Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.08.20 , 04:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"

Pages: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22
Print
Author Topic: [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"  (Read 34087 times)
VSK
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #200 on: 15.02.20 , 22:02 »
Share

Все таки, зміщення 601 на пізніше це не дуже добре. 20.40 для багатьох це оптимальний час відправлення, а відправлення в 23тій це занадто пізно. Пересадка з ІС це теж не аргумент-нею ніхто користуватися не буде, бо зараз є 13/14
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4460


View Profile
« Reply #201 on: 15.02.20 , 22:02 »
Share

Існуючий Коломия - Заліщики апріорі не може існувати без скасованого.
Причетним я це пояснював. Ті, хто ближче до низів, самі це добре розуміють, особливо РПЧ Коломия.


Для підвищення заселеності що одного, що другого,- скасований необхідно було продовжувати також до Заліщиків, там ночувати, і вранці приблизним розкладом ще раніше скасованих або приміського вирушати назад.
Саме таке я пропонував, і погоджував як із РПЧ (вони мене в цьому дуже підтримували, бо це їх трудогодини -> зарплата) так і з ЦРП... однак у процесі погодження повигоряло ще кілька одиниць техніки.
Вони (РПЧ) погодились на 2-добовий цикл обігу, бо так воно для них звичніше, однак... ретропоїзди і рух на приміських лініях річ несумісна.

Як казав на одній зустрічі в МІУ попередник Марчіна "ми не можемо узгоджувати приміські між собою, бо хто буде їздити ПДСами".
Те, що Ви згадуєте (Заліщики - Коломия - ІФ) приміський із розміном бригад по Коломиї ще років 5..6 тому все розрисовував і надсилав причетним.. не хотіли.
Зараз справа така: тільки окремі МВРС можуть долати маршрути на Заліщики і Ворохту-Рахів. Інші на це фізично нездатні, бо щонайменше вже старі. Зараз просто немає чим там їздити. Це перша проблема. Про інше (у контексті маршрутів чи графіків чи ще чогось, що пов'язане із наявними МВРС) немає сенсу вже говорити. Такі сумні реалії.

п.м. до Речі, у коломийського РПЧ позабирали ті Песи, які вони своїми руками перебрали і запустили в роботу. Потім їх вбили у Здолбунові (викликали на допомогу майстрів із Коломиї)... їх там просто не доглядали (у тім числі стосується заправки/заміни мастила).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4460


View Profile
« Reply #202 on: 15.02.20 , 22:02 »
Share

Все таки, зміщення 601 на пізніше це не дуже добре. 20.40 для багатьох це оптимальний час відправлення, а відправлення в 23тій це занадто пізно. Пересадка з ІС це теж не аргумент-нею ніхто користуватися не буде, бо зараз є 13/14
Може варто на 20:40 пустити щось інше? Коротке, тільки до Сянок... чи куди там, щоб воно вже вранці повезло людей до Львова. Може якусь електричку? Що скажете?
Logged
sergius
Active user

Posts: 4729


View Profile
« Reply #203 on: 15.02.20 , 22:02 »
Share

...
п.м. до Речі, у коломийського РПЧ позабирали ті Песи, які вони своїми руками перебрали і запустили в роботу. Потім їх вбили у Здолбунові (викликали на допомогу майстрів із Коломиї)... їх там просто не доглядали (у тім числі стосується заправки/заміни мастила).
А це достеменно відомо? Вони ж там кілька років експлуатувались. І тендери на обслуговування наче проводили. Раніше вважав, що навпаки вони їздили до Польщі завдяки більш старанному утриманні.
« Last Edit: 15.02.20 , 22:02 by sergius » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2021


View Profile
« Reply #204 on: 15.02.20 , 22:02 »
Share

Все таки, зміщення 601 на пізніше це не дуже добре. 20.40 для багатьох це оптимальний час відправлення, а відправлення в 23тій це занадто пізно. Пересадка з ІС це теж не аргумент-нею ніхто користуватися не буде, бо зараз є 13/14
Може варто на 20:40 пустити щось інше? Коротке, тільки до Сянок... чи куди там, щоб воно вже вранці повезло людей до Львова. Може якусь електричку? Що скажете?
Все життя слідом за цигановозом відправлялася щоденна електричка Львів - Сянки о 20:47.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4460


