Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.12.17 , 12:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Поездом по Италии

Pages: 1 2 3 [4] 5
Reply | Print
Author Topic: Поездом по Италии  (Read 8029 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #30 on: 26.04.17 , 17:04 »
Share Reply with quote

Quote
Якщо хто був в Геркуланумі (Erkolanum), скажіть, будь ласка, є сенс туди їхати, або краще в Помпеї
я був.

Помпеї звісно важливіші, якщо раптом вибір між Герколанумом або Помпеями - то обирайте Помпеї без вагань. Але якщо маєте час - відвідайте обидва ці місця.

Майте на увазі - огляд Помпей займе дуже багато часу, я навіть уявити не міг які вони гігантські. Там годинами ходити можна. Те що квиток Герколанум+Помпеї (+3 менш важливі археологічні місця) чинний 3 дні - це не просто так. Герколанум я швидко оглянув, менш ніж за годину.

Майте на увазі - якщо хочеться піднятись на Везувій і заглянути в його кратер - то зупинка вузькоколійки Ercolano-Scavi - це місце звідки ходять маршрутки на Везувій
http://www.vesuvioexpress.info/

Офіційні автобуси на Везувій незручні - перш за все ідіотськими маршрутами. Більшість рейсів офіційних автобусів на Везувій - з Помпей, є лише 2 рази на день рейс з Неаполя. По найкороштшій і найшвидшій дорозі з Ерколано - офіційні автобуси не ходять, ходять лише маршрутки vesuvioexpress.

Знову ж таки, те що мало б бути перевагою офіційних автобусів - можливість проїзду по проїзних квитках unicocampania - насправді на рейсі на Везувій не працює, вони хитро мухлюють з зонами і чинністю саме на рейсах на везувійі, якщо цікавить - я поясню як саме.

Але мушу попередити - своєю поведінкою співробітники цього перевізника - аж надто нагадують наших водіїв маршруток, з хамством і курінням на робочому місці включно.

Quote
Плануємо в один день з Рима з'їздити - NTV пропонує квитки за 20 євро.
на мій смак - їхати на 1 день - дурна ідея.

Навіть без Неаполя - туди треба було б надовше їздити. Бо крім Помпей, Геркуланума і Везувія - є ще містечка Амальфітанського узбережжя (Позитано та інші) і Капрі.

Плюс знову-ж таки - на сам Неаполь треба багато часу. Глянути його поверхнево - не вийде, лише собі настій зіпсуєте. Неаполь відверто брудний і недоглянутий, але при цьому надзвичайно цікавий, якщо менш ніж 2 дні на Неаполь не можете виділити - краще взагалі його не бачити, бо перший день Вас нудитиме від бруду, необлаштованості і безтолковості, а з другого дня ці недоліки перестаєш зауважувати і можна нормально з Неаполем знайомитсь. Якщо припхатись в Неаполь на 1 день - це лише собі настій зіпсувати і все.
« Last Edit: 26.04.17 , 17:04 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #31 on: 26.04.17 , 20:04 »
Share Reply with quote

Quote
Також у кого є які думки з інших проїзних (Флоренція - 3,5 дні, Рим - 3,5 дні, Венеція - 1,5 дня).
По Флоренції міський транспорт не потрібен (якщо звісно не плануєте жити десь на околиці). Історичний центр досить великий, але громадський транспорт все-одно його об'їзджає, тому ніяк Вам не допоможе по ньому пересуватись. Єдиний раз коли можна скористатись автобусом в один бік - щоб заїхати нагору на пл. Мікеланджело. З площі Мікеланджело назад - підете пішки вниз.

Щодо Флоренції - мушу поділитись однією історією.

