Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.05.19 , 06:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Украина — Стамбул по суше (не авиа)

Pages: 1 2 3 [4]
Reply | Print
Author Topic: Украина — Стамбул по суше (не авиа)  (Read 6866 times)
_vs_
Active user

Posts: 1112


View Profile
« Reply #30 on: 14.05.19 , 22:05 »
Share Reply with quote


Розглядаю варіанти: до Русе приміським, далі піший перетин кордону, приміськими далі в Бухарест. Другий варіант: Софія-Відін, далі пішки в Калафат, звідти румунськими потягами в Крайову і далі.

а ви впевнені, що там можна перейти пішки? мені здається, що ні. Про Русе - Джурджу десь було написано, про інші невпевнений, але 90%, що ні. і цей факт може вплинути на плани
https://en.wikipedia.org/wiki/New_Europe_Bridge#Tolls
тут і на інших ресурсах пишуть, що можна безкоштовно пішки і навіть велосипедом, як і було заплановано від початку. Не думаю, що потім це скасували.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1112


View Profile
« Reply #31 on: 15.05.19 , 01:05 »
Share Reply with quote

Upd: дослідив питання ґрунтовніше (маю теж певні плани в тому напрямку).
БДЖ показує прямий поїзд Відін - Крайова, узгоджений із Софія - Відін, ціна квитка 14,08 лева (трохи більше 7 євро):
http://www.bdz.bg/bg/international/vidin-kraiova-2499-2499.html
але через Калафат цей поїзд не йде. Станція Калафат тупикова і з неї тільки два потяги зранку о 3:25 і 6:10.
До денного потяга потрібно буде добиратися на ст. Golenti кілометрів за 10, і звідти ціна питання 13 лей (біля 3 євро).
Чи варті 4 євро пішого вояжу через кордон і якісь поля, хз. Там ще й фіг дійдеш за годину між поїздами, а більше до ночі нічого немає. Хіба якщо до Відіна якось раніше добратися чи заночувати там — фортецю подивитися, чи біля Дунаю погуляти, а загалом це найбідніша діра в усьому ЄС:(
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 449


View Profile
« Reply #32 on: 15.05.19 , 10:05 »
Share Reply with quote

Миколо, а ти знаєш про Balkan Flexi Pass? Він здешевить таку поїздку. Ти рахував скільки коштуватиме проїзд на ПДСах з цим проїзним? Може тебе влаштує ціна і не треба буде бомжувати по приміських?

Дякую, не знав за таке. Але використовувати регіоналки я планую не заради "здешевлення", а тому що більшість доїздів буде на досить короткі відстані. Наприклад, Димитровград - Кирджалі, Софія - Враца, Враца - Відін, Бухарест - Меджидія - Тулча і т.д. Довгих плечей майже не буде.

БДЖ показує прямий поїзд Відін - Крайова, узгоджений із Софія - Відін, ціна квитка 14,08 лева (трохи більше 7 євро):

Непоганий варіант, але для мене мінус в тому, що фактичнно цілий день буде витрачений на дорогу(в Крайові особливо дивитись нічого).
Я ж початково планував погуляти більшу частину дня по Софії чи Враці, доїхати останнім потягом до Відіна(там о 22 годині), і далі пішки через міст(14 км, можливо таксі до мосту) на Калафат, і о 3 ранку з Калафата, відсипаючись так-сяк в потязі в бік Крайови, в Сібіу о 13 годині.
Logged
W_777
Active user

Posts: 386


View Profile
« Reply #33 on: 15.05.19 , 19:05 »
Share Reply with quote

а ти знаєш про Balkan Flexi Pass?

А где о нем почитать подробнее? Поиск по форуму выдал несколько кратких упоминаний об этом виде билетов, но из тех сообщений я не понял где его покупать и как применять
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1112


View Profile
« Reply #34 on: 15.05.19 , 22:05 »
Share Reply with quote

БДЖ показує прямий поїзд Відін - Крайова, узгоджений із Софія - Відін, ціна квитка 14,08 лева (трохи більше 7 євро):

Непоганий варіант, але для мене мінус в тому, що фактичнно цілий день буде витрачений на дорогу(в Крайові особливо дивитись нічого).
Я ж початково планував погуляти більшу частину дня по Софії чи Враці, доїхати останнім потягом до Відіна(там о 22 годині), і далі пішки через міст(14 км, можливо таксі до мосту) на Калафат, і о 3 ранку з Калафата, відсипаючись так-сяк в потязі в бік Крайови, в Сібіу о 13 годині.
[/quote]
Ого, то ви їхатимете там, де я вештався рік тому (Римніку-Вилча — Пеуша, такий собі румунський трускавець (Келіменешть-Кечулата), куди ходить прямий потяг із Бухареста, але я їхав одним з регіоналів о 9 ранку з RV, де ночував).
В Крайові не був, там взагалі є непоганий парк Романеску, така собі румунська софіївка.
В Кечулаті є: монастир 14 ст. Козія, римські руїни Арутела, парк із пам'ятником Чайковському, острів з монастирем Остров, готель 19 ст. у центрі, ну і всіляка фігня для туристів і здихлих, типу аквапарку. Як маєте бажання і можливість, можете там вийти і доїхати наступним до Сібіу о 20:12. Я далі потягом не їхав, бо мав о 22 з чимось виїжджати аж з Алба-Юлії, так що впіймав якусь маршрутку до Сібіу і звідти теж.
Римніку-Вилча досить затишний жудцентр і осередок румунських хакерів, але спеціально там особливо немає чого дивитися такого.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 449


