Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.07.19 , 19:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"

Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19
Print
Author Topic: [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"  (Read 26541 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7990


View Profile
« Reply #150 on: 26.02.19 , 23:02 »
Share

Так, це все досить суб'єктивно. Комусь треба приїхати раніше, комусь не виїзжати надто рано.
Треба дійсно знаходити золоту середину. Але, стверджувати, що головне час прибуття на кінцеву, ніж час відправлення, все-таки неправильно.
Свого часу проводив аналіз заповнення 795 /796 Дніпро - Харків, так ось рейс з відправленням зранку заповнювався  з Дніпра набагато гірше, ніж зворотній вечірній. А ось з Павлограду, звідки відправлення було о 7.40 навпаки краще, хоч і прибував до Харкова аж о 10.47.
Logged
VB
Active user

Posts: 3903


View Profile
« Reply #151 on: 27.02.19 , 01:02 »
Share

Стосовно конкретного Дніпра. Масштаби міст трошки не ті з Чернівцями порівнюючи. Плюс альтернативи.
 Стосовно кінцевої, - людина кудись власне їде. Підлаштовується під щось. Комусь треба на 10.30 на літак, - йому не підійде. Комусь на 12.00, - саме те. А комусь, - на 16. Надто рано. Але терпимо, хоч можна встигнути, а не гнатися стрімголов потім. А хтось навпаки, - в Сучаву прилетів (це до прикладу лише), й на 6-ту, - не встигне, а ось на 8-му, - якраз. На жаль такту хоча б кожної 19-ї хвилини кожної години УЗ запропонувати не хоче. Та й не може.
 Пишете виспатися перед дорогою. Так. Треба спати. Виспимось, а літак й так полетить. Може я й неправий про "  головне час прибуття на кінцеву, ніж час відправлення" в глобальному масштабі, так як більше оглядаю свої бажання, але ж і про "виспатись " Ви теж загнули. Кожному своє. Власне, - кожен висловлює свою думку. Якби мені треба б було на 8-му цим потягом втрапити до міста Лева, - я б теж волав би про бридкий графік та зраду. Але мені цей потяг, - як балерині каска. Може колись хтось дасть приміряти. А може й ні. Я дослухаюсь до всіх думок. Якщо Вам зручніше в Дніпрі потяг з Чернівців до Львова о 7-й, а комусь деінде о 6-й, - хай так і буде.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1580


View Profile
« Reply #152 on: 06.03.19 , 09:03 »
Share

Із офіційної відповіді Приміського департаменту УЗ:
Проведеною експериментальною поїздкою дизель-поїзда типу ДПКр-2 на маршруті Львів – Лужани – Чортків встановлено, що із-за складного профіля колії (уклони від 20 до 28‰) на дільниці Лужани – Чортків дизель-поїздом систематично застосовувалась велика кількість піску, виникало буксування колісних пар, це призводить до понад нормованого зносу колісних пар, ходових частин дизель-поїзда та інфраструктури. Також специфічний профіль дільниць колії між станціями Лужани – Чортків потребує руху із застосуванням повної потужності силових установок дизельного поїзду та ризику неможливості продовження руху поїзда під час виходу з ладу хоча б однієї силової установки, також спостерігалось підвищення температури охолоджуючої рідини дизельних двигунів
На дільниці між станціями Лужани – Чортків (91,3 км) наявна велика кількість кривих малого радіусу та S-подібних кривих розташованих на уклонах підвищеної складності, що призводить до тертя гребня коліс з внутрішньою поверхнею зовнішньої рейки, а це збільшить кількість необхідних обточок коліс та їх частої заміни.
Великий знос гребенів колісних пар та понаднормове навантаження силових установок на дільниці Лужани – Чортків може призвести до несправності єдиного на сьогодні складу дизель-поїзда типу ДПКр-2 та зняття в подальшому з графіка руху затребуваного регіонального експрес поїзда № 701/702 сполученням Львів – Чернівці – Львів.
Враховуючи значні фінансові витрати на утримання та ремонт дизель-поїзда типу ДПКр-2 з метою збереження наявного моторвагонного рухомого складу для АТ «Укрзалізниця» економічно недоцільно подовжувати маршрут прямування регіонального експрес поїзда № 702/701 сполученням Львів – Чернівці до станції Чортків.
Logged
www3
Active user

Posts: 826


View Profile
« Reply #153 on: 06.03.19 , 09:03 »
Share

Тобто вони хочуть сказати що ДПКР2 на одній голові не зможе себе вивезти? Цікаво.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7990


View Profile
« Reply #154 on: 06.03.19 , 09:03 »
Share

Судячи з написанного на даній ділянці, що так.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3367


View Profile
« Reply #155 on: 06.03.19 , 09:03 »
Share

Там по одному двигуну у кожному вагоні.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3200


View Profile
« Reply #156 on: 06.03.19 , 10:03 »
Share

І саме дивніше, що нові дизелі Обрії-2, 3 і тд., які мають прийти на Львівську залізницю до кінця цього року, також не зможуть курсувати на ділянці через Чортків. Через свої характеристики.
Єдиний вихід - це призначення звичайного пасажирського поїзда на цю ділянку.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4494


View Profile
« Reply #157 on: 06.03.19 , 10:03 »
Share

Судячи з написаного, по цій ділянці взагалі не повинні їздити поїзди, і вона підлягає здачі на лом з використанням суперсучасної системи Прозорро.
Logged
VB
Active user

Posts: 3903


View Profile
« Reply #158 on: 06.03.19 , 12:03 »
Share

Ага. А хвалені потяги Обрій (від слова обірватися), - виходить що фекалії ще ті... Альстом та Штадлер нервово покурюють в сторінці, гадаючи чи їх про 45 ‰ не надурили замовники, вони ж старалися....
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2622


View Profile
« Reply #159 on: 06.03.19 , 13:03 »
Share

уклони від 20 до 28‰... А сколько на Рахов?
Logged
Tags: lviv ivano-frankivsk Kolomyia Horodenka Zalishchyky Cortkiv 
Pages: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!