Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.08.17 , 06:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Рудниця-Гайворон-Голованівськ

Pages: 1 2 [3] 4
Reply | Print
Author Topic: Рудниця-Гайворон-Голованівськ  (Read 3098 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5560


View Profile
« Reply #20 on: 01.08.17 , 11:08 »
Share Reply with quote

Может не 100% о железной дороге, но нагуглил интересную памятку для туриста.
http://tuchka-travel.blogspot.com/2016/07/9.html
Logged
opex
Active user

Posts: 11082


View Profile
« Reply #21 on: 01.08.17 , 11:08 »
Share Reply with quote

...но провинциалы предпочитают ныть про отсутствие работы и денег...
Поставьте указатель, запилите сайт на коленке, да хоть страницу в соцсети, уберите двадцать квадратных метров и поставьте табличку с минимальным рассказом.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4112


View Profile
« Reply #22 on: 01.08.17 , 14:08 »
Share Reply with quote

Да там можно запилить хорошее место отдыха. Приехать на узкоколейке, екскурсия, покупаться, да аутентичный ресторанчик - красота.
Logged
pabel
Active user

Posts: 3339


View Profile
« Reply #23 on: 01.08.17 , 15:08 »
Share Reply with quote

Якщо поставити на мапі циркуль гостряком у Гайворон чи будь-яке інше місто, а ніжку із олівцем відтягти в масштабі на радіус 20 км, то будь-яке депресивне місто можна описати як "туристичну мекку", назбиравши десятки з два пам'яток. Але більшість з них будуть просто не пристосовані під більш-менш масове відвідання туристами. Навіть у Покровську-Красноармійську, що на Донеччині, який майже повністю зруйнували  в роки Другої Світової війни, є будівлі, яким більше 100 років. Багато красивих балок, річок, ставків тощо. Навіть залишки відвалу породи старої шахти для декого можуть представляти велику цінність. Про "кафе да ресторани" - взагалі мовчу. То й що? Колись до війни донецький журналіст Є.Ясенов писав статтю про начебто туристичні пам'ятки в районах міста Донецьк - в кожному нецентральному (половина з яких - постіндустріальні) районі він шукав мінімум 5 таких об'єктів. Втім, окрім посмішки його пошуки таких місць тоді нічого не виклилкали.
А от вузькоколійка - це дійсно козир в туристичному плані. Втім, перетворення збиткової вузькоколійки і туристичний об'єкт, - навіть збитковий, але не такий, як вузькоколійка нетуристична, - це дуже складний, і найголовніше - витратний процес. Але надія, хоча й слабка, все ж таки є. Дуже багато, залежить від місцевої громади й громадських організацій, наприклад. Вирішити питання Гайворонської вузькоколійки в позитивному сенсі парі-трійці фанатів з Києва чи Запоріжжя вкрай важко.
« Last Edit: 01.08.17 , 15:08 by pabel » Logged
tabo
Active user

Posts: 3139


View Profile
« Reply #24 on: 01.08.17 , 16:08 »
Share Reply with quote

Досить вдалий приклад "туристичного промоушена" схожого об"єкту - http://www.banitis.lv/eng/index.htm (в т.ч. щодо питань "хто/чиє" читаємо "частное предпринимательское общество железнодорожных перевозок, основанное 20 февраля 2001 года. Учредителями общества стали городские самоуправления Гулбене и Алуксне, а также Стамериенская волостная дума, Общество железнодорожников Латвии и шесть частных лиц")
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2106


View Profile
« Reply #25 on: 01.08.17 , 16:08 »
Share Reply with quote

А тем временем в Краматорске прекращено трамвайное сообщение.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1128


