Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.02.20 , 05:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Print
Author Topic: [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"  (Read 31260 times)
sergius
Active user

Posts: 4207


View Profile
« Reply #120 on: 14.01.19 , 20:01 »
Share

Монолог УЗ (груницька філія):
То вже скоріш кротяча )). Повторюють слова залізничника з Чернівців.

Стосовно ухилу у 40 ‰. З публікації про випробування у 2014 році.
Quote

В четверг, 11 сентября, в Тернополе к испытателям присоединился начальник Львовской железной дороги Богдан Пих. Его решение лично участвовать в поездках говорит о многом. Прежде всего, о большой заинтересованности в будущем Львовской железной дороги, «Укрзализныци» в целом. О его патриотизме, ведь он здесь родился, вырос и трудится на благо края долгие годы. Работали на маршруте Тернополь — Стефанешты — Лужаны — Коломыя — Ивано-Франковск — Львов.(...)

Начальник Львовской железной дороги предложил провести специальный тест: остановить поезд на подъёме, а потом посмотреть, как он тронется с места и преодолеет его. Участок выбрали такой, что подъём до 40 градусов ещё и переходит в поворот. Поезд остановился.

— Ну, с Богом!, — командует или, вернее сказать, благословляет Богдан Петрович.

Люди затаили дыхание, но поезд, по-моему, совсем не испугался. Спокойно и почти бесшумно включились в работу двигатели. На таком сложном участке пути он набрал скорость 40 километров в час за считанные секунды и вытащил всю махину на гору.

А мы напомним, что на этих испытаниях дизель-поезд возил груз-балласт — почти 47 тонн мешков с песком, которые имитировали полную загрузку, я бы сказала, перегрузку. Как будто в поезде едут более 660 человек. Плюс собственный вес машины. Итого — 240 тонн!

Рядом со станцией Залещики — живописнейшие места. Река Днестр перерезает гору и катит свои воды в глубокой долине. Высота железнодорожного моста над водой здесь достигает 50 метров! Начальник дороги предложил высадить фотографов и операторов (а к нам присоединилась ещё съемочная группа, которая сотрудничает с пресс-службой «Укрзализныци») и прогнать поезд по мосту туда-сюда, чтобы дать им возможность провести фото и видеосъёмку.


Джерело: vestnik.in.ua
« Last Edit: 14.01.19 , 20:01 by sergius » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4404


View Profile
« Reply #121 on: 14.01.19 , 20:01 »
Share

Так, Сергію... я це добре пам'ятаю. Там був також Олексій Гречкін... і Піх тоді сказав "А чому тільки 3-й (чи 2-й) клас, і немає 1-го класу... в майбутньому має бути 1-й клас". Все це я пам'ятаю.
Зараз можна витребувати протокол випробувань (копію) із зазначенням проблем при проходженні та старті на ухилі 40 проміле. Вони настільки тупі, що вже не уміють нормально брехати. За таке потрібно звільняти.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4404


View Profile
« Reply #122 on: 21.01.19 , 19:01 »
Share

Найближча середа (післязавтра) дасть відповіді на усі запитання з теми "бути чи не бути видовженому сполученню Львів-Чернівці-Чортків".
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4404


View Profile
« Reply #123 on: 27.01.19 , 23:01 »
Share

Хронометраж натурних випробувань ДПКр2-001 на ділянці Лужани-Чортків 23.01.2018 (середа):

14:22 25 14:47 ЛУЖАНИ           20:16  - 20:33
    -  - 15:03 КІЦМАНЬ              -  - 20:01
    -  - 15:15 ВЕРЕНЧАНКА           -  - 19:50
15:28  2 15:30 СТЕФАНЕШТИ           -  - 19:35
    -  - 15:50 КОСТРИЖІВКА          -  - 19:14
15:55  5 16:00 ЗАЛІЩИКИ         18:59 10 19:09
    -  - 16:25 ТОРСЬКЕ              -  - 18:47
    -  - 16:45 ТОВСТЕ               -  - 18:23
    -  - 16:54 ЯГІЛЬНИЦЯ            -  - 18:14
    -  - 17:11 БІЛА ЧОРТКІВСЬКА     -  - 17:59
    -  - 17:22 ЧОРТКІВ              -  - 17:35


Цифри віщують привабливий результат. Офіційні протоколи/висновки будуть пізніше.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3765


View Profile
« Reply #124 on: 29.01.19 , 19:01 »
Share

Офіційно вже. Пора тему переводити з фантазій.

