Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.10.18 , 07:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: вдосконалення маршрутів Одеса – Христинівка та Одеса – Вінниця

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 31
Print
Author Topic: Пропозиція: вдосконалення маршрутів Одеса – Христинівка та Одеса – Вінниця  (Read 52649 times)
VB
Active user

Posts: 3346


View Profile
« Reply #110 on: 17.07.15 , 22:07 »
Share

А проїхати з Брилівки до Херсону не можна вже....
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3869


View Profile
« Reply #111 on: 17.07.15 , 22:07 »
Share

Если ну очень приблизительно взять базу МВПС по РПЧ-6 (единственное дизельное моторвагонное депо ОдЖД) отсюда: https://trainpix.org/list.php?did=761 то получается, что почти все распределено в оборотных депо (РПД-5 и РПД-8). При этом Христиновка корем ремонта выполняет три рейса. Один ежедневный (причем по пятницам там идет сцепка из двух Д1) и два 4 раза в неделю.
Если верить базе, то свободного ПС в Христиновке нет.

Кстати ДЭЛ02-004 тоже в Николаеве.

Дык может на Ф-4 все-таки поедем с инспекцией в Христиновку, акты посоставляем, в Карасях пообедаем?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7070


View Profile
« Reply #112 on: 17.07.15 , 23:07 »
Share

А проїхати з Брилівки до Херсону не можна вже....
????
Logged
bond
Active user

Posts: 1505


View Profile
« Reply #113 on: 17.07.15 , 23:07 »
Share


Можна трохи подробніше. Я не зрозумів, яким чином так можна вивільнити дизель-потяг РПЧ-6?
Оборот цього рейсу буде близько доби. Тоді склад потягу, який прибув у Христинівку стане на ТО та екіпірування, та вирушити у Вапнярку о 8.15 не зможе.
Пояснюю: зараз рейс Погребище 4.53 - Козятин 6.43, Козятин 9.41 - Жашків 14.09-14.50 -Козятин19.00, Козятин 21.00 - Погребище 22.55 виконує коростеньський дизель. На ТО в Коростень він попадає не щодня - розмін з Коростень -Козятин - Коростень відбувається по  пн., ср., пт., нд. Денний рейс Христинівка -Козятин - Христинівка виконується лише ср.,чт.,сб.,нд. Припускаю, що в середу і четвер він возить повітря, оскільки бачив його колись кілька разів в будній день по Козятину - пасажирів було мало і на висадку, і на посадку. Я ж пропоную як варіант замість Погребище - Козятин - Погребище відповідно Христинівка - Козятин - Христинівка дизелем депо Христинівка, ним же і рейс на Жашків. Відповідно коростеньський дизель у нас звільняється з обороту і його можна направити у Вінницю для рейсу на Гайворон. Для проходження ТО у Коростені передбачити по Вінниці розмін складами із Коростень - Вінниця - Коростень. При цьому можна навіть пакращити Коростень - Козятин на ділянці Житомир - Козятин - для цього достатньо посунути Коростень - Вінниця на дві години ранніше і додавши йому зупинку по Реї (Пряжів і Бистра нафіг не потрібні через близьку відстань до Житомира, Бердичів-Житомирський теж по аналогії). Маємо значну економію пального за рахунок відміни приміського від Житомира до Козятина і зворотньо, при тому що залізничне сполучення на цій ділянці збережено за рахунок РП. В такому разі також з'являється можливість організувати дві пари на ділянці Вінниця - Гайсин: прибуваючий в 9.55 у Вінницю дизель із Коростеня далі має такий приблизний графік:
Вінниця 10.15 - Гайсин 13.45
Гайсин 14.00 - Вінниця 17.30
Вінниця 17.50 - Гайворон 23.50
Гайворон 2.00 - Вінниця 8.00
І далі о 13.55 на ТО у Коростень.
Logged
VB
Active user

Posts: 3346


View Profile
« Reply #114 on: 18.07.15 , 01:07 »
Share

Ага. І якраз відправлення з Христинівки і прибуття в Христинівку запропонованим графіком дасть туєву кучу пасажирів... Мало того, ще й ті пасажири, котрі зараз їздять на дизелях побіжать на автобус.


