Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.01.18 , 09:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Акція від Укрзалізниці «Стоп корупція» і «Якість та сервіс»

Pages: [1] 2 3 4
Reply | Print
Author Topic: Акція від Укрзалізниці «Стоп корупція» і «Якість та сервіс»  (Read 10753 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6210


View Profile
« on: 01.09.15 , 19:09 »
Share Reply with quote

Стартувала акція від Укрзалізниці «Стоп корупція» і «Якість та сервіс»

Першого вересня у поїздах Укрзалізниці та на вокзалах біля квиткових кас з’явилися інформаційні постери: «Стоп корупція» і «Якість та сервіс». Мета такої акції – удосконалити сервіс і підвищити якість обслуговування пасажирів, зупинити і запобігти правопорушенням працівників залізничного транспорту. Укрзалізниця зацікавлена у зворотному зв’язку зі своїми клієнтами, тому просить повідомляти про зазначені випадки за номерами гарячої лінії та на електронні скриньки, вказані на інформаційних постерах та на офіційному сайті Укрзалізниці. 

Змінити на краще якість та сервіс на залізничному транспорті мають змогу допомогти самі клієнти. Укрзалізниця приймає пропозиції щодо обслуговування за номером 0800-50-3111, який вказаний на постері «Якість та сервіс» та на електронну скриньку: service@uz.gov.ua. Також можна заповнити на сайті форму зворотного зв’язку: https://www.uz.gov.ua/passengers/hotline/service/

 За цим номером також можна повідомити про неналежні якість обслуговування та сервіс, зокрема  неякісну постільну білизну у вагоні або те, що у цьому не прибрано, порушення службових обов’язків провідників чи випадки нечемності. Це допоможе керівництву оперативно зреагувати і усунути недоліки.

Якщо пасажири помітили, що провідник провозить безквиткових пасажирів або контрабандний товар, чи на вокзалі побачили перекупників, чи у касі когось обрахували, – телефонуйте за номером, що вказаний на постері «Стоп корупція» 0800-50-3222 або пишіть на електронну адресу: anticor@uz.gov.ua чи заповніть форму зворотного зв’язку: https://www.uz.gov.ua/passengers/hotline/stop_corruption/

Усі повідомлення про порушення на залізничному транспорті та про недоліки обслуговування будуть ретельно вивчені, щоб позбутися таких явищ.

Акція Укрзалізниці має за мету покращити рівень обслуговування пасажирів та унеможливити зловживання на залізничному транспорті. Укрзалізниця закликає пасажирів разом виявити несумлінних працівників, підвищити культуру обслуговування і  допомогти зробити перебування клієнтів у поїздах і на вокзалах кращим та комфортнішим.

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/408138/
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6210


View Profile
« Reply #1 on: 01.09.15 , 21:09 »
Share Reply with quote

Только что опробовал горячую антикоррупционную линию.
Линия круглосуточная, многоканальная. Видно, что работают первый день, но не тупят особо.
Сначала у оператора возникло сомнение, принимать ли обращение по поводу случаев коррупции двухнедельной давности. Совещалась не более 30 секунд. Все приняла, записала, сказала, что свяжутся по телефону в течении 14 суток после рассмотрения.
Кроме имени никаких других данных не спрашивала. Рассмотрением занимается вновь созданный антикоррупционный комитет. 

Поблагодарила за обращение и сказала, что если что - обязательно связывайтесь.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6210


View Profile
« Reply #2 on: 01.09.15 , 21:09 »
Share Reply with quote

А вот на "сервисной" линии похоже аншлаг в первый же день!

Приняли только первое обращение, расспросили детали, поинтересовался, обращался ли я к начальнику поезда.
Потом спешно сказали, что мое обращение будет рассмотрено в соответствии с действующим законодательством и о результатах сообщат и спешно отключились, что я даже не успел сказать, что у меня есть еще одно обращение.
Logged
bond
Active user