Розглядається можливість подовжити маршрут поїзда Львів—Чернівці до станції Чортків.

На минулому тижні у регіональній філії «Львівська залізниця» відбулася експериментальна поїздка регіонального експреса, що обслуговує маршрут Львів—Чернівці.
Як повідомив заступник начальника служби приміських пасажирських перевезень Юрій Порохнавець, під час поїздки вивчалася технічна можливість подовження маршруту потяга від нинішньої кінцевої станції Чернівці до станції Чортків Тернопільської дирекції залізничних перевезень через станції Стефанешти, Заліщики та ін.
Очікується, що на підставі отриманих даних повноважна комісія зробить остаточний висновок про доцільність подовження цього маршруту.

https://info.uz.ua/news/rozglyadaetsya-mozhlivist-podovzhiti-marshrut-poizda-lvivchernivtsi-do-stantsii-chortkiv
« Last Edit: 29.01.19 , 19:01 by Entony » Logged
Entony
Active user

Posts: 3765


View Profile
« Reply #125 on: 06.02.19 , 17:02 »
Share

А наразі маємо ось такий результат:




Львівська "вмила руки". Все будуть вирішувати "верхи" УЗ.
« Last Edit: 06.02.19 , 17:02 by Entony » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5316


View Profile
« Reply #126 on: 06.02.19 , 20:02 »
Share

Іванько на Робочій групі натякнув, що тему рано забирати з Фентезі.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4207


View Profile
« Reply #127 on: 06.02.19 , 21:02 »
Share

А наразі маємо ось такий результат:
Через специфічний профіль колії із значними ухилами та великою кількістю кривих малого радіусу і S-подібних кривих,  для забезпечення можливості руху та дотримання графіка руху дизель-поїзда під час поїздки систематично застосовувалася велика кількість піску, виникало буксування колісних пар, що призводило до застосування повної потужності силових установок дизельного поїзда та ризику неможливості продовження руху поїзда у разі виходу з ладу хоча б однієї силової установки, а також спостерігалося підвищення температури охолоджуючої рідини дизельних двигунів (...).

Якась лірика. Є чітки параметри проходження тих же кривих з визначеними радіусами чи максимальної робочої температури охолоджуючої рідини.

Або такий склад відпочатку проектувався без урахування їзди по подібному профілю. Або вони його просто вграли в хлам, і не хочуть "палитись" на цьому.
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2270


View Profile
« Reply #128 on: 06.02.19 , 21:02 »
Share

Хулірика це:) Якийсь начальник у Льв філії поставив завдання прес-службі зварганити відписку з набором технічних термінів. Тейкер же каже шо завжди є нюанси, ви нічєво нє розумієте. Техніка в них повинна їздити не далі сусідньої паровозної колонки і по профілю рівному як більярдний стіл, усьо.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 459


View Profile
« Reply #129 on: 06.02.19 , 23:02 »
Share

Перекладаючи простою мовою: за нинішньої культури техобслуговування залізниця боїться, що ДПКр здохне на тому відтинку колії. Криві то ще ладно, а ось керівні ухили більше 20 тисячних будуть випробуванням для дизеля(на головному ходу Чернівці-Львів ухили значно менші).
Щодо самого маршруту: чи не доцільніше, якщо вже так хочеться видовжити, пустити його на Кам"янець? Відстань та сама, але час у дорозі буде менший за рахунок рівнішого і прямішого профіля. А пасажиропоток буде більший: по-перше, населення Кам"янця+Кельменців+Новоселиці значно більше, ніж Кіцманя+Заліщиків+Товстого+Чорткова, по-друге, маршрут буде менш кутастий, відповідно, більш привабливий для сполучення на Львів і Івано-Франківськ в порівнянні з автобусами.
Logged
Tags: lviv ivano-frankivsk Kolomyia Horodenka Zalishchyky Cortkiv 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!