Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.08.19 , 14:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 19
Print
Author Topic: [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"  (Read 27133 times)
Мандрівник
Active user

Posts: 1410


View Profile
« Reply #20 on: 15.09.15 , 12:09 »
Share

Якщо задіяти ДПКР на маршруті Львів-Чернівці то нехай краще він живе у Львові. Якщо буде жити в Коломиї то потрібен засилочний рейс із Чернівців до Коломиї. Використати його від Чернівців до Коломиї у режимі звичайного приміського УЗ навряд чи погодиться.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #21 on: 15.09.15 , 12:09 »
Share

Якщо задіяти ДПКР на маршруті Львів-Чернівці то нехай краще він живе у Львові. Якщо буде жити в Коломиї то потрібен засилочний рейс із Чернівців до Коломиї. Використати його від Чернівців до Коломиї у режимі звичайного приміського УЗ навряд чи погодиться.
Тут хіба може бути так:
Коломия - Львів, Львів - Заліщики/Чортків, Чортків/Заліщики-Львів, Львів-Коломия.

Тобто, будуть "довгі" та "короткі" рейси. Наприклад:

пт: Коломия - Львів, Львів - Заліщики/Чортків
сб: Чортків/Заліщики-Львів, Львів-Коломия
нд: Коломия - Львів, Львів - Заліщики/Чортків
пн: Чортків/Заліщики-Львів, Львів-Коломия

і ще один довгий або короткий рейс.

В такому разі, з Коломиї на Львів буде 6 днів на тиждень.
Logged
Kaban
Active user

Posts: 2207


View Profile
« Reply #22 on: 15.09.15 , 12:09 »
Share

Не знаю, як на мене ДПКр зараз найдоречніше буде пускати його маршрутом Львів - Чернівці, якщо встигне 2 баранки за добу відкатати, то буде добре. 3 обласних центри, плюс маршрутки там ідуть по 6-8 годин, невелика кількість поїздів, ці факторимають заповнити цей состав нормально.

До речі хто знає який розрахунковий час для нього по маршруту Львів - Чернівці?
Logged
Entony
Active user

Posts: 3213


View Profile
« Reply #23 on: 15.09.15 , 13:09 »
Share

Десь більше 4 годин зі Львова до Чернівців приблизно. Це з зупинками по Ів.-Франківську, Коломиї (можливо ще пару інших).
Цілком ймовірно за день два рази обернутися зі Львова до Чернівців.
« Last Edit: 15.09.15 , 13:09 by Entony » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #24 on: 15.09.15 , 13:09 »
Share

Не знаю, як на мене ДПКр зараз найдоречніше буде пускати його маршрутом Львів - Чернівці,...
Підтримую, тоді - узгоджена пересадка по Коломиї на Заліщики в обидва боки
(принаймні, вранці - на Львів і ввечері - на Заліщики).
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4617


View Profile
« Reply #25 on: 15.09.15 , 14:09 »
Share

Песу, яка так і не поїхала, клали за 03:59. У предковічні часи, ще до апгрейду частини лінії на Франківськ до 120 км/год.

Сподіваюсь, ДПКр-2 можна буде покласти хоча б на 03:35 орієнтовно

Чернівці 06:05 – Львів 09:40;   Львів 10:05 – Чернівці 13:40.

Чернівці 15:05 – Львів 18:40;   Львів 19:05 – Чернівці 22:40.

Це має бути 8хх, з тарифом звичайного РП другого класу. Без додаткових коефіцієнтів.

