Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.04.17 , 23:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Україна - Венеція

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Україна - Венеція  (Read 15909 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20608


View Profile
« Reply #10 on: 23.07.15 , 17:07 »
Share Reply with quote

місць там мало (маю підозру - що 6 на поїзд), але про цю спецпропозицію майже ніхто не знає - бо:
- у попередні роки її не бувало
- дурний підхід, що коли дивишся надто завчасно, то спецпропозицію SparSchiene на цей напрямок не видно
- наявна Ljulbjana Special по 39 (і варіант туди-й-назад по 49) теж сама по собі не гірша з можливих пропозицій, що змушує думати, що власне це і є та спецпропозиція, котру пропонують на напрямок на Угорщина - Словенія і кращих немає.
тому якщо поклацаєете по датах - то побачите, що ці місця по 19 трохи залежуються.

Про всякий випадок знайте, що якщо їхати туди-й-назад - то існує варіант Ljulbjana Special по 49 євро туди-й-назад, тобто лише на 29% дорожче ніж 2 окремі 19-єврові квитки SparSchiene, зато є купа переваг - його теж можна купити хоч перед відходом, кількість квитків за цим тарифом не необмежена, можна їхати не лише Цитаделлою, а й Істером, датою зворотньою подорожі може бути будь-який день (протягом терміну чинності цього квитка, що становить місяць) і в квитку день зворотньої поїзки не пишеться - дуже зручно, якщо хочеш мати можливість в будь-який день нікого не попереджуючи взяти і поїхати (на Ister правда треба плацкарту, але її все-одно на місці купувати можна і вона не міняється в ціні).
« Last Edit: 23.07.15 , 17:07 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20608


View Profile
« Reply #11 on: 24.07.15 , 15:07 »
Share Reply with quote

Quote
Як на сьогодняшній день стоять справи з оплатою провоза вело.
напишу трохи пізніше.
складений і запакований, так щоб займав не більше ніж 80x110x40 - можна безкоштовно.

Нерозібраний великий велосипед можна возити лише у веловагонах, поїзди де такі вагони є - відзначені спеціальною піктограмою в розкладах

Вартість доплати, якщо везеш нерозібраний велосипед у веловагоні чи веловідсіку - 3,4 євро по Словенії, 3,5 євро по Італії, 420 форинтів по Угорщині, при проїзді у сполученні Угорщина - Словенія - 5 євро.

Я не знаю як виглядає доплата за велосипед на сполучення Угорщина - Словенія, а італійська ось яка:

 номер поїзда не пишеться, просто компостуєш і вона діє 24 години від пробитої компостером дати і часу в усіх потягах по Італії.
НЯР в угорській і словенській той самий підхід, і маю підозру що та 5-єврова, що дається на сполучення Угорщина - Словенія - теж діє до кінця дня (а може навіть доби від початку використання), тобто можливо словенська доплата не знадобиться і вдасться велосипед і далі везти по Словенії (інша справа що там дуже мало можливостей його везти, але це вже інша справа).

Щодо наявності веловагона - в Цитаделлі є (але це відсік у вагоні 2-го класу, лише на 10 велосипедів), у Істері - є (цілий вагон для велосипедів). У поїздах IC і FrecciaBianca що курсуються між Трієстом до Болоньєю - як не дивно - немає, в регіональних, котрими можна доїхати з пересадкою у Местре - майже в усіх є.
А от між словенією і італійським кордоном - можливостей везти нерозібраний велосипед мало.
Зараз на лінії між Любляною і італійським кордоном - більшість потягів замінена на автобуси, тобто в залізничному розкладі два десятки рядків, а власне поїздом виконується буквально 2-3 рейси на добу і ще веловагон може не в усіх є (хоча я от глянув - з тих що курсують зараз - всі з веловагоном). Решта рядків з розкладу - це автобуси (що ходять від вокзалу і проїзд по залізничному квитку, а є ще інакші автобуси, так би мовити автобусні автобуси, що ходять від автостанцій і з тарифом міжміського автобуса). Я наприклад цієї весни в тих краях коли мандрував - навмисне підлаштувався щоб ділянку Постойна - Любляна проїхати поїздом, їхав на ранковому IC Копер - Любляна (зараз теж замінений на автобус) так він виконувався чомусь маленьким двовагонним дизель-поїздом

