Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.02.20 , 05:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"

Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22
Print
Author Topic: [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"  (Read 31259 times)
VB
Active user

Posts: 4210


View Profile
« Reply #180 on: 07.03.19 , 23:03 »
Share

Ви все одно нічого не зрозумієте в поздовжніх профілях, так як не є спеціалістом. А вчитися не хочете. Візуалюйте гуглом. Я навів керівні спуски, які є офіційними, та прописані у всій документації. Ви навіть там нічого не розумієте.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4207


View Profile
« Reply #181 on: 07.03.19 , 23:03 »
Share

І знову насер, замість адекватної відповіді.
Logged
VB
Active user

Posts: 4210


View Profile
« Reply #182 on: 08.03.19 , 00:03 »
Share

Ще можете гуглом поміряти поперечний профіль, особливо в кривих, адже там є дуже цікаві подробиці, які впливають також на повздовжній профіль, точніше на його вимоги при побудуванні кривих, що особливо впливає на вид рухомого складу, який може використовуватися на дільниці з рухом при певній швидкості, а також на довжини рухомого складу, прямо впливає також на використання гальм та час, необхідний в технологічному процесі їх перевірки, а також роздільні пункти, які мають бути задіяні для цього, також можете поміряти криві, їх довжини та радіуси, тангенси, і коли все це вкупі ви зіставите з поздовжнім, - то зрозумієте суть.
 Оце висер. Але порийтесь в йому, суть там всередині є. Візьміть до уваги, - безкоштовно. А то вище, - був не висер, то була чітка й грамотна інформація, яку ви вже давно собі скопіювали. Вчіться. Знайдіть в інтернеті курс лекцій про нівелювання та знімання залізничних колій, а також про складання профілів. І коли зрозумієте, що гугл карти годяться лише для того, щоб їх можна в навігаторах використовувати щоб не заблукати, і хоча б 5 відсотків зхопите з тих лекцій, - є сенс говорити далі.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4404


View Profile
« Reply #183 on: 12.02.20 , 22:02 »
Share

Стислий екскурс до топіка:

Пропоную орієнтовний графік для "Покутського експреса":

Львів (17:05) - ІФ (18:55-19:00) - Коломия (20:00-20:15) - Городенка (21:35) - Заліщики (22:35) - Чортків (00:15)

Чортків (03:30) - Заліщики (05:10) - Городенка (06:15) - Коломия (07:40-07:55) - ІФ (08:55-09:00) - Львів (11:00).



На ділянці Коломия-Чортків та зворотно, поїзд матиме зупинки на усіх доцільних з.п.
...

Виникає спокуса щодо використання вагонів від 133/134, ураховуючи нові обставини:

Повертаємось до літнього часу і змін по розкладах.
Трохи з новин про літній графік:
- буде 133/134 Миколаїв - Рахів (на ділянці Львів - Рахів на нитці 605/606). 605/606 відповідно під відміну.
...

...
4. 133/134 і дальше через Здолбунів - Козятин.

Миколаїв 16:00
Кр.Ріг 22:00
Львів 15:00
...
дальше повністю нитка 606.

Аналогічно з Рахова нитка 605
...
Львів 09:00
Кр.Ріг 01:30
Херсон 6:00
Миколаїв 7 ранку.

Розклади не викладаю. Чекаємо офіційно з експресу.
На мою думку 133/134 прекрасно. І пора "прощатись" з 605/606. :)
...

Нову тему започатковувати не потрібно. Цієї цілком достатньо.

Отож, можна задіяти 6...8 вагонів (залежить від загальної довжини поїзда на ділянці Миколаїв-ІФ та кількості тих вагонів, які поїдуть далі на Рахів) групи Миколаїв - Івано-Франківськ таким чином (ОРІЄНТОВНО):

                              "ЧЕРВОНИЙ ПОМІДОР"                          
        ШВИДКИЙ П.№ 34/33                         ШВИДКИЙ П.№ 34/33        
       ЗАЛІЩИКИ - МИКОЛАЇВ                       МИКОЛАЇВ - ЗАЛІЩИКИ      

