Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.02.18 , 05:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: вдосконалення маршрутів Одеса – Христинівка та Одеса – Вінниця

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 31
Print
Author Topic: Пропозиція: вдосконалення маршрутів Одеса – Христинівка та Одеса – Вінниця  (Read 46365 times)
VB
Active user

Posts: 2915


View Profile
« Reply #50 on: 14.07.15 , 19:07 »
Share

Якось же причіпляли/відчіпляли по Хмельницькому кілька років тому ПГВ Київ - Гусятин до 627/628 за 10 хвилин. Та й у 85 стоянка по Вінниці 9 хвилин, у 86 - 5. Накинути ще по 10 - і буде ОК. А графік у нього доволі тягнутий в порівнянні з минулими роками - можна спокійно згайти час на перечеплення по Вінниці. Всеодно краще, ніж 112/111 заганяти на Південну, а потім кременчуцькі вагони маринувати там 6 годин.
Якщо вже щось катати через Христинівку, Зятківці, Гайсин щось далі Вінниці - то це явно не на Львів, а на Волинь суто з географічних міркувань.
Найліпше - це зміна маршуту "Лісової пісні" через Христинівку, Гайсин, Вінницю. Так, час прямування зросте, але не суттєво зміниться відстань (якщо вона взагалі збільшиться, а не зменшиться), й даний потяг залишиться конкуретоспроможним для основного пасажиропотоку. Тоді вирішиться й питання відміненого 363/364.
У будь якому разі це буде краще, ніж щось там запускати на Львів, тому що тоді окрім пасажирів ділянки Шпола - Немирів до Львова цим потягом (групою вагонів) ніхто не поїде.          
Яка Волинь? Є історично складений пасажиропотік. Ви правильно міркуєте про Запоріжжя та Дніпропетровськ. Але глибоко помиляєтесь з Волинню.
Logged
bond
Active user

Posts: 1479


View Profile
« Reply #51 on: 14.07.15 , 19:07 »
Share

Про який регулярний рух Ви говорите? Регулярно раз в тиждень можливо...
Кілька разів на добу, в основному вночі. Я проживаю неподалік колишнього о.п. 5-й км., проїжджаючі поїзди мені чутно навіть вдома.
Logged
VB
Active user

Posts: 2915


View Profile
« Reply #52 on: 14.07.15 , 19:07 »
Share

І вони до Гайсина йдуть? А по-друге,- локомотиви, під якими вони йдуть, виконують там роль маневрових. Вороновиця,- лісгосп, Немирів,-  горілчаний, Кароліна,- елеватор, Самчинці,- кар'єр, Гайсин, - спиртзавод, елеватор, лісгосп... Може ще щось пропустив.

Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6320


View Profile
« Reply #53 on: 14.07.15 , 20:07 »
Share

Яка Волинь? Є історично складений пасажиропотік. Ви правильно міркуєте про Запоріжжя та Дніпропетровськ. Але глибоко помиляєтесь з Волинню.
А взагалі який історично складений пасажиропотік з лінії Зятківці - Вінниця, окрім самої Вінниці?

А стосовно Волині - то я і не розглядаю, що там буде великий пасажиропотік до станцій, північніше Вінниці.
Але даний варіант по-перше, дозволить відновити сполучення  Придніпров"ям без призначення нових потягів, до речі з розкладом, близьким до 363/364 у 2000-х роках, по-друге, не відлякне у переважній більшості основну цільову аудиторію "Лісової пісні", через те, що відстань не збільшиться, а час у дорозі зросте у межах розумного, по-третє, дозволить оживити рух на лінії Зятківці - Вінниця без задіювання додаткового складу.             
Logged
Vert
Active user

Posts: 5430


View Profile
« Reply #54 on: 14.07.15 , 20:07 »
Share

А стосовно Волині - то я і не розглядаю, що там буде великий пасажиропотік до станцій, північніше Вінниці.
Але даний варіант по-перше, дозволить відновити сполучення  Придніпров"ям без призначення нових потягів, до речі з розкладом, близьким до 363/364 у 2000-х роках, по-друге, не відлякне у переважній більшості основну цільову аудиторію "Лісової пісні", через те, що відстань не збільшиться, а час у дорозі зросте у межах розумного, по-третє, дозволить оживити рух на лінії Зятківці - Вінниця без задіювання додаткового складу.             

