Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.10.18 , 07:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Эксперимент по жесткому либеральному щемлению зайцов в пригородных поездах

Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19
Reply | Print
Author Topic: Эксперимент по жесткому либеральному щемлению зайцов в пригородных поездах  (Read 36465 times)
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #150 on: 14.01.16 , 00:01 »
Share Reply with quote

Я не орієнтуюсь у цінах на світлодіодні головки. Знаючи що маленька лампочка в люстру коштує понад сто гривень, а тут велика, спеціальним чином виготовлена, і уже разом з кріпленням - важко зорієнтуватись в ціні.
Якщо вважаєте, що є якісь зловживання - адресуйте таку інформацію, підкріплену реальними фактами, за належністю.

І це безпосередньо безпека руху.

Я вважаю, що ні це, ні навіть РФ ІД не стосується теми викорінення зайцев, адже наявність якої завгодно апаратури само по собі не вилучає бажання провідника заробити на перевезенні безквиткових пасажирів, особливо на короткі відстані.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #151 on: 14.01.16 , 01:01 »
Share Reply with quote

У вас явно більш просунутий техпроцес.
Та ні, у Вас же плаваючими/пересувними комами )))
як не як - крутіший, ніж мій, тиим паче, що мій давно здох і заіржавів.

Між іншим, в мене зараз є "Фелікс", проте немає жодного калькулятора, користуюсь його емулятором на телефоні: RealCalc. ;)
Якщо надаєте перевагу емуляторам, то можу поміняти Вам "залізного Фелікса" на веб-емулятор.

Я не орієнтуюсь у цінах на світлодіодні головки. Знаючи що маленька лампочка в люстру коштує понад сто гривень, а тут велика, спеціальним чином виготовлена, і уже разом з кріпленням - важко зорієнтуватись в ціні.
Дуже дивно, що на більш складніший RFID - Ви добре зорієнтувались,
а на лампочку у металевій приспособі - Вам важко зорієнтуватись в ціні.

Принаймні, вартість тієї головки для переїзного світлофора сумірна із ціною китайського світильника.
Нехай буде, в 2-3 рази дорожче (за сетрифікацію та інші накладні витрати)... але більше 3..4 тисячі.
Напросіться в майстерню до СЦБ нехай покажуть Вам, що там всередині:
плата зі світлодіодами, клемник, лінза, корпус, фланець, трубки кусок... і все.

... Якщо вважаєте, що є якісь зловживання - адресуйте таку інформацію, підкріплену реальними фактами, за належністю. ...
Можу передати цю інформацію Вам, а Ви вже будете додоводити справу до кінця...
це ж Ваш профіль слідкувати за цінами, аби зекономити на двоколійність з Видубичів на Миронівку.
Якщо маєте такий намір - я Вам допоможу, як експерт у цінах на електронні компоненти.

Ну а тепер про самі компоненти. Маємо китайський прожектор,
який за світловіддачею еквівалентний 120 Вт від звичайної лампи розжарення.



Його ціна = 399 грн

(доречі, в переїзній головці низька напруга, а це значне здешевлення ніж від 220 В)
і нехай ще 2 тисячі на кусок красивої чорної бляхи з трубкою і з фланцем.
В сумі 2399 грн і ніяк не більше.

...І це безпосередньо безпека руху. ...
Для убезпечення потрібна безвідмовність, а вона у світлодіодів на 2..3 порядки вища,
ніж у звичайних ламп, тобто, надійність забезпечується вибором комплектації - світлодіодів замість ламп.
Вібрація, кліматика і все інше для світлодіодів не є критичними, а для чорної бляхи - тим паче.
Тому 2500грн - це навіть буде разом з помірними відкатами.