View Profile
« Reply #26 on: 01.08.17 , 21:08 »
Share Reply with quote

Я особисто знайомий із людиною у Гайвороні, яка бореться за збереження вузькоколійки на Голованівськ. Прокладання широкої колії з Гайворона на Голованівськ штучно блокується бюрократичною тяганиною з боку керівництва Одеської залізниці, хоча бажаючі профінансувати за недержавний кошт перешивку колії є. І вантажі по ній поїдуть точно, у вантажному відношенні широка Гайворон-Голованівськ 100% може бути рентабельною. На вузьку теж знайдуться меценати, але для того, щоб вони не боялися вкладати, потрібна реальна боротьба з корупцією. Тобто, при цій, олігархічно-шоколадній владі нам позитивних зрушень у цьому напрямку не бачити як свого вуха.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 347


View Profile
« Reply #27 on: 03.08.17 , 13:08 »
Share Reply with quote

Треба розуміти реалії УЗ: по неелектрифікованій залізниці транзитних вантажних не буде. Я до того, що навіть якщо зроблять широку колію від Голованівська до Гайворона, великого вантажопотоку там не буде. Просто частина вантажів, яка зараз з Гайворона вивозиться на Зятківці, переорієнтується на Підгородню, ось і все. Тобто, економічного змісту тут нема. (для аналогії, подивіться на сусідню гілку Цвіткове - Христинівка - Вапнярка. Начебто хороший транзитний хід, але вантажних там - 0,5 в день).
Також, незрозуміло, як побудова широкої колії вплине на збереження вузької. На мою думку - тільки зашкодить. Та і який прикол у вузькоколійці, якщо вона на 100%(від Голованівська до Гайворона) буде дублюватись широкою колією.
Тому, моє бачення: лобіювати добудову широкої колії - марна справа.
По розвитку туризму - ідеально бачу ситуацію так: на перетині вузькоколійки з трасою Київ-Одеса будується станції(2 колії) з пероном, можливо - бутафорським "ретро" вокзалом, по станції має стояти паровоз і раз або двічі на день робити "ретро-тур" до Бершаді з зупинкою біля мосту через Буг. Розташування точки відправки біля траси буде сприяти максимальному піару і легкій доступності для самодіяльних мандрівників(як на авто, так і на автобусах. Поруч АС "Ятрань", ресторан і готель Поплавського). Друге джерело туристів - ті, хто приїжджає на тури вихідного дня у Софіївку. Цілий тур заради однієї Софіївки, особливо для тих, хто їде здалеку - це якось слабувато, а от додаток у вигляді вузькоколійки буде дуже доречним.
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 1824


View Profile
« Reply #28 on: 03.08.17 , 19:08 »
Share Reply with quote

А цікава ідея! І не потребує великих капіталовкладень. Я впевнений , що на недавній зустрічі залізничників Одеської філії УЗ та представників від Кіровоградської ОДА і близько таких думок не розглядалось, а тільки розпливчаті бла-бла про туристичну привабливість з боку одних, і вбухані (куди і як?) 5 мільйонів гривень на підтрику об'єкта від інших, та й по всьому.. А це ж купа чинуш.
« Last Edit: 03.08.17 , 19:08 by Riesgo » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5560


View Profile
« Reply #29 on: 03.08.17 , 22:08 »
Share Reply with quote

Узкоколейка Гайворон - Голованевск пересекает одесскую автомагистраль в Ульяновке (это как раз о.п. Грушка), и участок Грушка - Гайворон закрывать не планируют.

Однако однозначно железной дороге нужно присваивать охранный статус и пытаться зарабатывать на туристах.
То, что там есть паровоз и его можно и нужно использовать для турпоездок это 100%. Место старта и "политику покатушек" считаю что mikolalex выбрал верно, и было бы неплохо, чтобы турпоездки под паровозом были не только в сторону Рудницы, но и в сторону Голованевска, иначе голованевский участок останется не у дел.

Кстати, охранный статус и организация ретропоездок не исключает, и не в коем случае не должно исключать перевозку местного населения пригородными поездами по обычному пригородном тарифу.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.166 seconds with 20 queries.