це дуже типова ситуація в Центральній Європі, зустрічнається окрім сайта MAV також на сайті ZSSK, в рідкісних (однак як раз актуальних для нас) напрямках на сайті ЧД. Дуже-дуже рідко, але буває на сайтах залізниць з інших частин Європи. Наприклад минулого року аналогічне западло я зустрів на сайті SNCF, щоправда цього року вже виправили.
Це наслідок того, що сил і ресурсів не вистачило, щоб реалізувати продаж в міжнародному сполученні вичерпно, по всіх можливих тарифах.
У такому випадку вони загалом роблять правильний вибір, що звісно оптимальний у такій ситуації - в першу чергу впроваджують продаж квитків в першу чергу по тих тарифах, що можуть розпродаватись (тобто тих, що перед відходом у касі не купиш), щоб максимально урівняти в можливостях того пасажира, що має змогу сходити до каси завчасно з тими, у кого такої можливості немає.
При такому підході - цілком очікувано, впровадження онлайн продажу по тих тарифах, що з рівним успіхом можна купити в касі хоч перед відходом - відкладають на потім, до кращих часів. При чому зараз ми все це спостерігаємо на тій стадії, коли продаж промо-тарифу на сайті уже багато років як є, а повний тариф сайт навіть показати не уміє.
Біда у тому, що ця логіка має істотний недолік. З ним можна було б змиритись якби подібна розстановка пріорітетів була б тимчасовою, але коли це на невизначено довгий час - цей недолік стає досить неприємним. Недолік полягає ось у чому - така логіка розстановки пріорітетів насправді по-справжньму працює лише для такого уявного пасажира який по-перше все це сам знає (тобто сам до приходу на сайт уже знає - промо-тариф стільки-то, повний тариф стільки-то, якщо сайт місць не показує - значить промо-тарифи кінчились, а повний квиток можна взяти хоч перед посадкою у поїзд). Таких пасажирів мабуть істотно менше ніж 1%.
Решта 99% - скоріше навпаки, схильні використовувати сайт, як довідник. Дуже часто вони ціну на сайті часто хочуть побачити не лише коли купують, а інколи просто хотіли-б на ціну подивитись, щоб вирішити взагалі, розглядати покупку чи ні. А от залізниці як-раз (при чому майже всі, від Лісабона до Владивостока, просто пошесть якась) - чомусь навпакти, стараються ціну показувати винятково у випадку коли є що продавати, а коли продаж чомусь неможливий - то чогось вважають непристойним навіть просто ціну показати, навіть у випадках, коли технічної можливості її показати проблем немає.
Так от, таким пасажирам подібна недореалізованість продажу (цей тариф продаємо, цей - не продаємо і навіть не показуємо, а ось тут якщо дозаповнити форму - взгалалі все валитиметься з помилкою) - при чому різна для різних напрямків - нормальному пасажиру без такої підготовки, як наприклад у мене - скоріше викличе відразу і бажання скористатись іншими видами транспорту. Там звісно є нудний PDF на багато сторінок, в котрий якщо вчитатись - то можна зрозуміти ситуацію (але ж падлюки свою логіку вони не пояснюють, просто виписують - звідси сюди - продаємо те і те а звідси сюди - це продаємо, а це ні, виходить дуже довго і важкочитабельно).
Венгры на сайте продают только спецпредложения.
Якби-ж то
Насправді - по одних напрямках - вони вже реалізували продаж всього, чого лише можна (може крім СітіСтарів), а по інших - лише спецпропозиції, на третіх напрямках - лише тарифи туди-й-назад без обмеження кількості місць, по четвертих - винятково тарифи в один бік.