View Profile
« Reply #35 on: 16.05.19 , 09:05 »
Share Reply with quote

Римінку-Вилча - то я написав умовно, мене цікавить одна з трьох діючих промислових вузькоколійок Румунії, яка знаходиться біля цього міста.
Ось так виглядає: https://www.flickr.com/photos/derquinho/36465390945/
Logged
Brodjaga
Guest
« Reply #36 on: 16.05.19 , 21:05 »
Share Reply with quote

цікава тема. теж думав про варіант якось повертнутись з туреччини питніческімі влакамі.

вставлю свої 5.

мабуть помічали що румуни навіть на приміських квитках пишуть конкретний потяг? чи не пробували їхати іншим приміським, робити зупинки? у європі це запросто, цікаво чи у румунії теж?

з власних спостережень - найдорожчі квитки у касі готівкою. у автоматі чи у касі карткою єдина менша ціна. також є знижка за завчасну купівлю в інтернеті на ІР.
комбінація ІР + Р буває дешевшою ніж один простий Р, тому що румуни дають знижку за маршрут з пересадкою. потяг може бути прямим, але частину маршруту він ІР, частину - Р, офіційно не прямий і дешевший за прямий на папері. частина ІР мають тариф Р.  очікуваний приміський Р може бути причіпним вагоном до дальнього транзитного потяга. чекаєш місцевого на сігет - приїжджає дальній тімішоара-ясси, виявляється твій єдиний приміський вагончик частину дороги йде з ним.

у турків залізниця дешевше місцями навіть за українську. і все на високому рівні крім кількості потягів. чомусь вартість можна глянути лише на міські, дальні і дорожчу частину приміських. Халкалі - Капікуле якраз з тих, на які не показують ціну. чи маєте інформацію про неї? може у турків десь на сайті захована табличка тарифів на регіонали?

кордон стопом чи ногами - хороша ідея. навіть де немає пішохідного пункту пропуску не проблема вписатись до машини. стоп на кордоні кращий ніж просто на трасі.  ніколи не виникало проблем з пішим, авто переходом. правда болгарського кордону досі не перетинав, зі згаданих країн лише Румунія-Україна, Туреччина-Грузія

Logged
Г-дзе
Active user

Posts: 4795


View Profile
« Reply #37 on: Yesterday at 00:10 »
Share Reply with quote

БДЖ запускает с этой пятницы поезд выходного дня Пловдив - Edirne.
График 8:40 Пловдив-12:00 Одрин
17:00 Одрин-21:15 Пловдив.

Более точна информация будет позже.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3746


View Profile
« Reply #38 on: Yesterday at 03:10 »
Share Reply with quote

навіть де немає пішохідного пункту пропуску не проблема вписатись до машини. стоп на кордоні кращий ніж просто на трасі


Эта идея хороша только в теплый погожий день, а на Балканах недавно изрядно лило, и сейчас тоже фронтальная система довольно медленно движется через Румынию и Украину, с отклонением в сторону побережья.

На гуманность водителей в плохую погоду, как показывает практика, рассчитывать априори сложно, очень сильная зависимость от genius loci.

Logged
Brodjaga
Guest
« Reply #39 on: Today at 00:02 »
Share Reply with quote

по дощу і просто гуляти містом не рай, і трамвая десь чекати. все погано.

але як показує досвід по дощу навпаки краще підвозять. багато де заставали зливи - майже відразу підбирали. і з закарпаття аж до львова повезли, до центру закинули, і по угорщині миттєво з першими краплями підібрали.

на кордоні наші митники хочуть швидше позбавитись від стопера і самі нав'язують пасажирів водіям, тому вписка миттєва.
румуни, словаки наприклад ганяють від будок - стій лиш на в'їзді до пункту пропуску. доводиться відходити, чекати і підбігати до машини, коли вона зупинилась біля будок. для турків: " там же кордон, транспорту немає, як же ви поїдете? ви ж застрягнете!" навпаки стає аргументом щоб завести тебе туди, куди самі їхати не збирались. мене підвозили люди, які не збирались перетинати кордон. балканці не допомагають вписатись до машини, але й не заважають. ходи де хочеш, набридай водіям, їдь як треба. не знаю, може якби довго ніхто не брав то й допомогли б із впискою, як наші.

з одного боку чим ближче до кордону тим менше транспорту. на деяких пунктах пропуску дуже безлюдно, з іншого завдяки кордону підвозять незрівнянно краще ніж просто всередині країни

у кожного типу пересування є свої шанувальники)))
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!