Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.12.18 , 08:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Акція від Укрзалізниці «Стоп корупція» і «Якість та сервіс»

Pages: 1 2 3 [4]
Reply | Print
Author Topic: Акція від Укрзалізниці «Стоп корупція» і «Якість та сервіс»  (Read 15579 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7215


View Profile
« Reply #30 on: 13.10.17 , 09:10 »
Share Reply with quote

Повеселила звістка про харчування -:)

Позавчора їхав НЕ #52 Київ - Новоолексіївка.
Туалетний папір закінчився вже після Дніпра. На прохання провідника покласти новий рулон отримав відповідь:
"Нам выдают только один рулон - ничем помочь не могу".
Рідкого мила, гігієнічних накладок на унітаз та паперових рушників взагалі нема. Тобто руки протерти нічим, бо вагон сидячий (без білизни).

Повертався назад "Трепангом" - гігієнічних накладок на унітаз не було вже з Запоріжжя.

І це у "дорогих" поїздах. Тому мені також буде цікаво дивитись, як провідник несе борщ на 48 місце у плацкарті.
Logged
Zayats
Active user

Posts: 182


View Profile
« Reply #31 on: 13.10.17 , 17:10 »
Share Reply with quote

Поділюся досвідом про звернення на гарячу лінію. Хочу наперед подякувати працівникам гарячої лінії за оперативне вирішення питання.
22 вересня їхав засянкою №6093 із Здолбунова до Львова з подальшою пересадкою на хюндай №715 до Пшемишля, далі до Кракова і на Будапешт. До Красного електричка набрала 40 хвилин спізнення. В Задвірї електричку ставлять на боковий путь для обгону Хюндая (повідомив машиніст). Після звернення з поїзда на "гарячку" і пояснення ситуації електричку випускають із Задвіря і до Підзамче електричка пече по неправильному путі. На Підзамче пропустили Хюндай. До цього провідники   мене знайшли, попросили пересісти в перший вагон, сказали, що оповіщене вже все начальство, взяли квиток на Хюндай і скрилися в кабіні машиніста. У цей час мені передзвонили з гарячої лінії і повідомили, що всіма силами намагаються мені допомогти. Через трохи вийшли провідники з помічником машиніста і повідомили,  що Хюндай мене дочекається. Так і сталося. Черговий тримав відправлення до моєї посадки.
По маршруту слідування електрички в Борщовичах і Підбірцях стояли на бокових путях зустрічні товарняки.
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2033


View Profile
« Reply #32 on: 13.10.17 , 18:10 »
Share Reply with quote

Та це ви шось нереальне описали:)
Logged
Zayats
Active user

Posts: 182


View Profile
« Reply #33 on: 13.10.17 , 19:10 »
Share Reply with quote

Та це ви шось нереальне описали:)
Коли це все відбувалося, я сам не вірив, що на нашій залізниці таке можливо. Проте встигнувши пересісти у Львові на Пшемишль, відчув справжню гордість за Державу в особі УЗ.
Logged
Volotar
Active user

Posts: 483


View Profile
« Reply #34 on: 14.10.17 , 04:10 »
Share Reply with quote

мене ще більше шокують не акції ві УЗ а оце, блядь відробляйте ті гроші...

- а то кожного тижня новий хабарник, СБУ молодці, але ті , да "ті", менеджери повинні за ті гроші що їм платятять "землю гризти". що ми маємо, ніхера не маємо.

- зараз з сам з собою поговорю, напився. - Так. я працюю. плачу внески в НД та ПФ, не обкрадав народ України більше чим на 7 гривень, постійно працюю з 2004 року на одному підприємстві. УЗ - державне підприємство, хз, після цього передевлюсь мабуть свій світогляд...

Перегляньте краще свою інформаційну гігієну, бо репостити таку маніпулятивну брехню від Борі Колєснікова з намальованими зі стелі цифрами, це, м'яко кажучи, не комільфо.

9.500 € в місяць до сплати податків на посаді голови правління DeutscheBahn - більшої дурні, годі було й придумати.
CEO та голова правління ради директорів дойчебану Dr. Rüdiger Grube недавно подав у відставку через те, що компанія не погодилась переглянути розмір його фіксованої зарплати, яка складає 900.000 € в рік (+ ще 1.5 млн. євро бонусами). Це ж відкрита інформація, достатньо просто заґуґлити і почитати офіційний документ від DB (а заодно й ознайомитись з зарплатами інших членів ради правління):
http://ib.deutschebahn.com/2016/an-unsere-stakeholder/corporate-governance-bericht/verguetungsbericht/das-verguetungssystem-des-vorstands/

CEO Amtrak працює без зарплати, в розрахунку на $500.000 бонусів протягом року. Його попередник отримував $350.000 в рік.

Зарплата CEO Via Rail Canada складає $255.200-300.200 в рік (+13-26% бонусами), завдяки бонусам члени правління можуть заробляти більше, аніж CEO: http://www.viarail.ca/sites/all/files/media/pdfs/About_VIA/our-company/annual-reports/2016/2016_Annual%20Report_EN.pdf

Зарплата CEO Canadian Pacific Railways: $2.8 млн. в рік + $17 млн. (сімнадцять, Карл!) - бонусами та акціями.

