Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.06.19 , 16:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 19
Print
Author Topic: [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"  (Read 25873 times)
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #30 on: 15.09.15 , 17:09 »
Share

Якщо є далекоглядні наміри у цьому напрямі - то Львів все-таки доцільніше.
Івано-Франківськ краще з логістичної точки зору, але там треба будувати з нуля.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7906


View Profile
« Reply #31 on: 15.09.15 , 17:09 »
Share

Івано-Франківськ краще з логістичної точки зору, але там треба будувати з нуля.
А чого Івано-Франківськ? Якщо задля двох ранкових рейсів у гори, то там буде достатньо бригадного дому + максимум пункту екіпіювання. Я можу помилятися, але це є і зараз у Івано-Франківську. Можна ж рейси узгодити у загальний оберт Львів - Рахів - Івано-Франківськ та навпаки.
Але це все поки що шкура невбитого ведмедя.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #32 on: 15.09.15 , 18:09 »
Share

Але це все поки що шкура невбитого ведмедя.
Разумеется, я просто высказался за станцию, которая в стратегическом будущем могла бы стать базой таких составов как ДПКр. На самом деле де-юре он будет приписан к Ковелю, если конечно его купят до корпоратизации, иначе будет всё равно/, жить же будет во Львове, это пока, для меня, самый очевидный расклад.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1449


View Profile
« Reply #33 on: 15.09.15 , 19:09 »
Share

ДЕЛка теж такий графік не витримає. Буде курсувати щоденно, крім, мабуть, середи.
А вони ту ДЕЛКу вілремонтували? Місяць тому ще там одна головка була несправна, чіпляли "Марусю" (М62).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4305


View Profile
« Reply #34 on: 15.09.15 , 20:09 »
Share

А куди викинути (чи перенести) 607/608 зважаючи на його ув'язаність по Львову з 605/606 ?
Чи не через Тернопіль часом його варто пропустити?

Наприклад,
Чернівці - Тернопіль - Львів + оборот на Рахів + Львів - Тернопіль - Чернівці. *

Я так розумію, що одночасне курсування 607/608 з експресами Чернівці-Львів
є не дуже бажане і не дуже доцільне.

Що робити з 667/668 *, якщо по Львову можна організувати кросплатформову пересадку з
Чернівці-Львів на Львів-Луцьк/Ківерці?

* чи з цих трьох пар** зробити дві?
1) Чернівці - Тернопіль - Львів (чи без нього) - Здолбунів - Луцьк - Ковель
2) Ковель - Луцьк - Здолбунів - Львів - ІФ - Рахів

** - тут ще й четверта пара (Ковель - Тернопіль) поглинеться цими двома новими.

... або це може перерости у двогрупний Ковель - Львів - Чернівці(ч-з Тернопіль)/Рахів
формування - Чернівці, умовний (без перечеплення) обмін груп по Ковелю.

Таким чином, цей двогрупний замінить існуючі нині:
605/606, 607/608, 668/667, 791/792. Це загалом орієнтовно 18-20 вагонів.
Буде зведено до мінімуму простій вагонів у Львові.

Це питання напряму пов'язане із швидкісним експресом Чернівці-Львів,
а тому також потребує розгляду.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1384


View Profile
« Reply #35 on: 15.09.15 , 21:09 »
Share

ДПКР Чернівці-Львів обслуговувати у Львові, там де фактично живе Песа.
Якщо перекинути 608 через Тернопіль, то вийде мегатрамвай. Зі Львова до Чернівців ним поїдуть одиниці. Я схиляюсь до того, щоб після запуску ДПКР зберегти існуючий маршрут 608 з курсуванням по піковим дням і в день коли ДПКР на ТО, а по тим дням коли 608 не в ходу, обслуговати 606 вагонами ВЧД Львів.
« Last Edit: 15.09.15 , 21:09 by K-91 » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1449


View Profile
« Reply #36 on: 15.09.15 , 21:09 »
Share

Як на мене, то коли дійсно буде ДПКр їздити на Львів - Чернівці, то з составів 606, 608 і 668 поїздів зробити 2 повноцінних поїзди Ковель - Рахів та Ковель - Чернівці, один з яких хай би йшов через Стоянів, інший через Здолбунів. 792 поїзд при цьому, як на мене, не повинен іти під ніж. Ним люди їздять.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1384


View Profile
« Reply #37 on: 15.09.15 , 21:09 »
Share

Я більш перспективним бачу трикутник Чернівці-Ужгород-Ковель, ув'язати у спільний оббіг, і щоб по черзі три ВЧД: Ковель, Ужгород та Чернівці обслуговували ці маршрути. А Львів-Рахів віддати на обслуговування ВЧД Львів. Курсування по кожному з маршрутів через день.
« Last Edit: 15.09.15 , 21:09 by K-91 » Logged
Entony
Active user

Posts: 3162


View Profile
« Reply #38 on: 15.09.15 , 21:09 »
Share

Не забувайте за прицепки Івано-Франківські та Чернівецькі до 607/608 та 605/606. Думається, що і 605/606 і 607/608 ходитимуть як і ходили навіть при новому швидкому дизелі до Чернівців.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1449


View Profile
« Reply #39 on: 15.09.15 , 21:09 »
Share

Я більш перспективним бачу трикутник Чернівці-Ужгород-Ковель, ув'язати у спільний оббіг, і щоб по черзі три ВЧД: Ковель, Ужгород та Чернівці обслуговували ці маршрути. А Львів-Рахів віддати на обслуговування ВЧД Львів.
З Чернівців на Уж через Стрий? Зі Львова на Ковель через Здолбунів чи Стоянів?
Logged
Tags: lviv ivano-frankivsk Kolomyia Horodenka Zalishchyky Cortkiv 
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 19
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!