Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.10.17 , 12:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Акція від Укрзалізниці «Стоп корупція» і «Якість та сервіс»

Pages: 1 2 3 [4]
Reply | Print
Author Topic: Акція від Укрзалізниці «Стоп корупція» і «Якість та сервіс»  (Read 9635 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5773


View Profile
« Reply #30 on: 13.10.17 , 09:10 »
Share Reply with quote

Повеселила звістка про харчування -:)

Позавчора їхав НЕ #52 Київ - Новоолексіївка.
Туалетний папір закінчився вже після Дніпра. На прохання провідника покласти новий рулон отримав відповідь:
"Нам выдают только один рулон - ничем помочь не могу".
Рідкого мила, гігієнічних накладок на унітаз та паперових рушників взагалі нема. Тобто руки протерти нічим, бо вагон сидячий (без білизни).

Повертався назад "Трепангом" - гігієнічних накладок на унітаз не було вже з Запоріжжя.

І це у "дорогих" поїздах. Тому мені також буде цікаво дивитись, як провідник несе борщ на 48 місце у плацкарті.
Logged
Zayats
User

Posts: 133


View Profile
« Reply #31 on: 13.10.17 , 17:10 »
Share Reply with quote

Поділюся досвідом про звернення на гарячу лінію. Хочу наперед подякувати працівникам гарячої лінії за оперативне вирішення питання.
22 вересня їхав засянкою №6093 із Здолбунова до Львова з подальшою пересадкою на хюндай №715 до Пшемишля, далі до Кракова і на Будапешт. До Красного електричка набрала 40 хвилин спізнення. В Задвірї електричку ставлять на боковий путь для обгону Хюндая (повідомив машиніст). Після звернення з поїзда на "гарячку" і пояснення ситуації електричку випускають із Задвіря і до Підзамче електричка пече по неправильному путі. На Підзамче пропустили Хюндай. До цього провідники   мене знайшли, попросили пересісти в перший вагон, сказали, що оповіщене вже все начальство, взяли квиток на Хюндай і скрилися в кабіні машиніста. У цей час мені передзвонили з гарячої лінії і повідомили, що всіма силами намагаються мені допомогти. Через трохи вийшли провідники з помічником машиніста і повідомили,  що Хюндай мене дочекається. Так і сталося. Черговий тримав відправлення до моєї посадки.
По маршруту слідування електрички в Борщовичах і Підбірцях стояли на бокових путях зустрічні товарняки.
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 1846


View Profile
« Reply #32 on: 13.10.17 , 18:10 »
Share Reply with quote

Та це ви шось нереальне описали:)
Logged
Zayats
User

Posts: 133


View Profile
« Reply #33 on: 13.10.17 , 19:10 »
Share Reply with quote

Та це ви шось нереальне описали:)
Коли це все відбувалося, я сам не вірив, що на нашій залізниці таке можливо. Проте встигнувши пересісти у Львові на Пшемишль, відчув справжню гордість за Державу в особі УЗ.
Logged
volotar
Active user

Posts: 334


View Profile
« Reply #34 on: 14.10.17 , 04:10 »
Share Reply with quote

мене ще більше шокують не акції ві УЗ а оце, блядь відробляйте ті гроші...

- а то кожного тижня новий хабарник, СБУ молодці, але ті , да "ті", менеджери повинні за ті гроші що їм платятять "землю гризти". що ми маємо, ніхера не маємо.

- зараз з сам з собою поговорю, напився. - Так. я працюю. плачу внески в НД та ПФ, не обкрадав народ України більше чим на 7 гривень, постійно працюю з 2004 року на одному підприємстві. УЗ - державне підприємство, хз, після цього передевлюсь мабуть свій світогляд...

Перегляньте краще свою інформаційну гігієну, бо репостити таку маніпулятивну брехню від Борі Колєснікова з намальованими зі стелі цифрами, це, м'яко кажучи, не комільфо.

9.500 € в місяць до сплати податків на посаді голови правління DeutscheBahn - більшої дурні, годі було й придумати.
CEO та голова правління ради директорів дойчебану Dr. Rüdiger Grube недавно подав у відставку через те, що компанія не погодилась переглянути розмір його фіксованої зарплати, яка складає 900.000 € в рік (+ ще 1.5 млн. євро бонусами). Це ж відкрита інформація, достатньо просто заґуґлити і почитати офіційний документ від DB (а заодно й ознайомитись з зарплатами інших членів ради правління):
http://ib.deutschebahn.com/2016/an-unsere-stakeholder/corporate-governance-bericht/verguetungsbericht/das-verguetungssystem-des-vorstands/

CEO Amtrak працює без зарплати, в розрахунку на $500.000 бонусів протягом року. Його попередник отримував $350.000 в рік.

Зарплата CEO Via Rail Canada складає $255.200-300.200 в рік (+13-26% бонусами), завдяки бонусам члени правління можуть заробляти більше, аніж CEO: http://www.viarail.ca/sites/all/files/media/pdfs/About_VIA/our-company/annual-reports/2016/2016_Annual%20Report_EN.pdf

Зарплата CEO Canadian Pacific Railways: $2.8 млн. в рік + $17 млн. (сімнадцять, Карл!) - бонусами та акціями.

***

"Премьер-министр Оппозиционного правительства". Балабол картавий…
« Last Edit: 14.10.17 , 16:10 by volotar » Logged
volotar
Active user

Posts: 334


View Profile
« Reply #35 on: 14.10.17 , 17:10 »
Share Reply with quote

Поділюся досвідом про звернення на гарячу лінію. Хочу наперед подякувати працівникам гарячої лінії за оперативне вирішення питання.

Через трохи вийшли провідники з помічником машиніста і повідомили,  що Хюндай мене дочекається. Так і сталося. Черговий тримав відправлення до моєї посадки.
Класна історія! Дякую, що не полінувались з нами поділитись! А то, зазвичай, тут одна "зрада"…
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.133 seconds with 21 queries.