Окрім проїзних - у багатьох містах окрім суто проїзного на міський транспорт є також дорожча  картка - що дає знижки у музеї і деколи безплатні входи. Я в більшості міст такі картки не купую (хоча іноді буває що купую).
Коли я планував поїздку - подібна картка для Флоренції лише з'явилась (її перед тим взагалі не існувало) і коштувала вона тоді 60 євро (зараз - уже 72)

Я про появу музейної картки у Флоренції дізнався до приїзду, але одразу вирішив, що мені точно це не пригодиться, навіть рахувати ціну вхідних квитків не став, просто вирішивши що 60 - це аж настількибагато, щоб окупитись для мене не могло-б навіть гіпотетично.
І знаєте що - по від'їзду зі Флоренції я порахував вартість різних квитків і скільки б мені зекономила б ця карта. І знаєте - вийщо > 60 євро. Я аж не повірив що так багато потратив, навіть перераховував. Це при тому що були місця, куди я не пішов, що був не цілком певен що мені буде цікаво і вирішив не платити за вхідний квиток. З карткою просто зайшов-би, і якщо не сподобалось-би - то не шкодуючи пішов-би на вихід.
Не що б я закликав Вас купувати цю картку - але дуже раджу - не лякатись ціни цієї картки, а не полінуватись ретельно прорахувати вартість вхідних квитків куди Ви там у Флоренції плануєте сходити і відповідно оцінити окупність цієї картки у Вашому випадку. Картка чинна 72 години, вам з 3,5 днями у Флоренції може буде як-раз як треба

Щодо Рима:

Roma Pass є сенс купити хоча б для того, щоб не стояти в чергах за квитками в Колізей (для власників Roma Pass - окремий турнікет на вході в Колізей, куди немає черги). Але є важливий нюанс -  до каси підходити не треба і прямо з RomaPass йти до того турникета без черги - можна, якщо не вичерпані безкоштовні входи. Зверніть увагу, RomaPass якщо на 72 години - дає 2 безкоштовних входи, а якщо на 48 годин - один безкоштовний вхід, на подальші музеї  - Roma Pass дає лише знижку, але за квиток платити треба, хоч і меншу суму. Будье уважні не змарнуйте безкоштовний вхід по RomаPassу на якесь інше місце, бо тоді доведеться з RomaPassом не стояти в чергу в касу в Колізей, що повна дурниця.
« Last Edit: 26.04.17 , 20:04 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #32 on: 27.04.17 , 14:04 »
Share Reply with quote

Quote
В інший день - Піза - Ліворно (є там що надзвичайного подивитися?) - Люкка (цікаво, хто знає?).

У Ліворно я не бував.

Щодо Пізи - мушу зауважити, що окрім площі Чудес - у Пізи є дуже атмосферний центр, що окрім історично-архітектурних цікавинок має також дуже живу атмофсферу, бо Піза - місто університетське (Флоренція власне теж, але % студентів у Пізі мабуть більший, бо саме місто менше).
Площа Чудес - вона не у центрі. Тобто центр Пізи недалеко від станції Піза-чентрале, а площа Чудес - коло станції Піза Сан Россоре, і між ними досить далеченько.

Якщо їхати на поїзді з боку Лукки - спершу зупинка Піза Сан Россоре, а потім Чентрале, тобто краще вийти на Сан Россоре. Якщо їхати з боку Флоренції короткою дорогою - то спершу зупинка Піза-Чентрале, а до Сан-Россоре більшість поїздів не дотягує, лише ті, що після Пізи прямують далі у напрямку Віареджіо та Ла Спеції - після Пізи Чентрале зупиняються також на Пізі Сан Россоре.

У Луцці я був, вона не настільки цікава, як Піза. Там вражаючі міські мури, що кортрих цікаво і приємно погуляти. Але десь години через 4 після приїзду і інтенсивного дослідження - вона мені вже набридла, і я поїхав далі у Пізу.
Logged
Сергій_П
User

Posts: 48


View Profile
« Reply #33 on: 28.04.17 , 01:04 »
Share Reply with quote

Maxy, дякую за зауваження та допомогу. Перечитаю, та напишу відповідь, але ще зараз хотів би відповісти про Сієну та Неаполь.
Чому повертаємося до Флоренції з Сієни та виpушаемо до Рима на фречії? - валізи, де є а де немає камер схову з італійських вебсайтів дуже важко довідатися. Я навіть писав листа, щоб довідатися, якщо вони є на вокзалі Венеція-Местре.
Неаполь ми планували проскочити без або майже без огляду та подивитися тільки руїни у Везувія.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #34 on: 28.04.17 , 07:04 »
Share Reply with quote

В Сієні є камера схову на автостанції на площі Грамші, в підземному переході.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #35 on: 28.04.17 , 07:04 »
Share Reply with quote

Неаполь ми планували проскочити без або майже без огляду та подивитися тільки руїни у Везувія.
ну і нащо так робити?