Posts: 1474


View Profile
« Reply #3 on: 01.09.15 , 22:09 »
Share Reply with quote

Дякую за інформацію, щойно потестив сервіс. Дзвінок з мобільного абсолютно безкоштовний, жіночка-оператор відповіла російською, я розмовляв українською тому і вона спробувала, але плуталась у словах, тому я сказав, що мені не принципово і вона може перейти на російську, вона була вдячна:) Повідомив їй про систематичну корупцію на ОдЗ, коли на турникетах стоять "сліпі" перевіряючі, а потім у електричках Одеса - Білгород-Дн. ходять кондуктори і тупо косять бабло, щоденно і в усіх без вийнятку електричках. Оператор записала мій телефон, але сказала, що сервіс новий і вона ще навіть не знає, яким чином мені нададуть відповідь.
Прохання до форумчан: будь-ласка, кому  не важко, передзвоніть кожен на цей номер і повідомте про систематичну корупцію на напрямку Одеса - Білгород-Дн. - чим більше зверненнь, тим більшп шансів спільними зусиллями припинити це неподобство.
« Last Edit: 01.09.15 , 22:09 by bond » Logged
opex
Active user

Posts: 11276


View Profile
« Reply #4 on: 02.09.15 , 08:09 »
Share Reply with quote

Наклеили наклейки и у нас в Буче возле касс. Посмотрим.
Logged
Eburgrzd
Guest
« Reply #5 on: 02.09.15 , 12:09 »
Share Reply with quote

Дякую за інформацію, щойно потестив сервіс. Дзвінок з мобільного абсолютно безкоштовний, жіночка-оператор відповіла російською, я розмовляв українською тому і вона спробувала, але плуталась у словах, тому я сказав, що мені не принципово і вона може перейти на російську, вона була вдячна:) Повідомив їй про систематичну корупцію на ОдЗ, коли на турникетах стоять "сліпі" перевіряючі, а потім у електричках Одеса - Білгород-Дн. ходять кондуктори і тупо косять бабло, щоденно і в усіх без вийнятку електричках. Оператор записала мій телефон, але сказала, що сервіс новий і вона ще навіть не знає, яким чином мені нададуть відповідь.
Прохання до форумчан: будь-ласка, кому  не важко, передзвоніть кожен на цей номер і повідомте про систематичну корупцію на напрямку Одеса - Білгород-Дн. - чим більше зверненнь, тим більшп шансів спільними зусиллями припинити це неподобство.
Интересно, а из РФ можно как-то обратиться?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6210


View Profile
« Reply #6 on: 02.09.15 , 13:09 »
Share Reply with quote

По электронной почте, там же е-маил есть, почитайте внимательно.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6210


View Profile
« Reply #7 on: 07.09.15 , 21:09 »
Share Reply with quote

Сегодня отзвонились....из Донецка. Представились, спросили меня по имени и поинтересовались деталями, как я получил в вагоне поезда №91 несладкий чай-:)).
Я ответил, что жалоба не моя, хотя по поводу данного поезда у меня претензий куча. Высказал - выслушали - записали.
Я поинтересовался, как сейчас работает Донецкая ж.д. - сказали нормально, поинтересовался вопросами экипировки поезда №92 на что ответили, что она не в курсе, так как это не ее вопрос.
Еще раз переспросили по поводу несладкого чая - ответил что нет, жалоба не моя, хотя она назвала мое имя правильно и два телефона, один мой, второй не мой.
То есть интернет-линия с серьезными глюками, так как жалобу я оставлял совсем иную, совсем не касающуюся поезда №91. Но если на нее откликнулись даже в Донецке - то это внушает оптимизм, что линия жить будет -:)
« Last Edit: 07.09.15 , 22:09 by Крымчанин UA » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3540


View Profile
« Reply #8 on: 07.09.15 , 23:09 »
Share Reply with quote

Бред какой-то. 91-й поезд к нынешнему Донецку не имеет никакого отношения.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6210


View Profile
« Reply #9 on: 07.09.15 , 23:09 »
Share Reply with quote

Бред какой-то. 91-й поезд к нынешнему Донецку не имеет никакого отношения.
Еще как имеет. Он же формирования Донецкой ж.д., а управление ДонЖД никуда из Донецка не переезжало. Я аж офигел, что мне позвонили и начали интересоваться деталями. Тут я писал дважды обращение в УЗ про качество обслуживания в 91/92 так вот чтобы ответили на второе пришлось писать повторно. Правда потом из главка в течении недели скан на электронку пришел. Так вот, по превому обращению запрашивали инфу и с Донецка и с Одессы, по второму - только с Одессы. А тут передали оперативно, еще и перезвонили.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.079 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 08.09.15 , 04:09