Аналогічний 8хх може бути створений із засилочного поїзда Коломия 05:00 – Чернівці 05:55;  Чернівці 22:55 – Коломия 23:50.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1410


View Profile
« Reply #26 on: 15.09.15 , 14:09 »
Share

В першу чергу поки що єдиний ДПКР треба пустити по маршруту Львів-Чернівці. Про такий самий ДПКР на Заліщики можна буде говорити лише тоді, коли у розпорядженні ЛЬВ їх буде щонайменше три. Ковельському, луцькому (зі Львова) напрямкам та навіть Рахову з Ворохтою 8** ДПКР куди потрібніший ніж Заліщикам.
За наявності лише одного ДПКР для забезпечення стабільного курсування регіонального дизель-поїзда 8** Львів-Чернівці дуже бажано щоб коломийська ДЕЛка була в хорошому стані для підміни на 8** регіональний, в який продаються неприміські квитки системи Експрес. Д1 які розвалюються на ходу навіть в якості підміни не годяться аж ніяк. Графіка не витримають.
« Last Edit: 15.09.15 , 15:09 by K-91 » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4617


View Profile
« Reply #27 on: 15.09.15 , 15:09 »
Share

ДЕЛка теж такий графік не витримає. Буде курсувати щоденно, крім, мабуть, середи.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1410


View Profile
« Reply #28 on: 15.09.15 , 15:09 »
Share

Ну якщо її розполовинити чмухою, як вона іноді на Рахів їздила, то 100% зі Львова в Чернівці за 3:35 не встигне. Тут і п'яти годин буде замало. А ось у повнокомплектному стані цілком може встигнути за 4 з копійками години. За екстремальних обставин (якщо ДПКР буде на ТО, але у цей день кров з носа у зв'язку з великим пасажирпотоком треба видати щось на рейс) ДЕЛ02-006 або ж запізниться в пункт призначення на півгодини, або ж в кращому разі на вокзалах через які він поїде, за кілька днів має з'явитися оголошення про зміну розкладу на окремий день. Якщо за неможливості задіяти ДПКР для підміни обирати між старими на ладан дихаючими Д1 та відносно молодою ДЕЛкою, у якої конструкційна швидкість 130 км/год, то тут, як на мене "меншим злом" однозначно є ДЕЛка. Аби тільки її вчасно комплектували запчастинами, через нестачу яких у РПЧ Коломия її іноді половинять чмухою.
« Last Edit: 15.09.15 , 16:09 by K-91 » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8142


View Profile
« Reply #29 on: 15.09.15 , 17:09 »
Share

Песу, яка так і не поїхала, клали за 03:59. У предковічні часи, ще до апгрейду частини лінії на Франківськ до 120 км/год.

Сподіваюсь, ДПКр-2 можна буде покласти хоча б на 03:35 орієнтовно

Чернівці 06:05 – Львів 09:40;   Львів 10:05 – Чернівці 13:40.

Чернівці 15:05 – Львів 18:40;   Львів 19:05 – Чернівці 22:40.

Це має бути 8хх, з тарифом звичайного РП другого класу. Без додаткових коефіцієнтів.

Аналогічний 8хх може бути створений із засилочного поїзда Коломия 05:00 – Чернівці 05:55;  Чернівці 22:55 – Коломия 23:50.
По-перше (саме головне) я особисто не знайшов технічних характеристик на цей рухомий склад, а саме об"єм паливних баків. Якщо дуже грубо, то ДЕЛ02 має запас палива на 1500 кг, тобто десь 1290 л. При середньому споживанні 1 л/км, то з урахуванням усіх там маневрів, опалення та ін. десь можна розраховати не більше, ніж на 1200 км без дозаправки. При 2 оборотних рейсах за добу + засилка з Коломиї та повернення це 1210 км, тобто, це питання варте уваги та уточнення, чи вистачить палива без дозаправляння між рейсами.
По-друге те що його формально припишуть по Коломиї, зовсім не значить, що він там буде "жити". Ось, наприклад, Львівські Песи приписані до Здолбунова, а "мешкають" у Львівському ТЧ. "Приазов"я" приписане до РПЧ-3 Запоріжжя-2, хоча формально проходить ТО у Мелітопольському ТЧ. Це я до того, що якщо є у планах закупка не одного дизель-потягу ДПКр2, то є доцільність обладнувати рембазу, скажімо у Львові, або, як варіант, у Чернівцях. Якщо є далекоглядні наміри у цьому напрямі - то Львів все-таки доцільніше.
Logged
Tags: lviv ivano-frankivsk Kolomyia Horodenka Zalishchyky Cortkiv 
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 19
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!