Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.10.20 , 00:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: вдосконалення графіка п.225/226 Харків -- Ужгород

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9
Print
Author Topic: Пропозиція: вдосконалення графіка п.225/226 Харків -- Ужгород  (Read 23593 times)
Kotenok
Active user

Posts: 3257


View Profile
« Reply #60 on: 24.04.15 , 09:04 »
Share

А чому міняти лок не можна по Огульцях? Тоді ділянку Харків-Полтава буде реально пройти за 2 години.
 Якщо ми говоримо про швидкісне сполучення Харків-Львів, то графік повинен бути у форматі : (19-00-20-00)-(08-00-09-00) в обидві сторони, і ніяких Мукачевих з Ужгородом сюди тулити не потрібно
Почему это? Вместо того чтобы держать состав во Львове с 9 до 20, вполне можно съездить в Мукачево и обратно. вот в Ужгород по времени уже не получится.
Logged
opex
Active user

Posts: 12297


View Profile
« Reply #61 on: 24.04.15 , 09:04 »
Share

А езда бесплатная что ли? Кто за катание поезда по горам заплатит?
Logged
Entony
Active user

Posts: 4539


View Profile
« Reply #62 on: 24.04.15 , 09:04 »
Share

А чому міняти лок не можна по Огульцях? Тоді ділянку Харків-Полтава буде реально пройти за 2 години.
 Якщо ми говоримо про швидкісне сполучення Харків-Львів, то графік повинен бути у форматі : (19-00-20-00)-(08-00-09-00) в обидві сторони, і ніяких Мукачевих з Ужгородом сюди тулити не потрібно
Почему это? Вместо того чтобы держать состав во Львове с 9 до 20, вполне можно съездить в Мукачево и обратно. вот в Ужгород по времени уже не получится.

Тоді вже краще до Трускавця. Туди він точно встигне. Якщо не будуть продовжувати до Ів.-Франківська. Думаю платоспроможних пасажирів з Харкова до Трускавця буде більше.
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3257


View Profile
« Reply #63 on: 24.04.15 , 09:04 »
Share

А езда бесплатная что ли? Кто за катание поезда по горам заплатит?
Надо смотреть - будут ли пассажиры, в том числе за счет сменяемости по Львову.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11463


View Profile
« Reply #64 on: 24.04.15 , 11:04 »
Share

так все происходит?
так
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11463


View Profile
« Reply #65 on: 24.04.15 , 11:04 »
Share

Тоді вже краще до Трускавця. Туди він точно встигне. Якщо не будуть продовжувати до Ів.-Франківська. Думаю платоспроможних пасажирів з Харкова до Трускавця буде більше.
А в Трускавце под него построят третий путь? Или будут вытягивать 49/50 куда-то в другое место на отстой?
Помню убиенный 115й, прямого потока Харьков-Трускаевц в нем практически не было, до Трускавца там ездили пассажиры от Киева и станций далее.
« Last Edit: 24.04.15 , 11:04 by logist » Logged
Entony
Active user

Posts: 4539


View Profile
« Reply #66 on: 24.04.15 , 11:04 »
Share

Тоді вже краще до Трускавця. Туди він точно встигне. Якщо не будуть продовжувати до Ів.-Франківська. Думаю платоспроможних пасажирів з Харкова до Трускавця буде більше.
А в Трускавце под него построят третий путь? Или будут вытягивать 49/50 куда-то в другое место на отстой?
Помню убиенный 115й, прямого потока Харьков-Трускаевц в нем практически не было, до Трускавца там ездили пассажиры от Киева и станций далее.

В Трускавці  звісно потрібно було б ще і 3 колію. Але виходячи з того розкладу, що зараз є по Трускавці, цілком реально прокласти ще один потяг. На рахунок заселеності: 741/742 теж не 100% заселеністю ходить з Трускавця і нічого ходить. Та ще й щоденно.
« Last Edit: 24.04.15 , 11:04 by Entony » Logged
snookerok
Active user

Posts: 953


View Profile
« Reply #67 on: 24.04.15 , 11:04 »
Share

Надо смотреть - будут ли пассажиры, в том числе за счет сменяемости по Львову.
За счет сменяемости по Львову если и будут, то немного, ибо есть 827 и 108 и там ценник пониже будет, чем на нынешний харьковский и места есть всегда.
Logged
VL85
Active user

Posts: 1520


View Profile
« Reply #68 on: 24.04.15 , 18:04 »
Share

 Малоймовірно, що буде багато бажаючих їхати зі Львова до Мукачево у купе за 200-250 грн, тим більше, що в цей час є чим доїхати тією ділянкою значно дешевше. Ну а ділянку Харків-Полтава можна і тепловозом протягнути, тільки на це ніхто не зважиться... :)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9840


View Profile
« Reply #69 on: 24.04.15 , 19:04 »
Share

Ну а ділянку Харків-Полтава можна і тепловозом протягнути, тільки на це ніхто не зважиться... :)
Простіше ВЛ82М висмикнути з ванатжного руху -:)
Logged
Tags: kharkiv uzhgorod 
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 24.04.15 , 23:04