Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.10.18 , 12:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: вдосконалення маршрутів Одеса – Христинівка та Одеса – Вінниця

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 31
Print
Author Topic: Пропозиція: вдосконалення маршрутів Одеса – Христинівка та Одеса – Вінниця  (Read 52723 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3870


View Profile
« Reply #20 on: 14.07.15 , 14:07 »
Share

На рахунок Черкаси – Львів через Гайсин, Немирів думав багато років.

Ми ж затіваємо всі ці маніпуляції для реанімування гілки, інакше воно нафіг не потрібне, є більш прямі маршрути і з меншою часткою дизельної тяги. А для реанімації лінії, на жаль, не виходить там Вінниця у прийнятний ранковий час. Ніяк не виходить.

А з Одесою вийшло. Я вже засинав учора, і от воно приснилось. Ну я вскочив, увімкнув комп і швиденько записав :))))
« Last Edit: 14.07.15 , 14:07 by Віктор Гарвона » Logged
Kaban
Active user

Posts: 2179


View Profile
« Reply #21 on: 14.07.15 , 14:07 »
Share

Кстати а идея продлить 609 до Черкасс отличная. Разве что Умань ы пролете, но они и так не ездят поездом в Одессу.

В принципе до Умани его продлили сравнительно недавно, и ЕМНИП ради увязки с Умань - Ясиноватая, который сейчас не в ходу. Так что ничего страшного. Кроме того в моем предложении высвобождается один состав, который графиком Одесса - Харьков через Балту, Кировоград будет более востребован, нежели на Черкассы.
Logged
VB
Active user

Posts: 3362


View Profile
« Reply #22 on: 14.07.15 , 14:07 »
Share

Платформа в Зятківцях одна. Тобто ніяких узгоджених пересадок, за винятком Зятківці - кінцева і якийсь фантом-дизель-потяг під час проходу одеського перебуває на відстої на головній колії без платформи.
Зміна напрямку, - Христинівка - Гайворон та Вінниця - Вапнярка. Без зміни напрямку, - Христинівка - Вапнярка, Христинівка - Вінниця, Гайворон - Вапнярка, Гайворон - Вінниця.
В запропонований час з Христинівки у Вінницю поїдуть одиниці. Дизель раніше йшов опівночі лише для задоволення потреб всіляких Самчинець прибути у Вінницю зранку.
 Якщо брати конструктивно, та не брати до уваги заповнюваність "обов'язково від початкової до кінцевої", то тут потрібно продовжувати основну групу 609/610 до Черкас. Умані лишити 1К, 1ПЛ.   До Вінниці вистачить також пару-трійку вагонів спочатку. Я навіть не впевений і в цих.   По Черкасах можливо використовувати вагони для гіпотетичних Черкаси - Вінниця через Немирів з причіпкою по Христинівці (ніхто крім основного лока гнати в Зятківці маневрового ж не буде в існуючих реаліях) одеських вагонів до Вінниці. Крім того, по Христинівці як експеремент можна відчіпляти кілька вагонів до Житомира через Погребище. Туди також пару вагонів з Одеси всунути можна. Все це дуже гарно в'яжеться в оборот. Це за умови, якщо є вагони. Черкаси - Одеса прямих трохи буде ще, але Черкаси - Вінниця, Черкаси - Житомир, Одеса - Вінниця, Одеса - Житомир не буде. Але будуть пасажири від проміжних станцій до обох кінцевих. В підсумку для УЗ це буде вигідніше. При цьому також необхідно відновлювати Харків та Бердянськ (замість Ясинуватої). Причому нормальними графіками, такими які були до покращувачів. Ці потяги були з дуже гарним заповненням пасажирами. Тясьмин. Його графік потрібно скоригувати. Відправлення на захід раніше годин на 3, на схід, - пізніше навпаки. 
  До речі,  Вінниця буде не 5 хв, а по УЗівському всі 50. Там буде зміна напрямку руху. Ще в Жмеринці теж розверніть))))
Logged
bond
Active user

Posts: 1506


View Profile
« Reply #23 on: 14.07.15 , 14:07 »
Share

http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115746.msg378925;topicseen#msg378925
Рік тому ми вже обговорювали пропозицію завернути Львів - Черкаси на Вінницю, я навіть мав зустріч з заступником голови Вінницької ОДА з цього приводу - він запевняв, що Гройсман і Порошенко поставили йому завдання пакращити транспортне сполучення для вінничан. Але форумчани тоді мою ідею не підтримали, а Порошенко з Гройсманом отримавши бажане забили великий болт на вінничан зокрема і усіх українців в загальному, тому і віз і нині там.
« Last Edit: 14.07.15 , 14:07 by bond » Logged
Kaban
Active user