View Profile
« Reply #205 on: 15.02.20 , 23:02 »
Share

...
п.м. до Речі, у коломийського РПЧ позабирали ті Песи, які вони своїми руками перебрали і запустили в роботу. Потім їх вбили у Здолбунові (викликали на допомогу майстрів із Коломиї)... їх там просто не доглядали (у тім числі стосується заправки/заміни мастила).
А це достеменно відомо? Вони ж там кілька років експлуатувались. І тендери на обслуговування наче проводили. Раніше вважав, що навпаки вони їздили до Польщі завдяки більш старанному утриманні.
Так. Чув із перших уст. Вони жахнулися від побаченого у Здолбунові. Сказали, якби їм змінювали масло, як слід, то все б їздило без проблем, бо (з їх слів) це дуже надійна техніка за умови правильного та своєчасного догляду (за регламентом). От саме до Польщі вони їх і вбили. Тут не йдеться про маршрут, а про те, чиї руки їх обслуговували. Це не те, що майстри низового рівня, а рівня керівництва РПЧ Коломия, які, до речі, не гидували занурювати руки у мастила, щоб полагодити ті Песи одразу як їх їм передали в неробочому стані... і що з того, потім під гаслом "відновимо сполучення до Хелма" ті (вже відремонтовані та обкатані) Песи забрали із Коломиї. Пізніше, все, що якось удалося реанімувати закинули на Бориспіль під гаслом "Повітряний експрес". Такий собі "перехідний червоний прапор", який встиг потішити багато регіонів... на деякий період.
Це в голові не вкладається, мати величезний сировинний та науковий потенціал, і не бути спроможним випускати бодай якісь більш-менш придатні для руху на заліщицько-рахівських звилистих крутосхилах МВРСи.
Ганебно, що УЗ придбала "сучасний МВРС типу ДПКр2" і боїться задіяти його на заліщицькому напрямку, бо він такий "єдиний та унікальний" і будь-коли може вийти з ладу, що паралізує сполучення у регіоні.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4460


View Profile
« Reply #206 on: 15.02.20 , 23:02 »
Share

Все таки, зміщення 601 на пізніше це не дуже добре. 20.40 для багатьох це оптимальний час відправлення, а відправлення в 23тій це занадто пізно. Пересадка з ІС це теж не аргумент-нею ніхто користуватися не буде, бо зараз є 13/14
Може варто на 20:40 пустити щось інше? Коротке, тільки до Сянок... чи куди там, щоб воно вже вранці повезло людей до Львова. Може якусь електричку? Що скажете?
Все життя слідом за цигановозом відправлялася щоденна електричка Львів - Сянки о 20:47.
То вона не усіх влаштовує? Чому? Може варто ще куцого (за маршрутом та складом) експреса замість 601 туди втулити? Бо в першу чергу 601 це умовно далекобіжний поїзд, а не для ближніх сіл з тарифом (без подушки та матраца) на рівні МВРС.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #207 on: 15.02.20 , 23:02 »
Share

Все таки, зміщення 601 на пізніше це не дуже добре. 20.40 для багатьох це оптимальний час відправлення, а відправлення в 23тій це занадто пізно. Пересадка з ІС це теж не аргумент-нею ніхто користуватися не буде, бо зараз є 13/14
Може варто на 20:40 пустити щось інше? Коротке, тільки до Сянок... чи куди там, щоб воно вже вранці повезло людей до Львова. Може якусь електричку? Що скажете?
Все життя слідом за цигановозом відправлялася щоденна електричка Львів - Сянки о 20:47.
То вона не усіх влаштовує? Чому? Може варто ще куцого (за маршрутом та складом) експреса замість 601 туди втулити? Бо в першу чергу 601 це умовно далекобіжний поїзд, а не для ближніх сіл з тарифом (без подушки та матраца) на рівні МВРС.
Це для станцій після Сянок. Пасажирам до умовних Перечина/Берегова/Виноградова теж не дуже зручно чекати до 23ї. Тим кому потрібно приїхати до даних станцій зранку  або потрібне пізніше відправлення-є 13тий
Logged
sergius
Active user

