Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.08.18 , 10:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      booking.com

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Reply | Print
Author Topic: booking.com  (Read 26413 times)
bond
Active user

Posts: 1502


View Profile
« on: 04.04.15 , 18:04 »
Share Reply with quote

  Ещё вопрос по Букингу: при попытке забронировать отель кроме имени-фамилии запрашивает ещё номер карты и срок её действия- это по всем отелям так? Оно же, по идеи, не снимет у меня деньги без cvv-кода? Или я ошибаюсь?
Logged
Lyc
Active user

Posts: 969


View Profile
« Reply #1 on: 04.04.15 , 18:04 »
Share Reply with quote

ещё номер карты и срок её действия- это по всем отелям так? Оно же, по идеи, не снимет у меня деньги без cvv-кода? Или я ошибаюсь?
Практически по всем, иногда может снять если деньги вообще есть.
Logged
bond
Active user

Posts: 1502


View Profile
« Reply #2 on: 04.04.15 , 18:04 »
Share Reply with quote

Тоесть можно регистрироваться на старую карточку? Например, ныне покойного Надра-Банка?
Logged
Lyc
Active user

Posts: 969


View Profile
« Reply #3 on: 04.04.15 , 18:04 »
Share Reply with quote

Попробуйте. Если бронь невозвратная, то могут запросить снятие денег.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21864


View Profile
« Reply #4 on: 04.04.15 , 18:04 »
Share Reply with quote

фізично - не існує жодних перешкод вказати дані неактивної картки, так само як немає за це покарання.
Booking.com сам нічого не знімає, лише пересилає дані в готель.

Якщо готель при спробі перевірки чи зняття якоїсь суми виявляє що картка неактивна, або з неї потрібну суму зняти не вийде - вони міняють статус бронювання з підтвердженого на pending і надсилають Вам електронного листа - пропонуючи виправити помилку в даних картки. Якщо Ви протягом доби не реагуєте - бронювання злітає, от і вся любов. Я один раз це на собі випробував, абсолютно випадково (при чому це було дуже важливе і дуже вдале бронювання, скасування котрого дуже не хотілось-би, а був забув яку картку вказав при бронюванні і встиг між бронюванням і тим, як у готеля дійшли руки з неї щось зняти витратити всі гроші з цієї картки)

Якщо в готеля руки не дойдуть до перевірки дійсності картки (а так буває у 80-90% випадків) - то все буде гаразд.
Попробуйте. Если бронь невозвратная, то могут запросить снятие денег.
перевірити наявність потрібної суми на картці - готелі мають право незалежно від умов бронювання, навіть по тарифах що скасовуються без штрафу до останнього дня. Хоча вірогідність що чимось подібним готель собі морочитиме голову для бронювань що скасовуються без штрафу аж до дня заїзду - мінімальна. Так само вірогідність, що готель спробує зняти гроші при настанні дати, починаючи з котрої бронювання не можна скасувати - хоч і висока, але зовсім не 100%.

Мало того, я Вам зараз розкрию невеликий секрет - деякі маленькі готельчики (але лише деякі, меншість)  - насправді фізично не мають можливості нічого знімати з карток за жодних умов. Тобто booking.com питає номер картки для таких готелів винятково для блезіру, ці дані потім нікуди не йдуть. І подібні готелі іноді пропонують тарифи, спецпропозиції з тарифами, що не повертаються - у такому разі це суто прийом щоб змусити потенційних клієнтів проявляти серйозність намірів. А працює - бо клієнт до останнього не знатиме, що у цього готеля немає фізичної можливості хоч що-небуть зняти з картки у випадку неявки.
 
Крім того деякі готелі навіть для бронювань, що скасовуються без втрат - можуть зробити преавторизацію (якщо після преавторизації, але до терміну, до котрого можна скасовувати без штрафу -  цю бронь скасувати - готель повертає гроші) - але це дуже рідко роблять, чомусь з чимось подібним я зустрічався лише у Іспанії і на півдні Італії.
« Last Edit: 04.04.15 , 19:04 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21864


View Profile
« Reply #5 on: 04.04.15 , 19:04 »
Share Reply with quote

Quote
Оно же, по идеи, не снимет у меня деньги без cvv-кода? Или я ошибаюсь?
cvv там теж питається, здається на наступному кроці
Logged
Sath
Active user

Posts: 4363


View Profile
« Reply #6 on: 04.04.15 , 19:04 »
Share Reply with quote

Мало того, я Вам зараз розкрию невеликий секрет - деякі маленькі готелі (але лише деякі, меншість)  - насправді фізично не мають можливості нічого знімати з карток за жодних умов. Тобто booking.com питає номер картки для таких готелів винятково для блезіру, ці дані потім нікуди не йдуть. І подібні готелі іноді пропонують тарифи, спецпропозиції з тарифами, що не повертаються - у такому разі це суто прийом щоб змусити потенційних клієнтів проявляти серйозність намірів. А працює - бо клієнт до останнього не знатиме, що у цього готеля немає фізичної можливості хоч що-небуть зняти з картки у випадку неявки.
Я, кстати, один раз так попался - заехал машиной в ту точку, в которую в итоге мне было не совсем с руки, чисто потому, что там было "невозвратное" бронирование. Понаблюдал картину полного отсутствия какой-либо компьютеризации сервиса, и в следующий раз, уже в другой стране, поехал дальше и ночевал по принципу "где в нормальное место доехал".
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21864


View Profile
« Reply #7 on: 04.04.15 , 19:04 »
Share Reply with quote

Quote
Понаблюдал картину полного отсутствия какой-либо компьютеризации сервиса, и в следующий раз, уже в другой стране, поехал дальше и ночевал по принципу "где в нормальное место доехал".
узагальнювати і проводити аналогії у таких питаннях не можна.
Навіть якщо вдалось на сайті готеля вичитати, що жодні картки готель не приймає і клієнтам слід мати готівку для розрахунку (це 99% гарантія, що ми маємо справу саме з таким готелем, що нічого з картки фізично не зможе зняти за жодних обставин) - лишається дуже невелика вірогідність, що хоча штатних розрахунків карткою готель фізично проводити не може, але для штрафних зняттів у подібного готеля є можливість звертатись з проханнями здійснити подібну операцію до "материнського" або "партнерського" готеля, де за даними картки зроблять відповідну маніпуляцію.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4029


View Profile
« Reply #8 on: 04.04.15 , 19:04 »
Share Reply with quote

У меня тоже такое было, забронировал жилье на букинге, указал данные карты. Cvv - не запрашивало. А когда туда приехал, оказалось, что там даже платежного терминала нет. А без терминала списать либо заблокировать  сумму с карты довольно сложновато - т.к.это одна из функций эквайринга. С тех пор я ввожу при брони свою карту, которая действительна только по Украине и на ней нет денег, т.к. ей я редко пользуюсь.
Logged
Sath
Active user

Posts: 4363


View Profile
« Reply #9 on: 04.04.15 , 19:04 »
Share Reply with quote

Quote
Понаблюдал картину полного отсутствия какой-либо компьютеризации сервиса, и в следующий раз, уже в другой стране, поехал дальше и ночевал по принципу "где в нормальное место доехал".
узагальнювати і проводити аналогії у таких питаннях не можна.
Да, конечно. Я просто на основе этого предположил, что невозврат - оказывается, может быть, не всегда аксиома. Во втором случае речь шла о небольшой сумме, и я банально плюнул на нее. А последствий не было.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.116 seconds with 20 queries.