Чи не безглуздо так багато і так далеко їздити і так багато цікавого пропускати дорогою і в місці призначення не "вигризати" все як слід.
Фречья з Венеції до Падуї - теж може зайва, там суперцікава Болонья і дещо менш цікава, але все одно важлива Падуя (про ще можна було б трохи кривою дорогою поїхати і зачепити Віченцу і/або Верону). Від фречьї є користь хіба що між Болоньєю і Флоренцією, щоб пролетіти через тунель за 34-40 хвилин цю відстань, а не повзти через перевал годину на IC чи 2 години на регіональних (там гори не дуже мальовничі, по-моєму краще виграти час і ділянку Болонья - Флоренція пролетіти по тунелю).

Але не знаю чи мають практичний сенс мої пояснення. Якщо квитки на фречьї у вас по тарифу Economy/Supereconomy/Mini - то повернути їх не можна, тому доведеться їхати.
Але може хоча б не робіть нових дурниць, не купуйте нових ПДСних квитків не обдумавши як слід.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #36 on: 29.04.17 , 23:04 »
Share Reply with quote

Тепер по Венеції.
Звісно це місто мало кого лишає байдужим і у кожного свої враження від нього і дуже багато різних емоцій, при чому ніби у різних людей від Венеції лишаються аж надто різні враження. Можливо справа у тому, що важливо з цим містом порозумітись.
 
Я так само як усі вперше потрапив до Венеції з таким самим стереотипом як і у Вас, що Венеція - це обдирайлівка.
Однак за час перебування там - мої враження дещо відкоригувались.

Суть тієї корекції стереотипа, що відбулась після особистого знайомства з Венецією у мене така - що Венеція аж так сильно дере шкуру більше з тих, хто сам намагається поводитись як халявщик, а для тих хто хоч трішки щедріший - Венеція просто буде просто трішечки дорожчою ніж інші міста Італії.
 
Спробую пояснити як я це побачив. От наприклад тим, хто знаючи що проживання, кафе і ресторани у Венеції дещо дорожчі ніж у решті Італії і вирішує жити у Местре, а закладами громадського харчування принципово не користуватись, а натомість купувати їжу у супермаркеті - Венеція мститься дорогими харчами в крамницях і платними туалетами по 3 євро (у той час ті, хто був не такий жадібний - пісяють в кафе-ресторанах або якщо по дорозі - можна зайти у свій готель). Тим хто думає зекономити на катерах, вирішивши всюди ходити пішки і лише раз проплисти по Ґранд каналу, щоб фасади роздивитись і на цьому своє користування водним транспортом у Венеції обмежити - Венеція мститься разовим квитком за 7,5 євро (а хто не пошкодував грошей на проїзний - катається скільки хоче і не так щоб надто дорого).

Я не можу Вам пообіцяти, що Ваші стосунки з Венецією складуться так само як мої, але особисто я б краще налаштувався-б відпочатку, що тут доведеться витратити трішки більше грошей, і далі б намагався по можливості ні у чому собі не відмовляти. Є велика підозра що переплатите небагато, зато не позбавите себе позитивних емоцій і додаткових незручностей. Принаймні у мене вийшло саме так.

Тепер по квитках.

Що це за номери автобусних маршрутів
Quote
який би давав можливість пересадки з автобусу (6, 6L, 66)
я не зрозумів.

