Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.06.18 , 10:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: вдосконалення маршрутів Одеса – Христинівка та Одеса – Вінниця

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 31
Print
Author Topic: Пропозиція: вдосконалення маршрутів Одеса – Христинівка та Одеса – Вінниця  (Read 49638 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6696


View Profile
« Reply #100 on: 17.07.15 , 19:07 »
Share

Я б запропонував такий варіант.Передати на обслуговання Христинівці Погребищенський напрямок з приблизним розкладом:
Христинівка 3.05 - Козятин 8.25
Козятин 9.41 - Жашків 13.59
Жашків 14.50 - Козятин 19.00
Козятин 19.40 - Христинівка 0.46
В спільному обороті з Христинівка - Вапнярка двома складами. Перевага в тому, що Христинівка - Козятин стає щоденним і зі зручним прибуттям/відправленням до/з Козятину, з можливістю пересадки на електричку до Києва та зворотньо.
Можна трохи подробніше. Я не зрозумів, яким чином так можна вивільнити дизель-потяг РПЧ-6?
Оборот цього рейсу буде близько доби. Тоді склад потягу, який прибув у Христинівку стане на ТО та екіпірування, та вирушити у Вапнярку о 8.15 не зможе. Проводити ТО та екіпіювання вночі ніхто не буде, навіть у Миколаєві цього не роблять з міркувань економії фонду зарплатні.

Окрім цього відкрите питання, чи є у Козятині локомотивні бригади, які мають право керувати Д1 або ДЕЛ02, які і будуть вести цей потяг у Жашків, тому що там час між рейсами у Козятині час тільки на зміну бригади.

І наостанок. А чи сподобається новий нічний графік пасажирам, які користуються цим дизель-потягом саме на ділянці Христинівка - Погребище для місцевих поїздок (якщо такі, звичайно, є)?
Окрім цього, я здогадуюсь, що цим дизель-потягом здійснюється підвіз колійників та інших працівників залізниці для роботи на лінії у робочі дні.

Проблема в тому що Одеська залізниця дуже жадібна, і давати свій рухомий склад на чужу залізницю не хоче:(
Проблема у тому, що у Одеській залізниці рухомого складу просто нема, то тут про жадібність якось все-таки казати у цьому випадку некоректно.

З останні роки доречі кількість рейсів дизель-потягів Христинівського депо все-таки збільшилась (парадокс, але факт). 
Logged
VB
Active user

Posts: 3105


View Profile
« Reply #101 on: 17.07.15 , 20:07 »
Share

Екіпіровка, мийка й т.д. 801/802 робиться якраз вночі.
А яким чином збільшилась к-ть рейсів дизель-потягів Христинівського депо?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6696


View Profile
« Reply #102 on: 17.07.15 , 20:07 »
Share

А яким чином збільшилась к-ть рейсів дизель-потягів Христинівського депо?
За рахунок відкриття нових рейсів:
1. №6571/6572/6573/6574 Миколаїв - Вадим - Миколаїв (6.10 - 22.43);
2. №6575/6576/6577/6578 Миколаїв - Вадим - Миколаїв (17.49 - 10.20);
3. №6201/6202/6203/6204 Миколаїв - Брилівка - Херсон - Брилівка - Миколаїв (8.10 - 18.37);
4. 869/870 Миколаїв - Апостолове (15.43 - 9.49).     
Logged
VB
Active user

Posts: 3105


View Profile
« Reply #103 on: 17.07.15 , 21:07 »
Share

То тоді треба писати не так, а "за рахунок черкащини херсон та миколів  собі зробили лафу"
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6696


View Profile
« Reply #104 on: 17.07.15 , 21:07 »
Share

То тоді треба писати не так, а "за рахунок черкащини херсон та миколів  собі зробили лафу"
Ну так Христинівка обслуговує усю Одеську залізницю моторвагонним дизельним складом, чого тут такого дивного?

Я би так не казав, тому що раніше приміський потяг Херсон - Вадим складався у пікові дні з 8-9 ЦМВ, а тепер там чотривагонний Д1 забитий у м"ясо і навіть наступний рейс Миколаїв - Брилівка це не сильно нивелює.
« Last Edit: 17.07.15 , 21:07 by Крымчанин UA » Logged
VB
Active user

Posts: 3105


View Profile
« Reply #105 on: 17.07.15 , 21:07 »
Share

Ну тоді й ще не так. "Вбивши свої вагони, херсон та миколів взялись за черкаські дизель-потяги". Це навіть ближче до правди, бо скоро відправивши на ремонт в Христинівку склад, можете не побачити його. Неначе орда пройшлась як по салону, так і по машинному.
 А Христинівку й не запитував ніхто, коли взялись за дерибан депо.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6696


View Profile
« Reply #106 on: 17.07.15 , 21:07 »
Share

Ну тоді й ще не так. "Вбивши свої вагони, херсон та миколів взялись за черкаські дизель-потяги". Це навіть ближче до правди,
А Ви бачили ці вагони? Більшість з яких було побудовано у першій половині 70-х років, тобто вони викатали навіть подовжений термін експлуатації до 41 року і такі вагони заборонен викоистовувати з причини витривалості металу, якщо не проведений посилений КВР в умовах заводу. Залишки цих вагонів продовжують курсувати у приміськиому поїзді №6771/6772 Херсон - Нововесела та може навіть у 209/210 Миколаїв - Київ.
« Last Edit: 17.07.15 , 22:07 by Крымчанин UA » Logged
K-91
Active user

Posts: 1274


View Profile
« Reply #107 on: 17.07.15 , 22:07 »
Share

Чим далі, тим більше, попри свої особисті симпатії до одного з варіантів, приходжу до висновку що найбільш реалістичний варіант це коростенський ДР1А до Зятківців. З відпочинком локомотивних бригад жодних проблем не виникає: після прибуття з Коростеня локомотивну бригаду можна змінити у Вінниці. У Жмеринці є локомотивні бригади які мають права на керування дизель-поїздами ДР1А, якщо виходити з того що рейси приміських поїздів Жмеринка - Могилів-Подільський виконуються саме дизель-поїздами ДР1А.
Logged
Kaban
Active user

Posts: 2173


View Profile
« Reply #108 on: 17.07.15 , 22:07 »
Share

Залишки цих вагонів продовжують курсувати у 209/210 Миколаїв - Київ.

Б-ррр, моторошна історія як на залишках вагонів возять курортників:)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6696


View Profile
« Reply #109 on: 17.07.15 , 22:07 »
Share

Залишки цих вагонів продовжують курсувати у 209/210 Миколаїв - Київ.

Б-ррр, моторошна історія як на залишках вагонів возять курортників:)
Проте вітерцем добре охолоджує :-)
Logged
Tags: odessa khrystynivka Vinnytsia 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 31
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.138 seconds with 21 queries.