люкка?, Сієна) - Рим (може з виїздом на пляж) - Геркуланум? (через Неаполь) - Венеція-Местре (поїздки до Венеції) - аеропорт. Двоє дорослих, одна дитина 8 років. Не громадяни ЄС.

Квитки до Флоренції (срібна стріла), Рима (NTV) та всі готелі вже придбані.

Інтернетні квитки на потяги FS та NTV згоряють, якщо на потяг запізнишся? Можна переоформити з доплатою?

Дружина хоче до Сієни, але потягом там вкругаля. Є автобус, швидкий, але для місцевих, щоб не платити багацько? Якщо хто там був - залізничний вокзал Сієни, здається, внизу в долині. Треба автобусом потім під'їхати або там легко йти пішки?

В інший день - Піза - Ліворно (є там що надзвичайного подивитися?) - Люкка (цікаво, хто знає?). Як найкраще відвідати ці міста та повернутися до Флоренції - потяг/автобус; проїзний квиток...

Венеція, як відомо, дере три шкури з туристів. Є можливість хоч одну шкуру собі залишити? Цікавлять дві речи: дешевший проїзний для сім'ї з можливістю пересуватися катерами (vaporetto), або якщо є такий квиток, хоча б одноразовий, який би давав можливість пересадки з автобусу (6, 6L, 66) на Санта-Лючії на катера, тобто купити його у водія автобусу, або в попередньому продажі. Тариф до аеропорта також кінський. Таксі дешевше?

Якщо хто був в Геркуланумі (Erkolanum), скажіть, будь ласка, є сенс туди їхати, або краще в Помпеї. Плануємо в один день з Рима з'їздити - NTV пропонує квитки за 20 євро.

Також у кого є які думки з інших проїзних (Флоренція - 3,5 дні, Рим - 3,5 дні, Венеція - 1,5 дня).

Взагалі, в кого які ідеї, прошу.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21145


View Profile
« Reply #29 on: 26.04.17 , 16:04 »
Share Reply with quote

буду відповідати по частинах, бо запитань дуже багато.
і трохи не по порядку, так простіше
Quote
Дружина хоче до Сієни, але потягом там вкругаля
не так щоб аж дуже вкругаля. Автобус в дорозі лише на ~15 хвилин менше поїзда. Інша справа що більшість пасажирів надають перевагу автобусам, бо автобус за свої 1:15 завозить одразу на автостанцію на площі Грамші, а поїзд за 1:30 - лише до вокзалу, що у глибокому яру.
Квиток на автобус коштує 7,8 євро, на поїзд 9,1 євро.
Розклади автобусів - на сайті перевізника http://www.sitabus.it/en/florence-siena-bus/
Quote
Якщо хто там був - залізничний вокзал Сієни, здається, внизу в долині. Треба автобусом потім під'їхати або там легко йти пішки?
там довжелезний ескалатор через торгівельний центр, прямо від колій нагору. А от якщо намагатись йти пішки вуличками, буде довго, бо вулична мережа змушує йти трохи вкругаля. Я вгору поїхав ескалатором, а назад на поїзд пішов пішки по вулчиках і мало не спізнився на поїзд через те, що виявилось що по вулицях йти довше, ніж можна подумати.
Чи варто Вам обирати Сієну - питання відкрите. Зрештою тоді не дуже ясно нащо Ви взяли квиток на фреч'ю до Рима, з Сієени потім краще б уже одразу на Рим їхати. Хоча я б ще тоді щонаймене до Перуджі радив-би заїхати.
Або якщо таки їдете фреч'єю - то може не випендрюйтесь і лишіть Сієну на інший раз.
З того що в цьому куточку Тоскани ще є - дуже хвалять Вольтерру і Сан Джиміньяно, але сам я туди не потрапив.
Важливе зауваження - найважливіша принада в Сієні - кафедральний собор - у неділю зачинений у першій половині дня. Тобто плануйте свою поїздку з урахуванням годин коли кафедральний собор доступний для огляду (ну або тоді відповідно переносьте на інший раз).

« Last Edit: 26.04.17 , 16:04 by Maxy » Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4 5
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.102 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 17.04.15 , 01:04