Втім він всередині досить комфортний
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/SLO/SZ_814.php
і встиг за розкладом, але веловідсіка там немає. Я читав що минулого (здається) року сильний шторм пошкодив контактну мережу на цій лінії, але не знаю, чи це досі вони її не полагодили, чи з якоїсь іншої причини у них більшість потягів замінена на автобуси, а ті що лишились - виконуються дизель-поїздами під контактною мережею.

На ділянці Дівача - Сежана - Вілла Опічина ходять маленькі дизель-поїзди, там місць для велосипеда немає

Тут ще така штука - місця у веловагонах треба резервувати (НЯР додаткових грошей це не коштує, як це робити - не знаю, спробуйте писати їм на emailи)
« Last Edit: 24.07.15 , 15:07 by Maxy » Logged
sean
Active user

Posts: 2494


View Profile
« Reply #12 on: 25.07.15 , 11:07 »
Share Reply with quote

Maxy, ще маю питання: приїхавши до Любляни по 21, їхати до печер немає бажання. Тоді варто залишатись на ночівлю в місті. Наступного дня самому місту варто присвятити бодай півдня чи там нема що робити?
Далі: теоретично маршрут я проклав до Риму. Без Венеції. Натомість - Верона, Болонья, Флоренція. З Любляни до Верони як краще добратись?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20608


View Profile
« Reply #13 on: 25.07.15 , 18:07 »
Share Reply with quote

Maxy, ще маю питання: приїхавши до Любляни по 21, їхати до печер немає бажання. Тоді варто залишатись на ночівлю в місті. Наступного дня самому місту варто присвятити бодай півдня чи там нема що робити?
так. Хоча комусь і години 3 вистачить, Любляна гарна, але центр аж занадто вже мініатюрний. Ситуацію трохи рятує, що воно розмазано по периметру гори, а то б зовсім нуднувато виглядало, але все-одно якщо безперервно ходити - то за кілька годин по всіх гарних вулицях пройдеш.
Зрештою Вам нема потреби перейматись тим, щоб точно відміряти час на Любляну, після Любляни ви можете будь-яким рейсом їхати нічого завчасно не плануючи головне встигнути до місця наступної ночівлі, або якщо у печери збираєтесь - то там вхід так би мовити по сеансах, значить на якийсь сеанс треба потрапити. Все-одно там далі ще Трієст досить цікавий по дорозі.
Quote
Далі: теоретично маршрут я проклав до Риму. Без Венеції. Натомість - Верона, Болонья, Флоренція. З Любляни до Верони як краще добратись?
так само - Вілла Опічина - трамвай до Трієста, IC до Верони, вдало спіймана спецпропозиція з Трієста до Верони коштує ті самі 9 євро, що й до Венеції. Звісно по 9 до Верони трохи завчасніше треба ловити, ніж якщо треба по 9 до Венеції, але це цілком реально на усі рейси. Якщо дуже завчасно брати - можна по 9 і на Фречьяб'янку піймати (але там по 9 може бути не на всі рейси). Вартість проїзду на регіональних на цю відстань становить 19,85 - це на випадок, якщо раптом нічого не вполюєте і доведеться брати на місці. Чинність квитка на регіональні (якщо брати в паперовому вигляді) на таку відстань має уже бути 24 години (цього б вистачило, щоб наприклад погуляти у Падуї та Віченці). Якщо раптом передумаєте не відвідувати Венецію і 24 годин чинності мало - можна з-поза Італії привезти міжнародний квиток на такий-же маршрут він буде несуттєво дорожчий і діятиме 15 днів (з таким терміном чинності його можна брати до самої Болоньї, тільки у такому разі щоб через правильні проміжні станції, бо ви ж собі обрали зупинки не зовсім на прямій).