Интересно услышать аргументы, почему поездом в Христиновку из Приднепровья должна стать именно Лесная Песня, а не что-то другое или новый поезд.
Logged
гнч
Guest
« Reply #55 on: 14.07.15 , 22:07 »
Share

а чому це Черкаси не виходить?
Хмельницький 16:41 17:01
Деражня 17:33 17:35
Жмеринка-Пас. 18:30 18:50
Вапнярка 19:54 20:18
Кирнасівка 20:40 20:42
Демківка 20:51 20:53
Ладижин 21:09 21:17
Губник 21:38 21:40
Зятківці 21:52 21:54
Кублич 22:11 22:13
Розкошівка 22:27 22:28
Христинівка 22:44 23:05

Жмеринку можна об'їхати, без зміни напрямку.
Станція Самченці, по суті в Райгороді
але пред самим селом Самченці (Нові Обиходи) є зупиночна платформа. Перед переїздом. Треба й там тормознуть для санаторія.
І в Черкасси він прийде не 3 годині ночи, а в 6-7 ранку по людськи
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6320


View Profile
« Reply #56 on: 14.07.15 , 22:07 »
Share

Не стоит это воспринимать так, что прям завтра нужно переводить Лисову пісню в Христиновку.
Почему именно ее, а не другой поезд - то я написал это выше.
1. При пропуске 87/88 через Гайсин километраж не увеличится, а время в пути увеличится в пределах разумного, чего достичь при изменении маршрута любого другого поезда не выйдет.
2. Решится вопрос транспортного сообщения, утраченного при отмене 363/364.

Пост, относительно 87/88 через Гайсин был просто написан как ответ на предложения пропускать через Гайсин "Тясмин", 577/578 или новый поезд Одесса - Винница.

Мое мнение по этому поводу для реанимации линии Винница - Зятковцы - Гайворон нужен однозначно МВРС.
Региональный или пригородный, приписки ЮЖД илм ОдЖД, а также маршрут и график - вопрос десятый.
Logged
OlegVasiljev
User

Posts: 137


View Profile
« Reply #57 on: 14.07.15 , 23:07 »
Share

Реанимация ветки Зятковцы-Немиров-Винница - отличная идея. Но не трогайте поезд Одесса-Умань. Туда и так только полтора дизеля ходит. При чем, в Умани есть посадка в одесский поезд.
Для поезда Львов-Черкассы маршрут через Немиров в самый раз.
Logged
VB
Active user

Posts: 2915


View Profile
« Reply #58 on: 14.07.15 , 23:07 »
Share

Меня удивляет способность некоторых убить в самом зародыше хорошую идею и задумку. И это не только обсуждаемая тема.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3504


View Profile
« Reply #59 on: 15.07.15 , 00:07 »
Share

Это демократия. С этим я сталкиваюсь каждый день. Особенно уродливые формы демократия принимает на сессии горсовета. И на общественных слушаньях где-нить в Ебланищах, или на ходу в электричке, когда ты отработал час, а потом к тебе приходит бабулька и говорит "а где мой продуктовый пакет?"

Поэтому я не раз и не два говорил: я не демократ.

И пусть оппозиция на форуме называет это "быдлоактивистом", мне начхать. Просто ещё одна мысль на форуме пойдет в игнор.

Именно поэтому я на министерском совещании, чтобы не гробить всё в зародыше и не посылать никого накуй, сам вызвался пойти на безнадёжную пригородную секцию.

Идею никто не убил. Просто в силу "демократических" принципов имеют голос те, кто записался в общественную организацию.

Размен составов 747/748/749/450 походу решил Sean.

По Черкащине двумя постами назад отписался OlegVasiljev из Умани, я так понимаю это вердикт?
Logged
Tags: odessa khrystynivka Vinnytsia 
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 31
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.168 seconds with 21 queries.