Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.01.19 , 08:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13
Print
Author Topic: [Fantasy] Пропозиція: "Покутський експрес"  (Read 20314 times)
Doobey
Active user

Posts: 1438


View Profile
« Reply #40 on: 15.09.15 , 21:09 »
Share

Не забувайте за прицепки Івано-Франківські та Чернівецькі до 607/608 та 605/606. Думається, що і 605/606 і 607/608 ходитимуть як і ходили навіть при новому швидкому дизелі до Чернівців.
Там прицепки до Москви лише. Їх спокійно можна буде чіпляти до того ПДСа, який залишиться зі Львова до Чернівців. Состава там довгого всеодно не потрібно, так що довжина причіпки дозволить.
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1367


View Profile
« Reply #41 on: 15.09.15 , 21:09 »
Share

З Чернівців на Уж через Стрий? Зі Львова на Ковель через Здолбунів чи Стоянів?
З Чернівців на Ужгород через Долину, Стрий, Мукачеве історичним маршрутом 625/626. А з Ужа на Ковель через Стоянів, через день коли нема 668 його ж ниткою.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2695


View Profile
« Reply #42 on: 15.09.15 , 21:09 »
Share

З Чернівців на Уж через Стрий? Зі Львова на Ковель через Здолбунів чи Стоянів?
З Чернівців на Ужгород через Долину, Стрий, Мукачеве історичним маршрутом 625/626. А з Ужа на Ковель через Стоянів, через день коли нема 668 його ж ниткою.
Пару місяців назад вже була спроба вломати УЗ і пустити якийсь потяг через Моршин. Нічого з цього не вийшло. А про Ужгород - Чернівці взагалі відмовили, адже 625/626 свого часу дуже погано заповнювався (так мені відповіли).
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1438


View Profile
« Reply #43 on: 15.09.15 , 21:09 »
Share

З Чернівців на Уж через Стрий? Зі Львова на Ковель через Здолбунів чи Стоянів?
З Чернівців на Ужгород через Долину, Стрий, Мукачеве історичним маршрутом 625/626. А зі Львова на Ковель через Стоянів, через день коли нема 668 його ж ниткою.
А через день через Здолбунів?

От чомусь мені Ваша ідея подобається. Волинь не має сполучення з Закарпаттям, Рівненщина з Буковиною, а Буковина з Тим же Закарпаттям. Але для втілення цієЇ ідеї треба добряче обмізкувати, щоб нікого не обділити.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1438


View Profile
« Reply #44 on: 15.09.15 , 21:09 »
Share

З Чернівців на Уж через Стрий? Зі Львова на Ковель через Здолбунів чи Стоянів?
З Чернівців на Ужгород через Долину, Стрий, Мукачеве історичним маршрутом 625/626. А з Ужа на Ковель через Стоянів, через день коли нема 668 його ж ниткою.
Пару місяців назад вже була спроба вломати УЗ і пустити якийсь потяг через Моршин. Нічого з цього не вийшло. А про Ужгород - Чернівці взагалі відмовили, адже 625/626 свого часу дуже погано заповнювався (так мені відповіли).
Тоді робити Ужгород-Ковель та Ковель-Чернівці (точно через Рівне), трикутник не замикати. З обслуговуванням, не знаю, як там по розкладу вийде. Можна і так, як зараз Чернівці-Львів-Рахів чисто Чернівецьке.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4216


View Profile
« Reply #45 on: 15.09.15 , 21:09 »
Share

... Якщо перекинути 608 через Тернопіль, то вийде мегатрамвай. Зі Львова до Чернівців ним поїдуть одиниці. ...
Тут на те і потрібно розраховувати:
місткість ДПКр-2 = 637 осіб = 14 вагонів К і П (+/- порівно)

Два оберти ДПКр-2 будуть еквівалентні двом обертам 607/608 (з 14-ма вагонами) + існуючий 607/608...
і це все спричинить до ерозії паспотоків - пасажири розбредуться по усіх поїздах і всі три будуть недонаселені.

Тому мегатрамваю немає альтернативи: Кіцмань-Львів, Заліщики-Львів, Чортків-Львів, Теребовля-Львів...
у бік Чернівців - теж зробити зручне прибуття до Чернівців з Тернопільщини.
Практика показує, що є наскрізні пасажири навіть у таких мегатрамваїв, як 141/142 та 147/148.

Як на мене, то коли дійсно буде ДПКр їздити на Львів - Чернівці, то з составів 606, 608 і 668 поїздів зробити 2 повноцінних поїзди Ковель - Рахів та Ковель - Чернівці, один з яких хай би йшов через Стоянів, інший через Здолбунів. ...

Повертаємося до старої-доброї заготовки )))
(можна ще дофломастирувати до Ковеля, якщо він там потрібен).

... 792 поїзд при цьому, як на мене, не повинен іти під ніж. Ним люди їздять.
Тут залежатиме, яка група яким боком їздитиме на Ковель:
якщо Чернівці-Тернопіль піде через Здолбунів, то за функціоналом він може поглинути 792.

... але то все потрібно досконало вивчати, аби потім приймати виважені рішення.

Вікторе, завтра можете порушити то питання із продовженням 792 до Хмельницького чи навіть КП
(з заходом до Львова чи без нього) - це було б цікавіше. Одним словом, головоломок вистачає.
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1367


View Profile
« Reply #46 on: 15.09.15 , 21:09 »
Share

От чомусь мені Ваша ідея подобається. Волинь не має сполучення з Закарпаттям, Рівненщина з Буковиною, а Буковина з Тим же Закарпаттям. Але для втілення цієЇ ідеї треба добряче обмізкувати, щоб нікого не обділити.
Я б запропонував так:
Ковель-Ужгород та Ковель-Чернівці через день: кожен з них поїде раз на 4 дні через Стоянів, раз на 4 дні через Рівне.
Ужгород-Чернівці через день історичним маршрутом 625/626
Таким чином Рівне та Луцьк будуть мати сполучення із Закарпаттям та Буковиною, а Закарпаття отримає сполучення не лише з Буковиною, а й Волинню.
« Last Edit: 15.09.15 , 21:09 by K-91 » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4216


View Profile
« Reply #47 on: 15.09.15 , 21:09 »
Share

...
Ковель-Чернівці через день історичним маршрутом 625/626
...
може Ужгород-Чернівці ?
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1367


View Profile
« Reply #48 on: 15.09.15 , 21:09 »
Share

може Ужгород-Чернівці ?
Дякую, виправив
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4216


View Profile
« Reply #49 on: 15.09.15 , 22:09 »
Share

Не забувайте за прицепки Івано-Франківські та Чернівецькі до 607/608 та 605/606. Думається, що і 605/606 і 607/608 ходитимуть як і ходили навіть при новому швидкому дизелі до Чернівців.
Там прицепки до Москви лише. Їх спокійно можна буде чіпляти до того ПДСа, який залишиться зі Львова до Чернівців. Состава там довгого всеодно не потрібно, так що довжина причіпки дозволить.
ІФ-причіпки можуть і надалі їздити із 605/606 (навіть аж до Рахова - колись була така дискусія у гуморному розділі),
а чернівецькі причіпки можуть якось ходити через КП... в такому разі Коломия втратить сполучення із Москвою,
але КП отримає таке сполучення. Чи в Окницю заганяти і причіпляти до московських поїздів?
При ціні квитка 1800 гривень +/- 100грн не сильно відчутно.
Logged
Tags: lviv ivano-frankivsk Kolomyia Horodenka Zalishchyky Cortkiv 
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!