Я вважаю, що ні це, ні навіть РФ ІД не стосується теми викорінення зайцев, адже наявність якої завгодно апаратури само по собі не вилучає бажання провідника заробити на перевезенні безквиткових пасажирів, особливо на короткі відстані.
Я вступив у дискусію на тій стадії, коли почалося активне обговорення пільг.
Запропонував своє бачення, що вимає єдиного апаратного доопрацювання касових апаратів
RFID читником і не більше. Далі - Ви розповіли, яке це велике зло: + 3 дол на кожен РРО.
Як контраргумент - показав Вам, що деякі елементи СЦБ, на відсутність яких Ви скаржитесь, -
значно більше зло ніж наявна жезловка, виходячи з точки зору Вашої арифметичної логіки.
Тільки на такому (добре зрозумілому для Вас) прикладі, я показую, що тих +3дол,
це є ніщо у порівнянні із щоденними лівими тендерами на мільйони.
Поцікавтесь також вугіллям (маркою, калорійністю, наявністю в ньому звичайного каміння),
яке придбають на тендерах для опалювання вагонів... на дідька Вам за той дешевий RFID чіплятись?

Ну а тепер - до зайців.
Згадайте, як за Гітлера боролися із зайцями - досить радикально: немає квитка - розстріл.
Віктор пропонує толерантно скасовувати зупинки... я - ще толерантніше -
встановити передання 100% утриманого штрафу контролеру.
Упіймав - має сплатити 20 кратний штраф від початкової зупинки.
Інакше - вони самі (касири-контролери) беруть ліві гроші за проїзд.
Тут ще й питання менталітету: як масово замінити скалічений комуняцтвом ментаталітет українців
на менталітет німців 80-х років минулого століття, чи хоча б на менталітет німців 2000 року.
Ось тут - я точно не експерт. А з пільгами - наче дали раду.

Останнє доопрацювання щодо пільг:
використання стороннього пільгового квитка для проїзду вважається безоплатним проїздом,
що є підставою для накладення штрафу за безквитковий проїзд.
« Last Edit: 14.01.16 , 01:01 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #152 on: 14.01.16 , 01:01 »
Share Reply with quote

До речі, а хто заважає організуватись у добровільні товариства сприяння ЛВМ/ЛУМ ?

Законодавчо - все закріплено... але здебільшого цим раніше користувалися тітушки.

Потрібно піти далі - законодавчо закріпити право зареєстрованих в підрозділах УЗ
добровольців-ревізорів з числа громадян, що склали випробувальні іспити,
мають добру суспільну репутацію (для прикладу, Віктор).

Їде Віктор (умовно) вечером з Києва до Фастова, пройшовся вагонами,
наклав 10 штрафів по 100 грн (сумарно 1 тис грн)... і задоволений роботою
по боротьбі із зайцями вийшов на своїй зупинці у Фастові.
Все законно - всі задоволені.

Таких взірцевих громадян із доброю репутацією знайшлося б по кілька осіб на кожен поїзд...
Навіть би соцзмагання почалися б між ними. Штраф добровольці беруть собі, як гонорар,
а кілька % формально повертають до каси УЗ, як працедавця - податкового агента з нарахування ПДФО.
... або працедавець нараховує зі своїх коштів - так буде адміністративно простіше.

Це буде більш дієво, ніж тримання штатних контролерів із продажною совістю.
В будь-якому разі, у закоренілих зайців за 2-3 роки пропаде бажання їздити за дармо.
Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #153 on: 14.01.16 , 02:01 »
Share Reply with quote

1) Ага... це вам не Городенка, де нема куди їхати.  На магістральних напрямках, типу Київ-Конотоп, Київ-Коростень, Київ-Рівне, Київ-Жмеринка - купа вузлових станцій з узгодженими пересадкаии. В тій же електричці Київ-Козятин може їхать людина до та з не менш ніж 300 найменувань платформ і станцій. Звідки той активіст знає, де Ярошенка, де Дерганівка, де Яроповичі, а де Ситківці? Ще скаже, що квиток не дійсний і почне вимагати штраф.