     -    -   0.22 ЗАЛІЩИКИ                                 23.01  -    -  
    0.28   2  0.30 КОСТРИЖІВКА                              22.53   2 22.55
    0.54   2  0.56 СТЕФАНЕШТИ                               22.34   2 22.36
    1.41   2  1.43 ГОРОДЕНКА-ЗАВ.                           21.47   2 21.49
    2.23   2  2.25 ГВІЗДЕЦЬ                                 21.05   2 21.07
    3.05   5  3.10 КОЛОМИЯ                                  20.22   3 20.25
...
    4.20  43  5.03 ІВАНО-ФРАНКІВСЬК             139 2218200 18.47  25 19.12
...
    8.30  30   -   ЛЬВІВ                        279 2218000   -    -  15.46
       ПОЇЗД №  134                                      ПОЇЗД №  134      
     -    -   9.00 ЛЬВІВ                        279 2218000 15.20  26   -  
...
    1.33  15  1.48 КРИВИЙ РІГ-ГОЛОВНИЙ         1228 2210900 22.04   5 22.09
...
    6.12  10  6.22 ХЕРСОН                      1421 2208530 17.16  15 17.31
    7.27  -    -   МИКОЛАЇВ ПАС.               1475 2208536   -    -  16.10


Номер поїзда 34/33 гарно корелюється із 134/133. Крім того, це вивільнить місця для цільових (зі Львова до Чернівців) пасажирів поїзда 702/701 Львів-Чернівці (зменшиться конкуренція з боку коломийських пасажирів).
На ділянці Заліщики - Львів "краще, ніж зовсім нічого". З приходом совєтів (17 вересня 1939 року) Заліщики втратили нормальні сполучення зі Львовом. Збігло 100 років... пора вже відновлювати.
Особливо це питання стало актуальним після нещодавньої (у грудні 2019) ліквідації вечірнього ДП Коломия-Городенка, а також ліквідації (у 2011) ІФ-Шепетівка (колись був до Козятина), який користувався попитом у тім числі на ділянці Коломия - Заліщики.
« Last Edit: 12.02.20 , 22:02 by Iwan » Logged
Entony
Active user

Posts: 3765


View Profile
« Reply #184 on: 12.02.20 , 22:02 »
Share

"Зелений помідор" для 033/034 Миколаїв - Заліщики звучало б краще. :)
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1365


View Profile
« Reply #185 on: 13.02.20 , 00:02 »
Share

Іван, не забувай, що там цінники на вагони такі, що мало хто захоче їхати по серед ночі в них. В ті часи, коли ходив поїзд ІФ - Шепетівка, тоді ціни на поїзди значно менші були, тому люди з тих країв могли сідати/виходити по серед ночі. Зараз же, вони задумаються, що краще вже у зручний час поїхати маршруткою (до Львова, чи ІФ), ніж в поїзді..

Ідея, безумовно хороша, але добре, якби цей маршрут був вдень (хоча я розумію, що ти від 134/133 відштовхується)!
« Last Edit: 13.02.20 , 00:02 by Дніпровець » Logged
www3
Active user

Posts: 1060


View Profile
« Reply #186 on: 13.02.20 , 11:02 »
Share

Предложение на полном серйозе, не ожидал...:(
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4404


View Profile
« Reply #187 on: 13.02.20 , 14:02 »
Share

В людей немає альтернативи. Щоб на ранок (на 8:30) прибути до Львова, ті люди готові сідати о 0:22.
В той час, коли інший шматок поїзда їздить (і їздитиме) гірською місцевістю в аналогічний час, то це нікого не дивує, і сприймається як звична справа. Коли їде на Чернівці - теж нікого не дивує.
Однак, варто поїзду звернути на манівці до Городенки та Заліщиків, то це одразу "нікому не потрібно". В першу чергу це орієнтовано на місцеве населення, а туристи нехай наполягають на "20:05 із Києва", тоді й буде зручно ще й туристам. Автобус дешевшим не буде, а особливо для студентів. Якщо цінник буде непомірний, то нехай у Львові дочіпляють 2 вагони-консерви "П" (з тих, що залишились від 606/605) з відповідним студентським комфортом. В такому разі до Заліщиків поїдуть 2 консерви і 2 вагони "дорожчого комфорту". Це краще, ніж зовсім нічого. Кому цікаво - пропрацюйте варіанти добирання на ранок до Львова із Кострижівки - центра однойменної ОТГ.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4404


View Profile
« Reply #188 on: 13.02.20 , 14:02 »
Share

Предложение на полном серйозе, не ожидал...:(
Що тут не так? Ви хотіли продовжити через Чортків на Бучач? Не встигне зробити обіг сам на себе.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1333


View Profile
« Reply #189 on: 13.02.20 , 19:02 »
Share

Заліщики - Чернівці - ВС - Сучава - Ясси - Унгень - Кишинів - Бендер-2 - Одеса - Миколаїв швидше доїде з усіма кордонами і перестановками:)))
Logged
Tags: lviv ivano-frankivsk Kolomyia Horodenka Zalishchyky Cortkiv 
Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!