Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.11.17 , 21:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Пропозиція: розмін складів 747/748/749/750 Київ – Тернопіль

Pages: [1] 2 3 4 5 6
Reply | Print
Author Topic: Пропозиція: розмін складів 747/748/749/750 Київ – Тернопіль  (Read 8997 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3362


View Profile
« on: 13.07.15 , 16:07 »
Share Reply with quote

В процесі роботи з УЗ з питань невивозу Тернополя громадськість наштовхнулась на залізобетонну логіку УЗ: "Проблеми невивозу Тернополя не існує, оскільки п.748, окрім пікових днів, не демонструє повної заселеності".

В зв’язку з цим залізниця відмовляється вирішувати інші питання станцій після Хмельницького (Волочиська, Тернополя, тощо): щодо відкриття продажу до станцій після Хмельницького хоча б в 1/3 місць на нічні поїзди -- відмова.

При цьому нехтується умова, що 747/748 переважно заточений під киян і має дзеркальний графік. Тому станом на сьогодні неможливо повністю вивчити пасажиропотік від і до Тернополя.

Задача.

1. Є п’ять вагонів лококрюка, п’ять вагонів крюка від колишнього дніпровського СЕ, які потім катались у складі 749/750, і десять вагонів крюка від харківсько-сумської нічної сидячки.

2. Є поїзд 747/748 діючим графіком Київ 06:53 – Тернопіль 12:42, Тернопіль 15:14 – 20:51.

3. Є поїзд 749/750 пропонованим графіком Київ 23:31 – Тернопіль 05:20, Тернопіль 06:35 – Київ 12:15.

4. Є думка киян, які полюбляють поїзд 747/748: "руки прочь желающих отменить единственный ненищебродский поезд от 748го! :)"

5. Є думка громадського активіста, який проти сидячок на деяких нічних маршрутах.

Запитання для срачу.

1. Яким составом краще виконувати рейс 747/748?

2. Яким составом краще виконувати рейс 749/750?

3. Яким із трьох составів, який залишився, виконувати денний рейс на Одесу?

4. Що робити з думкою громадського активіста, який проти деяких нічних сидячок?

5. Якщо ми сьогодні запустимо 749/750 пропонованим нічним графіком туди, ранковим назад, а з нового року переробимо графік раховоза 357/358 так, щоб дочіпляти до нього 5-6 плацок Київ – Тернопіль орієнтовним графіком Київ 18:05 – Тернопіль 00:45, Тернопіль 02:00 – Київ 08:40, то чи не повториться вже знайома історія, коли раховоз вдруге підряд уб’є потік в п. 749/750?

Маю прохання до шановного товариства, у кого є така розкішна можливість, відповідати по кожному пункту: п.1, п. 2 і т.д.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5963


View Profile
« Reply #1 on: 13.07.15 , 17:07 »
Share Reply with quote

Вікторе, а якого "класу" планується потяг? Якщо також категорії "ІС", то чому у запропонованого Вами 749/750 Ви бачите графік саме 23.31 - 5.20, а не, скажімо 17.40 - 23.20?
Це буде одразу й відповіддю на Ваше питання №4:
4. Що робити з думкою громадського активіста, який проти деяких нічних сидячок?
Стосовно питання №2, то вважаю, що саме складом від колишнього 749/750 (Дніпропетровського СЕ).
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3362


View Profile
« Reply #2 on: 13.07.15 , 17:07 »
Share Reply with quote

Графік 23.31 - 5.20 сьогодні зробити можна, а 17.40 - 23.20 можна зробити тільки з нового року. І якщо тоді будуть ПГВ у складі рахівського поїзда, тоді він точно нафіг не потрібен.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5963


View Profile
« Reply #3 on: 13.07.15 , 17:07 »
Share Reply with quote

А з більш раннім, десь після 15.30,  або трохи пізнішим ніж 17.40, але не пізніше 18.40, щоб у Тернопіль прибував близько 0.00?
Logged
sean
Active user

