Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.10.20 , 15:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: вдосконалення графіка п.225/226 Харків -- Ужгород

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9
Print
Author Topic: Пропозиція: вдосконалення графіка п.225/226 Харків -- Ужгород  (Read 23605 times)
Riesgo
Active user

Posts: 2348


View Profile
« Reply #10 on: 15.04.15 , 01:04 »
Share

Участок Славское - Воловец проехать за 40 минут нереально.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2736


View Profile
« Reply #11 on: 15.04.15 , 01:04 »
Share

This is a proposal for a cross-country night express train, not for a "tramvaj".
Such an express train has to run the shortest route, be as fast as possible, considering all technical limits.
Come up with a schedule where Kyiv - Lviv takes max. 6 hours, through Korosten.
Otherwise this is just yet another night train mainly connecting Kyiv and Lviv with a rather small number boarding east of Kyiv and continuing south of Lviv.
« Last Edit: 15.04.15 , 08:04 by Easttripper » Logged
XAN_
Active user

Posts: 1114


View Profile
« Reply #12 on: 15.04.15 , 08:04 »
Share

Мм, а раз таки с Сумами/Конотопом не выходит, то почему не Кремень/БЦ?
Logged
Ganzh
User

Posts: 103


View Profile
« Reply #13 on: 15.04.15 , 08:04 »
Share

Дійсно, якщо є побоювання, що всі місця буде вигрібати Київ в напрямку Львова, то нащо його взагалі через Київ пускати? Хай їде через Кремінь. До того ж знімається питання конкуренції з харківськими Інтерсіті+ в обидва напрямки.
Logged
opex
Active user

Posts: 12299


View Profile
« Reply #14 on: 15.04.15 , 10:04 »
Share

Кумедна тема. Як і завжди - почали з обговорення конкретного графіку, на другіц сторінці все валиться "не тудою і в інший час".
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11463


View Profile
« Reply #15 on: 15.04.15 , 10:04 »
Share

Я би взяв за основу Вікторів маршрут через Вінницю, Хмельницький, Тернопіль, але посунув би його вперед на 4 години в обидві сторони.
Аргумента два:
1. Відправлення о 16.35 дуже рано, якщо їхати після роботи, не встигнути ніяк, а ось о 20.30 саме те, Полтава теж не дуже пізно.
2. Вінниця та Хмельницький, у обидва боки не будуть у "говнотайм".
1. Харьков в отличие от Киева не так замучан временем работы и добирания до вокзала, у нас замечательно все успеют уехать и в 4.
2. По-моему мнению, это должн быть скоры поезд который возит людей в Карпаты, а не соединяет Подолье со Слобожанщиной, для этого нужен другой поезд.

После Фастова я бы завернул его на Бердичев,
Ні, хай буде через Тернопіль, буде хоча б один нормальний нічний поїзд з Києва, який прибуває в Тернопіль не серед ночі.
Еще раз - это поезд который должен связаывать Слобожанщину с Карпатами, а не Киев с Тернополем. Не надо пихать все проблемы в одну.

Время отправления из Харькова и маршрут через Хмельницкий выбраны так потому, что есть нормальные скоростные нитки.
Это и есть корень всех проблем - нитки. Значит надо менять нитки, и давить на людей которые за это отвечают, что ж мы вечно поросенку костыли привязываем, быстрее от этого он не будет бегать.

Кумедна тема. Як і завжди - почали з обговорення конкретного графіку, на другіц сторінці все валиться "не тудою і в інший час".
По другому вряд ли будет, потому, что кто-то к этому серьезно относится, но таких меньшинство, большинству а бы поговорить. Пора наверное ограничить возможность обсуждать всем, толку от этого мало.
« Last Edit: 15.04.15 , 10:04 by logist » Logged
MVM
Active user