2) "Активіст" може забракувати малопоширений, але цілком дійсний квиток і навпаки прогледіти фальшивий або недійсний.
99,9999... %, що ті активісти будуть чіплятися до людини, яка сіла до опівночі, а завершує поїздку протягом ночі через дату на квитку
3) Активістів в камуфляжках які типу охороняють зали на ст. Київ-Пас, ми вже побачили. Одного разу воно п'яне мені сказало: "шо ти тичеш мені цей білет, це фальшивка, і не сперечайся зі мною. Я герой, а ти хто". Ну а той їхній шалаш в залі наверху Південного вокзалу, це просто аут. Як і їхні домагання: "тьотєнька/дядєнька, я вам тут лєнточку украінскую пріцепіл на рюкзак, а Ви пожертвуйтє 20 грн. на страждущіх дєтєй Афрікі - інвалідов/ато/блокаду Крима/благие дела фонда ім. Мухі Цеце".

4) Ви пропонуєте повернути і узаконити ракет, який уже колись мав місце в міському транспорті Києва та деяких інших великих міст. Тільки викорінити це буде ще важче через те, що на будь-які зауваження "активісти" будуть заявлять, що "вони ж патріоти", як і прославлена на всю країну вінницька горіхова мафія, яка прикривалась "активістами".
Не забувайте, що навіть під Києвом багато де немає кас, тому квитка може не бути до моменту проходження роз'їзного касира.
5) Нагадує радянські часи, коли часто-густо підмітайли, кочегари, жеківці, коменданти, попи мали якусь "ксіву".
6) А звідки ви знаєте, що совість у "активістів" аж така чиста і що їм не виявиться вигідніше вступити в змову з роз'їзним касиром? Наприклад, на Одеському вузлі?
« Last Edit: 14.01.16 , 02:01 by olvit1 » Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3215


View Profile
« Reply #154 on: 14.01.16 , 05:01 »
Share Reply with quote

Принаймні, вартість тієї головки для переїзного світлофора сумірна із ціною китайського світильника.
Нехай буде, в 2-3 рази дорожче (за сетрифікацію та інші накладні витрати)... але більше 3..4 тисячі.
Напросіться в майстерню до СЦБ нехай покажуть Вам, що там всередині:
плата зі світлодіодами, клемник, лінза, корпус, фланець, трубки кусок... і все.

Угу. Знаете сколько стоит нормальный мощный светодиод? 2-4 доллара. И в железнодорожном светофоре их порядка сотни. Дальше сами посчитаете?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3088


View Profile
« Reply #155 on: 14.01.16 , 06:01 »
Share Reply with quote

Клас! І то ви реально на ньому працюєте?
Нет, конечно, хотя в принципе и умею. Чисто для коллекции на полке с электронным и общевычислительным железом.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3088


View Profile
« Reply #156 on: 14.01.16 , 06:01 »
Share Reply with quote

До речі, а хто заважає організуватись у добровільні товариства сприяння ЛВМ/ЛУМ ?

Законодавчо - все закріплено... але здебільшого цим раніше користувалися тітушки.

Потрібно піти далі - законодавчо закріпити право зареєстрованих в підрозділах УЗ
добровольців-ревізорів з числа громадян, що склали випробувальні іспити,
мають добру суспільну репутацію (для прикладу, Віктор).

Їде Віктор (умовно) вечером з Києва до Фастова, пройшовся вагонами,
наклав 10 штрафів по 100 грн (сумарно 1 тис грн)... і задоволений роботою
по боротьбі із зайцями вийшов на своїй зупинці у Фастові.
Все законно - всі задоволені.

Таких взірцевих громадян із доброю репутацією знайшлося б по кілька осіб на кожен поїзд...
Навіть би соцзмагання почалися б між ними. Штраф добровольці беруть собі, як гонорар,
а кілька % формально повертають до каси УЗ, як працедавця - податкового агента з нарахування ПДФО.
... або працедавець нараховує зі своїх коштів - так буде адміністративно простіше.

