Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.12.17 , 12:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Рудниця-Гайворон-Голованівськ

Pages: [1] 2 3 4
Reply | Print
Author Topic: Рудниця-Гайворон-Голованівськ  (Read 3752 times)
Mihaly
Guest
« on: 23.06.15 , 13:06 »
Share Reply with quote

Шановне товариство, потрібна порада
На початку липня маю бажання проїхатися Гайворонською вузьколійкою, але у зв'язку з цим є декілька запитань

Питання 1: наскільки велика вірогідність відмін рейсів Рудниця-Гайворон (4:10-7:43) чи Гайворон-Голованівськ (8:00:10:36) у неділю? Не хотілося б приїхати у Рудницю і дізнатися, що в той день рейс скасовано чи щось таке

Питання 2: до Рудниці був план їхати з Києва, але на вдалий за розкладом Чорноморець проблема купити купе, а ловити квитки з броні можливості не буде. тому почав шукати альтернативні варіанти опинитися у Рудниці до 4:10. Поки знайшовся тільки варіант з ужгородським 81 до Вінниці (18:35-21:41) і далі одеським 797 (22:35-1:24). Може є щось краще?
Якщо ж ні, то що собою являє той 797? Звичайна електричка з двома класами? Наскільки я розумію, на 797 дешевше буде купити квиток в касі, а не через букінг?

дякую
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11027


View Profile
« Reply #1 on: 23.06.15 , 14:06 »
Share Reply with quote

Питання 1: наскільки велика вірогідність відмін рейсів Рудниця-Гайворон (4:10-7:43) чи Гайворон-Голованівськ (8:00:10:36) у неділю? Не хотілося б приїхати у Рудницю і дізнатися, що в той день рейс скасовано чи щось таке
Вероятность отмены - нулевая.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #2 on: 23.06.15 , 15:06 »
Share Reply with quote

Якщо ж ні, то що собою являє той 797? Звичайна електричка з двома класами? Наскільки я розумію, на 797 дешевше буде купити квиток в касі, а не через букінг?
ні, це склад з вагонів і локомотива. Там досить складна і різноманітна комбінація різних вагонів. Обговорювали ми його отут:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=116345.0
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #3 on: 23.06.15 , 15:06 »
Share Reply with quote

Quote
Питання 2: до Рудниці був план їхати з Києва, але на вдалий за розкладом Чорноморець проблема купити купе, а ловити квитки з броні можливості не буде. тому почав шукати альтернативні варіанти опинитися у Рудниці до 4:10. Поки знайшовся тільки варіант з ужгородським 81 до Вінниці (18:35-21:41) і далі одеським 797 (22:35-1:24). Може є щось краще?
Про всякий випадок скажу, що є гіпотетична можливість потрапити у Рудницю пізніше комбінацією 49 до Вінниці, 41 до Жмеринки і 228 до Вапнярки + приміський до Рудниці.  Але як вловити квитки на всі 3 потяги одночасно - питання відкрите. При цьому на пересадку у Вапнярці лише 11 хв. У Жмеринці трохи більше часу, по Вінниці - часу мало, але там не страшно, бо 41 як раз ставлять під обгон Кобзарем і і нікуди цей 41 не втече поки 49 не приїде.
Але я не певен що таке "краще" - це буде і дорогувато через багатократний перелом тарифа, і трохи страшно і все таке інше.

Втім можу подилитись досвідом не вирішення, а обходу цієї проблеми. Свого часу у мене була дуже подібна проблема, вирішив що я буду її не вирішувати, а обходити. З Києва я виїхав автобусом до автостанції Ульянівка-Ятрань, а далі лишається лише 2 км до вузькоколійної станції Грушка пройти. Навіть якщо хочеться не обкатати ділянку Грушка - Голованівськ також - то спокійно можна встигнути в Грушку до того часу, як поїзд їхатиме ще на Голованівськ, щоб проїхати і туди і назад.
« Last Edit: 23.06.15 , 15:06 by Maxy » Logged
unatan
User

Posts: 143


View Profile
« Reply #4 on: 23.06.15 , 21:06 »
Share Reply with quote

Можна стартонути з Помічної.
В свій час я проїжджав Гайворонську вузькоколійку через Помічну з посадкою в Жмеринці на 26-й Львів - Донецьк і прибуттям в Помічну близько 5.30 ранку.

Якшо вже все одно вирішили вночі не спати, то можна виїхати якось так:
1. 88 Біла Церква - Знамянка (до білої церкви електричка або Спрінтер)
20.01 - 0.29
2. 59 Знамянка - Помічна
1.24 - 3.34
3. Помічна - Голованівськ (останній раз там був плацкартний вагон, можна навіть виспатись)
6.25 - 10.03

Ну а далі пів дня у вузькоколійному вагоні до Рудниці з пітстопом в Гайворонському магазині Мандарин на чай і бутерброди.

По грошах буде шось приблизно те саме що ї автобусом до Ульянівки чи Голованівська + атракціон екзотик-експрес Помічна - Голованівськ.

Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11027


View Profile
« Reply #5 on: 24.06.15 , 09:06 »
Share Reply with quote

Можна стартонути з Помічної.
Ужасный совет, учитывая текущее расписание поездов по этой чудной станции. Разве, что приехать из Одессы на 138 (который ходит раз в 4 дня)
Logged
kievduck
Guest
« Reply #6 on: 24.06.15 , 15:06 »
Share Reply with quote

Всем привет!
Так вот совпало, что обкатывал (правда, уже не в первый раз) Гайворонскую узкоколейку на прошлых выходных.
Советую вот такой вариант:
- в субботу из Киева 148 Киев - Одесса до Помошной.
- ночёвка в Помошной в комнатах отдыха;
- в воскресенье в 6.25 Помошная - Голованевск;
- из Голованевска по узкой колее до Гайворона;
- из Гайворона по узкой колее до Рудницы;
- далее на Киев есть варианты. Я поехал ковельским до Казатина и там пересел на 140-й до Киева. Можно ждать "Черноморец".
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6117


View Profile
« Reply #7 on: 31.07.17 , 11:07 »
Share Reply with quote

Одеські залізничники разом з Кіровоградською ОДА вирішують долю дільниці Гайворон – Голованівськ

25 липня у Кропивницькому відбулась зустріч представників регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ УЗ з керівництвом Кіровоградської області з приводу доцільності подальшого забезпечення приміського залізничного сполучення на вузькоколійній дільниці Гайворон – Голованівськ.
Як зазначив під час бесіди заступник начальника регіональної філії «Одеська залізниця» Валерій Дорошенко через високий рівень збитковості та вкрай низький пасажиропотік магістраль звертається з наміром закрити залізничне сполучення на цій дільниці.
Від залізничного сполучення по своїй території готові відмовитися дві РДА, адже попит на користування вузькоколійкою серед місцевого населення низький. Проте більше половини протяжності вузькоколійки проходить через Гайворонський район. Представники його місцевої влади висловлюють обурення через таке рішення залізничників.
Наразі, за підсумками I півріччя 2017 року, приміським поїздом №6291/6290 сполученням Гайворон – Голованівськ, якій курсує щоп’ятниці та щонеділі, перевезено 918 пасажирів. З них – 532 пільговиків, левова доля яких їздять між станціями Гайворон та Грушка. Дохід від перевезення пасажирів за цей період становив 9 тис. 360 грн. в той час, як витрати на утримання досягають 5 млн. грн. Зазначимо, що даний напрямок, що має 53 км головної колії та 49 штучних споруд, обслуговує локомотив з вагоном 1950-их років будівництва. Тому ресурси, які зараз витрачаються на колію між станціями Гайворон та Голованівськ, планується направити на розвиток дільниці 77-кілометрової вузької колії Рудниця – Гайворон, а разом з цим задіяти на ній і решту рухомого складу.
У відповідь представники департаментів Кіровоградської ОДА наполягають на збереженні залізничного сполучення. За їх словами, вузькоколійна залізниця є об’єктом історично-культурного надбання регіону та сприятиме розвитку туристичної галузі.
За розвиток туристичного потенціалу вузької колії виступив й заступник голови Кіровоградської облдержадміністрації Андрій Коломійцев, при цьому запропонував районним органам самоврядування розглянути питання встановлення пільгового оподаткування на земельні ділянки, якими користується залізниця, а також співпрацю щодо збереження та розвиту інфраструктури дільниці. Крім того, було запропоновано скоротити приміське залізничне сполучення на дільниці Гайворон – Голованівськ до ст. Грушка з можливістю подовжити маршрут Рудниця – Гайворон до зазначеної станції.
Перемови між регіональною філією «Одеська залізниця» ПАТ УЗ та Кіровоградської ОДА продовжуються. Наступна зустріч запланована на кінець серпня.

http://odz.gov.ua/?news=1295
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1014


View Profile
« Reply #8 on: 31.07.17 , 12:07 »
Share Reply with quote

Дякую за посилання. Це перші офіційні новини стосовно голованівської лінії з часу появи інформації про її закриття у 2017. Приємно щодо позиції ГРДА і КОДА та їх бажання йти на компроміс, навіть неочікувано. Шанси на виживання є.
Logged
opex
Active user

Posts: 11231


View Profile
« Reply #9 on: 31.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

Честно говоря, не понимаю, зачем она существует. Почему на нее тратятся бюджетные или узшные деньги, т е мои как плательщика налогов или покупателя билетов на поезд. Там реально ездит три бабки и те бесплатно, в отличие даже от участка Гайворон-Рудница.
Мне как любителю тоже будет грустно если линию закроют, но это логично же. Никаких аргументов кроме "абы було" я не вижу. Не знаю, реально ли существование линии в режиме "скинулись любители по 500 грн, раз в полгода, тепловоз их покатал", скорее нет. Ну тогда надо красиво объявить, что с пятницы, тринадцатого, линия закрывается и сделать печальную прощальную покатушку с венками и тостами не чокаясь. Как было с трамваем по Набережной в Киеве например.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.113 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 05.10.15 , 11:10