Posts: 2716


View Profile
« Reply #4 on: 13.07.15 , 17:07 »
Share Reply with quote

1. Вікторе, прошу Вас, не чіпайте Ви той 747/748. Я зрозуміти не можу, чому він Вам (і не тільки Вам) як кістка поперек горла. 747/748 уже має свою цільову аудиторію, тому однозначно залишити існуючий склад і крапка.
2. 749/750 - най їздить тим дніпровським огризком, що їздив раніше.
3. На одесу - харківсько-сумську сидяку. Тільки я не дуже поки розумію, яку саме і де вона взялась. А що зараз на суми-харків їздить?
4. На кп та нічна (із самого початку її курсування - виключно крюківська) сидячка дуже навіть добре заповнювалась (це я щодо критик нічних сидячок), з тернополем і його хронічним невивозом проблем не буде тим більше. Тут би я навіть подумав і з приводу десяти вагонів, які віддав одесі вище.
5. Чого сидячка має вбити раховоз, якщо у них будуть геть не ідентичні графіки?
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4120


View Profile
« Reply #5 on: 13.07.15 , 19:07 »
Share Reply with quote

А варіант "денні потяги дворічної давнини" - вночі лежачі місця, вдень сидячі - не варіант?
Чи для цього вагонів нема?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3135


View Profile
« Reply #6 on: 13.07.15 , 20:07 »
Share Reply with quote

...
5. Чого сидячка має вбити раховоз, якщо у них будуть геть не ідентичні графіки?

Питання звучало навпаки:

...
5. Якщо ми сьогодні запустимо 749/750 пропонованим нічним графіком туди, ранковим назад, а з нового року переробимо графік раховоза 357/358 так, щоб дочіпляти до нього 5-6 плацок Київ – Тернопіль орієнтовним графіком Київ 18:05 – Тернопіль 00:45, Тернопіль 02:00 – Київ 08:40, то чи не повториться вже знайома історія, коли раховоз вдруге підряд уб’є потік в п. 749/750?
...
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2854


View Profile
« Reply #7 on: 13.07.15 , 23:07 »
Share Reply with quote

А варіант "денні потяги дворічної давнини" - вночі лежачі місця, вдень сидячі - не варіант?
Чи для цього вагонів нема?
В идеале для этого нужны вагоны-трансформеры. Типа вот такого
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3362


View Profile
« Reply #8 on: 14.07.15 , 00:07 »
Share Reply with quote

1. Вікторе, прошу Вас, не чіпайте Ви той 747/748. Я зрозуміти не можу, чому він Вам (і не тільки Вам) як кістка поперек горла. 747/748 уже має свою цільову аудиторію, тому однозначно залишити існуючий склад і крапка.

Я вище пояснив: недозаселеність поїзда дає підстави залізничникам футболити нас нахер, в тім числі з іншими нашими пропозиціями, як-от відкриття продажу до рідного Вам Волочиська тощо.

Наразі наша логіка така: є недозаселений состав, який став би заселеним, якби в составі був крюк з меншою ціною. Заселеність 747/748 дає підстави штурхати залізничників, а пропонований графік 749/750 нам здається настільки добрим, що туди можна ставити і лохокрюк, і цінник Інтерсіті.
Logged
sean
Active user

Posts: 2716


View Profile
« Reply #9 on: 14.07.15 , 09:07 »
Share Reply with quote

Я вище пояснив: недозаселеність поїзда дає підстави залізничникам футболити нас нахер, в тім числі з іншими нашими пропозиціями, як-от відкриття продажу до рідного Вам Волочиська тощо.
Або я *банутий, або лижі не їдуть. Недозаселеність чого? 747? Писали з орехом у відповідній темі і знову ті самі яйця.
Щодо Волочиська і не тільки: спочатку ІС треба там спинити, а вже потім говорити про відкриття продажу.
А далі я взагалі ніц не розумію: недозаселеність, заселеність. І чого Ви вважаєте, що на 749 лохокрюк буде заповненим краще, ніж на 747? Досвід сидячої ночі ІС до Донецька уже був, здається. Скільки він проіснував?

Logged
Tags: kyiv ternopil 
Pages: [1] 2 3 4 5 6
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.138 seconds with 20 queries.