 Я от вкотре гадаю, чому для того, щоб обгородити свій баштан, треба в сусіда вкрасти щось. Хоч гвіздка, хоч мотузочка, але потягну...
Й не баштан головне, а те, щоб сусід без штанів лишився.

 
Logged
unatan
User

Posts: 148


View Profile
« Reply #115 on: 18.07.15 , 11:07 »
Share

можна навіть пакращити Коростень - Козятин на ділянці Житомир - Козятин - для цього достатньо посунути Коростень - Вінниця на дві години ранніше і додавши йому зупинку по Реї ... Маємо значну економію пального за рахунок відміни приміського від Житомира до Козятина і зворотньо, при тому що залізничне сполучення на цій ділянці збережено за рахунок РП. В такому разі також з'являється можливість організувати дві пари на ділянці Вінниця - Гайсин: прибуваючий в 9.55 у Вінницю дизель із Коростеня далі має такий приблизний графік:
Вінниця 10.15 - Гайсин 13.45
Гайсин 14.00 - Вінниця 17.30
Вінниця 17.50 - Гайворон 23.50
Гайворон 2.00 - Вінниця 8.00
І далі о 13.55 на ТО у Коростень.

Є моменти.
1. Ранкові дізеля на ділянці Коростен - Житомир виконують ту саму функцію, що і ранкові електрички Фастів - Київ. В будній день на 887-й добре якщо залишаються вільними 10-20 місць. Хто в курсі, хай мене поправить, але за словами провідників Песа з маршруту Коростень - Вінниця була знята по причині малої кількості місць. Забравши перший дізель, народ тупо не влізе у 887-й.
2. На ділянці Бердичів - Козятин якась незрозуміла ситуація з ранковою електричкою 6250 Бердичів - Козятин, її то відміняють, то знову призначають. Коли електричка не в ходу, Бердичів до Козятина під'їжджає Коростенським дізельом (В Козятині всі пересідають на електричку на Київ). Потрібно узгодити час проходження Бердичева, шоб по Козятину була пересадка на Київ.
Logged
OlegVasiljev
User

Posts: 137


View Profile
« Reply #116 on: 18.07.15 , 14:07 »
Share

Двухруппный поезд Винница-Днепропетровск (Знамянка) Винница-Харьков (Черкассы).
Logged
bond
Active user

Posts: 1505


View Profile
« Reply #117 on: 18.07.15 , 14:07 »
Share

to unatan:
Так я пропонував пакращувати приміський Коростень - Козятин не взагалі, а лише на відрізку Житомир - Козятин, при цьому 887 посунути на дві години назад - відповідно він же зможе і забрати пасажирів із Бердичева до Козятина.
Logged
unatan
User

Posts: 148


View Profile
« Reply #118 on: 18.07.15 , 17:07 »
Share

Двухруппный поезд Винница-Днепропетровск (Знамянка) Винница-Харьков (Черкассы).

Идея интересная и не новая.
Какое-то время с 375-м поездом с перецепкой по Знамянке к 363-му ездил вагон(по моему даже три штуки) Харьков - Умань и заполнялся он не плохо. И отменен он был вместе с 363. А Винница должна генерировать больше трафика чем Умань.
Logged
bond
Active user

Posts: 1505


View Profile
« Reply #119 on: 18.07.15 , 19:07 »
Share

Сейчас Винница реально может сгенерировать большой трафик в восточные регионы и обратно так как к нам переехал Донецкий университет.
Logged
Tags: odessa khrystynivka Vinnytsia 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 31
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.141 seconds with 21 queries.