***

"Премьер-министр Оппозиционного правительства". Балабол картавий…
« Last Edit: 14.10.17 , 16:10 by volotar » Logged
Volotar
Active user

Posts: 483


View Profile
« Reply #35 on: 14.10.17 , 17:10 »
Share Reply with quote

Поділюся досвідом про звернення на гарячу лінію. Хочу наперед подякувати працівникам гарячої лінії за оперативне вирішення питання.

Через трохи вийшли провідники з помічником машиніста і повідомили,  що Хюндай мене дочекається. Так і сталося. Черговий тримав відправлення до моєї посадки.
Класна історія! Дякую, що не полінувались з нами поділитись! А то, зазвичай, тут одна "зрада"…
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9324


View Profile
« Reply #36 on: 15.03.18 , 11:03 »
Share Reply with quote

Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9324


View Profile
« Reply #37 on: 20.03.18 , 13:03 »
Share Reply with quote

Клоунада продолжается.


Logged
sergius
Active user

Posts: 2656


View Profile
« Reply #38 on: 22.11.18 , 00:11 »
Share Reply with quote

Призрак бродит по Европе ЮЗЖД, призрак коммунизма Кривопишина

Quote
ЗАРПЛАТИ підлеглих ВЕПРИЦЬКОГО

На регіональній філії "Південно-Західна залізниця'' ПАТ "Українська залізниця" керівник Веприцький Р.С. майже щодня виписує премії одним і тим же особам за роботу, яку вони не роблять. Відкрили кухню – отримав оклад, проїхав поїзд - отримали премію. Ті, хто такі преміальні отримують – начальник фінансової служби Василюк Ірина Анатоліївна, помічник Веприцького Погребицька Тетяна Володимирівна та інші особливі особи. Ці премії приховуються від інших колег, від керівництва ПАТ УЗ, особливо від Кравцова! Щоб не було нікому помітно в службі кадрів завели спеціальний журнал реєстрації наказів таких премій, накази про преміювання не внесені до бази наказів (де вони мають бути). І це все при тому, що основні показники роботи регіональної філії за січень-жовтень вкрай негативні (експлуатаційний вантажообіг виконано нижче не просто запланованого, а нижче минулого року (аналогічний період минулого року - 33745,05, заплановано у 2018 році 35665,00, виконано у січні-жовтні 2018 року 33504,33 млн.ткм.нетто). Аналогічна ситуація із невиконанням показників експлуатаційний вантажообіг локомотиви, електровози, транзитні перевезення тощо.
То за що отримують премії ? Одні купують мазераті, інші отримують щодня оклади, коли буде гідна зарплата тим хто реально заробляє гроші на колесі? Флешмоб залізничників про достойну зарплатню треба не для всіх.

Пане Кравцов, просимо ініціювати службове розслідування (перевірку) правомірності використання коштів на статтю витрат, правильності виплати премій за підписом керівництва регіональної філії "Південно-Західна залізниця". Особливо даний факт цікавий в контексті проведення перевірки Рахунковою палатою України. Крім того, варто звернути увагу на перевірку компаній, які стосуються будівництва лінії залізничного сполучення м.Київ- ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль". Компанії, які здійснюють окремі види робіт не мають власних виконавців таких робіт, як правило, наймають "бомжів", а також Веприцький активно задіює для виконання робіт адміністративний ресурс - викликає робітників з підрозділів. Такі виклики здійснює телеграмами, зобов'язує керівників дирекцій забезпечувати певну кількість працівників на конкретні дні з проживанням таких осіб у вагонах (наприклад, телеграми №Н-2/172 від 08.10.2018, №НЗІ-6/297 від 21.08.2018, №НЗІ-6-ЗЗІ від ЗТ08.2018). Зверніть увагу на зв'язок Веприцького із І.Райніним а також на те, як Вас особисто, товариш Кравцов "обставляє" Вепр! Добром це не закінчиться. Організуйте нормальну перевірку і все виявите самі.

 Ой як цікаво, а я то думаю в кого навчився такому начальник Київської дирекції залізничних перевезень Костюшко В.П. Напевно "КРЕДИТ ДОВІРИ" отримали від безпосередніх своїх керівників.

То Роман Сергійович не працював тоді на залізниці, коли у 2015р. КРУ виявили, що ряд осіб управління отримували від одного до п'яти посадових окладів щомісяця. Але ж пані НФ це пам'ятає!!! Потрібно перевірити цих дєятєлей можливо зараз по сім окладів преміюють особливо ВІРНИХ....???

Источник: Стрелочник

//однако, эмоциональность публикации ставит под сомнение истинность информации.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9324


View Profile
« Reply #39 on: 22.11.18 , 01:11 »
Share Reply with quote

//однако, эмоциональность публикации ставит под сомнение истинность информации.
Ничуть. Я Вам давно говорил - устройтесь на ж.д., узнаете много интересного ;) Я вот тоже, в архитектуре что-то там понимаю. Советы мгу давать. "Икспердные" ;)
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!