Це буде більш дієво, ніж тримання штатних контролерів із продажною совістю.
В будь-якому разі, у закоренілих зайців за 2-3 роки пропаде бажання їздити за дармо.

Кхе-кхе, це мені одному згадалася страшна новорічна казочка про втручання активістів і лінійного наряду міліції у перевезення ялинок електричкою на Львівщині?

http://zaholovok.com.ua/pasazhiri-na-godinu-zupinili-pojizd-syanki-lviv-cherez-yalinki

Quote
Графік руху поїзда було порушено на годину. Бригада провідників, а також залучені стрілки воєнізованої охорони залізниці, намагаючись заборонити торгашам зеленими деревцями потрапити у вагони поїзда, отримали у відповідь нецензурну лайку, а інструктор провідників - тілесні ушкодження.


Quote
Через конфліктні ситуації, які виникають у зв’язку з масовим перевезенням ялинок у електро- та дизель-поїздах, Львівська залізниця змушена терміново розглядати можливість відміни поїздів, аби убезпечити рухомий склад від вандального руйнування, а пасажирів – від можливих наслідків порушення пожежної безпеки.
Logged
opex
Active user

Posts: 11676


View Profile
« Reply #157 on: 14.01.16 , 07:01 »
Share Reply with quote

Отак не читаєш тему пару тижнів, а иуи вже контролерський Майдан.
Там ще прожект Влодава-Ковель не завершений і потяг Львів-Клуж! Треба те до розуму довести перш ніж братись за активістів-контролерів.
"Ви хто? Дружиннік Йовбак! Ваш білет!".
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #158 on: 14.01.16 , 10:01 »
Share Reply with quote

Угу. Знаете сколько стоит нормальный мощный светодиод? 2-4 доллара. И в железнодорожном светофоре их порядка сотни. Дальше сами посчитаете?
Мені здається, що Ви переплутали головку світлофора з прожектром.
Головки світлодіодні призначені для заміни аналогічних головок з лампами розжарення...
при цьому повинні імітувати струм споживання справної лампи розжарення
для спрацювання контрольного "вогняного реле", що вказуватиме на запалення лампи
(байдуже якої світлодіодної чи звичайної)... тому, струм споживання СД-головки
дещо завищений, і з тих максимальних 10 Вт (14В * 0,72А), що споживає СД-головка,
максимум 5-6 Вт йде на СД, а решта гаситься шунтами
для імітації мінімального звичайного струму споживання.

Щодо потужності окремого СД - все зрозуміло з фото (коментарі - зайві):



Джерело

п.м. Головку СД не має сенсу набирати з потужних СД, позаяк втратиться ефект
рівномірно розподіленого джерела світла... для чого доведеться виготовляти більш
складнішу лінзу ніж є, а крім того - забезпечити СД добротними радіаторами.
Використання сотні малопотужних копійчаних СД є значно простішим.
Ще простіше - СД з поверхневим монтажем, але вони менш стійкіші до імовірної
деформації плати, тому у відповідальних виробах перевагу надають вивідним елементам.

Там, до речі, все значно простіше, ніж я собі уявляв: корпус з платою пластиковий з інтегрованим клемником.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #159 on: 14.01.16 , 10:01 »
Share Reply with quote

6) А звідки ви знаєте, що совість у "активістів" аж така чиста і що їм не виявиться вигідніше вступити в змову з роз'їзним касиром? Наприклад, на Одеському вузлі?
Тобто, ми знову повертаємось до питання фільтрації за ознакою рівня совісті.
Можна відшукати деякі критерії за якими з найменшими похибками можна визначити "совісних" людей.
Наприклад, за сукупністю умов:
1) рівень сплати податків (достатньо буде взяти ПДФО) до фіскальних органів (можна встановити певний мінімальний поріг);
2) займана посада - священник, вчитель, лікар тощо (піп у рясі прийде і спитає квиток ))) )
2) депутат місцевого органу влади
тощо.
Це все можна чітко обумовити аби відсіяти той потенційний "шмельц".