Posts: 2179


View Profile
« Reply #24 on: 14.07.15 , 14:07 »
Share

  До речі,  Вінниця буде не 5 хв, а по УЗівському всі 50. Там буде зміна напрямку руху. Ще в Жмеринці теж розверніть))))

Дякую! по Вінниці момент зміни напрямку не врахував. В принципі гіпотетично Жмеринка і не потрібна, якщо зміна з тепловоза на електровоз буде у Вінниці. Але всі ці танці з бубном треба малювати, щоб Вінниця була зранку. І для цього навряд чи можна щось зліпити з 397/398.

Хіба якщо гратися графіком 609/610 і гіпотетичним 619/620:

610 Одеса - Христинівка 16:00 - 23:59
619 Христинівка - Вінниця 1:00 - 6:35
620 Вінниця - Христинівка 14:40 - 20:15
609 Христинівка - Одеса 21:15 - 6:00:

Але тоді чи ми не похерим потік на 610 з Одеси?
Logged
VB
Active user

Posts: 3362


View Profile
« Reply #25 on: 14.07.15 , 15:07 »
Share

Такими графіками він нах не потрібен. Знову ж таки, все це лише для селян з Вороновиці.
Logged
bond
Active user

Posts: 1506


View Profile
« Reply #26 on: 14.07.15 , 15:07 »
Share

До речі, якщо змусити УЗ продовжити два одеських електропоїзди так, як я планував рік тому, то 797/798 можна сміливо відміняти:
 ще одна проблема - відсутність "стиковок" для проїзду від Вінниці далі Вапнярки, да і до самої Вапнярки теж не завжди нормальні "стиковкі". Як варіант вирішення - ліквідація феодальної роздробленості на УЗ, коли електропоїзди Одеської залізниці йдуть лише до останньої станції на своїй залізниці - Вапнярка. Якщо ділянку Жмеринка - Вапнярка передати на обслуговування Одеській залізниці - пасажирам стане від цього тільки краще. За моїми розрахунками в такому разі електропоїзд 6252 відправленням з Одеси 6.00 прибуде до Жмеринки о 13.43, зворотньо 6255 відправиться з Жмеринки о 15.06 і прибуде до Одеси о 22.33; 6254/6251 взагалі є сенс продовжити до Вінниці - як це було на початку 2000-х, тоді відпаде гостра необхідність у 797/798 Вінниця - Одеса - Вінниця і як наслідок - можна збільшити періодичність 686/685 до щоденної.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3870


View Profile
« Reply #27 on: 14.07.15 , 15:07 »
Share

Такими графіками він нах не потрібен. Знову ж таки, все це лише для селян з Вороновиці.

А компроміс? На годинку раніше з Одеси, ниточкою говноаркаші, вона досить бадьоренька, і Вінниця в районі 8-ї ранку?
Logged
bond
Active user

Posts: 1506


View Profile
« Reply #28 on: 14.07.15 , 15:07 »
Share

На мою думку ідеальним варіантом для ділянки Вінниця - Зятківці на сьогодні було б запустити ПГВ Кременчук - Львів через Шевченко - Христинівку - Вінницю, тільки не до 111/112, а до 85/86. Цим ми б убили кількох зайців:
- проходження ділянки Вінниця -Зятківці в найбільш зручний для пасажирів час - прибуття до Вінниці орієнтовно 6.10, відправлення орієнтовно 17.30;
- прискорення часу в дорозі для пасажирів від Кременчука до Львова та зменшення ціни внаслідок зменшення відстані. При чому в напрямку Кременчука прискорення буде суттєве, так як зараз стоянка по Полтаві 6 годин;
- прискорення в обидва боки 111/112 за рахунок відміни заходу на Полтаву-Південну.
« Last Edit: 14.07.15 , 15:07 by bond » Logged
VB
Active user

Posts: 3362


View Profile
« Reply #29 on: 14.07.15 , 15:07 »
Share

Такими графіками він нах не потрібен. Знову ж таки, все це лише для селян з Вороновиці.

А компроміс? На годинку раніше з Одеси, ниточкою говноаркаші, вона досить бадьоренька, і Вінниця в районі 8-ї ранку?
Головне. Для кого це все?
Logged
Tags: odessa khrystynivka Vinnytsia 
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 31
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.136 seconds with 22 queries.