Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.02.18 , 16:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: вдосконалення маршрутів Одеса – Христинівка та Одеса – Вінниця

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 31
Print
Author Topic: Пропозиція: вдосконалення маршрутів Одеса – Христинівка та Одеса – Вінниця  (Read 46317 times)
bond
Active user

Posts: 1479


View Profile
« Reply #40 on: 14.07.15 , 15:07 »
Share

Якось же причіпляли/відчіпляли по Хмельницькому кілька років тому ПГВ Київ - Гусятин до 627/628 за 10 хвилин. Та й у 85 стоянка по Вінниці 9 хвилин, у 86 - 5. Накинути ще по 10 - і буде ОК. А графік у нього доволі тягнутий в порівнянні з минулими роками - можна спокійно згайти час на перечеплення по Вінниці. Всеодно краще, ніж 112/111 заганяти на Південну, а потім кременчуцькі вагони маринувати там 6 годин.
Logged
VB
Active user

Posts: 2908


View Profile
« Reply #41 on: 14.07.15 , 16:07 »
Share

Кременчук був в шоколаді (Світочі) лише тоді, коли вони з Тясьмином їздили. І ми разом з ними. Я, до прикладу, 4 рази скористався пропозицією цією. Щоправда ще при щоденному курсуванні. Ну це без врахування того, коли вони зі Знам'янкою їздили. Але тоді відносно це дорожче було.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1272


View Profile
« Reply #42 on: 14.07.15 , 16:07 »
Share

Для кого це все?
Але по Зятківцях розчіпляти нема чим, а локомотив ПЗЗ доцільно юзати лише при щоденному маршруті, інакше перестій понад добу-дві виходить.
Нічого страшного не станеться, якщо після пасажирської роботи в зворотньому напрямку локомотив (наприклад М62 депо Жмеринка) пройде якихось 17 км. різаком до Гайсина, а там підчепить вантажний состав. Це за умов теперішньої залізничної бюрократії, при якій вантажного руху на відрізку Зятківці-Гайсин немає.
« Last Edit: 14.07.15 , 16:07 by K-91 » Logged
VB
Active user

Posts: 2908


View Profile
« Reply #43 on: 14.07.15 , 16:07 »
Share

А у Гайсин цей вантажний состав притягне той М62, який потім різаком поїде у Зятківці по вагони.....
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6311


View Profile
« Reply #44 on: 14.07.15 , 17:07 »
Share

Якось же причіпляли/відчіпляли по Хмельницькому кілька років тому ПГВ Київ - Гусятин до 627/628 за 10 хвилин. Та й у 85 стоянка по Вінниці 9 хвилин, у 86 - 5. Накинути ще по 10 - і буде ОК. А графік у нього доволі тягнутий в порівнянні з минулими роками - можна спокійно згайти час на перечеплення по Вінниці. Всеодно краще, ніж 112/111 заганяти на Південну, а потім кременчуцькі вагони маринувати там 6 годин.
Якщо вже щось катати через Христинівку, Зятківці, Гайсин щось далі Вінниці - то це явно не на Львів, а на Волинь суто з географічних міркувань.
Найліпше - це зміна маршуту "Лісової пісні" через Христинівку, Гайсин, Вінницю. Так, час прямування зросте, але не суттєво зміниться відстань (якщо вона взагалі збільшиться, а не зменшиться), й даний потяг залишиться конкуретоспроможним для основного пасажиропотоку. Тоді вирішиться й питання відміненого 363/364.
У будь якому разі це буде краще, ніжщось там запускати на Львів, тому що тоді окрім пасажирів ділянки Шпола - Немирів до Львова цим потягом (групою вагонів) ніхто не поїде.          
« Last Edit: 14.07.15 , 17:07 by Крымчанин UA » Logged
bond
Active user

Posts: 1479


View Profile
« Reply #45 on: 14.07.15 , 17:07 »
Share

Тобто Ви вважаєте, що теперішній маршрут і час в дорозі ПГВ Кременчук - Львів є привабливішим для пасажирів, ніж гіпотетичний через Гайсин - Вінницю?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6311


View Profile
« Reply #46 on: 14.07.15 , 18:07 »
Share

Тобто Ви вважаєте, що теперішній маршрут і час в дорозі ПГВ Кременчук - Львів є привабливішим для пасажирів, ніж гіпотетичний через Гайсин - Вінницю?
Хрен редьки не слаще.
Учитывая, что на прямой поезд из Кременчуга во Львов пассажиров не наберется, то это будут в любом случае ВБСы. Вот и прикиньте сколько затрат для пробега этих 5-6 вагонов до Полтавы (Знаменки, им. Т. Шевченко) и до Винницы.
Для заполняемости кременчугской группы ИМХО ее нужно цеплять в Знаменке, ну или в крайнем случае на ст. им.           Т. Шевченко.
Опять таки, а многие захотят из Гайсина ехать в Кременчуг? То что оттуда людей будет больше в Днепропетровск и Запорожье и иже с ними я почти уверен.
« Last Edit: 14.07.15 , 18:07 by Крымчанин UA » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6311


View Profile
« Reply #47 on: 14.07.15 , 18:07 »
Share

А у Гайсин цей вантажний состав притягне той М62, який потім різаком поїде у Зятківці по вагони.....
А зараз до Гайсина регулярний вантажний рух?
Logged
K-91
Active user

Posts: 1272


View Profile
« Reply #48 on: 14.07.15 , 18:07 »
Share

А зараз до Гайсина регулярний вантажний рух?
Регулярний. У Гайсині є декілька промислових підприємств з під'їзними коліями.
Logged
VB
Active user

Posts: 2908


View Profile
« Reply #49 on: 14.07.15 , 19:07 »
Share

Про який регулярний рух Ви говорите? Регулярно раз в тиждень можливо...
Logged
Tags: odessa khrystynivka Vinnytsia 
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 31
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.077 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 14.07.15 , 17:07