5) Нагадує радянські часи, коли часто-густо підмітайли, кочегари, жеківці, коменданти, попи мали якусь "ксіву".
Нехай собі мають, ми не боремось із тим, щоб не мали взагалі, а тим, щоб мали тільки гідні.

4) Ви пропонуєте повернути і узаконити ракет, який уже колись мав місце в міському транспорті Києва та деяких інших великих міст. Тільки викорінити це буде ще важче через те, що на будь-які зауваження "активісти" будуть заявлять, що "вони ж патріоти", як і прославлена на всю країну вінницька горіхова мафія, яка прикривалась "активістами".
Не забувайте, що навіть під Києвом багато де немає кас, тому квитка може не бути до моменту проходження роз'їзного касира.
Про каси (там, де їх зараз немає) ми вже згадували - встановлюється квиткомат.
Щось на зразок вуличних боксів для оплати.
Це питання з квиткоматами, насправді, складніше ніж "просто встановити".
Повернімося до нашої ситуації: проходить касир, а за ним - контролер,
а не так, як Ви гіпотетизуєте: конролер в одному кінці складу, а касир - в іншому.
До речі, замість квиткомата можна встановити "індульгеційний квиткомат".
Коробка на стіні з.п., що друкує "індульгеційні квитки".
Пасажир прийшов, натиснув на єдину кнопку, а йому автомат видав "індульгеційний квиток".
За цим квитком пасажир має право придбати квиток у касира з пункту, що зазначений у тому квитку.
В іншому разі - сплачує проїзд від початкової станції. Індульгенційний квиток дійсний 1 годину.

3) Активістів в камуфляжках які типу охороняють зали на ст. Київ-Пас, ми вже побачили. Одного разу воно п'яне мені сказало: "шо ти тичеш мені цей білет, це фальшивка, і не сперечайся зі мною. Я герой, а ти хто". Ну а той їхній шалаш в залі наверху Південного вокзалу, це просто аут. Як і їхні домагання: "тьотєнька/дядєнька, я вам тут лєнточку украінскую пріцепіл на рюкзак, а Ви пожертвуйтє 20 грн. на страждущіх дєтєй Афрікі - інвалідов/ато/блокаду Крима/благие дела фонда ім. Мухі Цеце".
Я ж писав: добровольців, які склали іспити
(на знання всього того, що Ви згадуєте у п.1 та п.2 , на ввічливість... тощо)

1) Ага... це вам не Городенка, де нема куди їхати.  На магістральних напрямках, типу Київ-Конотоп, Київ-Коростень, Київ-Рівне, Київ-Жмеринка - купа вузлових станцій з узгодженими пересадкаии. В тій же електричці Київ-Козятин може їхать людина до та з не менш ніж 300 найменувань платформ і станцій. Звідки той активіст знає, де Ярошенка, де Дерганівка, де Яроповичі, а де Ситківці? Ще скаже, що квиток не дійсний і почне вимагати штраф.

2) "Активіст" може забракувати малопоширений, але цілком дійсний квиток і навпаки прогледіти фальшивий або недійсний.
99,9999... %, що ті активісти будуть чіплятися до людини, яка сіла до опівночі, а завершує поїздку протягом ночі через дату на квитку
Чинні контролери та касири якось же вивчили ці дані...

Тоді за Вашою логікою не потрібно обирати депутатів (взагалі будь-яких),
бо вони машинами розчавлюють людей і не несуть жодного покарання.

Я завжди намагаюсь пропонувати "як вирішити задачу",
а не "як уникнути вирішення задачі, бо вже колись раніше хтось її вирішив досить невдало".

Що Ви запропонуєте для вирішення проблеми зайців? Запропонуйте щось краще - я залюбки підтримаю.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.147 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 14.01.16 , 12:01