Posts: 4729


View Profile
« Reply #208 on: 15.02.20 , 23:02 »
Share

Так. Чув із перших уст. Вони жахнулися від побаченого у Здолбунові. Сказали, якби їм змінювали масло, як слід, то все б їздило без проблем, бо (з їх слів) це дуже надійна техніка за умови правильного та своєчасного догляду (за регламентом). От саме до Польщі вони їх і вбили.
Так два роки їздили (хоч інколи і під М62). Великий термін.
Тут не йдеться про маршрут, а про те, чиї руки їх обслуговували. Це не те, що майстри низового рівня, а рівня керівництва РПЧ Коломия, які, до речі, не гидували занурювати руки у мастила, щоб полагодити ті Песи одразу як їх їм передали в неробочому стані... і що з того, потім під гаслом "відновимо сполучення до Хелма" ті (вже відремонтовані та обкатані) Песи забрали із Коломиї.
Трохи порився, знайшов публікацію про їх відновлення у Коломиї (сторінка 5) http://railway.lviv.ua/uploads/media/LZ-2017-16.pdf

Але от не міг повірити, що їх повноцінно відлагодили саме на Прикарпатті. Там, де техніка на постої горить/-іла, відновили 630м.

Пізніше, все, що якось удалося реанімувати закинули на Бориспіль під гаслом "Повітряний експрес".
На Бориспіль їздять 620м, взяті переважно зі Слобожанщини. Були чутки, що у Гречанах ще ремонтували 630м-002 для наступної відправки до Києва...але поки що чутками і лишилося.
« Last Edit: 15.02.20 , 23:02 by sergius » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4460


View Profile
« Reply #209 on: 15.02.20 , 23:02 »
Share

він вилетів зі свистом з нормативу "нічний швидкий" і щоб його туди за вуха дотянути, то треба його прискорити мінімум на 2 години.
Звісно що ні. Для основної групи Миколаїв - ІФ норматив НШ виконуватиметься. З цієї ж причини її не вдасться витягнути в Заліщики, лише Чернівці, і то якщо нормативи дозволять.

То хіба основною групою буде Миколаїв - ІФ? Ми живемо у світі непотрібних регулювань. Простіше внести винятки у нормативи, ніж тупо їх виконувати.
Причетні добре знали, як саме потрібно було змінити вимоги до рухомого складу, щоб ДПКр2-001 міг бігати із класом 2.
В листопаді у ході 1,5-годинних перемовин з причетними вони відмовились від концепції "якщо між пунктом посадки і пунктом висадки пасажира виконується умова більш швидкісного класу, то потрібно реалізувати ПД за ціною цього більш швидкісного класу". Їм це не сподобалось, бо тоді б у 357 Київ-Тернопіль коштував би дорожче, ніж Київ-Рахів. Від оцих швидкісних категорій (маршрутна швидкість) потрібно відходити. Зараз не готовий викласти ідею... але там точно не буде дискрету цінника по 100 та 200 км. Кожен кілометр щось коштує, а швидкість нехай рахують за маршрутом пасажира, а не поїзда. Бо яка різниця як там їде поїзд у середньому на маршруті, коли пасажир їде тільки певну частку від усього маршруту. Не повинно бути такої жорсткої дискретності цінника за швидкістю. Все повинно бути описане формулами, і скоріш за усе нелінійними чи відтинково апроксимованими. Крім того не повинно бути догми "що в сусідньому вагоні". Будь який набір вагонів (із відповідним цінниками для кожного із цих вагонів) є допустимим. Це тільки у постсовку є така ментальна залежність від того "який клас сусідніх вагонів". Має пасажир свій вагон, і байдуже які там вагони попереду чи позаду. Це не повинно його хвилювати. Не хоче ходити до ресторану через інші вагони (невідомо якого класу) - нехай бере квиток у сусідньому вагоні.

Приклад міксування: https://www.youtube.com/watch?v=Td53GSQTlo8 0:45, 1:30, 2:40 та 5:20.
Випадково бачив інші, більш наворочені мікси, але зараз не маю можливості&бажання їх шукати.
Logged
Tags: lviv ivano-frankivsk Kolomyia Horodenka Zalishchyky Cortkiv 
Pages: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!