Posts: 342


View Profile
« Reply #16 on: 15.04.15 , 10:04 »
Share

Если стоит вопрос, чтоб быстрее "провести" поезд - тогда линии Харьков - Полтава - Киев и Киев - Коростень - Шепетовка - Здолбунов (обход) - Львов самая короткая + сделана под скорость 160, к тому же на второй мало поездов - есть куда впихнуть. Если цель охватить наибольшее кол-во областных центров и задача - как можно быстрее продвинуть предложение в УЗ, тогда предложенный Виктором график на линии Харьков - Львов - то что нужно. Все-таки поезд предназначается для связи востока с Карпатами, а не вывоза пассов Киев - Винница - Тернополь. Львов - Ужгород надо проработать, т. к. 40 мин. Славске - Воловец думаю возможно будет только после открытия нового бескидского туннеля. Пока не 5, а 6 ч. заложить:
...
Львов           07.13/07.35
Стрый          08.40/08.42
Славське      09.40/09.50
Воловец       10.45/10.55
Свалява        11.17/11.19
Карпаты        11.30/11.31
Мукачево      11.48/11.54
Ужгород       13.35 —  —

Ужгород        —  — 16.50
Мукачево      18.22/18.27
Карпаты        18.45/18.46
Свалява        19.00/19.02
Воловец       19.30/19.40
Славське       20.40/20.50
Стрый           21.46/21.48
Львов           22.52/23.12
...

Как-то так. В Славськом и Воловце взял по 10 мин для прицепки доп. лока.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5690


View Profile
« Reply #17 on: 15.04.15 , 10:04 »
Share

Дукин когда-то просчитывал, что Львов - Ужгород за пять часов реально, правда если поставить ограничение на состав до 14 вагонов.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4541


View Profile
« Reply #18 on: 15.04.15 , 10:04 »
Share

Если стоит вопрос, чтоб быстрее "провести" поезд - тогда линии Харьков - Полтава - Киев и Киев - Коростень - Шепетовка - Здолбунов (обход) - Львов самая короткая + сделана под скорость 160, к тому же на второй мало поездов - есть куда впихнуть. Если цель охватить наибольшее кол-во областных центров и задача - как можно быстрее продвинуть предложение в УЗ, тогда предложенный Виктором график на линии Харьков - Львов - то что нужно. Все-таки поезд предназначается для связи востока с Карпатами, а не вывоза пассов Киев - Винница - Тернополь. Львов - Ужгород надо проработать, т. к. 40 мин. Славске - Воловец думаю возможно будет только после открытия нового бескидского туннеля. Пока не 5, а 6 ч. заложить:
...
Львов           07.13/07.35
Стрый          08.40/08.42
Славське      09.40/09.50
Воловец       10.45/10.55
Свалява        11.17/11.19
Карпаты        11.30/11.31
Мукачево      11.48/11.54
Ужгород       13.35 —  —

Ужгород        —  — 16.50
Мукачево      18.22/18.27
Карпаты        18.45/18.46
Свалява        19.00/19.02
Воловец       19.30/19.40
Славське       20.40/20.50
Стрый           21.46/21.48
Львов           22.52/23.12
...

Как-то так. В Славськом и Воловце взял по 10 мин для прицепки доп. лока.


На ділянці Львів - Ужгород починаючи з 4 ранку і до 8 ранку проходять більшість потягів з Києва/Одеси і ЕПК 828. Навіщо впихати ще в той проміжок 225/226? Я вже мовчу про приміські. Між 8 ранку і 17 годиною зі Львова до Ужгорода нічого не має (в плані потягів чи ЕПК).

Так само з Ужгорода в проміжку 15 - 18 години відправляється більшість потягів на Київ. І з Ужгорода до Львова після 5 ранку до 15 години нічого не має (хіба, що теперішній 225/226 в 11 годині з Ужгорода). Всі ці зміни пропоновані затронуть багато розкладів. Не думаю, що в цьому графіку УЗ піде на це. Хіба, що в новому графіці 2015/2016.

Звісно 225/226 потрібен виключно для зв'язку Харківщини та Полтавщини з Карпатським регіоном. Проблема те, що потяг вигребуть пасажири з Києва до Львова чи Тернополя, смішна. Адже коли ходив потяг 213 Харків - Львів, то з Києва до Львова на нього квитки не реально було купити завчасно (хіба, що з Бахмача чи Ніжина) або в день відправлення.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4541


View Profile
« Reply #19 on: 15.04.15 , 10:04 »
Share

ЕПК 829/830 долає Львів - Ужгород за 5 годин. При тому швидкості в горах досить не великі. Кілька разів було таке, що запізнювалися до Сваляви на 10 хвилин, але до Мукачевого вже спокійно їх наганяли.
« Last Edit: 15.04.15 , 10:04 by Entony » Logged
Tags: kharkiv uzhgorod 
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 15.04.15 , 07:04