В аеропорт  ходять 5, 15 і 45 і в усіх у них екстра тариф - разовий квиток 8 євро, або якщо є проїзний на катери і звичайні автобуси - то на автобус в аеропорт він не чинний, але з ним знижка, ціна 6 євро (замість 8).
Разовий інтегрований квиток є, але лише на 1 особу (і дитина 8 років тут платить як дорослий) по 14 євро - дає прово проїзду на автобусі з аеропорта в Венецію і далі на поїздку на катері, коштує 14 євро (замість 8 евро за автобус окремо і 7,5 євро за катер окремо).

Таксі (сухопутне) з аеропорту суто до п'яцале Рома коштуватиме від 40 євро (або від ~35 євро до Местре), тобто з трьох (а за дитину до 3 років - по разових квитках доведеться платити повністю) - дешевше ніж автобусом - не вийде.

Водне таксі (моторний човен) безпосередньо з аеропорта до місця призначення у Венеції - коштуватиме близько 100 євро. На трьох - це явно дорогувато. Але навідміну від автомобіля - у водного таксі більша місткість, туди влазить з десяток пасажирів, було б вас хоча б 8 осіб - це був-би між-іншим найкращий вибір в усіх відношеннях, навіть суто по ціні). Якщо раптом буде в аеропорту нагода з кимось скооперуватись - не марнуйте її.

А от квитків для міні-груп чи сімей - у Венеції немає, є лише для великих груп. Власне воно не дивною. Насправді всілякі вигідні тарифи для міні-груп з 2-5 осіб на міський і приміський транспорт, що дуже поширені в інших місцях - навіть там, де зараз переосмислені у "родинні" - насправді історично мають "анти-автомобілізаційне" походження, вони по задумці покликані спонукати тих людей, у котрих машина вже є - залишити її хоча б на один день у гаражі і переконати обійтись у цей день громадським транспортом. У той час як у Венеції - громадський транспорт з автомобілями не конкурує.

Я не дуже зрозумів 1,5 дні у Венеції - це 1 ночівля, просто приліт зранку а від'їзд наступного дня ввечері, чи навпаки, приліт звечора, 2 ночівлі і від'їзд на 3-й день зранку. В першому випадку -трохи більша спокуса ділянку аеропорт - готель проїхати по квитках по 14 євро і далі купити проїзний на 24 години. У другому - трохи більша спокуса взяти проїзний на 48 години з 6-євровою доплатою за аеропортовий автобус в один бік.

У будь-якому разі я б радив продумати про те, щоб мати проїзний (а не разовий квиток) на весь час, коли ви будете досліджувати Венецію, щоб мати можливість користуватись катером без обмежень. Він коштує (без урахування 6-єврової доплати за аеропортовий автобус) для дорослих 20 євро на 24 години або 30 євро на 48 години.

Якщо будете розглядати проїзний на 48 годин - майте на увазі - для дітей старших 6 років і молоді до 29 років - можна купити дисконтну картку 6 євро, і з нею проїзний на 72 години коштує 22 євро (тобто сумарно ціна проїзного на 72 години - виходить 28 євро, тобто для дітей є сенс таке купувати навіть при приїзді на 48 годин). Дисконтна картка буде чинною ще рік (тобто якщо у Венецію приїдете вдруге протягом року - то нову дисконтну картку купувати буде не треба), але Вам це не пригодиться.

Власне при деяких місцях проживання у Венеції - можна навіть продумати про те, щоб ділянку з аеропорту до готеля подолати не по суші, а по морю. Катери ACTV там не ходять, в аеропорт ходят катери Алілаґуни. Їх маршрути хоч і малюють на мапі маршрутів ACTV - але це окремий перевізник, з власними (вищими) тарифами. Тариф Аеропорт - Венеція (це довільне місце, а місця де маршрути Алілаґуни зупиняються) - 15 євро, але якщо купуватиметься проїзний на катери ACTV - можна Алілаґуною проїхати лише з аеропорта до Мурано (8 євро), а далі з Мурано до місця призначення вже їхати по проїзному. Чи дасть це виграш по часу - дивіться самі, результат може залежати від місця призначення у Венеції.
Logged
Сергій_П
User