Взагалі-то Ваш набір місць призначеня мене трохи дивує.

Ви питали не просто як дешевше, а як краще. А тут така штука - якщо їхати у Верону і далі - все-таки вже надто помітним стає програш по часу при їзді через Словенію, в ці краї швидше їхати через Австрію, при чому найшвидше - через перевал Бреннер, тобто через Інсбрук. Але тою дорогою зовсім дешево не проїдеш.

З Будапешта через Інсбрук там вже істно дорожче ніж через Словенію. Навіть якщо ловити найдешевші з тих пропозицій, які тільки бувають - схоже що варіантів дешевше ніж по 13+39 євро не буває.

Власне якщо на першому етапі у Вас WizzAir - то слід мати на увазі, що Меммінґен - Верона по землі їдеться швидше і при правильній покупці - залізничная ділянка Меммінґен - Верона буде навіть трохи дешевша ніж Будапешт - Верона через Інсбрук. Інша справда що WizzAir за нижчою ціною до Будапешта набагато легше зловити ніж до Меммінґена. Але якщо цей варіант Вас зацікавив - можемо його проговорити.
« Last Edit: 25.07.15 , 23:07 by Maxy » Logged
Leonid
User

Posts: 115


View Profile
« Reply #14 on: 27.07.15 , 10:07 »
Share Reply with quote

Шановні, порадьте будь ласка:
  • дешеві хостели (чи навіть кемпінги) в Будапешті на одну-дві ночі. Я знаю про існування усіляких букингів, та може хто володіє актуальною інформацією
  • оптимальна стратегія щодо коштів: чи треба везти з собою валюту, чи достатньо мати з собою гривньову карту Привату (чтоб не множить сущностей), якою можна бути розплачуватися або обналічувати гроші. Чи поширене в Будапешті використання пластикових карток? Де в Будапешті найкраще знімати або обмінювати кошти?
  • знайома сказала, що в Італії інша система електричних розеток. Як там підзаряджати свої девайси?
Дякую!
« Last Edit: 27.07.15 , 10:07 by Leonid » Logged
opex
Active user

Posts: 10791


View Profile
« Reply #15 on: 27.07.15 , 10:07 »
Share Reply with quote

В Римі в готелі нормально юзав зарядку міні усб на 2 тонкі штирі.
Карткою багато де в Будапешті мржна розрахуватись, навіть у автоматах міського транспорту. З гривньовими аваля і укрсоца не мав жодних проблем.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20608


View Profile
« Reply #16 on: 27.07.15 , 11:07 »
Share Reply with quote

дешеві хостели в Будапешті на одну-дві ночі. Я знаю про існування усіляких букингів, та може хто володіє актуальною інформацією
хостели краще не на booking.com дивитись, а на сайтах, що спеціалізуються на хостелах. Особисто мені неодноразово найкращий варіант вдавалось знаходити з допомогою hostelbookers.com, але раз на раз не припадає, треба по можливості всі сайти перевіряти.
Quote
оптимальна стратегія щодо коштів: чи треба везти з собою валюту, чи достатньо мати з собою гривньову карту Привату (чтоб не множить сущностей),
готівка Вам знадобиться у будь-якому разі, щоправда мінімально необхідна сума там зовсім невелика. В платний туалет сходити, наприклад. Зрештою деякі дуже дрібні витрати готівкою робити зручніше.
Quote
якою можна бути розплачуватися або обналічувати гроші.
А ви взагалі цікавились тарифами на зняття готівкових коштів за кордоном з Вашої картки? У Привата на деяких (не всіх) з карток - вони одні з найвищих, сумарні втрати там дуже немилосердні. По-моєму не варто знімати готівкові кошти на таких умовах тим більше суто заради того, щоб у вас було на одну сутність менше.
Крім того мати як джерело коштів лише одну картку і гривневу - це захмарна легковажність. От уявіть собі як буде неприємно, якщо наприклад гривня почте показувати фокуси назразок тих, що були зимою і по-факту виявиться що у кращому євровий еквівалент тієї суми, що у Вас на картці стане вдвічі менший (не кажучи про те, що такі подій часто супроводжуються додатковими лімітами і тимчасовим відключенням карток).
Quote
Чи поширене в Будапешті використання пластикових карток?
так
Quote
знайома сказала, що в Італії інша система електричних розеток.
вона не настільки інакша. Зарядний пристрій від мобільного телефону і інших подібних пристроїв туди нормально включається. Потужніші пристрої звісно так просто туди не включити, бо контакт заземленя в іншому місці і інша товщина штирів, але ж Ви не возитимете з собою праску або чайник.
« Last Edit: 27.07.15 , 14:07 by Maxy » Logged
sean
Active user

