Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.02.20 , 04:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"

Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22
Print
Author Topic: [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"  (Read 31258 times)
sergius
Active user

Posts: 4207


View Profile
« Reply #170 on: 06.03.19 , 21:03 »
Share

Сергіус розуміє, що мається на увазі. Тому і уточнював
Тільки не враховує мости та окремі насипи.
В Карпатах не враховуються тунелі.
********
Тут взагалі нічого не враховується. Тут враховується лише план лінії, а профіль ви не визначите навіть за найточнішою картою.
Тут допоможе лише той самий переріз земної поверхні, який Ви навели, але з профілем траси лінії (а його тут немає).
Хіба при порівнянні висоти ділянки профілю над р.м. для двох точок на відстані 1, 2 чи 3 км вона сильно буде відрізнятись від висоти ділянки землі? Особливо якщо там наочно видно, що колія в рівень з землею на обох точках виміру.

Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8922


View Profile
« Reply #171 on: 06.03.19 , 22:03 »
Share

Та може бути будь-як. Може там було хворе земполотно та насипали купу щебеню. А в іншому місті був льос - а його треба зрізати до основи бо усе просяде. Може на карті там яр - а по факту через нього міст, або насип 10 метрів заввишки. Та навпаки, заміси зламу профілю на горбу - там горизонтальна площина та виїмка метрів 12. Звідки про це гугл може знати? До того ж це все проектувалося за пана Омелька як вузкоклійка, коли були зовсім інші норми, вимоги та вимірювальні пристрої. А після цього пройшло безліч колійних робіт.
Вимірювати ухили лінії по перерізу земної поверхні - це теж саме що лікар буде лікувати по факсу.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4207


View Profile
« Reply #172 on: 06.03.19 , 23:03 »
Share

Крымчанин, дякую за відповідь, але це теж так спочатку думав.
Повторюсь, наробивши купу карт з трасуванням я перевірив ті, які можна було перевірити. Вони більш-менш співпадали з характеристикою профілів, що були присутні у складі режимних карт, або по показанням локомотивщиків.

З чим можу погодитись, так це з більш високою похибкою вимірювань на коротких ділянках. Але не для визначення ухилів на великих відстанях.
І якщо хтось вважає, що якась конкретна карта не є достовірною і фантазіями, то нехай спростує це хоча б тими же
...разультатами того ж нівелювання, зробленим робітниками технічних відділів залізничних підпрємств (ПЧ, ПМС, тощо).

Бо в іншому випадку подібні заяви є нічим іншим, як насером.
« Last Edit: 06.03.19 , 23:03 by sergius » Logged
sergius
Active user

Posts: 4207


View Profile
« Reply #173 on: 06.03.19 , 23:03 »
Share

Ви взагалі, маєте уявлення, що таке "режимна карта", та для чого вона слугує? Дайте визначення, будь-ласка. Можете з літератури, тільки прочитайте перед цим.
Ви колись їх описували).
Режимные в смысле от слова режим движения. Такие карты имеются на каждый участок. В них указаны профиль пути, уклоны,кривые, схемы путевого развития раздельных пунктов, мосты, путепроводы, переезды, места расположения автоматики(ПОНАБ,САИПС, ДИСК, КТСМ и т.п.), нейтральных вставок, время хода, светофоры, а самое главное режим ведения поезда попикетно (тормоза, скоростя, максимально заданый ток, и т.п.) в условиях отсутствия предупреждений. Существуют для каждого рода поездов, отдельно для например 6300 вес и электровоз ВЛ80 и для резервного 2Т10М. Первая часть нечетное, вторая четное направление. Есть в депо обязательно, в отделениях, в других местах. В форме книжек на пару десятков страниц, может быть и больше 100, смотря участок какой. Может быть одна на пару смежных небольших участков. Обновляются постоянно. Утверждаются НОДом, согласовуются ЗамНОД-УРБ, НОДПС, ТЧ.

« Last Edit: 06.03.19 , 23:03 by sergius » Logged
VB
Active user

Posts: 4210


View Profile
« Reply #174 on: 06.03.19 , 23:03 »
Share

Самі ці карти не є подібними до топографічних, та й взагалі, - географічних. Скоріш до технологічних. І ключове там, - режим ведення. Профіль та все інше, - це є другорядна інформація, допоміжна, щоб машиніст розумів, чому саме 11-та. В кожного депо чи відділення свій стиль складання таких карт. Є й такі, де взагалі графічної частини нема, - лише текст. Хоча вони й напам'ять це все знають.
 Стосовно карт Гугла. Якби було все так просто, так, як це Ви собі уявляєте, малюючи профілі, то 99 відсотків геодезистів, землевпорядників, картографів залишились би без роботи.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8922


View Profile
« Reply #175 on: 06.03.19 , 23:03 »
Share

Щоб отримати достовірну інформацію аналіз топографічних карт - це актуально лише для вишукувально-проектувальної роботи.

Але отримати достовірну інформацію стосовно діючих ухилів можливо лише двома способами.

1. Проаналізувавши поздовжній профіль, зроблений та графічно відображений проектною організацією, або інженерами ПЧ або ПМС.

2. Взяти теодоліт або нівелір та геодезичну рейку та зробити вимірювання власноруч.

Третього не дано. Все інше це фонарь.
Logged
VB
Active user

Posts: 4210


View Profile
« Reply #176 on: 06.03.19 , 23:03 »
Share

Ну це архаїзм вже. Є роботизовані тахеометри, супутники... Все саме порахує та розкине нев'язки.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4207


View Profile
« Reply #177 on: 06.03.19 , 23:03 »
Share

Так корелювало же!! Я би не постив таке, якби не пересвідчився у адекватності отриманих даних!.
1. Проаналізувавши поздовжній профіль, зроблений та графічно відображений проектною організацією, або інженерами ПЧ або ПМС.

2. Взяти теодоліт або нівелір та геодезичну рейку та зробити вимірювання власноруч.

Третього не дано.
3. GPS. Приклад
https://www.gpslib.ru/tracks/map-speed.php?id=68244
фіксується значення висоти, що дублюється зеленою лінією на графіку. Звичайно, це лише демонстраційний варіант. З цього мало чого можна стверджувати. Але задум добрий.
Logged
VB
Active user

Posts: 4210


View Profile
« Reply #178 on: 07.03.19 , 21:03 »
Share

Не ганьбіться. Вчіться виходити достойно з подібних ситуацій.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4207


View Profile
« Reply #179 on: 07.03.19 , 21:03 »
Share

Ще раз. Або візуалізація фактичного профілю ділянки, або перестаєте генерувати насери.
Logged
Tags: lviv ivano-frankivsk Kolomyia Horodenka Zalishchyky Cortkiv 
Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!