Posts: 48


View Profile
« Reply #37 on: 09.08.17 , 01:08 »
Share Reply with quote

Хотів би написати про виконану подорож до Італії. Думаю, що для ґуру, вони нецікаві - немає багато чого про поїзди та таріфи.
Маршрут був Марко Поло аеропорт (Местре) - ACTV bus 15 - Местре, залізнична станція - Frecciaargento FS - Firenze SNM - ((FS - Pisa-Centrale .... Pisa-S.Rossore - Lucca =>Firenze-SNM)-(sitabus.it =>Siena-Via Tozzi =>Firenze) - italo - Roma-Termini - italo - Venezia-Mestre (транслор, ACTV bus 6 - Venecia- St. Lucia, тощо) - аеропорт Марко Поло
Деякі примітки
Прохід через паспортний контроль швидкий, десь півгодини стояння в черзі, якщо у вас немає паспорта ЄС. Наш літак прибув по 9 вранці, ми ще могли встигнути на автобус в 10:15, але нам не було треба.
На дітей ACTV (міськтранс Венеції-Местре) майже немає знижок, через це треба купувати квиток і на них. На "аеробус" з аеропорту квиток коштує 8 євро туди/15 туди-сюди. Цим квитком можете користуватися з пересадками, як з так і на "аеробус" - не вірте інформаціям навіть співпробітників ACTV. Квиток назад  дійсний довгу добу перед компостуванням, після чого - 75 хвилин, але з пересадками. Решта міського транспорту коштує 1,50 за 75 хвилин. Діє не тільки туди, але і назад!
Транспорт Італії , може не весь, базується на принципу компостуванні квитків на вході, автобуси - на платформі або в салоні за водієм (приміські, міжміські) і біля третьої двері (міські), залізниця - на платформі, метро - в турнікетах.
Потяги Freccia та іtalo не потребують компостування, але навіть роздрукованих квитків, можете сказати код, або, навіть, прізвище. Усі швидкісні поїзди були з контролерами. Як мені здалося, потяги italo були трохи комфортніші, ширші сидіння тощо.
Залізниці заповенені потягами вщент, рух швидкісних один за другим 3 хвилини по відправленню - нормальна річ, в горловинах станцій повний капець, через що потяги запізнюються на 5-7-10 хвилин вже на другій станції маршруту. Частина з них наздоганяє розклад, частина - ні.
Італія б не була Італією, якщо б ніхто не побачив борделя, що там існує. На розділ від інших країн Європи, куди їздять туристи, на них Італія сере з високої колокольні - осередки інформації зачинені, або не існують, друкованих матеріалів не більше, ніж в осередку у Львові. Але знають і розмовляють дуже доброю англійською.

Після того як ми простояли в горловині Болоньї 10 хвилин, пропустивши 3 потяги (рух!), Флоренція нас привітала відсутністю туристичної інформації (жодні мапи, тощо), АCTF (міськтранс) також не мав нічого подібного.
Maxy був правий, після опішоходнення вулиць в центрі міста в 2009 поці, міський автобус не має жодного значення для туристів. Гріє серце лише факт, що Флоренція - мале місто і до Duomo від вокзала - 10-13 хвилин пішки.

Крім Самої Флоренції ми вирішили з'їздити в Пізу, Люкку та Сієну.
Потяги до Пізи йдуть кожної години та на розділ від інших є пришвидшеними - Veloce. Час до Пізи-Чентрале - 1 година, ранкові потяги (9:28) не дуже заповнені. Контролерів не було. Згідно за табло - швидкість від 90 до 150 км/год.

Купити квитки можете в касі та автоматах. До кас невеликі черги, треба взяти номерок, але "охранка" більшість пасажирів гонить в автомати. Якщо ви не хочете платити готівкою та на вашій картці немає PIN, використати автомати вам не вдасться, ідіть до кас та церберу кажіть "No PIN!", в касі він не потрібен. Вартість квитків 8,40; дитячий - 4,20.

Від вокзалу Пізи до башти десь 20-30 хвилин пішки. Можете їхати міським автобусом LAM Rossa (червоною лінією, кожні 10 хв.), але не через старе місто, тому нічого не побачете.