Posts: 2494


View Profile
« Reply #17 on: 27.07.15 , 11:07 »
Share Reply with quote

дешеві хостели (чи навіть кемпінги) в Будапешті на одну-дві ночі. Я знаю про існування усіляких букингів, та може хто володіє актуальною інформацією
Житла в будапешті дуже багато і на різні статки. Будапешт не є дорогим містом в принципі. Тому дивіться букінг на конкретні дати і вибирайте, що Вам до душі.

Чи поширене в Будапешті використання пластикових карток? Де в Будапешті найкраще знімати або обмінювати кошти?
В Європі всюди "поширене" використання платіжних карт ;)

знайома сказала, що в Італії інша система електричних розеток. Як там підзаряджати свої девайси?
Я без проблем заряджався в Італії.
Logged
Leonid
User

Posts: 115


View Profile
« Reply #18 on: 27.07.15 , 19:07 »
Share Reply with quote

А ви взагалі цікавились тарифами на зняття готівкових коштів за кордоном з Вашої картки?
Так, так... я проводив такі експерименти. Точніше, я розраховувався гривневою приватовською картою (десь біля 10 євро) кілька років тому. Мені повезло, бо це були землі Нідерзаксену (а можлива і така сітуация http://blogs.transparent.com/german/thats-typically-german-part-1-debit-cards-and-bedding/), а моїм колегам, що були нещодавно десь там в районі Дармштадту, --- ні . Потім  перевірив свій банкінг, курс не співпадав, але не набагато. Потім я зробив спробу розібратися в цій різниці. Треба розуміти, що не всі співробітники Привату володіють інформацією безупречно. Тут також треба, щоб повезло... Одна дівчинка пояснила, що там двойна конвертаціия --- через доллар. Але все це, повторюю, не дуже залазе в твою кишеню. При мені, вже досить недавно, знімали євро в банкоматі, як раз зимою. Тобто система працює, що для мене є поки найважливішим. Якщо є різниця між зняттям грошей та  проплатою в маркетах, то тоді так. Тут я не можу нічого сказати.

От уявіть собі як буде неприємно, якщо наприклад гривня почте показувати фокуси назразок тих, що були зимою...
Я це розумію...
Logged
sean
Active user

Posts: 2494


View Profile
« Reply #19 on: 28.07.15 , 09:07 »
Share Reply with quote

Все одно я не розумію, для чого Вам знімати готівку за кордоном. Тарифи на зняття готівки за кордномо ніколи не є лояльними для клієнта, якщо це не преміальний пакет. При знятті готівки у Вас буде добра комісія, на відміну від того, якби Ви розрахувались картою, сплативши тільки відсоток за конвертацію (він однозначно буде меншим). До речі, в Іспанії в Меркадонах термінал завжди пропонував здійснити транзакцію в євро або у валюті карти, що було на руку і давало змогу уникнути сплати відсотку за конвертацію при оплаті гривневим еквівалентом.
Картою можна розрахуватись практично всюди, а з приводу наявності мілкої готівки - візьміть трохи євро/дол, та й там продасьте.
Logged
Tags: venezia 
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.119 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 27.07.15 , 04:07