Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.07.20 , 04:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22
Print
Author Topic: [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"  (Read 33721 times)
sergius
Active user

Posts: 4610


View Profile
« Reply #130 on: 06.02.19 , 23:02 »
Share

mikolalex, а чи відомі які ухили на ділянках Франківськ - Рахів? А Стрий - Бескид, куди він відвозив делегацію на відкриття тунелю?
Щодо самого маршруту: чи не доцільніше, якщо вже так хочеться видовжити, пустити його на Кам"янець? Відстань та сама, але час у дорозі буде менший за рахунок рівнішого і прямішого профіля.
При існуючому графіку 701/702 по Чернівцям буде біля 7.5 годин, щоб туди з'їздити. Він може не встигнути обернутись. Зокрема із-за проблем з колією на ділянці Чернівці - Мамалига, із-за яких той же 117/118 зазнав сповільнення.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1359


View Profile
« Reply #131 on: 07.02.19 , 02:02 »
Share

А цінник який молдавани викотять?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22917


View Profile
« Reply #132 on: 07.02.19 , 13:02 »
Share

А цінник який молдавани викотять?
якщо додатково з ними ні про що не домовлятись і лишати 702 заведеним в той спосіб, в котрий він заведений зараз (де тариф рахується через накладання певних множників на тариф плацкартного вагона) - то вийде 5 швейцарських франків з пасажира (так само як з пасажира плацкартного вагона).
Якщо не домовлятись, але трохи похитрувати з тарифом на нашій стороні (наприклад чесно визнати його третім класом, до котрого він насправді є ближчим по компоновці, але наприклад накрутити більші множники, щоб кінцева ціна вийшла близькою до тієї що є зараз) - можна скоротити цю витрату до ~3 франків з хвостиком.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1359


View Profile
« Reply #133 on: 07.02.19 , 13:02 »
Share

А цінник який молдавани викотять?
якщо додатково з ними ні про що не домовлятись і лишати 702 заведеним в той спосіб, в котрий він заведений зараз (де тариф рахується через накладання певних множників на тариф плацкартного вагона) - то вийде 5 швейцарських франків з пасажира (так само як з пасажира плацкартного вагона).
Якщо не домовлятись, але трохи похитрувати з тарифом на нашій стороні (наприклад чесно визнати його третім класом, до котрого він насправді є ближчим по компоновці, але наприклад накрутити більші множники, щоб кінцева ціна вийшла близькою до тієї що є зараз) - можна скоротити цю витрату до ~3 франків з хвостиком.
Тобто молдавани беруть різну націнку залежно від того, в кріслі якого класу сидить зад пасажира?:)
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22917


View Profile
« Reply #134 on: 07.02.19 , 14:02 »
Share

Те що беруть молдавани - не "націнка", а звичайний залізничний тариф за міждержавним тарифом Україна - Молдова (вірніше лише "квиток" від нього, "плацкарта" рахується при проїзді з України в Україну через Молдову звичайна внутрішньоукраїнська). Там у тарифі є колонки лише люксів, купейних, плацкартних і загальних.
І цілком нормально, що плата, що що береться з розрахунку з пасажира - залежить від категорії - і з пасажира загального вона менша, ніж з пасажира плацкартного, бо у загальному вагоні пасажирів більше (тобто при однаковому % заповненості і не сильно дурнуватому співвідношенні тарифів між категоріями вагонів - там набігала-б приблизно однакова сума за вагон незалежно від категорії).
Logged
N
User

Posts: 91


View Profile
« Reply #135 on: 07.02.19 , 15:02 »
Share

Основное ТО ДПКР по средам проводят в Черновцах? И что конкретно из ТО выполняют во Львове?

Вообще-то, любое продление 701/702 дальше Черновиц может привести к серьёзной потере существующих пассажиров, поскольку основной поток - утром из Черновиц, а вечером со Львова - уменьшится. Поток накатан, и лучше пока его не трогать.
А при сохранении существующего графика Чортков или Каменец-Под в 2 часа ночи лишён смысла.
Стоит рассмотреть несколько вариантов продления дальше ст. Львов при сохранении действующего расписания и сменой бригад по Львову:
- Львов - Ковель через Владимир-Волынский (время хода 3:06), как он ездил в 2016 году. Здесь будет хорошая конкуренция с автобусами (те идут 4 - 4 1/2 часа);
- Львов - Луцк /опционально Киверцы (время хода около 3:10), здесь ощутимо больше спрос, также будет хорошая конкуренция с автобусами;
- Львов - Пшемысль.
 
А на о продлении дальше Черновиц пока забить забыть до получения второй машины и назначения зеркальной пары 6:30 Львов - Черновиц - Чортков/Кам-Под хороших времён.
Тем более, как указали выше причастные, они забыли результаты испытаний не хотят особо париться.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2734


View Profile
« Reply #136 on: 07.02.19 , 18:02 »
Share

Стоит рассмотреть несколько вариантов продления дальше ст. Львов
10:09 Львов    17:37
12:00 И.-Ф.     15:48
13:53 Ворохта 14:01
Logged
sergius
Active user

Posts: 4610


View Profile
« Reply #137 on: 07.02.19 , 18:02 »
Share

- Львов - Ковель через Владимир-Волынский (время хода 3:06), как он ездил в 2016 году. Здесь будет хорошая конкуренция с автобусами (те идут 4 - 4 1/2 часа);
Несколько раз назначали и затем отменяли. Сначало как отдельный 703/704 Львлв - Ковель, а потом и удлиненный 701/702 .
- Львов - Луцк /опционально Киверцы (время хода около 3:10), здесь ощутимо больше спрос, также будет хорошая конкуренция с автобусами;
Было такое предлодение. До Ровно через Луцк. Но не захотели.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #138 on: 07.02.19 , 19:02 »
Share


- Львов - Ковель через Владимир-Волынский (время хода 3:06), как он ездил в 2016 году. Здесь будет хорошая конкуренция с автобусами (те идут 4 - 4 1/2 часа);
Назначити то можна але схиляюсь до того що буде возити повітря після Львова як 2016 хоча за той час і ціна на ДПКР впала а на маршрутки підвищилася солідно.
Львів Червоноград маршрутка коштує 65 грн дпкр буде біля 90 але тут народ вже привчили до маршруток і він буде повністю дублювати дизель з ціною в 3 рази нижчою.
2)Львів -Володимир/Ковель пропозиція конкурентна але паспотік там не є достатній.
3)зворотньо ситуація аналогічна іще треба додати те що ДПКР буде повністю дублювати хвилю приміських.

Звісно можна спробувати але шанси заселятися хоч на 50%має лише по пятницям та неділям


- Львов - Луцк /опционально Киверцы (время хода около 3:10), здесь ощутимо больше спрос, также будет хорошая конкуренция с автобусами;

Ось тут вже має шанси заповнюватися. Там і альтернативи в вигляді приміських в тому часовому проміжку немає
Зробити зупинки в Радехові та Камянці Бузькій та нарешті вже перевести 668 через Рівне-Луцьк.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4459


View Profile
« Reply #139 on: 12.02.19 , 19:02 »
Share

Резулятивна частина:



Мотивувальна частина на 90% співпадає із тим, що раніше опублікував Entony.
Logged
Tags: lviv ivano-frankivsk Kolomyia Horodenka Zalishchyky Cortkiv 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!