Якщо хочете нагору, на башту, треба замовити квитки по інтернету, або чекати (в нашому випадку) 2 години.

Піза (як і Люкка) дешеві міста, можна поїсти за 3-4 євро в кафе для місцевих.

Біля башти, в 5-10 хвилинах руху, знаходиться станція Pisa-S.Rossore, і ми її використали для поїздки в Люкку. На станції немає кас, тільки автомати. Там можна купити квитки до Флоренції через Люкку, що ми і зробили. Вартість - 9,70 для дорослих. Не забуваємо компостувати квитки на платформі. В приміському сполученні дійсні до кінця дня.

Від Пізи до Люкки ходять електрички та дізеля Песа кожних 30 хвилин, час проїзду - десь 20 хвилин.

Італія - південна країна і через це дуже багато водяних колонок на вулиці. Не викидуйте порожню пляшку від води, вона вам ще стане в нагоді. Найкраща вода була в Люцці - 100 метрів від вокзалу в будові зачиненого (як інакше!) інформаційного центру
https://www.google.com/maps/@43.8383061,10.5073272,21z
Якщо будете машиною, там є мала парковка на 2 місця. Туди приїздять місцеві за водою. Вода смачна, холодна, і навіть газована.

Далі буде.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #38 on: 09.08.17 , 10:08 »
Share Reply with quote

Quote
Італія б не була Італією, якщо б ніхто не побачив борделя, що там існує.
це Ви ще на південь від Рима не їздили, справжнього безладу ще не бачили.
Втім мушу зауважити, що італійська безалаберність - вона дуже поверхнева, там де це справді важливо - вона під тонким шаром безладу проглядається достатньо чіткий порядок (у цьому Італія мені видається протилежністю Франції, де часто зустрічаючись з ідіотизмом в організації одразу спадає на думку, що так по дурному вийшло, бо  змістом пожертвували на користь форми).
Quote
Як мені здалося, потяги italo були трохи комфортніші, ширші сидіння тощо.
Згоден.
У .italo - найраціональніше сплановане і найзручніше сидяче місце 2-го класу з усіх, які я тільки бачив.
У мене не було чим поміряти, але на око - ніби воно займає не більшу площу, ніж значно менш зручні місця інших залізниць, тобто мені здається тут більше секрет саме у вдалому плануванні і виборі постачальника крісел, а не у виділенні більшої кількості квадратних сантиметрів.
Quote
Флоренція нас привітала відсутністю туристичної інформації (жодні мапи, тощо),
будьте готові, що в турінформаціях в Італії в деяких містах, навіть якщо вони працюють і мапа є у наявності  - мапа буде не безкоштовно, а за гроші (найдорожче - у Венеції, по 4 євро).
Тому я завжди готуюсь і друкую собі мапи сам, до поїздки.
Або можна встановити відповідні програми на телефон.
Logged
DJVLAD2003
Active user

Posts: 479


View Profile
« Reply #39 on: 09.08.17 , 11:08 »
Share Reply with quote

В приміському сполученні дійсні до кінця дня.
Квиток на regionale або regionale veloce дійсний на той день на який ви купуєте. Можно перенести цю дату, але це потрібно зробити до 23:59 попереднього дня (правило гарне, але паперові квітки потрібно міняти у касах, що означаає десь до 21:00 у середньому кращому випадку).
Далі, якщо у вас онлайн квиток, то без форс-мажорів, він дійсний на зазначений regionale або regionale veloce та на наступні 4 години або мінімально можливий час проїзду з початком подорожі у 4-х годинах від початкового потяга. Спробую пояснити. Ви купили квіток
BRESCIA   06:06   MILANO GRECO PIRELLI   07:26
можна скористувася цим або усіма наступними потягами включно
BRESCIA   09:28 MILANO CENTRALE   10:35
але вже на
BRESCIA   10:28 MILANO CENTRALE   11:35
не дійсний.

Паперові квітки те саме але від часу компостування.

Дуже дурне нововведення.
« Last Edit: 09.08.17 , 11:08 by DJVLAD2003 » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.139 seconds with 20 queries.